- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Microsoft Outlook topic
- ASUS routerek
- HBO Max & OD topic
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- TP-Link Archer C5 - AC1200 router
- SketchUp
- Linux - haladóknak
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
bacus
őstag
válasz Mentolka #140486 üzenetére
Másként lesz mocskos minden
Szerintem a láncolajozó nagyon jó dolog, a lánc mindig tiszta, nő az élettartam, főleg ha túladagolod az olajat, cserébe még a doboz teteje is olajos lesz, jut a gumira .
Gyakorlatilag gondozásmentes, az olaj töltögetésén kívül. Jobb az elektronikus vezérlésű, de a vákumos is megfelelő, ezeket azért hőmérséklethez igazítani kell..
A te adsz rá néha (cobra nemo) típusúakat én nem kedveltem, de azt is sokan használják.Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Tamás9x
őstag
válasz Mentolka #141319 üzenetére
Plexire vagy műanyagra simán jók ezek a bogároldók, annyi a titok hogy én papítörlőt teszek rá arra fújom, hagyom, hogy feloldja, amjd ha nagyon makacs akkor Flóraszepptel áttörlöm, még nem marta meg segol a fényezért vagy a festéket:
így is úgy is karcolódik a plexi van aki 1-2 évente cseréli, én jövőre fogom, a 4. évén.
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
duni84
aktív tag
válasz Mentolka #141319 üzenetére
szerintem csak nem áztattad elég ideig. évek óta simán azt csinálom, hogy lespriccelem vízzel a plexit, majd rátapicskolok papír törlőkendőt, újra lespriccelen vízzel, aztán 5-6 perc múlva megint. nem tudom mennyit szokott így ázni, kb 10 percre tippelek, azalatt az utolsó bogár is felázik. semmi tisztítószert nem használok. ezután még simán vízzel lespriccelem, aztán puha papírtörlő vagy mikroszálas törlőkendő, ha kéznél van, aztán karcmentes, bogármentes, homálymentes lesz a plexi.
#metszéspontok
-
-
Micsurin
nagyúr
válasz Mentolka #142260 üzenetére
Nem is ezt mondtam ha újra elolvasod csak azt jeleztem Persunak tök mindegy mit veszek valami mindig ott van a pakkliban amit felhúzhatok mint nyalóka. De akkor már én akarom kiválasztani, hogy mit. Pont emiatt ejtettem ki sok típust az elmúlt hetekben, ültem többek közt Varan is mert baromira tetszett de az meg olyan mint sumobirkozó akit növesztő tápszerrel és cukrosvizzel etettet az anyja, hogy szép nagy kerek gyerek legyen.
Ott az R1100 ami marhára tetszene de a váltója egy kész katasztrófa, ott a 1150 amit drágállok és mivel bevált típus ezért hamar várna rám a szöghajtás felújítás mert nagyon sokat futott darabok. (még nem rossz != nem is lóg az a hajtás...)
Ha meg kiejtem ezeket a bálnákat akkor ott tartottam, hogy terepképesebb könnyebb dögök de ez már a korábbi eszmefuttatás. A lényeg azt tartom minden szériának van valami nyűgje melyiknek több melyiknek kevesebb (igen a TDM-nek is van mikor keresgéltem korábban akkor egész jól utána kotortam azoknak is + csongi elő informált róluk) és választásnál nem hátrány ismerni mit bír el a tárcánk és abba belekalkulálni azt, hogy ha kihúzom a pakliból a legnagyobb cumi kártyát azt elfogja-e bírni a költség vetés és kell-e nekem annyira az adott motortípus, hogy azt mondom gyerekek beveszem a le*rom tablettát és rendbe rakatom/rakom magamnak.
Ezért kötöttem ki a Xl650V vs F650GS duó mellé visszakanyarodva ez az a kettő amiben látok annyit más nem mint leendő második motor, hogy azt mondom bányjakányja összerakom magamnak. Nem ismeretlen... a CB jó alap volt de azt is magamnak raktam össze 4 év alatt igaz sokkal inkább volt kényszerűségi választás mintsem szívszerelem az más kérdés, hogy eleve tetszett majd az évek alatt hozzám nőtt. Ez kicsit az a téma amit évekkel ezelőtt persu egész türelmesen magyarázott nekem PÜ-ben és utána értettem meg a CB-vel évek során. El kell dönteni égeted a pénzt és megszereted és rendbe teszed vagy csak rugód ameddig megy és eldöntöd bontod vagy annyit öntesz rá, hogy még egy szezont tud rúgni. De utóbbi esetén nem ér nyígni ha kikalimpál valami a blokkból de legalább occón* volt verhető dobható motor.
norbert1998 Ricsit megzaklatnám egy jó állapotú *jobb* állapotú bontott tengely miatt, tud néha meglepiket okozni a srác.
Látom megjött a szirénásautó is a belpolra. Mondjuk az okát nem értem mire jött a dorgálás már elhalt az a szál.
csongi széteszdik és zsírozzák persze, hogyne mert a hazai tulajod arról híresek, hogy ápolnak valamit főleg egy olyan megbízható és nehezen elromló motorhírében álló vasat mint a DL650...
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Mentolka #142895 üzenetére
CB500.
---
Bent az EcoLine ez valami nagyon betyár
---
Láttátok? III/III-as féreg felnyomta névtelenül az MHVlog-ot lehet az egész csatorna kuka.
[link]The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
macilaci78
nagyúr
válasz Mentolka #143119 üzenetére
Keret nélkül egyelőre. Mivel a termetem erősen leszűkíti a választékot, így a legtöbb általános szempontot el is engedtem egyelőre, mint ár, küllem. Ugyanezen okból a szamárlétrát is, kötve hiszen, hogy 40 Le-től 1600 ccm-ig minden fok meglenne.
Már nagyon sokmindent elengedek az úton, nem hajt a vérem. Autóval is megvan a saját tempóm, ha gyorsabb vagyok valakinél, az nem azért van, mert jobb sofőr vagyok, hanem egyszerűen csak gyorsabban akarok menni, mint a másik. Kb 140-145-re áll rá a lábam pályán, ez már az első km-en megvan. Van, aki elhúz mellettem, majd 20-30 km múlva elhagyom. Egyszerűen ő nem akar annyival menni.
Motoron is figyelem a mögöttes forgalmat, elengedem a másikat, intel is neki akár.Bocs, de kb fele akkora vagy, mint én.
Ezért sem érzem akkora gondnak egy 200-220 kilós motort, a saját tömegemnek az nem a háromszorosa.
etnies: van olyan tuning, ami a nagyobb teherbírást szolgálja? Pl lengéscsillapítók, nyilván erősebb fék is kell.
martonx: majd motoros találkozókra akarok elmenni üléspróbára. Ott sokféle típus van, rövid idő alatt sok típust lehet meglesni.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
veterán
válasz Mentolka #143619 üzenetére
Ah jezusom, jobbulast mindenkinek.
Muszaj tartani a tavolsagot az autoktol, mert ilyen elofordulhat.Mult heten elvittem lemosni a talicskam, megyek szepen a nagykorosin (M5 kivezeton) a belso savban. Egy nyomorek furgonos gyerek elkezd indexeles nelkul atjonni a savomba, de pont ott ahol vagyok. Szamitottam ra hogy lesznek ilyen balfaszok, ugyhogy nem ert varatlanul, elkezdtem lassitani hogy ne erjunk ossze es dudaltam neki egy massziv 15 masodpercet. Visszahuzodott a savjaba, melle gurultam, atneztem, vagta a megbano fejet.
Kurva sokat erek a megbano fejeddel, faszarc! - gondoltam. Ha nem figyelek, siman kinyir. Csajomnak inkabb nem meseltem el
[ Szerkesztve ]
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
macilaci78
nagyúr
válasz Mentolka #143619 üzenetére
Az a nagymarosi satuzás amúgy jogos volt? Volt a gyalogátkelőhelynél valaki?
Oktatáson Budaörsön a Budapesti úton balról közelített a gyalogos, a szemből jövő teherautó mögött lépett le, az elöl haladó motorostól még messze volt, de kresz szerint már a gyalogosé volt az elsőbbség. Én pesze már kapcsoltam vissza, lassítottam, az elöl lévő meg simán átment a gyalogos előtt. Hogy mit kapott szegény a rádióban az oktatótól...
De láttam már a saját szememmel olyat is, hogy a megállni készülő autót a mögötte lévő tolta rá a gyalogátkelőhelyre. Szerencsére a gyalogos még csak a szembe sáv vonalában volt. Én meg úgy 40 méterre a bolt előtt készültem indulni.
Zebránál nagyon oda kell figyelni, nem csak a gyalogosra, hanem a mögöttes forgalomra is. Simán van olyan, hogy a mögötted lévő lesz a szabálytalan és mondjuk záróvonal, járdasziget ellenére kielőz.
Teljes felépülést kívánok!
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
veterán
-
macilaci78
nagyúr
válasz Mentolka #143630 üzenetére
Motoron, robogón magasan nézel ki a fejedből. A legtöbb személyautó fölött ellátsz, vagy keresztülnézel az utastéren. Persze sötétítés, dobozos autók is vannak. Ahogyan követési távolság is.
Ilyen forgalmi szitu kb mindennapos Budapesten. Rakparton pl gyalogatkelőhely, kétoldalt parkoló autók. De különböző sugárirányban futó utcákban is jellemző.Oppenheimer: szerintem egy térdvédő a ficamtól számottevően nem véd. Az olyan irányú elmozdulásokkal szemben nem tart, nincs protektor sem.
Amikor ilyen tempóval (kb 30-40 közt, közelebb a 30-hoz) elcsúsztam a robogóval, behúztam a testem mellé a könyökömet és a mellkason elé felemeltem a kézfejem. A kézfejem lett egy kicsit lehorzsolva, kesztyű nélkül, meg persze póló, rövidnadrág kombóban mindkét térdem, könyököm, de nem tört el semmim. A bal oldalamra, lapockámra estem és gurultam.
Gondolom, az illető próbált tenyérrel támasztva talajt fogni, ezért tört a csuklója.[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
-
macilaci78
nagyúr
válasz Mentolka #143765 üzenetére
A rendőrök a helyszínen a sofőrrel szemben alkoholszondát alkalmaztak, amely pozitív értéket mutatott. - Ugye, órákkal a kontakt után. Nem védem a cserbenhagyó külföldi autóst, de simán lehet, hogy az eset után ivott a nagy izgalomra.
crocy: ahogy nézem a térképet, nemigen volt honnan balról kikanyarodni a Fehérlő utca környékén. Inkább a párhuzamos közlekedésre alkalmas részen egy figyelmetlen sávváltással lökhette fel az autó a motorost. Bár elég mélyen, de csak rövid szakaszon sérült a kocsi oldala. Mintha felkente volna a motort a szalagkorlátra.
Oppenheimer: és csak simán pénzbünti és eltiltás.A mentő motoros előtt balra bekanyarodó autós a kitakarás ellenére mintha láthatóan fékezett és indexelt volna, viszont elég lazán nagy ívre vette. A település kezdetét jelző tábla után pár méterre volt a kereszteződés. Előtte minden autós nagyon szépen húzódott le jobb szélre.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
bacus
őstag
válasz Mentolka #144999 üzenetére
Az régebbi és talán ezért rosszabb is, messze nem olyan jó a stabilizátor, az akkuidő, a szerkesztő szoftver (viszont bárki letöltheti, míg az insta rögtön serial nr kér).
Nem vagyunk egyformák, sztem az insta jó, meg kell mellé a dji oa 4 . Ha mindez megvan, már csak rengeteg idő kell.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Mentolka
senior tag
válasz Mentolka #145797 üzenetére
Rákérdeztem, csak még nem válaszoltak, hogy milyen specifikációi vannak a cuccnak.
Ha van már amúgy is egy powerbankom, akkor a lényeges cucc ára a gyári pinlock duplája. Ha vigyáz rá az ember, akkor akár meg is érheti.Az enyém már kissé karcos, és a plexi+pinlock együtt: 45e HUF - az a sok!
-
rottenbull
senior tag
válasz Mentolka #147607 üzenetére
Az a gond, hogy a hangszoro a hang forrasa, de az mar ugymond a vegerdmeny a digitalis vagy analog jel szempontjabol.. Ezt csak ugy tudod digitalis jelle alakitani, ha mikrofonnal felveszed a hangjat es azt a digitalis jelet mar lehet bt-n atkuldeni. De ez nem tunik praktikusnak ugye.
Az talan megoldhato, hogy feny jelle alakitsd, bar a koncepció ismerete nelkul ez csak talalgatas.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Politika
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Hobby elektronika
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- LEGO klub
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- BestBuy topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest