Új hozzászólás Aktív témák

  • mynames

    senior tag

    válasz Ebit #1879 üzenetére

    A dCi-k igy teljesítmény sorrendje:

    65LE alap motor, alap befecskendezési nyomás
    80LE alap motor+intercooler, alap befecskendezési nyomás
    100LE mint a 80 LE+ emelt befecskendezési nyomás

    Namármost ugye tudjuk, h a befecskendezési nyomás emelése negativan hat az élettartamra ugyanazon befecskendező fúvóka esetében. Konkrét esetről is tudok: 80LE-s thalia 10ezer km táján kapott chipet (kb 100LE-s lett ment mint állat), és 40ezernél mind a 4 bef.fúvóka csere lett...persze chip ki és ment az egész gariba. Ha nem garis akkor vmi 300ezer Ft lett volna a javítás... Szóval ezek alapján a nekem szimpatikusabb az intercooler. Kb 60ezerbe fájna szereléssel, ami hosszabb távon olcsóbb.

    A fenti teljesitmény sorrend az EURO 3-as motorokra vonatkoznak. Euro 4-eseknél rendre 68, 83, és 104 LE a teljesítmény, de most lehet pl h nme 104 hanem 103 v ilyesmi.

Új hozzászólás Aktív témák