- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Reklámblokkolók topikja
- ASUS routerek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Proxmox VE
- Synology NAS
- Windows 10
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- HBO Max & OD topic
- Gépész 3D tervezőrendszerek
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
mynames
senior tag
A dCi-k igy teljesítmény sorrendje:
65LE alap motor, alap befecskendezési nyomás
80LE alap motor+intercooler, alap befecskendezési nyomás
100LE mint a 80 LE+ emelt befecskendezési nyomásNamármost ugye tudjuk, h a befecskendezési nyomás emelése negativan hat az élettartamra ugyanazon befecskendező fúvóka esetében. Konkrét esetről is tudok: 80LE-s thalia 10ezer km táján kapott chipet (kb 100LE-s lett ment mint állat), és 40ezernél mind a 4 bef.fúvóka csere lett...persze chip ki és ment az egész gariba. Ha nem garis akkor vmi 300ezer Ft lett volna a javítás... Szóval ezek alapján a nekem szimpatikusabb az intercooler. Kb 60ezerbe fájna szereléssel, ami hosszabb távon olcsóbb.
A fenti teljesitmény sorrend az EURO 3-as motorokra vonatkoznak. Euro 4-eseknél rendre 68, 83, és 104 LE a teljesítmény, de most lehet pl h nme 104 hanem 103 v ilyesmi.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest