- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Aliexpress tapasztalatok
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- Crypto Trade
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Microsoft Excel topic
- YouTube
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
válasz Chrys_ #68452 üzenetére
Biztos nem jol helyeztek fel. Nekem eleg kenyes a fulem, meg a hallasom. A legkisebb zaj is oruletbe tud kergetni. De ez a fuldugo nagyon jo. Amit kell azt hallom amit meg nem azt sokkal halkabban.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
canniball
nagyúr
Zöld. De ez nem egy tömör valami, hanem vékony szilikonból készült (dupla) harang alakú cucc, így igazodik az ember füléhez.
runner!
Biztos akkora volt ott hátul a menetszél, hogy elhajlította a lemezt.Chrys_!
Hmm...én ilyet nem tapasztaltam. Azt viszont igen, hogy megsínyli a fülem ha hosszabb távon nem használom.
Nyilván ez sem tökéletes termék, nem szűri ki teljesen a szélzajt, "csak" csökkenti. Illetve azt több helyen írják hogy használat közben lehet hallani a párbeszédet, ezt cáfolom, ilyenkor mindig meg kell kérnem aki hozzám beszél hogy hangosabban legyen szíves (úgy már valóban hallom).
Ugyanakkor azzal sosem volt gond hogy a forgalom lényegét halljam és mint írtam a hiánya nem tetszik a fülemnek.Természetesen ez itt nem a reklám helye, nem akarok senkit rábeszélni, de szerintem ennyit megér hogy az ember tegyen egy próbát a füle védelmében.
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
BoB
veterán
válasz canniball #68455 üzenetére
Te, ilyet nem egy nem két cég gyárt, volt már párfajta a fülemben, pontosan tudom milyenek
Azért kemény, mert ezt betolod és kész. A puhát össze kell hengergetni, benyomod és ott kell tartani amíg ki nem tágul a füledben különben kijön. Így érted már miért írtam?
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
amdk7
aktív tag
Kb.: egy féléve abbahagytam ennek a fórumnak az olvasását, mert pár dolog közbejött.
Idén gumicserével kezdtem (Pilot Road 4 Gt lett a kiválasztott), majd mikor jó idő lett irány motorozni.
Az elmúlt hétvégén is beletettem ~750km-t a mociba, a Mátrával, bükkel és egy kis alföldi gurulással együtt. Mondanom sem kell: Baromi jó volt.Érdekes hogy visszaolvasva pár oldalt semmi, de semmi nem változott a fórumban.
Még mindig az megy, hogy kanyarba ha fékezünk első fékkel, akkor felegyenesedik a motor???
No, mindegy, kell, hogy legyen valamiféle téma...A kérdés, hogy nagyon ne legyek OFF, hogy van-e itt valaki, aki használ Wayteq Xrider GPS-t motoron?
Mik a tapasztalatok?
Most készülnék beruházni, de inkább előtte körüljárom a témát.
Eddig telóról megoldottam, de nehézkes elővenni, megnézni, majd elterelés stb. után megint nézegetni az útvonalat. Tanktáskába stb. alrázkódik, egy jobb telótartó, meg már kb. annyi, mint az Xrider.Adataimat többé kevésbé az adatlapomon, illetve a személyigazolványomban találod meg. :)
-
Mekkora jó fej voltam. A hornet akkut takaró fedele nem jött le, nagy robogót akartak bikázni. Symbi levette az ülést és ott az akku használd. elég sokat hallgatta a lakótelep db killer nélkül ernőt fordulaton. 1x veszem ki akkor is ez van.
Db killer nélkül totál más a motor karakterisztikája. Na meg a hang.. -
canniball
nagyúr
Olyan "puhával" amiről írsz én még valóban nem találkoztam, nem tudtam hogy van ilyen is. Mivel ez vékony és "hőre lágyuló" azt hittem puhának számít, a kemény alatt pedig ilyesmire asszociáltam.
Akkor maradjunk abban, hogy félpuha.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Chrys_
addikt
Én szintén telefonnal próbálkozom, de ilyen tokban a kormányon van: interphone Note 3
[ Szerkesztve ]
-
V.Stryker
nagyúr
Nekem olyanom van. Tökéletes. Talán egy negatívuma van, hogy a kijelzőre vigyázni kell, nem karcálló. Amúgy ennyi pénzért teljesen jó. Jól látható, iGo -val szépen megy. Többen használjuk megelégedettséggel itt a fórumon is.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
amdk7
aktív tag
válasz V.Stryker #68461 üzenetére
Ok, akkor én is beruházok egybe.
Ahogy nézem az ára hellyel közzel mindenütt ugyanannyi. A karcok elkerülésére, gondolom elég egy ebay-es fólia.Chrys_:
Ez faszányos kis tartó, de pont ezt akarnám elkerülni, hogy telefonnal navigáljak. Bár jó alternatíva lehet a telefon is, ha ilyen profi tartók is vannak.Adataimat többé kevésbé az adatlapomon, illetve a személyigazolványomban találod meg. :)
-
Doki16
addikt
Szerintetek mennyire volt szabályos és balesetveszélyes a kolléga megmozdulása a körforgalomba behajtásnál? Sima egy sávos körforgalom. [link] tudom koszos a szélvédő
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
runner 125
nagyúr
válasz Doki16 #68464 üzenetére
Nyilván semennyire és elég nagyot is kockáztatott ezzel, hisz a körforgóban nehéz kiszámítani h ki milyen íven fordul.. simán fellökhette volna.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
AndrewTdi
addikt
válasz runner 125 #68467 üzenetére
szerintem ez hülyeség. aki a forgalomban közlekedik évek óta, az simán tudja, hogy az ő adott sebessége és a másik sebessége mekkora, így azt is tudja, hogy kb ő hova ér mire a másik megmozdul.
szvsz úgy meg ne álljon senki neki közlekedni, hogy azt figyelem, hogy mikor fog valaki a körforgalomba bemenet balra húzni. amellett a videón a motoros már rég a közepén van a körforgalom sávjának, amikor az autós mégcsak behajt.(#68466) SymbianOS: én bevállalom.
[ Szerkesztve ]
-
mrhero
tag
válasz AndrewTdi #68468 üzenetére
Kátyú, olajfolt, döglött macska, bármi lehet, ami miatt megváltoztatja az ívet az autós, ahogy runner 125 mondja. Nyilván kicsi az esélye, de előfordulhat. Aztán lesz meglepetés.
"aki a forgalomban közlekedik évek óta, az simán tudja, hogy az ő adott sebessége és a másik sebessége mekkora, így azt is tudja, hogy kb ő hova ér mire a másik megmozdul."
Ez ám az érv. Ez alapján egyetlen balesetnek sem kéne történnie..
-
Khaosz55
addikt
Sziasztok.
Vettem egy scott motoros farmer nadrágot. Sajnos kicsi derékban és hoztak helyette egy számmal nagyobbat, ami szerintem ugyan akkora mert ez is szorít. Szóval cserélem egy mugenrace kevlár betétes farmerra ami elasztikus anyagból van ez tökéletesen passzol és kényelmes, viszont nincs benne protektor. Csípőprotektorom van. Kell vennem egy térdprotektort. A scottban ilyen fekete puha nyomásra keményedő protektor van ami baromira kényelmes. Valami hasonlót szeretnék nem a Sárga/fekete szivacsot.Hol tudok értelmes térdprotektort venni ? A csípő protektorom is fekete és nyomásra keményedik szóval kényelmes. A farmert városi közlekedésre szeretném használni, munkába járásra és munkába is viselném azért kell ez a kényelmes protektor.
-
Doki16
addikt
Vegulis rajottel, hogy mit kellett nezni Zavarnak az ilyen dolgok. A kresz szerint tilos savon belul elozni. Nekem a zarovonal is szent. Mondjuk en nagyon a biztonsagra jatszom. Legalabb en tartsam be a szabalyokat es hatha ezaltall egy elkerulhetetlen balasetben nem serulok meg.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
FIREBLADE78
addikt
Ha már mocis farmer. Nekem olyan kéne amiben van protektor. Városba jó lenne. Kicsit nyűgös ez a full bőr.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
dokee78
félisten
49 ccm alatt miért nem kell hajtási engedély?
Esetleg erről tudtok egy frissebb cikket? -
runner 125
nagyúr
válasz canniball #68482 üzenetére
Gondolom az ilyen 25 ccm-es, teszkós, robbanómotoros, dörzshajtásos izékre gondol. Városban én is szoktam látni pár embert ilyennel, sisak és minden nélkül.
Somatom
Az elsőn a bőrtáska előtt mi az a baszom cucc? Akkucsomag, hibrid Harley? Vagy lehajtás a körfűrészhez?
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
canniball
nagyúr
válasz runner 125 #68484 üzenetére
Mert azokra nem kell? Én úgy tudom csak az elektronyos meghajtású "biciklikhez" nem szükséges.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
tboldi
nagyúr
válasz canniball #68486 üzenetére
Itt elég elterjedt az elektronyos és a benyálas is, főleg a nyugdíjasok körében. Simán száguldoznak annyival, mint egy Babettával, de se sisak, se KRESZ-tudás, semmi. Legalább egy nyamvadt kötelező biztosítás ha kellene rájuk...
A kérdésre válaszolva, szerintem egy kalap alá veszik mindkét hajtásformát. Legalábbis még sosem láttam, hogy valakit igazoltatnának ilyennel, akár robbanómotoros, akár nem.
[ Szerkesztve ]
-
Chrys_
addikt
Egész jól használható, az érintésérzékenység is szuper. N-Com-mal (vagy más bluetooth-s eszközzel) meg megy a telefonálás is, de ezt csak álláskor próbáltam.Csak ugye az akku merül rendesen, ezért van nálam tartalék teljesen feltöltött, az utolsó Note készülék, ahol még nem beépített van. Nem akarom még a kábelt elhelyezni egy akkupakkhoz, vagy töltőcsatlakozót szerelni a gépre, még nem tudom, mi a legjobb megoldás. A kijelző meg 5,7", inkább maradtam az 50eurós beruházásnál a több100 helyett.
-
#79335424
törölt tag
válasz runner 125 #68484 üzenetére
Az a szárazkuplungra a kihajtás. Kb. 8cm széles bordásszíj. Ez egy 140 lóerős, 127 -köbinches blokk (2097ccm).
-
runner 125
nagyúr
válasz #79335424 #68489 üzenetére
Faxa, csak kár h ez a futómű, fék, váz(geometria) iszonyú kevés hozzá.
De nyilván arra jó, h a 150 dB-t alapjáraton megugorja."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
#79335424
törölt tag
válasz runner 125 #68490 üzenetére
Jó futóművel nem kunszt motorozni. Viszont egy ilyet uralni....
-
#79335424
törölt tag
válasz Something_ #68492 üzenetére
Én itt olvasgatom a véleményeket a tudományos motorozásról. Mi történik, ha elsővel fékezünk, ha a hátsóval fékezünk, ha gázt adunk, stb. Hát nem tudom. Én csak megyek, jön a kanyar, bedöntöm, oszt majd lesz valami. Ha csúszik, akkor azt kell megoldani, ha szitál, akkor meg azt. Ha csak símán elfordul, az uncsi.
-
runner 125
nagyúr
válasz #79335424 #68491 üzenetére
Most értenem kellene, h egy 15 fokot dönthető, Romet vázas, hátul merev, elől MZ telós, motort egy 2 literes V2-vel élvezet, tudás hajtani?!
Értem én h életérzés, meg Harley, meg krúzolás, sőt, egy szilikonos MILF mellett még mutat is valahogy, de a motorozás számomra nem itt kezdődik. Ez nekem szenvedés, mondhatni a kínok kínja lenne.
Racionális magyarázat nincs arra, h valaki miért ül rá egy ilyenre, vagy miért faragtatja így át.
Na alvás, peace."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
#79335424
törölt tag
válasz runner 125 #68494 üzenetére
Nézőpont kérdése. Én meg azt nem értem, hogy mi az élvezet egy sínen forduló motorral n+1 -szer körbe-körbe menni egy pályán. Én ilyen, szerinted motorozhatatlan gépekkel keresztül-kasul bejártam már Európát. Szerintem meg erről szól a motorozás. Na, akkor most melyikünk a "nagyobb motoros"?
-
imibogyo
veterán
Sziasztok! Segítségre lenne szükségem...
