-
IT café
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
qltsar
addikt
válasz donjohnson #108801 üzenetére
WiFin volt természetesen, először órán próbáltam, mivel ott lenne használva, de mivel már jó ideje nem mászott fel a hálózatra, ezért most a telefonon próbálkozok, hogy egyáltalán ott működik e, de ott sincs túl sok siker, most adtam neki egy esélyt, azt általad javasolt IPV4 beállítással, viszont, ha így működik a kérdés, hogy az órára, hogy fogom rárakni, mivel ott nem találtam APN állítási lehetőséget (de lehet, hogy csak felületes voltam).
IPV4 beállítás óta felcsatlakozik, eldobja (No service), majd visszacsatlakozik, és ugyanúgy emergency calls only-t ír ki.
[ Szerkesztve ]
-
qltsar
addikt
válasz szabonagyur #108804 üzenetére
Galaxy Watch 6 (de jelenleg a telefonban (S24 Ultra) próbálkozom, és ott sem akar működni)
Próbáltam másik eSIM kikapcsolása mellett, fizikai SIM kikapcsolása mellett, hogy csak az új SIM legyen aktív, de nem igazán akarja magát beaktiválni. Másik eSIM amúgy ugyanúgy Yetteles, csak előfizetéses.
S24 Ultra amúgy dual (active) eSIM kompatibilis, bár nem hinném, hogy ez számít valamit is.
[ Szerkesztve ]
-
pjen
félisten
válasz trec12 #108700 üzenetére
Üdv Urak. Délután felhívtak a 60 20 200 0000 számról. Szerintük a részemre elküldött szolgáltatói levelek egy másik ügyfél mail fiókjába is elmennek. Betelefonált, hogy öt ez zavarja és szeretnének adatokat egyeztetni. Mondtam, hogy rajta, mondja az adataimat és én majd megerősítem ha helyesek. Szerintük viszont nekem kéne mondanom és ök ellenőrzik, hogy helyes e. Mondtam ez a vodánál pont fordítva működik. Felhívtam az ÜFSz t. Ök nem látták a hívást, de lehet, hogy egy belső osztály volt, hiszen ez az Ő számuk.
-
qltsar
addikt
válasz donjohnson #108806 üzenetére
Köszi segítséget, de nem ez lesz a megoldás, remélhetőleg hasznos info lesz a többieknek.
Felhívtam az ügyfélszolgálatot, ahol elmondták, hogy a nem személyesen vásárolt eSIM-eknél gyakorlatban 72 óra az aktíválási idő (elméletben megtörténik 24h alatt), ÁSZF szerinti említésben maximum 30 nap.
Mivel nem személyesen vásároltam az eSIM-et, ezért a szerződés létrejöttéről történő visszaigazolást a mai nap küldte vissza a Yettel-nek a Magyar Posta, viszont a Yettel rendszerébe ez még nem érkezett meg. Amíg nincs a szerződés aláírva (információ arról a Yettel-nek, hogy átvettem a SIM kártyát) addig nem aktiválják a SIM-et.
TL,DR: Kiszállításos SIM / eSIM rendelésnél nem használható azonnal a kártya, átvételtől (elismervény aláírásától) számított X-72 órán belül lesz aktív.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Ma a bátyám a meglévő Küf előfizetésére lecserélte volna a telefonját, persze Siófokon sincsenek a Yettelnél a helyzet magaslatán. A csaj aki ott van full arrogáns és általában mindig f*szságot beszél. Szerinte kellene a flottától egy nyilatkozat, hogy vehet telefont. Küf évek óta meglévő csomag. Komolyan mondom mi a **** van a Yettelnél? Ki kell tölteni felvételinél egy iq tesztet és ha nem éri el a 100-at, akkor felveszik?
-
MODERÁTOR
-
4Grider
nagyúr
Amióta lehet bármilyen hívószámot hamisítani, az ilyen játékba nem szabad belemenni. Miután minden adatod kiszedték, legközelebb a "bankodból" fognak keresni az adataid felsorolásával, hogy most akarnak leemelni pénzt a számládról, és mielőtt meglopnának, szeretnének segíteni...
-
MODERÁTOR
válasz SztiviVander #108813 üzenetére
Nem feltétlen.
De azon gondolkodom, mi lehetne ennek a helyzetnek a megoldása.Tegyük fel, nem kamu hívás volt.
A Yettel nem adhatja ki az infót, mert nem tudja, ki van a vonal túloldalán.
pjen nem adja ki az adatait, mett nem tudja, ki van a vonal túloldalán.
Patthelyzet.Xiaomi 13T - Eladó Xiaomi 11T 8/128 GB telefon: https://hardverapro.hu/apro/elado_xiaomi_11t_8_128_gb_telefon/friss.html
-
Landsmann
addikt
válasz Viktor0610 #108814 üzenetére
Felváltrva mondjanak rész adatokat. Mondjuk az egyik mondja a születése helyet, a másik az időt, stb.- Így le lehet szűrni, hogy valóban az a hívó akinek ki adja magát. Annak idején mikor rendőrségi feljelentést tettem és nekem volt gyanúsítottam, a nyomozó mondta, ogy van már gyanúsítottjuk, de a nevét nem mondhatja meg. Mondom, nekem is van gyanúsítottam. Erre azt mondta, ha mondok egy nevet, arra annyit mondhat, hogy igen, vagy nem. Meg is lepődött, hogy egyezett a név. KLérdezte, honnan tudom. Mondom, amennyit a neten tudtam nyomozni, azt megtettem. Időpontok, IP címek, stb.
[ Szerkesztve ]
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
pjen
félisten
válasz Viktor0610 #108814 üzenetére
A voda elmondja a mail cimemet és megkérdezi, hogy érvényes e még. Elmlndja a kapcsolat tartási tel számot és megkerdezi, hogy érvényes e még. Mikor ők hivnak. Az egyéb szolgáltatók ugyanígy tesznek. Ha én hívom Őket akkor azonosítanak, kérdésekkel.
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
Engem bank és biztosító is hívott úgy, hogy nekem kellett mondanom az adatokat. Szóval ez sem általános. (Az egyiknél kicsit paráztam is, hogy kinek adtam ki az adataim, de tényleg lemódosították, amiről beszéltünk. )
Xiaomi 13T - Eladó Xiaomi 11T 8/128 GB telefon: https://hardverapro.hu/apro/elado_xiaomi_11t_8_128_gb_telefon/friss.html
-
gabor9991
őstag
válasz SztiviVander #108813 üzenetére
Kollégám nem tudom hogy kapja -e még más számláját de korábban ő például pont emiatt kereste a yettelt, talán valahol írtam is itt erről, úgyhogy én el tudom képzelni hogy van ilyen ettől függetlenül telefonon én sem azonositom be magam soha senkinek ha hívnak.
-
Gloob
addikt
válasz Viktor0610 #108814 üzenetére
Pl. megoldás, hogy visszahívja a Yettelt.
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy A52S
-
pjen
félisten
válasz Viktor0610 #108819 üzenetére
Több bankos is van a családban, szerintük egy bankban ilyen nem fordulhat elő.
-
gabor9991
őstag
Én mondjuk ha hónapokon keresztül megkapnám a te számládat, szerintem pár hónap után én is jelezném a yettelnek, hogy valami hiba van náluk, még akkor is, ha nekem semmi dolgom nincs a te számláddal.
Még 5+ évvel ezelőtt a Raiffeisen rendszeresen keresett egyedi ajánlatokkal telefonon amit csak akkor tudott volna elmondani ha előtte beazonosítom magam.
Persze erre sosem került sor, kértem hogy a megkeresést a megadott email vagy postacímen tegyék meg ha szeretnének valamiről tájékoztetni de ezt ők sosem tettek meg.[ Szerkesztve ]
-
SztiviVander
őstag
válasz gabor9991 #108825 üzenetére
Nem tudom Ti mit kaptok, de én semmilyen számlát nem kapok levélben. Csak egy értesítő levél jön arról hogy elkészült az elektronikus számlám amit megnézhetek/letölthetek a yettel fiókomból. Csak az összeg van a levélben de semmi személyes adat nincs. Szóval innentől engem se nagyon érdekelne hogy mit kuffantott el a yeti, oldja meg. Én egy email címet tudok megadni, ha ő mégis kiküldi valami másik random címre is az értesítőt amiatt én nem telefonálgatok meg azonosítgatom magam az egész biztos. Nézze meg a fiókomban mi a cím, ami nekem szól levél és arra küldi az jó, ha másik címre is küldi az meg rossz. Probléma megoldva.
-
tomp
félisten
válasz SztiviVander #108791 üzenetére
Na igen.
A nép hülyítése kamatozik... -
gabor9991
őstag
válasz SztiviVander #108827 üzenetére
Téged nem érdekelne a kollégámat meg igen.
-
MODERÁTOR
-
gabor9991
őstag
válasz SztiviVander #108831 üzenetére
Másnak mi köze hozzá?
Ezt nem értem.Egyszerüen elmesélte hogy ez történt, én pedig itt leírtam hogy így járt.
Szerintem teljesen normális ha szólsz egy szolgáltatónak ha valaki más számlái érkeznek hozzád.Nekem meg az furcsa hogy szerinted nem ez a normális. -
Landsmann
addikt
Tudom, vótmá`, de talán ennyire részletesen nem írták a megállapodás tárgyát.
Azért arra kíváncsi leszek 4 év alatt hogy csinálnak "akár" 99 %-os kültéri 5G lefedettséget. Tudjuk, az akár egy igen érdekes szó, sok mindent jelent és sok minden belefér. Persze ha úgy csinálják a lefedettséget mint telekomék, akkor garantáltan megvalósítható, de mint ezt is tudjuk, vajmi keveset ér az az N28.
Nem igazán értem a történetet. Azt írják, a többi szolgáltatóval már korábban megállapodtak. Hol vannak a fejlesztések? Vagy nagyon titokban csinálják. A Yettelnél legalább látszik.[ Szerkesztve ]
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
veterán
válasz RoyalAirForc #108836 üzenetére
Szerencsére én csak ott születtem 2006 óta már csak vendégeskedni járok vissza
-
djalmasi
tag
Ez a netpajzs csinál valamit a gyakorlatban? Vagy csak ilyen marketing?
-
zoli62
addikt
válasz Viktor0610 #108714 üzenetére
Bebizonyosodott, hogy a Yettel belső folyamatleírásában az ÁSZF-ben leírtakkal ellentétben nem szerepel, hogy az első három próbahónapra akkor sem készülékkötbért fizetni, ha az ügyfél három hónap után mondja fel a szerződést. Emiatt sajnos az ügyintézők is félretájékoztatnak az OtthonNet felmondása esetén fizetendő készülékbérleti kötbérről.Sajnálatos módon nem ez az első, és nem isz utolsó, amikor a Yettel belső folyamatleírásai eltérnek az ÁSZ-ben leírtaktól. Számtalan ilyen esetben hatósági vizsgálatot lehetne indítani a Yettel ellen.
[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
válasz donjohnson #108844 üzenetére
Az biztos.
Időnként kell a restart, mert csak akkor próbál hálózatot keresni a készülék.Xiaomi 13T - Eladó Xiaomi 11T 8/128 GB telefon: https://hardverapro.hu/apro/elado_xiaomi_11t_8_128_gb_telefon/friss.html
-
qltsar
addikt
válasz donjohnson #108844 üzenetére
Természetesen megvolt már többször, egyelőre elengedem.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- DIGI internet
- League of Legends
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Fogyjunk le!
- Mobil flották
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Autós topik
- Farming Simulator 22
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest