-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz etnies #95773 üzenetére
Az Api sg es sh mar nem adhato el, nem forgalomban levo olaj.
[link]
Csak jobb olajhoz fersz hozza, mint ami a gepkonyveben van a motorodnak. A konstrukcioja nem valtozott a motorblokkodnak, de a legszarabb olaj, ami a piacon van, jobb lett...[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz etnies #95776 üzenetére
Ahhoz sem kell egyetemet vegezni, hogy kitalald, ha jobb olajat raksz a motorodba, es az eloirtnal hamarabb csereled, csak hasznal a motornak.
A kerdes az, hogy mekkora terheles ez a kornyezetnek, es mennyire dragabb az uzemeltetese a motornak, illetve megengedheted-e magadnak ezt.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz etnies #95788 üzenetére
Tegyuk fel, van egy gepeszmernok forumozo. Mondjuk autoiparban dolgozik. Kolondrum jon a szabadonfutojaval, megmutatja neki. Szerinted tud barmilyen motorkerekparral kapcsolatos kerdesre valaszolni? Nem fog tudni.
Vagy jon egy masik forumozo, akinek a 3kj blokkos robogoja beszart. Megkerdezi ezt a gepeszmernokot, aki turbos, kozvetlenbefecskendezos autokkal foglalkozik, hogy mi lehet a baja. A gepeszmernok pislogni fog. Goze nem lesz arrol, mi baja lehet. Hiaba tudja, hogyan mukodik. En, a szimpla forumozo, meg tudom csinalni, mert mar szetszedtem vagy 10 et.Szoval olajmernokok kellenenek, ok tudnanak egy specialis terulet apro reszerol mindent. Mert adatok vannak a kezukben, amit teszteles utjan es meresekkel gyujtottek be. De ami ezen kivul van, - egy masik jarmu, egy masfajta benzinnel pl - az mar feher folt megint. Nem lesz naprakesz az a hatalmas tudas, amit nem elavult oktatasal szedtek fel, hanem gyakorlatban elofordulo szamokkal.
Egyebkent ugye nalunk sok helyen nincs sebessegkorlatozas, igy 6. ban nyelhez en biztos bele nem raknek az en motoromba api sg-t, ugyanis nalam is azt irja, hogy api sg vagy magasabb...
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
runner 125
nagyúr
válasz etnies #95794 üzenetére
A kitolt csereperiódusoknak van egy enyhe fogyasztói társadalmi oka is. Manapság a mérnökök már azt szabályozzák h mikor romoljon el. Nagyjából a '90-es évek elején, ezredforduló végén ért véget a tartósság maximalizálása, akkor jöttek rá, h nem szabad az örökkévalóságnak autót (pl. Merci W201) és motort gyártani (pl. bármelyik fogaskerekes VFR) meg úgy bármilyen használati tárgyat.
Szóval, ebben a korban úgy gondolom, h egy alapszintű technikai beállítottsággal rendelkező usernek tenni kell ez ellen és hiába van a mérnökök által összeállított szervizkönyvben 10-15k km-es csereperiódus, utcai használat mellett is le kell cserélni 6000-enként.
Ezért sem értem h miért kell pazarolni a sorokat erre, a motorozás többi költsége mellett egyszerűen elhanyagolható anyagi különbségről beszélünk, ha a félszintetetikus, teljesen szintetikus olajok árát hasonlítjuk, de még akkor is pár ezer ft-ról van csak szó, ha valaki ledobja 6000km-nél, nem 10k-nál.
Mike, tboldi, köszi, szétnézek itt is.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
etnies
senior tag
válasz etnies #95816 üzenetére
Kimaradt: az összes kenési pontot leírják, mikor, mit, mivel, mikor kell megnézni a hűtőfolyadékot, stb, stb.
Valaki, valahol kitalálta, hogy két évente kell cserélni, azóta megy szájhagyomány útján, de igazából senki nem tudja megindokolni, hogy miért. Gondolom, ha nem cserélem, akkor okoz valamit. Ha igen, akkor mit?
De most már én is baromira unom ezt a témát, többet nem írok ezzel kapcsolatban.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Geresics
addikt
válasz etnies #95815 üzenetére
Meglepő, de Pegaso-m van, ezért annak van meg a kézikönyve.
Lerántok még egy titkot: azt írja, motorolajat évente, vagy 10ekm-enként. Más motorok (tudod, amik nem Pegaso-k), mást írnak. Pl.: 6ekm/1év, vagy 8ekm/1év, esetleg 12ekm/1év. Okos fiú vagy, biztosan feltűnt a közös bennük! Bizony, a "vagy 1 év" rész.
Biztos semmi köze a mérnökökhöz, akik ezt kitalálták, szerintem véletlen, mert az olaj valójában nem tud öregedni sem motorolaj, sem teleszkópolaj. Vagy mégis? Akkor kijelenthető nagy általánosságban (nem 100%-ban), hogy évente illik motorolajat cserélni? Lehet, hogy akkor nagy általánosságban kijelenthető, hogy 2 évente illik teleszkópolajat cserélni?
Persze én nem tudhatom, nem motoroztam 150ekm-t, mint Te, és csak ez az egy motorom van. A régi fosokat (pl. MZ 250 ETZ), és a robogókat nem számolom...Peace
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Tarill
őstag
válasz etnies #95816 üzenetére
Beszállhatok? én úgy vagyok vele, akkor cserélek teleszkópolajat ha folyat a szimering. Amíg jó biztos nem csesztetem tavaly szimeringeztem meg, csillivillire pucoltam, új szimering új olaj ha felteszem kibír 4-5 évet akkor örülni fogok nem szétszedni
Hozzáteszem ez nem követendő csak az én hozzáállásom a dologhoz
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz etnies #95822 üzenetére
Korabban irtad, hogy erezted az uj olaj es az osszetort olaj kozotti kulonbseget. Egyreszt ezert. Versenyhasznalatot nem hozom fel, azt megtagadtad, szigoruan utcarol beszelunk
Ahogy egyre jobban torik az olaj, egyre vekonyabb lesz, es egyre jobban veszit a kenokepessegebol is, ami a csapagyazasra fog nagy terhet jelenteni.
En szedtem szet regi villat, regi olajjal, olyat, hogy rettento budos volt az az olajnak nem kinezo folyadek, ami benne volt. Utanaolvastam, hogy mi lesz az olajjal, es most jon az igazi ezoteria: bakterium is megtelepedhet benne, ami bontja. Akkor lesz ennyire budos. Nekem ez azert eleg uj info volt
Ha csupan utcai hasznalatrol beszelunk, termeszetesen el lehet lenni olajcsere nelkul is, foleg ha a hatarok kozelebe soha nem mesz. Akarcsak a motorolajnal.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Teasüti
nagyúr
válasz etnies #95768 üzenetére
Hát erről nem én foglak kiművelni, amikor annyi szuper videó készült a témában, ami frappánsan összefoglal 5-10 percben mindent, amit tudni érdemes.
Mint írtam volt, keress rá Youtube-on, ha érdekel!
(Jah és félreértés ne essék, amikor azt írtam Youtube, akkor nem az ilyen web2-es homevideo szintű gagyi tartalmakra gondoltam, hanem Discovery szintű stúdióminőségű laborvizsgálatokra. Mivel évek óta nem nézek tévét, ezért csak az on-demand forrásokat tudom hozni példának.)A sebesség öl? Ezzel vitába szállnék, de erősen kétlem, h pont én foglak meggyőzni erről.
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz etnies #95895 üzenetére
Nyugodtan leszállhatsz a magas lóról, mert fizikai értelemben sem a sebességgel van a probléma (tettünk embereket már közel 30000 km/h-s rakétára is nem egyszer), hanem a (negatív) gyorsulással.
Lehet száguldozni és semmi probléma nem lesz, amíg mondjuk nem 0,23 másodperc alatt fékezel állóra.Amit én azzal mondani akartam, hogy teljesen mindegy, hogy egy fojtás nélküli 50-es robival öleljük át a fát 70-nél, vagy egy 1000 cc motorral.
Nem kell átölelni a fát. Ennyi.
Nem a motorteljesítmény öl, hanem a habitus.
Lehet elhanyagolható kockázatok mellett száguldani 200-zal, és lehet hatalmas kockázatokat vállalni 50-es robival is. A kamikaze meg fog halni 50 cc-n is, a szelíd motoros meg vígan megtanul motorozni 1000 cc-vel is.[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz etnies #95894 üzenetére
Miért szarok ezek gépek szerinted? Mert egyhengeres rázós léghűtéses? Ettől egy motor nem lesz rossz. 10 km-re bőven elég egy ilyen gép, hogy ne egy 50-es géppel kelljen küzdeni a főúton. Futkározós motornak kellene csak. Intruder mellé nincs szükség egy komoly gépre. A szépség meg szubjektív az YBR 250 nekem tetszik külsőleg
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Teasüti
nagyúr
válasz etnies #95901 üzenetére
Ha ez igaz lenne, akkor nekem már halottnak kellene lennem.
Sosem ültem 600-nál kisebb gépen, és sosem volt sport(os) motoron kívül semmi másom. És szeretek gyorsan menni is, előzgetni is, meg kanyarokra vadászni is, de ugyanakkor nagyon-nagyon ritkán szoktam intenzíven fékezni. Na ezt rakd össze! Hint: bevállalós habitus, de alacsony kockázatvállalási hajlandóság. És igen, a kezdőnek is ott kell lenni fejben, ha nem: meghal. Ennyi.
Statisztikának meg majd akkor fogok hinni, ha én készítettem.Az angol példád meg pont nem állja meg a helyét, hisz első kézből tudok ellenpéldát hozni rá.
Egyik kedves barátom decemberben rakta le az A jogsit itt kint, amit én asszisztáltam végig.
ER6-ot vett és a 0 km-es jogsijára (első jogsija ráadásul) évi 180 fontos ajánlatot kapott. Én a CBR600 F4-emre és a 4 éves motoros jogsimra + a 12 éves autós jogsimra kaptam majdnem 400 fontos ajánlatot. Miről beszélsz??
És a két motor majdnem ugyanolyan erős. Enyém többet forog, ennyi a különbség.
Persze tudom külön kategóriában van a gépem, az ER6 meg egy igen kedvező biztosítási szinten van, de azért mikor megláttam a 180-as ajánlatot egy totál kezdőnek, majdnem lementem hídba.
Jah és mielőtt kiragadnád ezt a részletet gyorsan hozzáteszem, h a saját nevemen is volt biztosítva az ő gépe egy időben. És az én jogsimmal ugyanarra az ER6-ra nem volt látványosan olcsóbb, mint a sajátomra. Tény. Pedig makulátlan jogsim van.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz etnies #95947 üzenetére
Most nem igazán értem, hogy mit akartál bizonyítani.
Elolvasva a válaszodat ezen őszintén szólva nem is csodálkozom.
Feltételezek egy értő olvasást figyelembe véve a válaszaim bekezdések szerinti tagolását is, ahogy te magad sem ömlesztve fogalmazol.Írtam, hogy a kezdő sofőrök gyakrabban baleseteznek, ha SS gépet kapnak a kezük alá.
Nem, ez az állítás most olvasható először. Te azt írtad az SS könnyebben "behúzza a sötét oldalra" a kezdőket.
Lehet erre gondoltál, de én csak azt láthatom amit leírsz és én csak arra és csakis arra reflektálok.
Nem foglalkozok azzal ki mit képzel bele a sorok közé.Erre leírod, hogy a haverod, aki kezdő, de nem SS gépe van, hanem egy túramotor/naked (ízlés szerint), annak olcsóbb a biztosítása, mint neked, akinek SS gépe van.
Nem. Nem "erre". Hanem a hsz. második bekezdésére, ami a "hülye biztosítókkal" indít, amivel igazából nem is tudom mit akartál mondani: azért hülyék, mert állításod szerint egy kezdőnek nagyobb díjakat számolnak fel?
És erre írtam én a barátom példáját, ami cáfolja ezt az állítást.Továbbá: http://a.te.ervelesi.hibad.hu/
Ha személyeskedni szeretnél, akkor rákontráznék erre avval, hogy neked meg javítanod kéne még az érvelési technikáidon: a statisztika kártya kijátszása nagyon hatásos pszichológia trükk, de csak egy trükk marad statisztikai adatok nélkül.
Ajánlom a disputát figyelmedbe, elég jó készségfejlesztő.Aztán: milyen biztosításról beszélünk?
Mindkettő 3rd party kiegészítő szolgáltatások nélkül, és mindkettő a legolcsóbb ajánlat volt, amit az ER6-ra a Bikesure, a CBR-re az MCE szabott meg.Itt van néhány tény a fiatal sofőrökről: ...
Rendben, tekintsük át mit írnak a fiatalokról (!= "kezdő").
Data on British drivers shows that:
Drivers aged 16-19 are a third more likely to die in a crash than drivers aged 40-49 [2].
One in four 18-24 year olds (23%) crash within two years of passing their driving test [3].
Young male drivers are involved in many more crashes than young female drivers [4].
16-19 évesek 33% nagyobb eséllyel baleseteznek, mint a 40-49 évesek. Valamint két éven belül a 18-24 évesek negyede. Nincs ebben semmi meglepő, csupa közhely. Viszont keresztkérdés: Milyen motort hajtanak a 16-24 évesek? (Hint: nem nagy köbcentis SS-t.)
És akkor nagyvonalúan eltekintettem a ténytől, hogy ezek autós felmérések, nem motoros.Felhívnám a figyelmed a "Key" szóra.
Ha már ilyen kedvesen kiragadtál egy neked tetsző részletet, akkor én meg felhívnám a te figyelmed a felmérés egészére! A bekezdés címe úgy szól, hogy Gyakori Kockázatos Viselkedések.
Ami alatt a gyorshajtás csak az egyik a négy közül.
Ha elolvasod újra amit írtam:
"Lehet elhanyagolható kockázatok mellett száguldani 200-zal, és lehet hatalmas kockázatokat vállalni 50-es robival is. A kamikaze meg fog halni 50 cc-n is, a szelíd motoros meg vígan megtanul motorozni 1000 cc-vel is."Nap mint nap találkozok az úton 20 éven aluli hülyegyerekekkel 50/125 motorokon jampizni, mert azt hiszik menő amit csinálnak. Ezek a viselkedésformák épp olyan veszélyesek a kisköbcentis gépeken is, mint a nagyokon. Főleg ha számításba veszem, hogy egy Looser táblás 125 cc géphez nem követelmény a Kresz vizsga, akkor ami engem illet én messzire elkerülöm ezeket a menőarcokat mielőtt még engem is veszélybe sodornak. És hogy visszakanyarodjak az elejére: nem a motorteljesítmény öl, hanem a habitus.
Ezt alátámasztandó keresgéltem én is úgy másfél percet és ugyan köbcentire levetítve nem jött fel találat, de itt egy érdekes jelentés motorosokra vonatkozóan.
Ebből látszik, hogy a fiatal korosztály valóban a leginkább érintett a balesetekben, ugyanakkor a végén tételesen levezetik mik okozták a baleseteket. Ott az látható, hogy az esetek csupán 5%-a vezethető vissza gyorshajtásra (ezt érvnek még mindig nem fogadom el, hisz bármilyen motorral túl lehet lépni a sebességkorlátot), és az esetek 9%-a vezethető vissza egyszerűen tapasztalatlanságra, ami egy kezdőt jellemez. Egy jelentős 36% esetében nem vontak le konklúziót. Aztán a maradék 50% meg ilyen-olyan balfaszság miatt következett be, ami nekünk most nem érdekes.[ Szerkesztve ]
-
zgospel
őstag
válasz etnies #95950 üzenetére
Akkor OK
Meg mertem volna esküdni hogy az AGV oldalán olvastam ezt az optikailag korrekt dolgot, még vásárlás előtt örültem is neki hogy ez milyen jó dolog.
Most előbányásztam a sisak füzetét is, abban sincs egy szóval sem említve hogy optikailag korrekt lenne akármi is, se a weboldalon, se korábbi bemutató videókban, szóval nem tudom hogy miért erre emlékeztem. Ezzel szemben most felmentem a Shoei oldalára is és ott büszkén hirdetik hogy a plexijeik teljesen torzításmentesek.
Ezekszerint lehet hogy torzít, amit én nem látok, de hosszabb távon biztos zavaró és ezért megfájdulhat tőle a fejem.Az én elméletem az lett volna, illetve még továbbra is tartom ezt az elméletet hogy a beépített napszemüveg nem takar mindenhol. Alul marad egy elég nagy sáv ahol nem fed. Sokkal távolabb is van az arcomtól mint egy rendes napszemüveg, és az orrnál is marad egy kis rész ahol beszűrődik a fény. Ezeken a sávokon (de főleg alul) elég sok fény jön be, de mivel én a napszemüvegen keresztül nézek át, ezért ki vannak tágulva a pupilláim, emiatt a kitágult pupillákba alulról meg az orrnál jóval több fény jut be.
Én szerintem ez okozza hosszútávon a fejfájást.Ezt azért gondolom így, mert amikor Ray Ban Wayfarert hordtam akkor is megfájdult a fejem kb 1 óra után, mert ugye az nem követi az arc formáját és a szemüveg körül mindenhonnan jött be a többletfény. Az Oakley Jupiter Square-emmel nincs ilyen gondom, az teljesen követi az arcformát, egész nap után sem fáj benne a fejem.
Szóval ez az én elméletem, de nem értek hozzá. Az is lehet hogy hülyeség, de lehet hogy emiatt van, vagy emiatt is és még torzít is, vagy csak simán torzít, hát most már tököm se tudjaAzt viszont tudom hogy a következő sisakom Bell vagy Shoei lesz, és kipróbálom a fotokrom plexijüket.
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Ferdzsoo
addikt
válasz etnies #95960 üzenetére
Double facepalm.
Napszemcsis kérdéskör:
Biztos vagyok benne hogy a beszűrődő fények miatt fáj a fejed, ill. Lehet hunyorogsz is miatta és akkor az is rásegít.
Tudom ajánlani a sötétített plexiket, elképzetelhetetlennek tartom a motorozást máshogyan, én kizárólag azt használok mióta motorozok."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Teasüti
nagyúr
válasz etnies #95960 üzenetére
Tekintve, h te indítottad a vitát; én meg konzisztensen megcáfoltam az összes megalapozatlan érvedet elhatárolódva a te személyeskedéseidről, és még ezek után is lököd ezt a gáz stílust...
Nagyon szeretek vitatkozni ha az konstruktív jellegű, de te leadtad a színvonalat amint kifogytál a patronból és így már nem tudlak komolyan venni.
Ennyit rólad, mehetsz duzzogni![ Szerkesztve ]
-
Pocee
senior tag
válasz etnies #96005 üzenetére
hááát,nézd,nem sok szakmai dolgot látsz tőlem,mert nincs sisakbeszélőm,nincs túradobozom,füstös a plexim,telóolajról elhiszem,hogy nem teszek rosszat,ha 2-3 évente lecserélem,az egyszerű szervizeket magam csinálom,meg úgy általában vannak elképzeléseim dolgokról,ezért nem kérdezem meg,hogy milyen csizmát sisakot,zoknit,vegyek.
Mellesleg ha már ketten úgy gondoltuk,hogy kicsit magas a lovad,lehet csak nem velünk lesz a baj...
De menjél tovább nyugodtan,mert mivel ez egy fórum...Mr.Brightside
-
Teasüti
nagyúr
válasz etnies #96005 üzenetére
Mert az általad linkelt autós felmérés az nyilván jobb bizonyíték.
Külön felhívtam a figyelmet azt hiszem több hsz-ben is, hogy nem adok a statisztikákra nagyon.
Pont ezért amit írsz.
Készítettem már magam is statisztikát és diák koromban voltam kérdezőbiztos is (ha a pécsi és környező települések távolsági buszjáratai el vannak qrva, akkor bocsi mindenkitől: nagyon unalmas munka volt és csináltunk "pár" fiktív űrlapot ).Az anekdotikus részt azt meg benézted. Az nem érv volt, csak ellenpélda a biztosítási díjakra. Azzal kezdtem a válaszom, hogy értőn kéne olvasni. De ez azóta se megy, hisz másodszor kell leírjam. Utálom ismételni magam.
De részemről ez volt az utolsó hozzád intézett válaszom a témában.[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz etnies #96164 üzenetére
Kakucson orajarassal megegyezo iranyban, hatul, celegyenes elotti utolso ket kanyar. Jobbrol dobod at balba, nyelgazzal. A 125 os ugyanezt fogja csinalni. Akartam videot csinalni rola, annyira latvanyos, ahogy csapkod. sebesseg nem nagy, de ahogy atrakod nagyon gyorsan az egyik oldalrol a masikra, meg ki is "lovi" a villarugo. (Ugye csillapitas szuksegessege, meg az uj olaj a villaba, ha mar itt tartunk ) es meg gazt is huzol, egyertelmu, hogy levegoben lesz az elso kereked, mikozben kanyarodast kezdesz. De mivel kanyarodas kozben vagy a kereked keresztben lesz a levegoben, majd ugy er foldet, mikozben le van dontve a motor.
Szerintem a masik kozuti csapkodasnal a veszelyes en voltam, lenyeleztem budapesti szar uton az ss motort. Ha gyokkettovel megyek, azaz megengedett sebesseggel, akkor nem fordul elo.
Van olyan ember, aki nem nyelezi le a motorjat evekig...
Itt arrol van szo, hogy le van sporolva a kormanygatlo a motorokrol. Barmilyen motorral megcsinalhatod, kb 35 loerotol felfele. Azert dontottem el, hogy a kovetkezo motoromon szeria lesz az elektronikus kormanygatlo tobbek kozott.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Teasüti
nagyúr
válasz etnies #96164 üzenetére
Engedd el!
Hülyeségeket toltál, kijavítottalak.
Előfordul az ilyen.
Nem kell felszívni, bár felőlem akár be is sérülhetsz leszarom.
Attól se lesz igazad ha felemlegeted a nevem még sokáig, főleg olyan dolgok kapcsán, aminek semmi köze az eredeti témához.És n+1 alkalommal is leírom, bár ennél egyszerűbben nem tudom megfogalmazni: nem az öl meg ha gyorsan mész, hanem ha gyorsan állsz meg.
Ha ebből se érted meg, akkor pedagógus segítségét kell kérni.[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz etnies #96248 üzenetére
A legtobb motor lengovillajan ott van, mit kell merni, es hogyan.
Olyanrol meg nem hallottam, hogy rajta ulve, azaz terhelten kellene nezni, mert az mar ketemberes lenne.Manualban plane ott lesz, mit kell csinalni.
Nem mindegyik motor ugyanolyan. Pl valamelyik enduron egy ideig megfeszul a lanc, majd berugozasnal ujra be fog lazulni.
Az egesz lancfeszesseg allitasnak az oka az, hogy a lengovilla forgaspontja nem ugyanott van, mint az elso lanckerek tengelye.
Teljesen mindegy, hany kilos ember ul a motoron, ugy van kitalalva, hogy ne akadalyozza a villat a mozgasban, es ne tord ropira a valtotengelycsapagyazasodat.
Mindenkinel ugyanugy kell beallitani.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Micsurin
nagyúr
válasz etnies #96259 üzenetére
Oké köszi a tapasztalatot, akkor a DID VX2 520 helyett nézek valami erősebbet... bár nehezen hihető, hogy egy kis negyedliteres megtudná majszolni.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz etnies #96262 üzenetére
Évente egyszer levesz, nagy mosás, és kb két hetente (Nem kőbevésett, ha eső stb volt persze utána motorral együtt ..) lemosom (WD40 tisztító, kimondottan motorlánchoz)
Kihajtó tengely nem görbe mielőtt feljönne. Lánckerekek mindig a lánccal együtt cserélve.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
vendingo
veterán
válasz etnies #96267 üzenetére
Vettem egy motul lánctisztító sprét, egyszer használtam. Soha nem takarítottam egyik motoromon a láncot azt az egy alkalmat leszámítva. Max slaggal, vagy magasnyomású mosóval távolról leveretem a mocskot, aztán olajzok, ha megszáradt. Semmi problémám nem adódott belőle, drasztikus kopást/nyúlást se vettem észre, ami miatt hamarabb kellett volna cserélni a láncot.
Mondjuk a motort se szoktam tisztítani, csak ha szerelőhöz viszem.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
etnies
senior tag
válasz etnies #96279 üzenetére
Ez is jó hirdetés, egy darab kép nincs a motorról, csak a V5, számlák.
Mindjárt felhívom a rendszámért és lekérdezem az adatait. A megadott hely Kecskemét, a szám pedig angol.
[ Szerkesztve ]
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Micsurin
nagyúr
válasz etnies #96267 üzenetére
WD40 láncból több jut a felnire mint ami fennmarad a láncon. Olajból csak a Castrol Xmotion vagy mi a fene, a MOL kutakon az az arany színű flakkonos cucc, na az rajta marad, jó vele a tapasztalatom. Motult megint leveri.
Havi egy takarítás tuti meg van sőt, de köszi!
(Esetleg belenyúltam és gyengébb eresztés lenne ez a lánc? Előző még a gyári volt rajta az tuti, 35k-val az órában, jesszus. )Évente egyszer levesz, nagy mosás, és kb két hetente (Nem kőbevésett, ha eső stb volt persze utána motorral együtt ..) lemosom (WD40 tisztító
Moci szervizben..... Telo dettó, egyhetes és az akku kinyomta a hátlapot, problémázás nélkül vették be....
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen