Új hozzászólás Aktív témák

  • tomp

    félisten

    válasz szabonagyur #71174 üzenetére

    Ez egy default figyelmeztetés. Először kapcsoltasd be az ügyfélszolgálattal a VoLTE-t aztán állítsd át a telefonban!
    A telenor oldalán található leírást tekintsük mesének... :D
    -aktív internet: ezzel limitálták az elején a VoLTE-s ügyfelek számát
    Azaz csökkentsék az ügyfélpanaszokat. Bárkinek nem kapcsolják be hivatalosan a VoLTE-t.
    -Számlás tarifa: szintén ugyan az mint fentebb. De már kártyásoknak is bekapcsolja automatikusan a rendszer.
    Valóságban kártyás számra aktív internet előfizetés nélkül is bekapcsolják a VoLTE-t mivel az ügyféladatoknál ott van a VoLTE-t engedélyező kapcsoló a rendszerben.
    Nyáron édesanyámnak kapcsoltattam be a VoLTE-t. Kártyás számra net nélkül. Azóta roamingolt a németeknél. Visszatérve visszajött a VoLTE és most is net nélkül megy neki.

Új hozzászólás Aktív témák