Új hozzászólás Aktív témák

  • azbest

    félisten

    válasz lugosi #50372 üzenetére

    Kaptam választ emailben az ügyfélszolgálatnak online beküldött panaszra az előleg jóváírás kapcsán.

    A szerződéskötési előleg összegét alapesetben a szerződéskötést követő három naptári hónap elteltével kezdjük beszámítani az előfizetés számláiba. Az Ön által befizetett előleg technikai hiba miatt nem került regisztrálásra adminisztrációs rendszerünkben, a hiba javítását követően a +36 ***-as internetes telefonszám és a +36 ***-es adatmegosztó telefonszám kapcsán befizetett előleget számlabefizetésre felhasználható összeggé tesszük. A **** sorszámú számlát a Telenor érvényes tanúsítvánnyal is ellátja, az újrahitelesítés 1 héten belül megtörténik.

    Meg persze a szokásos udvarias körítés. Az utolsó mondat a júliusi számla elektronikus aláíráshibájára vonatkozik. Mivel minden szükséges adatot mellékeltem az elektronikus bejelentéshez, így külön nem is kellett beszélniük már velem.

Új hozzászólás Aktív témák