Új hozzászólás Aktív témák

  • Jorus

    nagyúr

    Április 13-án eladtam az egyik autómat, annak rendje és módja szerint Ügyfélkapun keresztül a Webes ügysegéden bejelentettem az elidegenítés tényét 8 napon belül, illetve feltöltöttem az adás-vételit szkennelve. Múlt héten jött egy határozat a KEKKH-től, hogy a fenti beadványt elutasították, majd 3 oldalon keresztül fejtegetik a problémát. Nagy nehezen kibogoztam, hogy azt szeretnék üzenni, hogy az adás-vételin nem lett feltüntetve a személyazonosító okmányom típusa, csak a száma. Való igaz, tényleg elfelejtettem feltüntetni, az én hibám. A határozaton feltüntetett ügyintézőt a határozaton feltüntetett telefonszámon múlt szerda óta hívogatom, de nem veszik fel. Írtam nekik emailt, hogy értem a problémát, szeretném megoldani, mi ilyenkor a teendő. Persze erre sincs válasz. Mi ilyenkor a teendő? Feltüntetem utólag az okmány típusát, melléírom, hogy javítva dátum aláírás, majd feltöltöm újra, új kérvényként mondjuk?

    [ Szerkesztve ]

    ''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

Új hozzászólás Aktív témák