Új hozzászólás Aktív témák

  • Landsmann

    addikt

    válasz 4Grider #97177 üzenetére

    Mikor korábban ez a probléma felvetődött, talán 2-3 hónappal ezelőtt, akkor valaki írta, hogy a hibát jelezte a Yettelnek, ahonnan azt a választ kapta, hogy tudnak a hibáról és a modernizáció befejeztével ez a hiba várhatóan meg fog szűnni. Azért bennem csak ott motoszkál, hogy ez a "várhatóan meg fog szűnni" dolog nekem azt jelenti, fogalmuk nincs mi okozza a hibát, de imádkoznak és bíznak benne, hogy a modernizációval a hiba is el fog tűnni. Nekem vannak kétségeim. Évek óta fennálló hiba, először azt hittem a telefonnal van a gond. Korábban itt sem írt róla senki és a beszélgetések kapcsán sem került felszínre. Valószínűleg mindenki "véletlennek", egyedi esetnek tartotta. Csak mikor elkezdtem kérdezősködni az ismerőseim körében, akkor kiderült, minden yetteles tapasztalja ezt, készülékgyártótól függetlenül. Először Xiaomi bugra gondoltam, mert a többség ebből a márkából került ki, de Samsungosok is panaszkodnak. Így aztán nem gyártói a hiba, hanem szolgáltatói.

    Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

Új hozzászólás Aktív témák