Új hozzászólás Aktív témák

  • davenport

    aktív tag

    válasz LuckyL #14542 üzenetére

    Lehet így is nézni a dolgot, meg úgy is, hogy ezzel a felújítással jutott arra a szintre az autó, mint amilyennek hirdették (azaz működőképes hibátlan). Erről a biztosítós avultatás jut az eszembe, hogy 15 éves autóba új alkatrészt építenek, és akkor szerintük a kocsi többet ér, de vannak alkatrészek, amiből ha megfeszülök sem tudok 15 évest belerakni.

    Nem ismerem a felújítás módját, nem tudom hogy a leírtak mennyire tekinthetőek egy teljes motorgenerálnak. Szintén csak hosszú távon fog kiderülni az is, hogy ez a javítás működik-e, és van-e még valami az ami még cserélendő (szintén azzal hogy mi a természetes kopás, mi pedig az eladónak felróható okból).

    Az, hogy ez a javítás egy mostani azonnali eladásnál értéknövelő tényező lesz, szerintem most nehezen határozható meg, és nem vagyok autószerelő/szakértő, de nekem eleve aggályos, hogy egy elvileg 180.000 km-t futott szívóbenzines kocsinál miért kell injektort cserélni (user hiba, nem rendeltetésszerű használat, gyári hiba).

    Pár napja egyébként pont ezen ment a vita egy fórumban (talán a totalcar-on), hogy most akkor egy felújított motor értéknövelő tényező-e. Amennyiben ez egy gyári technológiával felújított, dokumentált felújítást jelent, ne adj isten egy teljesen új nullkilométeres gyári motort, normálisan beszerelve, akkor talán igen, a kérdés az, hogy a piac megadja-e ezt érte.

    Elnézést itt már eléggé belementem off-ba. Ez az kocsi vétel dolog egyébként nálam is egy mumus, évek óta szeretnék venni egy nem túl idős szívóbenzin hétszemélyest, de a sokadik megnézése után is inkább a régit foltozgatom.

    [ Szerkesztve ]

    No money, no honey.

Új hozzászólás Aktív témák