-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
mynames
senior tag
Sziasztok!
Örülök hogy megtaláltam ezt a topicot, mint Thalia tulaj és klubtag.
Nekem 1.5dci van ujonnan, 4 éves lesz, 38k km, egyszer egymenetben megjártam vele Grantown Spey-t (Skócia) (kivéve a komp Amsterdamtól-Newcastle-ig ), most ujra megyek haza a vasért. Eddig két apró hibám volt:
1. Vészvillogo nem kapcsolt azonnal
2. Utastér lámpában állt a viz
Átlagfogyi hihetetlen 4.5 130-as pályázásnál.
Az emberek 90%-a köpködi mert thalia, én + magasrol le...mHa a lakásom sinre teszem akkor egy Clio kombi 1.2 100LE van betervezve
[ Szerkesztve ]
-
mynames
senior tag
Itt egy kép a vasról, a nagy kapkodásban -ami volt a gumisnál- felcserélt első kereken csak kicsit ér röhögni
[ Szerkesztve ]
-
mynames
senior tag
válasz Füge007 #1694 üzenetére
Akkor neked alap moci (65le)+intercooler (15le)+nagyobb befecskendezési nyomás. sirály.
Azért 120lóval már nagyot léphet...mennyi a vége pályán, ami tartósan nem fáj neki?
Nálam 140 fölött megjön az étvágya a vasnak és kezd zavaróan zajos lenni.Én már nézegettem az angol ebay-t, ott is volt olcsóbbért emlékeim szerint a 4-es csomag vmi Ł 450 körül volt. az is jó ár. A kintről az nálad mit jelentett?
-
mynames
senior tag
Hirtelen én sem tudom a pontos méretet, ezt találtam most:
[link]Most rakattam fel egy jó hónapja a téliket lemezfelnin, és bizony a gyűrűk nem voltak bezsirozva...mind a 4 kuka, szal most nekem is kell 4 db.
Anyaga ránézésre vmi olcsóbb aluötvözet volt...
És vki kérdezett kormányvezérővel eggyüttműködő cdt. Emlékeim szerint a VDO-daytonnak volt 3 olyan típusa, de az 2004-ben volt...
-
mynames
senior tag
Sajna nem emlészem pontosan, de 3 olyan vdo volt 2004-ben amin volt olyan csati, és mindhárom akkori felsőkategóriás volt, szal nem mindegyiken.
Érdekes, emlékeim szerint volt olyan, hogy vdo.hu, de most nem találom...
más: tháliában most vettem észre, h a vezetőülés műbőr része kiszaadt kb 2-3 cm-en, az ülőlapnál a támlához közel. Ez igazából elég szomorú mert nincs 41k km a vasban...
Amdpower: ördögöt nem jó festeni!
[ Szerkesztve ]
-
mynames
senior tag
Ez 13" os felni lenne a képen(a gumi miatt mondom)?...nem is tudom...
ööö, milyen vasra is mennének ezek? na és mi van a gyűrűkkel?
ja és egy kis matek: uj lenne 4x15.000ért vagyis 60k. Ha van fuvarozó ismerősöd akkor -20% mert azok eltudják számolni, csak a számlára gumit kell irni.
Szal akkor az 48.000 körül lenne és kismillióból választhatsz...
Nem lenne jobb?
ja és 15" jóval muatatósabb..[ Szerkesztve ]
-
mynames
senior tag
megnéztem a felniárakat és 15" nincs 17k alatt, bocs.
-
mynames
senior tag
válasz kisninja #1819 üzenetére
Hát így első hallásra igen, de olyan infokat jó lenne tudni h mind a 4 gumma ua. a tipus, + DOT szám. Ja és méret nélkül csak vaktában lehet róla beszélni h megéri-e. Pl. 175/65 R14-ben megéri, afölött mégjobban
Ha nem ua. legalább a tengelyenként legyen ua. (már csak a kresz miatt is), és ha vmi "csúcs" márka pl wanli, vagy trayal akkor semmiképpen sem éri meg..Gondolom ha igy veszel akkor nem engedheted meg magadnak azt a luxust, hogy szart vegyél.mynames
Zsolt1129!
Lehet h konzervatív vok, de igy képek alapján én hányok az uj megantol...
[ Szerkesztve ]
-
mynames
senior tag
válasz AMD Power #1838 üzenetére
A műszerfal középen van, nálam ezért esne ki...Amugy már ki kalkuláltam a Clio Grandtouromat (1.2TCE szokásos extrák+digit klima+ASR és ez kijön 3.35M Ft-ból, ami elég jó)...de hát előbb a lakás van, ami mindent visz.
Ja ezt ma kaptam, elég jó, csak sajna digitklima és ASR ritkaság számba megy a clioknál, de tán még a meganoknál is.
Kormorán gumma: én előitéletes vok, de remélem Ti megcáfoltok. Nekem Sava Eskimo S3 van fent ADAC az ajánlott kategoriába sorolta, és ez az eggyel ezelőtti Good Year sorrol jön le. 42e Ft volt szerelve, na jó annak már 4 éve.
most nézem hogy még most is van 9589 Ft/db ért itt.[ Szerkesztve ]
-
mynames
senior tag
Az index.hu-n lévő thalia forumban tuti fent van hogy miből áll össze a hőmérő. De szvsz az a 1500Ft-se sok, hisz készen kapod, csak be kell szerelni.
Nem tetszik a kasztnija a tökéletes helyettesnek, nagyon barokkos (nekem Ford Kuga a nyerő), de a minőség biztos rendben van.
[ Szerkesztve ]
-
mynames
senior tag
válasz kisninja #1867 üzenetére
Nekem ez kinai, de neked hátha:
"Mikrogép PIC mikrokontrollerrel, (micro627) Hőmérő, fűtés/hűtés vezérlés
Az áramkör tervezésének célja egy olyan áramkör volt, ami több gyakorlati célra is felhasználható, - pl. mint hőmérő, hőfokszabályzó, klímavezérlő működhet a mikró a beégetett programmal - de a MICROCHIP PIC mikrokontrollerekkel való kísérletezgetéshez, azok programozásának megismeréséhez is alkalmas segédeszköz lehet. Az áramkör :A panelre került a mikrokontroller, a tápegység, egy három szegmenses LED kijelző, három billentyű, és egy 5A/250V-os (TAKAMISAWA JV5S típusú) relé is. Az áramkör központi egysége egy 18 lábú PIC mikrokontroller lehet, mint pl. a 16F627, 16F628. A hőmérsékletméréssel kapcsolatos programok működéséhez egy TCN75 szenzor kell a mikróhoz csatlakoztatni. Hőmérsékletmérés :A mikrogép a hőmérő programmal és a TCN75 szenzor csatlakoztatásával, mint -25 től +99 fokig használható fél fok pontosságú hőmérő működik. A hőfokszabályozás, a „TEMP627” hőfokszabályzó/mérő program: A fűtés szabályozásra írt program alkalmas egy hőmérséklet mérésére, kijelzésére, szabályozására, a -25-99 C fok tartományban, változtatható hiszterézissel..."
[ Szerkesztve ]
-
mynames
senior tag
Na hőmérőzéshez ezt találtam még:
NTC Termisztor (2,2kOhm - 25 Celsius fokon), Philips katalógushoz kódja: 2322 640 63222, 390 Ohm előtét és 33kOhm
Remélem tudtam segíteni!
[ Szerkesztve ]
-
mynames
senior tag
válasz AMD Power #1875 üzenetére
Ebben teljesen igazad van! kb 50%-ban egyedül vok a vasban, 40%-ban 2-en, 8-9%-ban 3an, 4en és talán ha száz útból 1szer ülnek öten az autóban...(általában nyaraláskor, de akkor is én vezetek )
Melyik ez a Dti? még a dCi előtti dízelek? Azok forgelosztós adagolókal voltak szerelve asszem. Volt egy 2.2 szivós lagunám (95-ös, M reg) Skóciában az a legnagyobb hidegben is pöccre indult, hangja hidegen elég durva volt, de soha nem vett magához 6 liternél többet. Eladtam kint egy másik magyarnak, ő még beletett 20k km-t és itthon ment szét neki a difije. De akkor már 200k mph körül volt! és a motor bontatlan volt! Csak nem akart szarakodni vele, meg új kocsit akart és beadta bontóba.
Ja, én 600 fontért vettem a kocsit (kint akartam venni Jaguar X-type -ot! 5000 fontért megy az ami itthon 3.5-4 Milló FT!!! Csak hazajöttem)[ Szerkesztve ]
-
mynames
senior tag
válasz AMD Power #1877 üzenetére
Hát szerintem akkor ezekkel a dTi-kel nem sok gond lehet, de gondolom nem is kirívóan jobbak az átlagnál...
Ma néztem hogy a cégnél van Kango 1.9 Dti és H-s rendszámú jóval 100k fölött futott, ha gáz lenne már nem lenne ott...Őszintén szólva nem mernék használtan dCi-t venni...igen kényes az a moci a gázolajra...akkor inkább 1.4 16V az is nagyon kellemes.
És ha valaki tudna 1.5 dci-hez intercoolert ajánlani nekem az ne habozzon! Ha beszerelést is tudna az még jobb lenne!
-
mynames
senior tag
A dCi-k igy teljesítmény sorrendje:
65LE alap motor, alap befecskendezési nyomás
80LE alap motor+intercooler, alap befecskendezési nyomás
100LE mint a 80 LE+ emelt befecskendezési nyomásNamármost ugye tudjuk, h a befecskendezési nyomás emelése negativan hat az élettartamra ugyanazon befecskendező fúvóka esetében. Konkrét esetről is tudok: 80LE-s thalia 10ezer km táján kapott chipet (kb 100LE-s lett ment mint állat), és 40ezernél mind a 4 bef.fúvóka csere lett...persze chip ki és ment az egész gariba. Ha nem garis akkor vmi 300ezer Ft lett volna a javítás... Szóval ezek alapján a nekem szimpatikusabb az intercooler. Kb 60ezerbe fájna szereléssel, ami hosszabb távon olcsóbb.
A fenti teljesitmény sorrend az EURO 3-as motorokra vonatkoznak. Euro 4-eseknél rendre 68, 83, és 104 LE a teljesítmény, de most lehet pl h nme 104 hanem 103 v ilyesmi.
-
mynames
senior tag
A tegnapi elfogyasztott jagermaister mennyiség miatt a vas kint éjszakázott az ex kertjében -10°Cban...
Mindjárt megyek érte, remélem jól indul. Mert tegnapelőtt is kint aludt, és amikor beindult olyan "tarokkozós" (aki szerelt ikaruszt -260/280- az pontosan tudja mire gondolok) járása volt jó fél percig...pedig tegnap csak -3°C körül volt.Más:
42k km van benne, előtte olajcsere 24ezernél volt, szóval pont most lenne aktuális. Szerintetek márkaszerviz vagy helyi iparos? Még egyiknél sem érdeklődtem. Olaj (ELF Evolution 5W-40 full synt. - mindig ezt kapja), szűrők megvannak.mynames
[ Szerkesztve ]
-
mynames
senior tag
válasz nagymalac #1922 üzenetére
Gratulálok!
És milyet vettél? 1.4, 1.4 16V, 1.5 dCi, 1.2 16V?
Évjárat?
Szélvédőnél válik a gumicsík? Belsővilágítás lámpa beázott-e már?Nyári gumival télen? A biztonságon nem éri meg spórolni szvsz. Akkor inkább télit nyárra is.
Használt gumi.. csak ha tod hogy egy év múlva már nem lesz nálad, esetleg.
Vaterán, expresszen van tetőcsomagtartó. -
mynames
senior tag
Tudom, hogy 100% OFF de megtudná mondani nekem vki, hogy:
1. Sportaréna alatti parkoló örzött-e?
2. Mi van a KÖKI P+R-rel, mert mindent széttúrtak ott..
3. Van-e egyéb alternativa Népligethez közel?Előre is köszönöm,
mynames
-
mynames
senior tag
-
mynames
senior tag
ezt most nem értem, ha melegszik az idő akkor a hűtőnél eláll a folyás? De hát eddig is "melegedett" a meleg hűtővíztől...
2107-esünkön volt kissé hasonló probléma jó 6-7 éve. A hűtő tetején a beöntőcsonk hajszálrepedt lett körbe.semmi nem látszott, kissé csöpögött. Egy szaki szúrta ki, és ő is cinezte körbe, azóta is úgy van.
-
mynames
senior tag
válasz AMD Power #2090 üzenetére
Váááááááá! mi a f@sz van a renyónál hogy ezt a fosronda lámpát erőltetik mindenre???!!!! Thalia mk3, megane mk3, új twingó mind ua. a sz@r stilus...ez nem egységes arculat, hanem csak vmi újítási kényszerből eredő kapkodás... broáf... Majd ha kurvára keveset fognak eladni késő lesz vakaródzni...szerintem ez a 3-as megane és az új twingo no meg az új thalia nem fogja elérni az elődök darabszámát...de nem a hitelválság miatt! Na sebaj majd 3 év múlva keresek egy mostani Clio kombit...
[ Szerkesztve ]
-
mynames
senior tag
Sziasztok!
Hogyan tudnék angol vagyis jobbkormányos kocsit itthon levizsgáztatni?
mynames
-
mynames
senior tag
válasz Füge007 #2159 üzenetére
Clio 2-n láttam már 205/45-is, annál durvább nem is megy fel. Na azért amit irtál azért nem érdemes itthonra drága felnit venni, én ezt végiggondolván vettem Alessiót, jó az ezekre a szar utakra.
dCi problémák: a teljes nagynyomású rendszer úgy ahogy van. Én újonnan vettem a dcim 5 év lesz nyáron de még csak 43000 kmt termeltem bele, de 90 ezernél kiszállok
[ Szerkesztve ]
-
mynames
senior tag
-
mynames
senior tag
má' bocs de autószerelő vagy? ha mondok x ft-ot akkor biztos h tudsz rá vmi királyságot mondani...de még ha pl. a vecsési renyószervíz óradíját veszem ami 10k, +anyag akk sem 25. de pl. ceglédi királyi szerviz óradíja is 7k csak...én magam számtalanszor cseréltem hátsó betéteket, tudom meddig tart.
szal szerinted mennyi?[ Szerkesztve ]
-
mynames
senior tag
Sziasztok!
központosító gyűrűt keresek 4 db-ot 2004-es thaliara, (clio) ha valaki tudna ötletet adni hogy honnan szerezhetném be, v postázva valahonnan, azt megköszönném.
mynames
-
mynames
senior tag
válasz nagymalac #2332 üzenetére
Szia!
köszi azt a linket én is néztem már, talán már folyamatban is van legyártják.
Hol vettél 1600ért és milyet? Homasita?
én összel vettem Skóciában rá 2 Bosch-t 24 GBP-ért mert a szükség az ugye nagy úr... ja és ott meg csak colos méretválaszték volt úgyhogy most egy kicsit kissebb mindkettő.Kartámaszról van leírás a thaliclub oldalon, az is egy univ. darab., ha lenne a tipushoz valo már vettem volna.
-
mynames
senior tag
Sziasztok!
Ide is (index thalia klub fórumára írt) megírnám a nagykanizsai renyoszervizes tapasztalatomat mindenki okulására.
"Üdv mindenkinek és Kellemes Húsvéti Ünnepeket!
....Más
Mi (a thalia és én+barátnő) újra magyar vizeken evezünk bár nem tudjuk meddig. Barátném kanizsai így meglátogattam a Kanizsa-Car "királyi" szervizt. Csütörtökön bejelnetettem egy olajcserére és egy műszaki átvizsgálásra és külön kértem, hogy tegyék rá a műszert is, olvassák ki a computerét.
Olajat, olajszűrőt, légszűrőt vittem. Az olajaszűrőre (FIAMM azt mondták hogy az nem jó mert a visszacsapószelepe könnyen elromlik, javasolták a gyárit.
10 órára beszéltük meg, de nem tudtak fogadni, mert a szervizes kollegának mentésre kellett menni...10.40re vittem vissza. Maga a teljes müvelet kb. 15 percig tartott. Amit nagyon nehezményezek, hogy az olaj kicsöpögésére hagyott idő kb 5 másodperc volt...a számitógép kiolvasása elmaradt...150 ml féktisztító (mire???)kiszámlázva. 13500 Ft-ot fizettem (ez tartalmazza a gyári olajszűrő 3700! Ft-os árát is...).
Én ezt a szervízt nem ajánlom, nekem nagyon rossz íz maradt a számban, főként hogy féktísztító semmihez sem kellett főleg nem 150 ml. Utálom ha hülyének néznek aminek jövő hét kedden hangot is fogok adni a Renault központjában...Azt hiszem innentől kezdve kihagyom a márkaszervizeket. Olajat cserélek magamnak, komolyabb munkákra pedig a hely független szervizbe fogom vinni.
mynames"
Hát ennnyi lett volna...
-
mynames
senior tag
válasz Füge007 #2454 üzenetére
Most nem hasonlítgatás meg semmi, de mikor Skóciában voltam az invernessi Ness-motors Renaultnál ott valahogy senki nem akart átb@szni...még a kinti Lagunámmal voltam ott, mindennek megvolt az ára, drágább is volt mint itthon, de a korm.összekötő cseréhez nem kellett féktisztító... ...de hát ezért is tart MO ott ahol most tart...
-
mynames
senior tag
válasz AMD Power #2489 üzenetére
Szerintem semmivel sem lehet növelni a dCi-s porlasztócsúcsok élettartamát...most nem tudom pontosan de valahogy ugy van h a gázoljszűrő 5 mikronra szűr de a csúcsnak az nem elég és ez gond, bocs h ilyen pongyolán fogalmazok...
tisztító:
hát ugyr mi is van benne:
"Kerozin: 60-80%; Polialkilaminofenol<5% Propán2izopropil alkohol: 10-20%; Alkil-nitrát:<5% ..." nekem ugy tünik hogy ennyi erővel 1 deci 95öst is beönthetnél...[ Szerkesztve ]
-
mynames
senior tag
válasz AMD Power #2508 üzenetére
Gáz ez ugy ahogy van. ronda.
Diesel vs. benzines témához: én 2.7M-ért vettem a Thaliam újonnan, és 10 évre tervezem megtartani. 5 év még hátra van és most járok 45ezer km-mél.... Szerintem aki tudja h megtartja min 7-10 évre a vasat még annak még akkor is megéri a dizel ha csak keveset megy vele...
de új thalia nem kellene, inkább clió kombi...[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Vallás
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- Trollok komolyan
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Sorozatok
- További aktív témák...