Új hozzászólás Aktív témák

  • etnies

    senior tag

    válasz Micsurin #96247 üzenetére

    Általában rángatás és/vagy ápolás hiánya. Rángatni sokféle képen lehet, akár egy sima V-blokkal is, ha hirtelen dobálod ki a kuplungot. Hasonlóan ápolt láncok közül jobban bírják a sornégyesek, mint a V- vagy egyhengeres, kéthengeresek.
    Azoknak is szakaszosan nyúlik a lánc, akik gyorsulgatnak, kerekeznek, rángatják a motort.

    Milyen géped van?

    A lánc állítás is olyan kérdés, mint a villalolaj csere. Van aki szerint terhelten, valaki szerint terheletlenül kell csekkolni. Valaki a középsztenderre esküszik, valaki szerint mindegy, nem flémelünk egyet? :D

    Ebben a kérdésben én is bizonytalan vagyok, szóval nem foglalnék álláspontot. Én úgy szoktam, hogy terheletlenül állítom be a legnagyobb lógás közelébe, aztán ráülök és megfogom a láncot. Ha tud mozogni egy picit, akkor oké, ha nem mozdul, akkor engedek. A túl szoros lánc nagyobb bajt okot, mint a túl laza.

    Persuader, te mire esküszöl?

    [ Szerkesztve ]

    "önmagam hite vagyok magamban"

Új hozzászólás Aktív témák