-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Füge007
senior tag
A dizel csak akkor rentábilis, ha sokat mégy vele, én évente 50000 Km megyek minimum, akkor már ki lehet számolni az üzemanyag külömbséget. Nővérem is dizelt akart, ő évi max 8-10 ezret megy gyorsan le is beszéltem. A dizelnél magasabbak a fentartási költségek, ez mindíg is így volt. Én a takarékossága, és az eszméletlen nyomatéka miatt szeretem, a következő autóm is dizel lesz, csak kétszer ennyi pacival
Füge
-
Füge007
senior tag
válasz AMD Power #2500 üzenetére
Mesélték a szarvízbe volt aki hazavitte a renaultját, és több hónapig gyüjtötte a pénzt a javításra. Mindkét eset vészes én azt mondom, 85000 Km szálltak el a csúcsaim, természetesen gari után pár hónappal. Normális üzemanyaggal, lelkiismeretes szervízelés mellett ilyen hiba. Azt hittem szétrobbanok, mikor kiderült mi a baja.
Most meg a legújabb "nyöszörög" mindkét első ajtó. Szét kell szednem, és újrahúzni az abalak mechanikus részeit, na ja a jó magyar utak megeszik az autót. Lehet legközelebb nem is autót kellene vennem hanem 4 kerék hajtású traktort ?!
Füge
-
ABE
őstag
válasz Füge007 #2501 üzenetére
Ez egyértelmű, hogy a dízel csak hosszú távon tudja összköltségben lenyomni a benzinest. Viszont az valahol elgondolkodtató, hogy bármikot beüthet a ménkű, amire tartalékolni kell... Na de nem flame keltés a célom, benzinesnek és dízelnek is megvan a maga előnye/hátránya.
-
Füge007
senior tag
Ne feledd a benzinesnél is lehetnek nagyon zsebbenyúlós hibák! Mint mondtam sokat megyek, így a fogysztás megtakarításból futnia kell erre is. Most van a 4. Renaultom, az összes többire nem költöttem ennyit, viszont ez megy a legjobban, és emelett nagyon korrekt a fogyasztása.
Ez az első saját dizel motoros verdám, régebben nem nagyon indított be egy lomha dízel. De mikor beültem ebb az autóba tudtam ezt veszem meg, eredetileg 86 Le dCI volt tervbe, de ez a pár lóerő plusz beindított
Füge
-
ABE
őstag
válasz Füge007 #2505 üzenetére
Persze-persze, bármelyik autónál előjöhet drága hiba. Ha más nem, hát az elektronika be tud halni. A nagy futásteljesítményhez persze az is hozzátartozik, hogy ha valakinek az autó munkaeszköz, akkor nem szabad kiesnie a forgalomból. De ha tényleg sokat kéne menni, én sem vetném meg a dízelt. Próbáltam már kis és nagy dízelt is, erőset és gyengét, de valahogy nekem mégis a benzines adja a több élményt. Csajom mindig meg is szól amikor a szívódízel 2-es Golfját vezetem, hogy ez nem benzines, minek pörgetem. Ilyenkor azt válaszolom neki, hogy valakinek ki is kell kokszolnia a motort.
-
AMD Power
titán
A legtakarékosabb családi autó
Kár, hogy az eleje ilyen gáz lett.
-
ABE
őstag
válasz tkazmer #2510 üzenetére
Csak eszembe jutott, hogy nem egyszer hallottam/olvastam, hogy leszólták a Thaliát. Mert ronda, mert török, meg olcsó és gagyi, ésatöbbi... Most őszintén: hány alapfelszereltségű olcsó autót látsz az utakon? Nem sokat. Mert ha már újautó, akkor valahogy lehessen vele villogni, még ha belerokkan is az ember a részletfizetésbe. Erre akartam célozni a cikket olvasva, hogy itthon még a "csórók" is mennyire le tudnak nézni egy funkcionális autót. Szóval érted, csak ilyen felesleges szomorkodás...
[ Szerkesztve ]
-
ABE
őstag
válasz AMD Power #2512 üzenetére
Persze, és a japán autó pártiak meg odavannak, ha valamelyik típust Európában szerelik össze. De nem a gyártás helyén volt a hangsúly a mondandómban, hanem az olcsóságon. Legyen az autóban minden kutyafüle, hangozzon jól a márkanév, stb... Aztán max. a bank visszaveszi a túlvállalás miatt, és lehet visszaülni a 15 éves gépbe.
-
AMD Power
titán
Hát igen. Tőlem is mikor kérdezik ,hogy milyen kocsid van. Mondom Renault. Fúj francia bla bla.. Életükben nem volt egyiknek se Francia autója de már köpködnek. Jó persze a Renault nem egy Merci vagy ilyesmi de ár/érték arányban az egyik legjobb autó amit lehet venni. Használtan meg végkép igaz rá.
-
ABE
őstag
válasz AMD Power #2514 üzenetére
Persze, mert elvárnák a legolcsóbb autótól is, hogy mindenben a maximumot nyújtsa. Aztán ha mégsem jön össze, akkor elkezdik fikázni. Csak a lényeg ott van, hogy vásárlás előtt mérlegelni kell, hogy adott pénzért mit fogsz kapni, és ahogy mondod, milyen az ár/érték arány.
Példa: apám már a 3. Focust kapja céges autóként, bevált nagyon a modell nálunk. Viszont hasonló motorral és felszereltségi szinttel egy Megane kb. 800e forinttal olcsóbb. Akkor kérdés...? Nem hiszem, hogy saját pénzen megérne annyi többletet.
[ Szerkesztve ]
-
Louies
tag
A hétvégén leműszakíztattam az autómat. Clio II.
Egy forintott nem költöttem rá műszaki vizsga előtt ugyan úgy mint 2ével ezelőtt. Elvittem leműszakízott kifizetem. 2001es évjárat. 87e km.
Volt a műszaki állomáson pár fickó beszélgetem velük még várakoztunk az autókra
Egyiknek 4es golf 2003as 90e km. mesélte,h mennyi mindent költött az autóra műszaki előtt.
A másik valami 98-as körüli Honda civic annak komplet küszöb csere a rozsdásodás miatt.
Na akkor örültem a kis francia autómnak , mert még régen az én Clio I esemen (93as volt) sem volt rózsda folt.''Okos ember leírja, ha érdekeset hall, a buta nem, mert azt hiszi, meg tudja jegyezni.''
-
mynames
senior tag
válasz AMD Power #2508 üzenetére
Gáz ez ugy ahogy van. ronda.
Diesel vs. benzines témához: én 2.7M-ért vettem a Thaliam újonnan, és 10 évre tervezem megtartani. 5 év még hátra van és most járok 45ezer km-mél.... Szerintem aki tudja h megtartja min 7-10 évre a vasat még annak még akkor is megéri a dizel ha csak keveset megy vele...
de új thalia nem kellene, inkább clió kombi...[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
Az lenne a kérdésem ,hogy egy 2001 Megane 1.4 Berline két féltengely felújítása - cseréje milyen árban lenne kb szereléssel együtt?
-
AMD Power
titán
Anyukám, most összehúzzuk magunkat!
Az egész cikkben ez a legjobb rész...
...És arrafelé sokkal inkább mindegy, mivel jár az ember, nem úgy, mint Pesten, a sok kompenzáló barom között.....
-
Ebit
addikt
Jól emlékszem, nyár körül mutatták be.pontosan nem tudom mikor kezdték el
itthon forgalmazni,, de arra emlékszem, hogy régen bemutatták a TV-ben az Audi Quattrot, mint újdonságot és másnap sielés közben a Normafánál. magyar rendszámmal láttam, valamint ha valami új tipust akartam megnézni, elég volt elmenni az MTV-hez.
/Érdekes modon Vitrai Tamás akkor egy Lada 2107-tel járt/ -
ABE
őstag
-
AMD Power
titán
ADAC Meghibásodási statisztika 2008
Továbbra is gyengék a franciák, különösen a Peugeot és a Renault.....
A negatív szenzációt is a franciák, egészen pontosan a Renault Mégane 2003-as évjáratának tagjai szolgáltatják. A legtöbb váratlan meghibásodást ennél a típusnál és ennél a gyártási évnél regisztráltak a német sárga angyalok: ezer 2003-as Mégane közül több mint 75 volt ADAC-riasztás okozója
Na ez Nagyon gáz!
-
AMD Power
titán
válasz plömplöm #2533 üzenetére
Nem mindenki szerint jó vagy hasznos az ADAC meghibásodási statisztikája. Tény és való, hogy néhány esetben égbekiáltó különbségek vannak mondjuk az itt megjelenő eredmények és például a Népítélet statisztikája között. Elég csak egy pillantást vetni a Honda Jazz helyezésére az ADAC-nál, illetve az olvasóinknál: az eltérés több mint jelentős.
A német autóklubbal szemben az egyik legfőbb vád a patriotizmus, a hazai termékek előtérbe helyezése, propagálása szokott lenni. A német prémiummárkák idei dominanciája ezzel teljesen egybevág. A másik kritika az, hogy az import termékeket néha indokolatlanul rossz fényben tünteti fel. Ez mondjuk tetten érhető különleges töréstesztjeiken, ahol előszeretettel állítanak be francia vagy olasz kocsikat negatív példának, németeket pedig pozitívnak. Ez egyrészt valamelyest érhető, másrészt az autóklub sok esetben rácáfol az összeesküvés-elméletekre.[ Szerkesztve ]
-
zotyesz66
őstag
Ugyebár 3 különböző teljesítményű 1.5-ös dci motor van. Amennyire tudom ezek a befecskendezési nyomásban és a turbóban különböznek, minden más megegyezik.
Ezért lehetséges a chiptuning, a befecskendezési nyomás változtatható szoftveresen.
A 68 és 86 lóerős motorok úgy tudom, ezért bírnak többet, persze 4-500000 km-t már nem mennek, mint a régiek.
No mindegy, majd kiderül, a miénkben még csak 35000 van
Állítólag van porlasztócsúcs felújítás is, azzal még olcsóbban kijön a javítás (mintha olyan 20000/db-ról hallottam volna).
Más. Ismerős vett egy Renault 19-est 1.9-es diesel, '91-es, novemberig vizsgával, teljesen üzemképes, csak a műszerfalat berhelték szét, mert kilopták a rádiót. 95000-ért vette.
Jó vétel volt, nem? -
AMD Power
titán
Ilyen lesz a következő Renault Clio?
A forma ok de a lámpái...
-
AMD Power
titán
Hogy mekkora egy szerencsétlen állat vagyok ezekkel a gumikkal... 9 hónap alatt ma volt a 4-ik defektem!
Jó mi?
-
AMD Power
titán
Mintha videojáték lenne - Renault Grand Scénic III menetpróba
Nekem a műszerfala akkor se jön be.
-
Josi
aktív tag
Grat az új tappancsokhoz
Én is nemrégen cseréltem le a Megane I-en a 9 éves (brrrr) Michelin gumikat
Conti PremiumContact2-re.
Mint modjak, ég és föld a különbség
És végül is 14500-ben megvolt darabja akciósan.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
ABE
őstag