Hozzájutottam egy 87-es Honda CBR 1000F Hurricane motorhoz. Szörnyű állapotban van szegény, 7 évig állt egy garázsban (néha kinn), tehát teljes generálra szorul. Nagyon sok mindent kell rajta ténylegesen javítani (első fékek például), valamint jelenleg nem is indítható (gyújtáskábelek kikötve, karburátorok nem mozdulnak)) és még ennél is több dolgot kell tisztogatni, kozmetikázni (festés, olajos mocsok eltávolítása stb.). El kezdtem leszedni a burkolati elemeket és a váz (jövőbeli) festéséhez az útban lévő dolgokat (akkumulátor doboza, kábelezés nagyja stb.) mindent képekkel dokumentálva a meglévő leírások mellé, biztos, ami biztos alapon, hogy azért még összerakható legyen.
A szerkezeti/kinézeti/elektromos dolgokkal és az ezekhez kapcsolódó teendőkkel nagyjából tisztában vagyok. Nem ez az első darabokra szedett és nulláról újjáépített motorom (Simson S51, ETZ 250, Yamaha XT 600). Viszont messze ez a legbonyolultabb felépítésű és eddig a blokkokhoz soha nem kellett hozzányúlnom, mindig úgymond "működő" gépeket festettem át / újítottam fel szerkezetileg, kinézetileg.
Most viszont elkerülhetetlen a "műtét", legalábbis a karburátorsor szintjén... Azon gondolkodom, hogy inkább átadnám a lehetőséget egy megbízható szerelőnek a motorblokk és a fékek teljes rendberakására és én "csak" a szerkezeti szereléseket, festést, elektromos dolgok rendbetételét stb.-t végezném most is.
Ha valaki tud megbízható, nem elborult áron dolgozó (és nem lehúzós) szerelőt Albertirsa - Örkény körzetben, azt megköszönném. Én csak egy autószerelőt ismerek, azt sem a környéken (Tápióbicske), de ő nem vállalta el, mert saját elmondása alapján eddig csak autókkal foglalkozott és becsülöm is, hogy bevallotta és nem akart kontárkodni.
Vagy ha van olyan vállalkozó kedvű ember a közelben aki el tudna jönni egy napon hozzám Örkényre (például amikor épp jön az Euro-Ringre motorozni ) és segítene egy kicsit a szerelésben, a főbb hibalehetőségek felkutatásában, vagy egyáltalán csak úgy egy általános iránymutatásban (és azért ért is hozzá, mert hát ugye kontárból már van egy a portán ), azt is megköszönném.
A fő problémám (ehhez kellene a szerelő, vagy egy ügyes-kezű segítő):
A karburátor jobb szó híján "be van állva". Gázbowdennel nem lehet megmozdítani, tehát mindenképp le kell szedni és alaposan megvizsgálni/kitakarítani/javítani. Na ez az amit nem szeretnék magam végezni, vagy legalábbis nem egyedül (eddig egy 600-as egyhengeres enduró karburátora volt a legkomolyabb, amihez hozzányúltam (csak tisztítás), ez meg egy négyhengeres vízhűtéses motor és vagy 200-al több darabból áll ez a rész).Van valami ötletetek, hogy kihez forduljak? Vagy valaki esetleg tudna segíteni szerelgetésben? A motor jelenleg nem járóképes (gurulni gurul persze) és nincs utánfutóm sem (haza is csak szívességből hozták el 60 Km-ről). Első körben ezért zárnám ki a messzebb (30+ Km) lévő szerelőket, másrészt pedig azért mert nem ismerek megbízható helyet, ahol nem cseréltetik ki velem a fél blokkot miközben nincs rá szükség. Relatíve közelben lévő szerelőhöz meg tudom oldani a szállítást, de messzebbre nem szeretném (csak ha muszáj), főleg mivel mások tapasztalatait, felújítási munkanaplóit is átnyálazva még az is lehet, hogy csak egy "egyszerű" kiszerelés/tisztítás/újra összerakás megoldja a karburátor problémát, más nagy problémáról pedig egyelőre nem tudok (vagyis amiről tudok, azt meg tudom magam oldani). Ezért nem szeretnék rögtön egy sok-tízezres szervizes / szállítós dologba belefolyni, ha meg tudom oldani olcsóbban / közelebb is.
Na ehhez kellene egy hozzáértőbb szem/kéz és/vagy a tanácsok...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Autós topik
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- EA Sports WRC '23
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Motoros topic
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Robogó, kismotor
- További aktív témák...
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest