-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
canniball
nagyúr
Nincs mutatóm, digit. műszerem van.
Az meg mint írtam (elvileg) 105-nél áll amikor a hűtés kapcsol.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz runner 125 #67452 üzenetére
Sz*r érzés lehet: mutató a pirosban... ....baj van, de nagy baj... ...a qrva ventilátor meg miért nem kapcsol már?
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
félisten
-
#79335424
törölt tag
-
emre
veterán
Na skacok, nekem megvan (fejben is, ezért nem aggódok menet közben) mikor nyit a termosztát, és mikor kapcsolt a hűtő. Szerintem egy páran utána nézhetnének a motorjuknak. Szóval nem kell várni 100 fokon a venti indulására ha a termoszát 95 fokon éri el a teljes nyitást. Ez persze típusonként változhat.
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
AndrewTdi
addikt
Olvastam másik fórumon, hogy a régebbi z termosztátot a swift termosztáttal lehet helyettesíteni
[ Szerkesztve ]
-
Trub
tag
válasz #79335424 #67446 üzenetére
A piros kocka előtt van egy fekete sáv, már a fehér után, abban állt. Már nyaldosta a pirosat. Akkor álltam félre.
De gondolhattam volna hogy ez teljesen normális. Egy Honda nem romlik el
A kép kicsit megtévesztő. Hisz levettem a gyújtást. Csak azért raktam be, hogy lássátok milyen a műszer, hátha valakinek pont ilyenje van.
[ Szerkesztve ]
-
TommyGun
őstag
Nekem pont az ellenkezője volt a történet mikor megvettem a gépet, nekem PL nem akart a negyednél feljebb menni a vízhőfok mutató, (teljesen sztenderd mutatója van C-negyed-fél-3/4 illetve 1/1 közepétől indul a piros 1/1ig) eddig minden gépem ami volt a mutató felénél állt és 3/4 környékén kapcsolt a venti...
De márkatársak megnyugtattak hogy fél állásban kapcsol be a venti, és ez nomrális[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
#79335424
törölt tag
Na, a Hondák sem élnek örökké. Egyik barátom alatt ma megállt a lótifuti Innova 125 65000 -nél. Gyorsan kirántottuk és szétkaptuk a blokkot. A hajtókarcsapágynak annyi.
-
félisten
válasz Bogyó bá' #67455 üzenetére
fél órája értem haza, ez folyamatosan jár kb. Ebben az időben már most baszki. Ez a kiba sok lámpa halál neki... HA nem mész süti a lábad. Ehhez jön a típusra jellemző jelenség, hogy kissé határozottan indul meg gázra, annyira finom gázadás mint a GS-nél nincs és rögtön azzal szembesülsz, hogy illik húzni ha lehet.
2db APC BE-700GR szünetmentes tápegység eladó.
-
emre
veterán
Azért a traktoromnál összetettebb szerkezetre azért nem tennék hűtőt eltakaró lapot. Az mtz-re is csak azért tettem fel télen, mert az ékszíj folyamatosan hajtja a ventilátort. Mondjuk van amelyiknél a hűtőre leereszthető ponyva alapfelszereltség.
A megfelelően működő termosztát hiányát meg nem lehet egy faékszerű dologgal pótolni.A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
runner 125
nagyúr
válasz #79335424 #67462 üzenetére
65k attól maga a csoda, főleg ha sok hidegindítás, hidegenhajtást kapott. De egyébként is az Innova egy igazi budget modell...
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
HSM
félisten
Nincs rajta gyárilag termosztát, mármint az olajhűtőn. Lespórolták. (Csak arra teszek hideg hónapokban takarót.)
Ami 15 fok felett nem is hiányzik, de alatta egészen durván lehűti az olajat, onnan vettem észre, hogy haverom kidobtam Pesttől 10km-re és úgy lehűlt a városon kívüli szakaszon, hogy olyan nehézkes lett a váltó működése, mint amikor indulásnál még hideg az olaj, na akkor kezdtem vakarózni, hogy ez mi, aztán megmértem az olajhőfokot és ilyen szűk 60 fokot mértem, na mondom, ez azért annyira nem oké üzemi hőfoknak. A víz termosztátja kb. végig csukva volt, 70 fok körüli vízhőfokkal, az is nagyon kevés.
Végül kapott ilyet:
Attól függően hogy rakom be a rács mögé, legalább a felét, és max a 2/3-adát takarja ki.
Így teljesen jó lett 5-10 fokokban is a gép, mindig príma a váltó, és jó hőfokú az olaj (80 fok magassága).Nem láttam volna neki alapos méregetések nélkül.
Amúgy gondolkoztam termosztát közbeiktatásán is, az sokkal elegánsabb lenne, de csak olyat találtam, ami fél kilós majdnem, szval azt bajos lenne rögzíteni, elhelyezni, meg a csöves vacakolás is, így egyszerűbb végülis. És 50K-val (+a csövek ára) olcsóbb.
[ Szerkesztve ]
-
Laraxior
titán
válasz Bogyó bá' #67455 üzenetére
Dehogynem, tavaly Pesten araszoltam vagy másfél órát, olaj-léghűtés (GSX-F) a végén már füstölt, a kuplung alig fogott... azt hittem vége a motornak... Aztán kiértem a pályára, negyed óra múlva semmi baja nem volt
De egy sima felvonulás alkalmával is lehetett érezni, hogy melege van...
Mondjuk nem is tudom, hogyan gondolják ezt így, ventilátor nélkül, majd a menetszél lehűti...
Ha nem adnám el, akkor barkácsolnék rá ventit, egy kapcsolóval megoldva, manuális szabályozással. Láttam ilyet Alsóörsön, nem eredeti az ötlet"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
#79335424
törölt tag
válasz runner 125 #67468 üzenetére
Én nem értek a típushoz, de érdekes, amit írsz. A barátom pont azért vett ilyet, mert "elnyűhetetlen". Most egy másik barátom YBR125 -ös Yamaháját kapta kölcsön. Abban jóval százezer fölött van, ugyanolyan futármotor üzemmódban.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Kolondrum #67465 üzenetére
Csillog mint Salamon
tökeítélete! Jó az a cucc, mondtam én.(#67470) Laraxior: tavaly a kis Csótányom is túlmelegedett Erdélyben az első komolyabb szerpentinen felfelé, de ott más volt a gond. Túl szegény volt a benzin-levegő keverék, feljebb húztam a súbertűket (1 henger, de két karbi), és megoldódott a probléma. Mondjuk az addigi 2,6-2,7 literes fogyimból mindjárt 3,1 lett...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Laraxior
titán
válasz Doki16 #67473 üzenetére
Egyelőre semmi. Szerintem 1-2 szezon kimarad, vagy veszek valami kisebbet, mert megőrülök, ha nem motorozhatok.
Hayabusát szeretnék, de a motorbol befolyt összeget befektetem egy nagy útba. Frankfurtba költözöm januárban. Hátha sikerül egy kicsit több penzt keresni mint amit itthon..."Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
[link] rommátört... Most rakta ki a képet a BKK.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Teasüti
nagyúr
Srácok, ki konyít vmennyit a jármű elektronikához?
A digitális órával rendelkező motorok szenzor adatait ki lehet olvasni vhogy?
Km/h érdekelne, vagy akár a kerék forgási sebessége, ha lehet vhogy monitorozni az abs jeladót.
Ezek milyen interfészen kapcsolódnak? Milyen jelet küldenek? -
kcsa
veterán
válasz Teasüti #67479 üzenetére
Csak impulzusjeleket adnak (az a bizonyos recézett cucc a féktárcsán belül), ezt számolja az elektronika, és ezt osztja/szorozza a megfelelő eredmény eléréséhez.
szerk.: így működik a SpeedoHealer is a sebesség jeladónál, a beállított értéknek megfelelően szorozza/osztja a kapott jelet, és az eredményt továbbítja a műszerfal felé.
[ Szerkesztve ]
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
-
Geresics
addikt
-
#79335424
törölt tag
válasz Something_ #67490 üzenetére
Áhhh, gagyi. Egy igazi sukár verdán fehírvas felnik vannak!
[ Szerkesztve ]
-
V.Stryker
nagyúr
Sziasztok,
Tegnap sikeresen megjottem Szekelyfoldre. Az etap 798km volt kereken. Semmi gond nem volt, igazbol egy jot motoroztam. Volt, hogy maskor 500km alatt jobban elfaradtam. 9 ora alatt teljesitettem a tavot...
Deee..
- haromszor vert el az eso. Ketto utan levettem az esoruhat, persze fel ora mulva vehettem vissza. Munkavedelmi boltos cucc es ebayes csizma vedo bevallt.
- Transalpina buko volt, mert az egyik legnagyobb zivatar ott kapott el a kozelben es az egesz hegyen esett, illetve sok a ho.
- Ma reggel -1 fok volt es havazott hajnalban! Joforman kabatot se hoztam
- A hatso gumim kopasjelzoig kopott mire ideertemA roman kozlekedes..... hat....fogadd el,hogy alsobb rendu vagy es akkor meguszod.
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Hankook téli és nyári gumi szett - 1 szezonosak - 235/45 R 17
- 2 szezonos - Hankook K135 Ventus Prime4 XL 235/45 R 17 97 Y XL nyári gumi
- 1 szezont futott - HANKOOK Winter i cept evo3 W330 235/45 R 17 97 H XL
- Philips AVENT Premium elektromos cumisüveg melegítő (SCF358/00)
- Újszerű Philips kézi gőzölőkészülék GC360/30 valamennyi tartozékkal, dobozában
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest