- HBO Max & OD topic
- Aliexpress tapasztalatok
- Router gondok
- Programozás topic
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Windows 11
- YouTube
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
gabor128
aktív tag
válasz CyberPunk666 #98156 üzenetére
Szia,
Kösz!
Közben nézegettem a Sox katalógust. Itt Cegléden van egy Hondás képviselet, bementem oda.
Nem az lett amit kinéztem, de sikerült egy nadrág+kabátot 50-ből kihozni. Nem bőr, textil. Csizmát meg megrendeltem. Az kb 60 lesz.
Túra-sport motor. Elmenni A-ból B-be, de nem túrára. -
ath
senior tag
válasz CyberPunk666 #98233 üzenetére
-
Shad0w
senior tag
válasz CyberPunk666 #98252 üzenetére
Csak most mondod? Én eljöttem 6-kor merthogy már vége van... Namind1, ígyis elfáradtam.
De tök jó volt, hogy a SuperMoto-sokat külön engedték a pályára, így csak a robogósok előztek meg (körönként kétszer...). -
-Mike-
addikt
válasz CyberPunk666 #98252 üzenetére
Úristen mi volt ma ott? Lyééézus
-
Shad0w
senior tag
válasz CyberPunk666 #98255 üzenetére
Úgytűnik minden alkalommal a pályán voltam amikor ezt elmondta.
Tényleg meleg volt, de ma meglepően jól tűrtem, biztos segített a ~2,5 liter folyadék amit megittam, WC-re még mindig nem kell mennem, pedig már itthon is ittam vagy fél litert.
Lehethogy láttalak, vagy hát egyszer valaki nagyon betévedt a füves részre, de már nem emlékszem melyik kanyar volt, vagyhogy hánykor. De majd egyszer visszanézem.
Valaki más meg eldobta a hátsó egyenes végén a sikánban, megálltam segíteni, de mire oda értem már sikerült felállítania a gépet és aszonta semmi baja, szal otthagytam...Én voltam aza dagadt geci aki fekete Honda CBR600F4i-vel teljesen fekete Alpinestars bőrben töketlenkedett a pálya közepén . Vettem énis abból a General Mechatronics időmérőből, szal most már tudom, hogy az első session legjobb köre 58,62 s volt, az utolsó session legjobb köre pedig 50,22 s. Még mindig lassú vagyok, de legalább fejlődöm. Talán legtöbbet a kigyorsításokon hoztam, végére már többször elkezdett a kormány csapkodni az egyenesekben, szerencsére nem volt vészes, meg addigra már pont kezdődött a féktáv is.
Amúgy a végére teljesen meglepő helyeket találtam előzésre, még félek picit, szal 2-esben mentem végig így az egyenesekben kigyorsítás nem játszott (najó, talán a robogósokat le tudtam volna hagyni, de teljesen felesleges lett volna). Viszont a hosszú kanyarokban külső íven sokat előztem, illetve a hátsó egyenes végén a sikánból kijőve mindenki teljesen jobbra húzódott és ehhez jól le is lassultak, ilyenkor balról teli gázzal simán elmentem.Van sisakos GoPro-s videóm minden sessionről, szívesen megosztom, de előbb még ki kell venni belőle a halszem effektust és egymáshoz illeszteni a feldarabolt videókat. Viszont most még ahhoz sincs erőm, hogy letöltsem a gépre. Talán hétvégére meglesz.
Lábtartó nekem is sokszor leért és végre bekoptak az új gumik szélei, most már nincs paracsík . Fogalmam sincs mennyit kéne még rajta dönteni, hogy a fékpedál is leérjen. Nem lehet, hogy csak egy picit feljebb kéne állítani?
szerk.: -6 másodpercnél vagyok a videón, ofcoz a sor végén kullogva. Egyébként aza session volt a legrosszabb utána már jobb volt picivel, na nem mintha lett volna 3-nál több tiszta köröm sessionönként, a legtöbb köröm 52-54 s volt
[ Szerkesztve ]
-
ath
senior tag
válasz CyberPunk666 #98261 üzenetére
Miert ragaszkodsz a gpshez?
-
Shad0w
senior tag
válasz CyberPunk666 #98263 üzenetére
Ööö, én csináltam olyat párszor, de csak akkor ha voltak előttem és láttam, hogy óvatosra veszik a féktávot de bevetődni pont nem mertem, akkor elcsuktam a gázt. Sry?
Amúgy én nagyon sasoltam előzéseknél, hogy képes lesz-e az íven maradni, voltak páran akik megleptek vele. Viszont hibáztatni sem tudom őket, énis lecsúsztam vagy kétszer az ívről mert elbalfaszkodtam a kanyarbejáratot, szerencsére pont nem próbált senki kívűlről előzni egyik esetnél sem.
Btw, a General Mechatronics-os időmérő tud kezelni szektorokat. De ehhez akkor le kell tenni adókat a szektorokhoz (a célegyenesi jeladón kívúl még 2-t tud kezelni)
[ Szerkesztve ]
-
-Mike-
addikt
válasz CyberPunk666 #98259 üzenetére
Ha egyszer valami véletlen folytán nem aznap, délután, este vagy másnap írnád be, hogy voltál Kakucson, akkor akár még előtte egyeztethetnénk is és voálá lenne rólad mozgó(kép) is és lenne elemezni való. De whatever...
-
Teasüti
nagyúr
válasz CyberPunk666 #98277 üzenetére
A szigetországban.
Igen. Kaptunk. -
Geresics
addikt
válasz CyberPunk666 #98279 üzenetére
De, mizu?
(#98281) ath
Degec![ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
ALI_G
veterán
válasz CyberPunk666 #98283 üzenetére
Nem igazán van hely, a fülemben kellene elférjen.
-
ath
senior tag
válasz CyberPunk666 #98466 üzenetére
lásd Horvi linkje, pár hsz-el korábban. attól függően mennyire akarsz zsebbe nyúlni, jók, de vannak jobb minőségűek drágábban. namost, ha beleszámolod az esetleges csúszást, akkor nem érdemes drágát venni.
-
dave0825
őstag
válasz CyberPunk666 #98475 üzenetére
Kitöltöttem 2 kalkulátort is, de nekem ezek sose voltak egyértelműek.
ÚJ BELÉPŐ:
A kockázatviselés kezdetét megelőző két éven belül NEM VOLTAM szerződője ugyanezen gépjármű kategóriában kötelező biztosításnak.NEM ÚJ BELÉPŐ:
A kockázatviselés kezdetét megelőző két éven belül már VOLTAM szerződője ugyanezen gépjármű kategóriába tartozó kötelező biztosításnak, mely szerződés érdekmúlás vagy felmondás okkal megszűnt.PÁRHUZAMOS ÜZEMELTETÉS:
Jelenleg is rendelkezem másik, jelenlegivel azonos gépjármű kategóriába tartozó gépjárműre vonatkozó KGFB szerződéssel.Új belépő semmiképp, de akkor vagy "nem új belépő", vagy "párhuzamos". Mivel még megvan a másik motor, nem adtam el, így párhuzamost kéne, de ha eladom, akkor már "nem új belépő"-t.
tboldi: köszi, linkeltem oda a hsz-em.
Huawei P30 // Suzuki DL650XT '15 <-- Kawasaki Z750 '07 <-- Aprilia RS 125 '99
-
dave0825
őstag
válasz CyberPunk666 #98480 üzenetére
Értem, köszi.
Még annyi, hogy mivel így párhuzamosan elég sok lesz az éves díja, de ha elviszik az RS-t, utána a rendes bónuszomat visszakapva megkapom a különbözetet, vagy ez az A0-s összeg már bukó erre az évre?[ Szerkesztve ]
Huawei P30 // Suzuki DL650XT '15 <-- Kawasaki Z750 '07 <-- Aprilia RS 125 '99
-
Shad0w
senior tag
válasz CyberPunk666 #98473 üzenetére
-
Micsurin
nagyúr
válasz CyberPunk666 #98473 üzenetére
Tank grip? Aloiról kb 20-25 usb a drágább is.
Darab gumi mindegy kínai vagy nem.[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
ath
senior tag
válasz CyberPunk666 #98473 üzenetére
Kifejezetten nalad erdemes lenne valami mast beszerezned, mint ezt az ujonnan vett, jo allapotu kawat lezuzni, rohamosan fog amortizalodni. Fejlodsz, jobban kened neki, aztan jonnek a bajok, lasd a legutobbi beszamolod. Nem a penztarcadban akarok turkalni, de az en megitelesemben a vege draga lesz ezzel a motorral.
Tankra progrip-et vettem, hat, elkepesztoen jo es hasznos. Gondolkoztam kinain, de nem gyoztek meg. -
Geller72
veterán
válasz CyberPunk666 #98504 üzenetére
De. Lehet. Itt kint megrendelem. Kihozzák. Nem jó. Visszaviszik, hoznak másikat. Ha akarnám, így lenne... Itt ez nem probléma. Otthon sem, max rád terhelik a szállítási költséget is. Közben amazonon rákérdeztem az AX-8-ra, ingyen kihozzák azt is. Kérdeztem, hogy mi van, ha valami miatt mégsem ez kell. Azt a választ kaptam, amit vártam is. Küldenek másikat. . (A típus most nem releváns, a bekérdezés volt a lényeg)
[ Szerkesztve ]
-
Shad0w
senior tag
-
Shad0w
senior tag
válasz CyberPunk666 #98508 üzenetére
Nem ismerem.
-
CyberPunk666
senior tag
válasz CyberPunk666 #98513 üzenetére
hozzáteszem, hogy amúgy a 300-as ninja méretre nagyobb, mint némelyik zx6r évjárat ^^
-
Shad0w
senior tag
válasz CyberPunk666 #98513 üzenetére
Olyan jelenet nincs ahol én előzlek meg?
-
Ferdzsoo
addikt
válasz CyberPunk666 #98542 üzenetére
Pontosan így gondolom én is.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Geller72
veterán
válasz CyberPunk666 #98602 üzenetére
Az sem mindegy, ha már fizika, hogy mennyiről lassítunk le mennyire és mennyi idő alatt. .
-
-Mike-
addikt
válasz CyberPunk666 #98614 üzenetére
Az én aksimat tavaly kicserélték gariba, az is másfél éves volt.
-
Teasüti
nagyúr
válasz CyberPunk666 #98602 üzenetére
Jó, ennyit én is konyítok a fizikához. De ezt így leírni könnyű, összehangoltan kivitelezni már nem annyira.
Meg kiállni se vmi természetes érzés, miközben belemarkolsz az első fékbe.(#98607) -Mike-
Úgy vettem észre a nagyobb sebesség valóban segít kicsit, nehezebb blokkolni a kereket - amit ugye nem akarnék - és a lendület is segít felemelni. Viszont az azért túlzás, én olyan 30 kmph körül gyakorlok. Ezt fokozatosan lehet majd növelni, nem akarok egyszerre túl sokat, mert abból lesz a kopp. Majd ha már 10-ből 10x megy 30-nál, akkor lehet emelni a tétet.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz CyberPunk666 #98627 üzenetére
-
Micsurin
nagyúr
válasz CyberPunk666 #98627 üzenetére
@tboldi: Sok autó van amit nagyon kipróbálnék látom te is. Egy RS500-as Focusba is többek közt szívesen beülnék az anyós ülésre is ha tisztességesen meg van rángatva a masina.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Geller72
veterán
válasz CyberPunk666 #98612 üzenetére
"Gyári, ép idomok voltak a gépen"....most már..
-
ALI_G
veterán
válasz CyberPunk666 #98684 üzenetére
Superzone-t kihagynám ha lehet. Nem jó bolt. Jobb alatt nem a drágábbat értettem mint alpine és hasonlók. TCX bőven jó utcára.
[ Szerkesztve ]
-
Padre81
csendes tag
válasz CyberPunk666 #98789 üzenetére
Van benne valami. Mikor az SV-re tették fel a Pilot Road 4-et hátulra, előlre meg a Pilot Power 3-at kérdeztem hogy mennyire kell vigyáznom, amikor kihajtok az udvarról. Azt mondja a szaki, hogy hát nem tudja, mert ezres SV-vel itt szoktak elesni az udvaron belül mondom azt hogy? Azt mondta, hogy a nagy motorfék miatt egyesbe megcsúszik sok embernek mikor a járdához ér kifelé menet
-
Padre81
csendes tag
válasz CyberPunk666 #98800 üzenetére
Okés. nyomtasd ki, és vidd el a Kék Hold-ba, hogy tegyék ki
-
Gaboman
nagyúr
válasz CyberPunk666 #99161 üzenetére
SM-el azokon a rossz utakon is lehet jókat csapatni, dönteni is kanyarban, rövid féktávokat venni, kanyarból kigyorsítani.
Persze biztos meg sem közelíti egy pályán való térdkoptatást.
Még régen amikor kijártunk mi úgy csináltuk hogy 2 motoros elment egy egy kanyarhoz figyelte hogy jön e autó.
A 3.-nak jeleztek mikor jöhet, így ha véletlen esés van nem veszélyeztetünk mást csak magunkat.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
demars
addikt
válasz CyberPunk666 #99606 üzenetére
Valószínű kormánycsapágy probléma.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
tboldi
nagyúr
válasz CyberPunk666 #99606 üzenetére
Én úgy képzelem, hogy igen, ez a kormánycsapágy lesz.
-
Pocee
senior tag
válasz CyberPunk666 #99606 üzenetére
kormánycsapágyra tippelnék,de ilyen szinten nem is nagyon hajtanám,ha csak nem akarsz egy rohadt nagyot esni...nem tudod megemelni a motort és a viláák alsó részét megrángatni,hogy kotyog e a kormánycsapágy? de ha megy szervízbe tök mindegy,majd ott megcsinálják...bár otthon is meg lehetne húzni,ha van huzalmad barkácsolni és nincs széttörve.
Mr.Brightside
-
zgospel
őstag
válasz CyberPunk666 #99606 üzenetére
Nekem is volt ilyen, a kormánycsapágyon húztak akkor, utána elmúlt.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Geresics
addikt
válasz CyberPunk666 #99886 üzenetére
Azt kicsit sokallom, de nincs típusismeretem persze. Nézz fel a motoralkatresz.eu oldalra!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
ath
senior tag
válasz CyberPunk666 #99886 üzenetére
Atomjaira?? en most huztam rajta csutortokon, nagyjabol fel ora volt a teljes muvelet, a felso kiflin es az anyakon kivul semmihez sem kellett nyulni. Neked mitol volt sokkal masabb?
-
etnies
senior tag
válasz CyberPunk666 #99887 üzenetére
Én ezért megyek a Hondára. Ott van olyan oktatói képzés, ami nekem megfelel.
Egyébként nem vágyom fizikai magyarázatra, nekem elég, ha megmutatják, hogy mi miért jó és azzal boldog vagyok.Egy láncszett csere 2 óra munkadíj + anyag szokott lennie, sok nekem az a 60, de nem tudom a magyarországi árakat.
[ Szerkesztve ]
"önmagam hite vagyok magamban"
-
HSM
félisten
válasz CyberPunk666 #99896 üzenetére
"Bent van egész évben mindig."
Ezekszerint nélküle nem is próbáltad?
Mert amíg benn van, engem sem zavar, megszokom, inkább mikor kiszedem, akkor látom, hogy, jéé, dejó, így azért sokkal jobb a kilátás.Éjszakával nekem sem volt gondom vele soha. A párásodás az nagyon gáz, azzal volt bajom viszont nappal is, nem kevés, ha hirtelen hűvös lett, és még nem volt berakva a pinlock.
-
HSM
félisten
válasz CyberPunk666 #99899 üzenetére
Így érthető, hogy nyáron is hasznát veszed.
-
Teasüti
nagyúr
válasz CyberPunk666 #99906 üzenetére
Ilyenkor csak elsővel fékezel? Vagy mindkettővel?
Én még csak most szoktam rá a hátsó fékre kanyarodás és a gáz tartása közben.
Erre most látom ezt.szerk: a smooth terhelésváltás lényege, hogy nincs terhelésváltás. Azt hittem ez lenne a lényege a hátsófék aktív használatának kanyarodás közben, hogy:
1. precízen szabályozd az ívet,
2. mindeközben előfeszítve tartsd a hajtásláncot.Mondjuk nekem ezzel vannak még gondjaim, hogy egyszerre húzzam a gázt és a fékkart. Meg ha visszaváltok, akkor mindenképpen lesz terhelésváltás (esetleg húzok neki egy gázt és hátsófékkel folytatom?). De akkor ott van még egy rev match is, amit a fékkaron lévő kezemmel megint nem tudok kivitelezni...
[ Szerkesztve ]
-
zgospel
őstag
válasz CyberPunk666 #99911 üzenetére
Finoman nyúlok rá a gázra és akkor nincs semmi.
Első fék gázfröccs nekem se megy egyszerre, úgyhogy én ilyenkor lassabban eresztem a kuplungot. Csúszókuplungos motornál meg csak visszabaszom és kész, nem kell gázfröccs.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz CyberPunk666 #99920 üzenetére
Azért OFF, mert én nem vagyok "igazi motoros", vagy "jól motorozó" valaki, csak egy öreg, gépesített turista - ergo nem biztos, hogy jól teszem, amit csinálok. Így viszont csak "tájékoztató jellegű", amit mondok.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Geresics
addikt
válasz CyberPunk666 #99919 üzenetére
Hehe, az én 0:59-es időim egyenesen szánalmasak, még túraenduróval, terepgumival is, pedig körönként 2x leért a lábtartó!
(BMW tréningen volt szabad motorozás is a végén, akkor kijátszhattuk magunk)Szerk.:
Az számít, hogy melyik irányba mentünk?[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz CyberPunk666 #99924 üzenetére
Ebben a videóban 0:23-nál van egy villanásig a tréningből egy kép Kakucson. Ez melyik irány?
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Micsurin
nagyúr
válasz CyberPunk666 #99937 üzenetére
Ez biztos? Nekem két éve azt mondták a kapott papír nem váltja ki a jogsit. A2-es kategóriám "nem volt" még kézben csak a kárytával később.
Újpesti önkormányzatnál levő okmányba mentem anno.
@demars, Mosquito34: Köszi! Akkor már csak a két gumi közt fogok filozni, lehet az ár fog dönteni!
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
2thletme2day
őstag
válasz CyberPunk666 #99937 üzenetére
Tavaly szereztem a nagy motor jogsit. Előtte csak B-s jogsim volt. Az akkori oktatóm és az okmányirodai ügyintéző is azt mondta nekem, hogy még véletlenül se próbáljak meg motort vezetni azzal az igazoló dokumentummal mert bevonják a jogsimat még mielőtt megkapnám. A B-s jogsit akkor kellett leadni amikor megjött az amelyiken szerepel az A és a B kategória is.
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz CyberPunk666 #99909 üzenetére
Ma próbálgattam a gázfröccsöt a fékkar húzása közben. Ami azt illeti nem is olyan nagy mutatvány, inkább csak szokatlan így elsőre. Meg nem igazán áll kézre két ujjal a fékkar, gyűrűs és kisujjal a markolat. Feszülnek az inak a kézfejemen. Meg amíg koncentrálnom kell a mozgáskoordinációra, addig még kicsit esetlen.
Piros lámpánál rev match? Városi forgalomban én első féket elég ritkán használok, eddig hátsó fék közben rev match-eltem, vagy egyszerűen kigurultam motorfékkel - mondjuk alapból ezért is rev match-elek, hogy a motorféket pakoljam rá blokkolás nélkül. Első féket úgy igazából csak újabban kezdtem el rendesen használni, amióta ezt gyakorlom.
Viszont nekem még mindig nem tiszta akkor, hogy mi a különbség az első fékes trail braking és a hátsó fék között? Mindkettő az ív precíz szabályozására van, nem? Elől a meredekebb villaszög segít bekormányozni a kanyarba. A hátsó meg segít ledönteni a motort. Nekem eléggé úgy tűnik, hogy ugyanaz a hatása mindkettőnek kanyarodás közben.
Mit tanítanak a pályán? Gondolom az elsőbe kell beleállni kanyar előtt - nyilván, hisz ott van a tapadás -, aztán kanyar közben melyiket húzzátok és mennyire?(#99916) HSM
Mondjuk mert nem koptatod a kuplungot.
Meg közlekedésbiztonság okán sem elhanyagolható: minél kevésbé sokkolod a gumikat, annál kisebb a megcsúszás esélye. Haverom dobta már keresztbe a motort vizes úton, mert kibaszta a kuplungot. Azóta ő is megtanulta a rev match-et.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Xbox tulajok OFF topicja
- Fűnyíró topik
- Bestbuy játékok
- Kupon kunyeráló
- Ghost of Tsushima - A PC-s kiadás több mint 170 régióban elérhetetlen lesz
- TCL LCD és LED TV-k
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- HBO Max & OD topic
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- További aktív témák...
- Teljesen új Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop Essential robotposzívó eladó (bontatlan)
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen