-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
CyberPunk666
senior tag
válasz Teasüti #99907 üzenetére
A kanyarba befékezést elsővel szoktam. A hátsófék használatát ismerem, és használgatom az ív javítására.
A lánc feszítettsége megmarad, ha gyorsítás közben a hátsó féket használod a gázelvétel helyett.
De itt most a kanyarba befékezésről van szó, amikor lassítasz. A feszítés meg csakis attól függ, hogy a motor fékezi vagy hajtja a kereket. A fenti esetben is azért jó a hátsófék, mert a motor továbbra is hajtja a kereket és nem fékezi. De a kanyarba befékezésnél nem adok gázt, ameddig a féken vagyok és el nem érem a max dőlést és a nulla féket. -
CyberPunk666
senior tag
válasz Teasüti #99907 üzenetére
Pedig fékezés közben tudni kell rev matcholni. Azt meg kell tanulni. De szerencsére ezt lehet gyakorolni egyenesben is (btw, akkor hogy szoktál egyáltalán visszaváltani mondjuk egy piros lámpánál?)
Húzni kéne a gázt már a bejáraton? Nem hiszem, a max dőlésszög elérése előtt nem kezdenék gázt adni, annak nem lesz jó vége.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Ukrajnai háború
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Óra topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- VoLTE/VoWiFi
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Yettel topik
- Gyúrósok ide!
- Motoros topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen