Új hozzászólás Aktív témák

  • giigz

    veterán

    válasz _NCT #13507 üzenetére

    Pont most értem haza, most álltam be.

    Előtte a szerelőnél voltam, el is hoztam a kocsit. Most már beindul, állítólag az akkumulátor volt a gyenge, és nem tudta eléggé tekerni ahhoz, hogy beinduljon... Érdekes, mert előtte meg 2 hétig ugyanúgy indult, meg most az új aksival is ugyanúgy indul. Na mind1, szóval egy új aksi van most benne, ez 20k-ba kerül, szóval nem a leggagyibb. Új gyertyák, hűtőfolyadék csere, 1 liter olaj rátöltés. Aztán jött a felfüggesztéssel valami, itt két alkatrészt kellett cserélni, mert állítólag ezek már nem voltak jó állapotban, és ha ez szar, akkor a kormányt teheti tönkre... Az alapjárattal annyi a helyzet, hogy szerinte új alapjárati motor kell bele, de a jelenlegivel sincs semmi baj, csak 1.100 az alapjárat, úgy meg 800-900 lenne. Szóval most marad ez, egy kicsit magasabb az alapjárat... A jobbra húzással annyi a helyzet, hogy a futómű be lett állítva (5k-ért), és továbbra is húz jobbra. Meg lett cserélve a két első kerék, akkor meg balra húzott, tehát a kerekekkel van valami baj. Gondolom egy gumishoz kell elvinnem, és majd az megmondja mi van vele. Ezen kívül ugye majd lesz bele egy új óra, ami fordulatszámmérős.

    Ennyi.

    Szerk.: Ja még annyit, hogy ez így összesen 75k volt. Szóval átléptem az 500-at... De már csak pár ezres lesz, és 100%-os.

    Szerk2.: Ja igen, a fék nyikorgása, majd elfelejtettem... Szóval a betét vastag, tehát azzal nincs probléma. Valami rozsda van valahol, és majd a fékezgetésektől az le fog kopni... A szerelőm szerint ez kb. 1000 km lesz...

    Na meg most, hogy lett valami csinálva a felfüggesztéssel, jobban masszívabban megy az autó, jobban kezeli a kátyúkat.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák