Új hozzászólás Aktív témák

  • Littoral

    aktív tag

    Az alábbi (hogy úgy mondjam, soha el nem múló) jelenségre keresem a magyarázatot, vagy valami alapot arra, hogy hogyan reklamáljam meg.

    Yettel hálózat, az elérhető legutóbbi szoftvereken futó Samsung A51 telefon*. Régebben az volt a probléma, hogy a hívások nem futottak be, csak egy sms jött, hogy ki hívott volna. Ez (gondolom) a 3G kivezetésével megszűnt. Most az van, hogy a telefon egy idő után elveszti a netes kapcsolatot, ha pl. egy fél óráig az asztalon hever a telefon érintetlenül, újra kézbe véve offline állapotban van az internetkapcsolat. Lehet, hogy hívni sem tudnak, de arról (legalább) nem kapok most már értesítést. Repülő mód be majd ki, és újra online a készülék. Ez minden nap előfordul, kivéve...

    ...kivéve amikor a Domino kártyát használom a telefonban, akkor még csak hasonló jelenség sincs. Így szerény mobilkommunikációs ismereteim alapján is arra következtetek, hogy nem készülékhibáról van szó. Viszont mindenképpen megpanaszolnám a dolgot, de szerintetek mi az, ami hibásan működik?

    *= A legutóbbi ilyen panaszomnál a Yettel munkatársa azt javasolta, hogy cseréljek telefont. Cseréltem, a változás 0.

    A helyzet egyébként is arra halad, hogy a munkahelyem által kínált, rendkívül előnyös Telekom-előfizetés legyen ebből a kínlódtatós szolgáltatásból, ez a reklamáció most az utolsó utáni esély lenne a Yettelnek. A helyszín az eldugott Eger.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák