- Aliexpress tapasztalatok
- Synology NAS
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- SkyShowtime
- Vírusirtó topic
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Programozás topic
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
dave0825
őstag
válasz dave0825 #99345 üzenetére
Egyébként nem ragaszkodom a felnyithatóhoz, eddig sem az volt, nem éreztem rossznak, hogy nem tudom fölnyitni, a plexi elég szokott lenni. Fontosabb, amiket leírtam, meg persze amik kimaradtak, de egyértelmű, hogy ne legyen túl hangos, se túl nehéz.
Szóval ha tudtok max. ilyen áron hasonló tudású, és jó minőségű sisakot, szívesen fogadom.
Olvastam a topikban, hogy a Shox.hu eléggé fölárazza az AGV-ket, a K3 SV MYTH PLK is tetszik, de ha ennyiért K5-öt lehet kapni, ami jobb (jobb?), akkor rendelek külföldről. Honnan érdemes?[ Szerkesztve ]
Huawei P30 // Suzuki DL650XT '15 <-- Kawasaki Z750 '07 <-- Aprilia RS 125 '99
-
zgospel
őstag
válasz dave0825 #99375 üzenetére
A K5 annyival tud többet mint a K3 hogy dupla D gyűrűs, karbon-üvegszál héj és a hátsó szellőzője nyitható-zárható. Hogy a belseje miben más azt nem tudom. Ha szánsz 90-et a bukóra akkor külföldről nyugodtan vegyél K5-öt, annyiért egy jó sisak, de az itthoni 120-ért szerintem drága, annyiért már jobb bukókat is lehet venni. A K3-t sem értem hogy lett 90 ezer hirtelen, amikor 2 éve még 65-70 ezerért árulták
Nekem egyébként a felsorolt különbségek közül a dupla D gyűrűs csat lenne a legfontosabb szempont. Elvileg a karbon-üvegszál miatt könnyebbnek kéne lennie, de nem az
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
demars
addikt
válasz dave0825 #99506 üzenetére
Pár napja linkelte itt egy fórumtárs! HJC SY MAX III Ő meg van vele elégedve.
Szerintem árban sem vészes.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
z123456789
addikt
válasz dave0825 #99513 üzenetére
Áh, már nem fért bele a szerkesztésbe elnézést.
Amúgy az a gigastore szerintem egy szar bukók terén. Bécsújhelyen van a Bike Expert, az inkább. Ott tényleg sokféle márka van. De aztán mi is úgy voltunk, hogy barátnőm aznap felpróbált "200" bukót, végül egy 201. márkát rendeltünk meg innen a sportsbike-ról, kockáztatva, hogy abból is az S-es lesz a jó. Mert egyébként mindenből az S-es volt neki a jó.
Bejött, szóval most már tudjuk, hogy MT-ből is S-es kell neki.
Tegnap pont mentem egy kört ezzel a sisakkal, szerintem rohadt jó. A formája is, meg a viselete is. Árérték arányban nem rossz. AGV K3S van nekem, ahhoz viszonyítottam.[ Szerkesztve ]
-
veze
őstag
válasz dave0825 #99736 üzenetére
nekem is ott szakadt ki, forrasszák a végét , melegítik, ki tudja milyen folyasztószert használnak ( maradhat sav maradvány a szálak között, hiába semlegesítik, ami aztán lassan megeszi , hisz nem saválló anyagból van a sodrat, ilyen okok lehetnek. A közepén ahol semmit nem csináltak vele ott sosem gyengül el. Ha egy szál kiszakad , az is a végéről indul el..
-
vlevi
nagyúr
válasz dave0825 #99752 üzenetére
" de el nem indult volna, húztam a féket."
Ezt ő nem tudhassa. Volt már jónéhány baleset abból, még az ősidőkben, hogy kihajtott kitámasztóval próbált valaki elindulni, hatalmas zakózás lett a vége.
Ha sebességbe rakod, amíg kitámasztón van, azonnal leáll. (Mivel ez a fícsör régóta be van építve az összes motorba, leleményes motorosok ezt a tárcsafékzárral oldják meg az utóbbi időben. Ott is vicces, ha úgy indulsz el, hogy nem veszed le ... )
Szokott olyan probléma lenni, hogy akkor is leáll, ha nincs kitámasztón, ilyenkor meg az szokott lenni a hiba forrása, hogy bedöglik, beszorul az említett érzékelő.
Ja, és persze, ha ilyenkor megpróbálsz ráindítani, nem indul, csak, ha üresbe rakod. De sebességbe rakáskor azonnal le fog állni megint
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz dave0825 #99760 üzenetére
A vakdugó okás lehet, de ez így szvsz nem maradhat, ahogy a képeden van.
Gondolom azért nem adják a csatlakozó házát, mert ott van a motoron. Mondjuk elég sufni megoldás, spórolni ezen pár dollárt... Amúgy arra vigyázz, hogy ha mégsem olyan jóféle, simán okozhat zavart a motor elektromos rendszerében. -
Geresics
addikt
válasz dave0825 #99760 üzenetére
Bónusz infó:
ha egyszer valami beleakad, és elszakad a sztender érzékelőjének a vezetéke, akkor folyton nyitottnak érzékeli, és hiába van felcsukva, mindig le fog állni. Ez távol otthonról eleinte besz@ratja a motorost, de nem kell kétségbe esni! Ilyenkor szét kell húzni a csatlakozót, és a lábakat egyszerűen rövidre kell zárni (pl. egy darab dróttal), és lehet is folytatni az utat!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
imibogyo
veterán
válasz dave0825 #99797 üzenetére
Semmi különös, csak egyrészt utólag felesleges kötözködésnek éreztem, másrészt később újraolvasva a hozzászólásodat nem is volt igaz amire gondoltam, mert te a nyomógombra írtad az NO-t én meg az áramkörben gondolkoztam, hogy az inkább NC... Mármint akkor, ha menni is akarsz valahova a géppel, ezért is működik a kábelek rövidre zárása hibás kapcsoló esetén... De legalább még időben visszaszívtam a hülyeségemet... Sry..
[ Szerkesztve ]
-
HoaryFox
őstag
válasz dave0825 #99836 üzenetére
Kitartás, meglesz, aztán még lesz időd megülni a vadat
(#99834) Micsurin kollégának és neked is köszi!
[ Szerkesztve ]
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
tboldi
nagyúr
válasz dave0825 #100290 üzenetére
Szerintem ha a "kilométerer" szót írod be, akkor zömmel az én beszólásaimat adja ki.
szerk.: Mobilnézetben most nem tudom ellenőrizni.
szerk. 2: Na, megnéztem. Tényleg az én hsz-aimból van a legtöbb, de nincs is olyan sok. Többre számítottam.
Lehet, hogy az autós topikban van a maradék.[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz dave0825 #100297 üzenetére
Milyen korosztály mi? Itt most is V van, és a következő is vagy V2 vagy V4, ott a keret fog dönteni, hogy Monster / SV, esetleg egy régebbi tuono.... és garantálom a topik átlag életkorát én rontom leginkább lefelé. :Öreges a V2 neked vagy mi?
@teasüti: maradtam 10W40-nél, nem akartam túl sűrűt az se lenne előnyös. A full synt viszont hallhatóan kellemesebb hosszabb ráncigálás után is, és a váltó is váltózatlanul mint a vaj.
Olajboltos persze adta az okosat, 5W60* milyen jó lenne, ott kicsit ráncoltam a szemöldököm, "5W hamar melegszik, és sokáig tartja az ideális sűrűséget és kenést a 60-as melegoldal miatt".
Arra a kérdésre szerinte az nem lesz e alapból sűrűbb mint egy 10-40-es már nem válaszolt.
*itt kérdeztem még rá ő hol látott ilyet 7100-ből.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Pocee
senior tag
válasz dave0825 #100311 üzenetére
szerintem meg ott tartunk,hogy a szabad vélemény nyilvánítással,nagyon sokan azt hiszik,hogy ők a próféták,hogy terelgessék a nyájat a helyes úton,semmi baj nincs ezzel,csak Te a tökéletességre hívod fel a figyelmet,akkor olvasd el kétszer amit be akarsz küldeni,hogy helyes e,mert ellenőrizni csak le lehet,vagy tévedek?kritizálsz,majd visszakritizálnak az egyből fuck logic...lehet nekik is elírta a telefonjuk,mert nem újan vették,hanem az előző tulaj adta be helytelenül a T9-be...
és ahogy geresics írta,egy motoros topicban rugózol ezen,ahol van benya,gumma...stb.nekem is sokkal jobban tetszik a benzin és gumi szó,de ez van emberek vagyunk,hibázunk tévedünk...ne haragudj ránk,kérlek.Mr.Brightside
-
runner 125
nagyúr
válasz dave0825 #100311 üzenetére
Amúgy ezen a képen tényleg ti vagytok a haverjaiddal, mielőtt egymásnak küldözgetitek a helyesírási hibákról szóló screenshot-okat?
Mike küldte priviben, állítása szerint te vagy a jobb oldali, mert ő hasonlít legjobban a profilképedre.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
zgospel
őstag
válasz dave0825 #104751 üzenetére
Kb semennyi közöm nincs a túraenduro kategóriához de a leírtak alapján egy Tiger? Sorhármas, 95 ló.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Geresics
addikt
válasz dave0825 #104751 üzenetére
Ugyan halvány lila dunsztom sincs a Z750-ről, de ha csak a számokat nézzük, a 650-es mindenképp visszalépés lesz. 100LE után nehezen hiszem, hogy a 70LE bármilyen okos megoldással tudna pótolni ekkora hátrányt.
Túrázni persze lehet ettől még jobb, és kényelmesebb!
Viszont én erősen elgondolkodnék, hogy 2MFt egy 5-7 éves, bizonytalan előéletű és futású használtért jó döntés-e, amikor 2,6MFt az új (ha jól emlékszem). 🤔*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Ferdzsoo
addikt
válasz dave0825 #104751 üzenetére
2m-ért már egy kompromisszumos vfr1200-es is belefér...
Ez gyenge biztosan nem lesz... én imádok vele túrázni is...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
-Mosquito-
őstag
válasz dave0825 #104751 üzenetére
Hosszú lesz. Aki cukiba járós mocit keres gördítse tovább.
Nálunk van/volt a csapatban egy 2015-ős 650-es DL XT. Most adta el a ( tulaj 190/130), 2M-ért,valami 23eKm volt benne. Ha jött velünk akkor mögém vagy aki vezette a túrát másodiknak lett betéve. Vara 1000,GTR 1400,ZZR 1400 CB 1300 a stabil csapat. Egyedül jött mindig,hátsó doboz és néha egy üléstáska. Nos kanyarokban még csak csak de autóúton/pályán ahol előzni is kell,ott bizony néha lemaradt. A harmadik motoros megcsinálta azt az előzést,amit ő nem mert. Végre óra szerint 185Km/h ami inkább a 175-178Km/h lehet.Jó kis motor de utassal dobozokkal felpakolva kompromisszumot kell kötni,hogy nem egy gepárd. Ebből inkább az 1000-est venném.
HAhu kidobott Dl 1000,Bmw 800 Gs,1200 Gs,Rt,,Varadero 1000 injektoros, Cbf 1000,Triumph melltartók. [link]
Dl1000 Olcsón fenntartható igénytelen igásló. A régieken nix ABS. Amint nézem az újabb ~2,7M
Bmw 800Gs Mondhatni csak márkaszervizbe érdemes vinni,ami nem olcsó. Nagy hibái nincsenek.
Bmw 1200Gs Jó fék,futómű. Őt is érdemes márkaszervizbe vinni vagy egy minimum EKO tudású emberhez. Itt egy szöghajtás fejújításra érdemes félretenni ~150eFt-ot. 3db nagy doboz.
1200Rt. Hasonló mint a többi Bmw. Itt ABS hiba lehet a 2007 előtti gépeknél,kb 300-400eFt a javítás.
Varadero Hasonló mint a DL1000 de nagyobb nehezebb,3db nagy doboz .
Cbf 1000 A többi után kicsit görnyedt/sportosabb üléshelyzet. Szerviz történetét nem ismerem de nem olvastam/hallatom,hogy sok állna az út szélén.
Melltartók Triumph 800-as. Ismerősnek volt. ~1év környékén ~50eKm-nél valamilyen fogaskerék eltört. Most valami 100eKm-nél le van rakva motor problémával. Törik a váz. Én kihagynám ezt a márkát.
Mindegyik motornál különösen a Bmw-nél fontos az előélet. Hol,ki szervizelte. Vannak típus fórumok érdemes olvasgatni.
Én a te helyedben az összeget ~2.2M emelném és egy jól felszerelt 1200Gs,Varadero,Dl 1000 közül választanék.Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz dave0825 #107392 üzenetére
Lesz két dátum a lekérdezett adatok közt az első forgalomba helyezés és talán első nyilvántartásba vétel ezek eltérnek?(Lehet más címszóval vannak nem tudom fejből de elég egyértelmű lesz.) Ha igen ez kinti motor és ez magyarázza a 2019-es Km állás rögzítést.
Ha a mostani használt piac mellett ki is jelenti valaki nem fogsz bukni rajta ha eladód, attól az még nem fogja azt szavatolni, hogy 5-6 év múlva sem fogod jelentős bukóval tovább adni.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
vendingo
veterán
válasz dave0825 #107392 üzenetére
Lehet, hogy te vigyázol rá, de más nem fog. Simán más hibájából is lehet baja. Amúgy az már rég rossz ha az eladását tervezed egy még meg sem vett motornak. Ha nem akarsz bukni eladáson, vegyél ritkaságot, veteránt, legendát. Nekem évi 50-90 ezerrel megy fel a motorom ára, legalábbis az eddigi tendencia szerint. Minél fiatalabb, minél kevesebb km van egy motorban annál nagyobb az anyagi veszteség eladáskor.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Chris0321
addikt
válasz dave0825 #107392 üzenetére
Hello.
A szüf szerintem még néhol hiányos. Én március végén vettem egy autót amit 2015-ben hoztak be az országba. Az első eredetvizsga amit ír a rendszer az az idei amikor átírattam pedig tudtommal az országba behozáskor is kellett volna csinálniuk. Ab2015-17-es műszaki vizsgák szerepelnek a rendszerben. -
-Mosquito-
őstag
válasz dave0825 #107392 üzenetére
Jól értelmezem a Km-en és azon izgulsz mennyit fogsz bukni x év múlva?
Az a motor új korában kb 2,3-2,4M volt felszereltségtől/extraitól függően. Haveromnak is ugyan ilyen volt. Ő 2M adta el.
Azt, hogy mennyiért fogod tudni eladni kb senki nem tudja pontosan megmondani. Kb 1,6-1,8M fogod tudni eladni,de gondolom te is látod a Hahun az árakat,amiből azt lehet látni, hogy tartják az árakat. [link][ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
vlevi
nagyúr
válasz dave0825 #107392 üzenetére
Nem tudjuk megjósolni, hogyan alakulnak a használt motor árak a következő 5-10 évben. A válságban senki nem vett új motort, emiatt nincs most kínálat a használt piacon, ez is felveri az árakat.
Szerinted reális , hogy egy 12-14 éves v-strom ára 1millio körül van? Szerintem nem, de megveszik ennyiért is. -
#45302528
törölt tag
válasz dave0825 #110155 üzenetére
Tátralomnicról indul, egy nagy parkoló mellől, ki van táblázva, el sem lehet téveszteni.
Viszont arra kabinos felvonóra, ami a tótól megy tovább a csúcsra, előre meg kell váltami a jegyet, ott a helyszínen már nem nagyon van rá mód. Legalább is főszezonban. Most már lehet, hogy nem lesznek annyian.
[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz dave0825 #110155 üzenetére
Qva drága a szlovák. Emlékeim szent majd 15eft. Míg a lengyel oldalon cirka 5eft. Ott viszont szezonban 50-100m-es sorok vannak. Időjárást érdemes nézni előtte. Mi Bp-Zakopanet egy nap alatt lezavarjuk, úgy, hogy beburkolunk egy golonkát is.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest