- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Microsoft Excel topic
- YouTube
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Mobilinternet
- Crypto Trade
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
FIREBLADE78
addikt
válasz runner 125 #67600 üzenetére
Szívem szerint megvenném,de amennyit használnám,pénzkidobás
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
BoB
veterán
válasz runner 125 #67600 üzenetére
Huj de randa az a tankpad
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
baboss
őstag
válasz FIREBLADE78 #67605 üzenetére
Egy háttámlás Chopper- re volt kötözve, és még napszemüvege is volt rajta.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz #79335424 #67586 üzenetére
Na igen, ilyen egzotikumokra nem gondoltam.
(#67590) Lomha 8V: Pedig nem releváns a főtengely forgatónyomaték adata, mivel a láncig mire elér, az a nyomaték átmegy egy primer áttételen és egy váltón is. Ezért kell a lóerőt nézni, nem a nyomatékot.
(#67593) Burt1793: Viszont a teljesítményben már valamennyire benne van a motor karakterisztikája, ami már valószínűsít sokmindent a meghajtás, váltó terén. Azért relevánsabb sokkal.
-
válasz runner 125 #67600 üzenetére
Neked olyan a motoros mint a mesékben. Semmi kosz semmi olaj. Mész te vele?
-
runner 125
nagyúr
Hja, a cikk-cakk, műgyantás számomra ízléstelen, más részből VFR-re nem való.
Ez viszont gyári Honda, egyszerű, nagy és tökéletesen ellátja a funkcióját.SymbianOS
Tavaly úgy 5500km-t raktam bele, május végétől. Használom persze, csak az átlagnál kényesebben ügyelek arra, h tiszta legyen.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
demars
addikt
válasz runner 125 #67610 üzenetére
A régi tankpad leszedését mivel csináltad?
A ragasztó maradékot mivel szedted le??Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Archer
őstag
válasz runner 125 #67600 üzenetére
Jó ez, de az átlag ember kb. a 2/3-át sosem fogja használni. Bár ennyiért tényleg megéri, ha nem nagyon gagyik a racsnik.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Something_
őstag
válasz runner 125 #67600 üzenetére
Motor szokás szerint szép
Régóta akarok itthonra ilyesmi készletet. Ez alapnak jó? Ha pl motort nézzük, ezekkel ellennék, ha esetleg hozzá akarnék nyúlni valamihez?
-
runner 125
nagyúr
válasz demars #67611 üzenetére
Megfogtam kézzel és lehúztam. A ragacs 80%-a lejött a paddal együtt, bár elvileg ez is gyári pad volt, de egy részből nem sokat védett (pici volt) és azok a rovátkák sem tetszettek rajta. A többi ragasztót meg simán ujjal ledörzsöltem. Nem az a bika 3M ragaccsal volt ez rögzítve, hanem ilyen zselés, nyúlós, vastagabb ragasztóval. Könnyen lejött, meg is lepődtem, végül ablaktisztítóval zsírtalanítottam.
Apropó, a mostani nagynak még annyi előnye van, h az utas tud rajta támaszkodni, így valamelyest stabliabb a fogás, plusz cserébe nem tapizza össze tankot.
Archer
Van már Lidl féle Powerfix szerszámom, tényleg jó minőség, meglepően jó, ezért is linkeltem.
Azért ne mond.. nincsenek ebben túl spéci szerszámok, tulajdonképpen bitek, dugókulcsok, meg villáskulcsok több méretben. A motorok oldaható rögzítéseik 99%-ban ezekből állnak.Gabor, kösz!
Kb. mindenre elég, igen, ( persze olajszűrő leszedőt nem tartalmaz.. ) Jól felszerelt, jól tárolható, még hobby célon túl is használható."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Lomha 8V
addikt
válasz runner 125 #67617 üzenetére
Ú, de szép fehérben ez a VFR, nagyon csinos.
-
AndrewTdi
addikt
válasz runner 125 #67617 üzenetére
-
AndrewTdi
addikt
Nem tudom van-e valakinek tapasztalata az alábbiakkal kapcsolatban.
Lecserélném a Z-n a gyári hátsó rendszámtáblatartót, mert orbitálisan nagy és esztétikailag nem tetszik a szememnek.
Néztem ezt a sokkal kisebb és egyszerűbb megoldást. Az indexekkel nem lenne gond, vajon a gyári rendszámvilágítást is át lehet szerelni?
Akad olyan is amiben már van rendszámvilágítás, de ha átszerelhető lenne, nem venném meg azt ha nem feltétlenül muszáj.
Továbbá attól, hogy ilyen keskeny é 2 felfogatási pontja van a kasztnihoz, nem rezonálna be?[ Szerkesztve ]
-
TommyGun
őstag
válasz Shad0w #67582 üzenetére
Nem leszólni akartalak, de 225el szerintem ne mennyé, még ha senki sincs, elcsúszol azt viszlát...elég egy szutykos úthiba, mondjuk én könnyen ugatok 110 felett még nem mentem az új géppel, engem nem vonzz a sebesség, én akkor vigyorgok a bukó alatt amikor 100nál 3500őt forog alattam a gép és krúzolok/nézelődök
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
Geresics
addikt
válasz TommyGun #67621 üzenetére
Az, hogy ki hogy szeret motorozni, az egy más kérdés. Szerintem (szinte) mindenki kipróbálta már közúton, hogy mennyit megy a vasa. Csak remélni tudom, hogy mindenki üres úton tette.
Ettől függetlenül ez a sebesség már versenypályára való, tessék ott próbálgatni! Nem csak biztonságosabb, sokkal olcsóbb is!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
AndrewTdi
addikt
Úgy összedobáljátok sárral szegényt azért mert mert menni 200 fölött, mintha anyagyilkos lenne.
-
Horvi
őstag
válasz AndrewTdi #67620 üzenetére
Szerintem nem kéne berezonálnia. A gyári is mekkora ormótlan valami aztán annak sincs semmi baja, jó persze jobban oda van rögzítve de akkor a cucc hogy ölni lehet vele ennek a kis vacaknak meg csak a táblát kell tartania meg az indexet.
A gyári világítást szerintem rá tudod szerelni a simára is. Max fúrnod kell 2 lyukat a csavarnak, meg esetleg a kábelnek de az nem 100% mert így képről mintha lenne már rajta egy amin át tudod vezetni.
Hello darkness, my old friend...
-
mm89
őstag
Lánc téma:
Mint mindig, most is túlmisztifikáljátok Nálunk sokkal okosabb emberek kiszámolták, én meg hiszek nekik.
Azért az sem mindegy, hogy egy csere kerül mondjuk 60k-ba, és elmegy 25e km-t, vagy kerül 35-be és elmegy 20e km-t.
Persze mindenki azt vesz amit akar.Andrew
Ha leszeded a gyári tartót, azt ne vágd, törd, szereld szét szerintem. A motor eladásánál még jól jöhet, bizonyítja, hogy nem törés miatt alakítottad át.
Oda csak egy megfelelő szögben hajlított fémlemez kell, arra rácsavarozod a táblát, a két oldalán meg legyen két fül hajlítva amibe az indexeket rakod és kész. Rajtad múlik, hogy ezt a lemezt magad készíted, vagy veszed valahol. Olyan anyagot válassz ami nem törik, reped könnyenShadow
Én meg azt mondom, húzzad neki nyugodtan, csak ne törd össze magad! Azért van a motor, hogy élvezd!
A motorokra különben is más sebességkorlátozás vonatkozik csak nem mindenki tudja
KÉP[ Szerkesztve ]
ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
BoB
veterán
válasz AndrewTdi #67623 üzenetére
Még ha városban tette volna megérteném. Az hogy valaki autópályán 200+ al megy az hétköznapi dolog...
Majd azért vesz valaki sportmotort hogy krúzolgasson, LOL. Ne rugaszkodjunk már el a valóságtól.
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
TommyGun
őstag
Az ilyen megjegyzésekre amúgy mi szükség van, de most komolyan? Lehet kicsit élhetőbb lenne a topik ha nem ugrana rá mindenki minden csontra? Amelett hogy én megválaszoltam a kérdését urambocsá szóvá tettem hogy nem kéne 220al döngetni, ne hajon már meg ha nem muszály, biztos rosszindulatból írtam, akkor kijavítom há degeljé meg eccsém, ez az elfogadott? ...meg aztán egy szóval sem említette senki, hogy krúzoljon a sportmotorjával, sőt fogalmam sincs milyen motorja van, felőle bosshossa is lehetne...
[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
Kroni1
veterán
Ezt a vidit geresics-nek küldeném: [link]
Azért ezt a 230kg-os csodát is lehet úgy dobálni, mint ha egy 400-as enduró lenne, csak tudás kérdése az egész!
[ Szerkesztve ]
-
Geresics
addikt
válasz Kroni1 #67629 üzenetére
Ismerem Chris Birch több videóját is. Nyilván egy off road oktató, aki erre specializálódott meg tudja oldani!
Amúgy piszok jó videói vannak, és piszok jól nyomja (a piszok ) !u.i.: érdemes elolvasni a videó leírását is!
[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Kroni1
veterán
válasz Bogyó bá' #67631 üzenetére
Egyszer próbáld ki, de ne a GS500-al!
Én nagyon irigykedek rájuk, rohadt jó dolog leküzdeni ezeket a természet által állított akadályokat. Még csak 3-4 alkalommal voltam terepen, de nagyon rákaptam az ízére, persze azért a jelenlegi tudásommal, és az inkább utcainak mondható gumimmal nem ilyen helyeken, de egy egyszerűbb földutas, homokos, füves terepezést is iszonyatosan lehet élvezni! Terepen minden másodpercben koncentrálni kell, hogy ne legyen esés belőle, itt aztán tényleg elfelejted a mindennapok gondjait! Kicsit az első rafting élményemre emlékeztet, nem tudsz másra koncentrálni, csak arra h elkerüld a következő sziklát! Edzésnek sem utolsó mert megizzaszt rendesen, a lábakat is rendesen megdolgoztatja a kiállva motorozás, és kondinak se volt rossz a 250kg-os GS-emet emelgetni amikor párszor eldobtam, de szerencsére nem vagyok egy gyenge legény..
Közutakon amúgy már nekem kezdtek unalmassá válni az elmúlt 10-15 évben annyiszor bejárt (és nekem Bp-ről könnyedén elérhető) dobogókő - visegrád - esztergom - szlovákia - mátra - bükk - bakony-on át vezető népszerű útvonalak. Ahhoz, hogy közúton új ingerek érjenek elég messzire el kell mennem, arra meg egy évben max. 2-3x van csak elegendő időm, hogy hosszabb külföldi túrára menjek. A legutóbbi csepel szigetes Off-road túrán viszont olyan helyeken barangoltunk, ahová közúton esély sincs eljutni, szóval ez is nagy érték. Olyan tök király helyeken motoroztunk, amikről nem is tudtam, és mind itt van egy köpésre!
[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Kroni1 #67635 üzenetére
Én egy reumás csiga vagyok, porckorongsérvvel, némi szívbajjal "megáldva", az első taknyolás után soha többé nem bírnék lábra állni szerintem. szerk: ha jobb egészséggel bírnám is csinálni esetleg, a szívem szakadna meg, hogy a milliókért vett gépemen egy-egy délután több százezer forintnyit "értékcsökkentek" Nem szegény ember hobbija. .
Más: valaki nemrégen keresett olcsón jó bukót. Most nagyon akcijós a NOLAN!
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-
Something_
őstag
válasz runner 125 #67617 üzenetére
Eddig meg voltam nélküle, várok még egy kicsit, míg fizet a biztosító. Így is megy a della most másra, plusz motort lábra állítani sem olcsó.
Tegnap jött a mail, hogy feladták EMS postával az idomszettet, elvileg 21 nap és itt van.
-
Kroni1
veterán
válasz Bogyó bá' #67636 üzenetére
Hát nyilván nem többmillás motorral érdemes kezdeni a terepezést, de amúgy ha homokban- földúton mész és van egy rendes bukócső a gépen akkor azért még esés esetén sem igen tudsz kárt tenni benne, amig épp ésszel és értelmes sebességekkel közlekedsz.. Persze ha fizikailag is vannak már korlátok, az más tészta.
[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Geresics #67641 üzenetére
Azt hiszem - bár nagyon szívesen nézegetem a terepes videókat - maradok kirándulós "aszfalthuszár". Ez nem az én világom.
szerk: a bukócsövem viszont már egy hetes korában behozta az árát, amikor - bárgyú módon, előre lejtő terepen - oldaltámaszról sikerült előre legurítanom a motort, miközben a hátsó dobozomat nyitogattam. (Mert miért is nem raktam legalább sebességbe... ) A bukócsövön lett egy ecsetvonásnyi karc, slussz-passz.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Geresics
addikt
válasz Kroni1 #67635 üzenetére
Neked mindenképp javaslom a hungaroringi enduro-s tréningek egyikét!
Kis sz@r 125-ös Yamahákkal oktatnak (ők adják a motort!), de nagyon (NAGYON!) sokat lehet belőle tanulni!
A videómat az első oktatásról (ahol sz@rul volt beállítva a kamera is és a mikrofon is) már láttad szerintem.
Mi jövő hét vasárnap megyünk az egész naposra (29eFt), de létezik fél napos is (14eFt)! Legalább az utóbbit tényleg mindenkinek egyszer ki kell(ene) próbálnia!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz #79335424 #67644 üzenetére
Nem tudom, pocsék a névmemóriám
Ezen a linken Kovács Birkás Róbert szerepel, de szerintem nem ő volt...
Ezen a videón párszor látszik az arca, de bukóban nehéz megmondani. Ha ismered, Te biztos felismered!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
#79335424
törölt tag
válasz Geresics #67645 üzenetére
Most mobilneten vagyok, nem tudom megnézni, de ha nem tudod, akkor nem ő tartja. Erdős Csabi nem "csak" egy ember, hanem egy jelenség. Aki ismeri, az sztem egyetért ebben. Elég, ha bepötyögöd a nevét a Google -be. Amikben eddig láttam versenyezni, bemutatózni:
enduro/krossz
streetfighter
dragster (autó, motor)
box
kaszkadőrködés
bűvészkedés
és mindegyikben jó. Fogalmam sincs, hogy hány órából állhat neki egy nap.[ Szerkesztve ]
-
Kroni1
veterán
válasz #79335424 #67640 üzenetére
Hát nem feltétlenül. Én biztos nem fogok ezzel a motorommal vad terepezésbe kezdeni, de csomó olyan hely van, ahová nem vezet rendes aszfaltút, azokat szivesen megjárom vele, és nem kell azért bevállalósnak lenni nagyon, hogy normál tempóval elmotorozzunk rajtuk. Meglepően jól lehet motorozni földúton, fűben is a GS-el, és valahogy nem érzem mégsem annyira rizikósnak. Voltam vele enduropályán ahol homokban lehet csapatni, ugratni, stb. na ott amikor már direkt rátettem a tempóra, hogy ne féljek a sebességtől sem ott párszor előfordult, hogy dőltem vele, de lekopogom, eddig még egy karcolás se lett a gépen, a bukócső és a puha földes homokos talaj találkozása azért nem olyan (főleg az én 20-40km/h-s tempómnál) mintha aszfalton karistolnék egyet, az indexek és tükrök is elég masszív darabok, azoknak is kutya bajuk.
Személy szerint én a közúton sokkal nagyobb veszélyben érzem magam mint akár a dzsinzsásban, akár egy pályázás közben! Holott elvileg az utóbbi kettőnek kéne veszélyesebbnek lenni, de valahogy mégis közúton jellemző inkább a figyelmetlen autós, az átfutó állatok, na és a váratlan úthibák, kavicsok, olajfoltok, stb..
geresics: Persze, láttam a videót, ha lesz időm majd el is megyek, de egyenlőre marad a BikeR féle csapattal történő önfejlesztés, most megyünk egy 3 napos földutas offroad túrára ausztriába. Amúgy ők egy nagyon segítőkész, szimpatikus csapat, sokat lehet tőlük is tanulni közös motorozások alatt..
[ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag
válasz Bogyó bá' #67648 üzenetére
Hatalmas fazon. De a piát nem bírja. Ezért természetesen mindíg megpróbálunk beletölteni egy-két Jager -t, mert ami azután jön, attól szem nem marad szárazon. Egyszer leugrott a klubházba az új barátnőjével. Persze, e nemes alkalomból innunk kellett. Nyár volt, épp volt egy hatalmas dinnyénk behűtve. Kerestük a nagykést, amivel felszeletelhetjük. Csabi közölte, hogy felesleges, mert kellő erőt és lendületet alkalmazva a tenyér éle is tulképp egy penge. Ezt bizonyítván, erős rákészülést és koncentrációt követően hatalmas lendülettel hasított bele a dinnyébe. A hatás leírhatatlan volt. Még az ablakról is dinnyemaradványok csorogtak lefelé, de akkor mi már térdeltünk a röhögéstől. Hát lehet egy ilyen arcot nem szeretni?
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Linux felhasználók OFF topikja
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Luck Dragon: MárkaLánc
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest