-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
válasz Bogyó bá' #53600 üzenetére
Mondom, én tisztában vagyok vele, h a Honda-k qrva jók, megbízhatóak, nem véletlenül van két Honda-m, sőt, valahol némi fanatizmus belém is szorult, de próbálok nem elfogultan nyilatkozni róluk, szívesen leírom a hibájukat is.
Szimplán arra reflektáltam, h már nekem is feltűnt a TC túlzó Honda-boozysága, amellett h én is szimpatizálok a márkával."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Bogyó bá' #53600 üzenetére
Egyebkent mindenfele fika nelkul.
Nezzuk a te peldadat. Megvetted eleted elso motorjat. Vagy eleted elso japan motorjat, mert regebben ugy emlekszem motoroztal. Valszeg nem az elso motorod.
Ennyi tapasztalattal agyon dicserted, tenyleg mast sem lehetett olvasni a hsz eidben, hogy mennyire megbizhato, es az osszes frazist elpuffogtattad. (Regi motor, ebben volt meg anyag tipusu, megbizhato honda, mernoki muremek az az agyonbonyolitott vezerlese is, stb)
Ha en nem lattam volna mindenfele motort szerelesre varni, es nem szedtem volna szet belpiacos oreg szarokat, nem lattam volna, hogy ugyanugy megkotlik ha utve-vagva van, siman benyaltam volna, azt a sztereotipiat, hogy megolhetetlen a motorod.
Szep lassan kiderultek dolgok, hogy a toltesrendszere nagyon alultervezett, es hogy a nyelezest a hengerfej nem birta (ez nem csoda, nincs olyan, ami ne kopna)
De ennek ellenere te tovabbra is a fel szemedet becsukva mondogattad tovabb, hogy ejj, azert nem semmi mit birt ki alattam, meg megiscsak egy muremek. Nemhiaba azert megiscsak ilyen es ilyen ez a motor, meg a japanok, essatobbi. Ez utan az egy tapasztalatod utan csak hondat vennel szived szerint. (Biztos ismerosi korben is utanakerdeztel, es bujtad a netet, stb, de elegge atment egyfajta markafopapsag fele a dolog) A tied egy kisebb fajta elfogultsag, talalkoztam en olyan onigazolasokkal, hogy tenyleg a fejemet fogtam. Es olyan kocsmafizikusokkal, hogy lassan vallasos alakot olt nehany embernel ez a dolog.
Ismerjuk fel ezt a jelenseget.
Minden tiszteletem a tied, amit vegigcsinaltal azzal az oreg szarral (bocsanat)
RESPEKT Bogyo! Sztm jopar sokkat tobb km-t motorozott embernel is - ha ugy fogalmazhatunk - nagyobb motoros vagy, mert igy csinalod, es nem lankad a lelkesedes, ami nagyon pozitiv.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #53602 üzenetére
Várjál már! Ezzel az alapjárat nélküli, kompresszióhiányos izével jövő szombaton megint indulok Erdélybe egy 8 napos, 2000 km fölötti körútra. Azon kívül, hogy szépen lemostam, és beteszek az egyik oldaltáskába 1 liter MOL 10W40-et (amit meg is fog zabálni simán), különösebb teendőm nincs vele. Mert ez Ho....
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Genesistibi
tag
válasz Topiccsendőr #53602 üzenetére
Én erre csak annyit mondanék, hogy jelenleg a 4. Fordunkat koptatjuk a családdal. Vezeti/vezette Apa, Hugi, Nővér, Barátnő, én stb.. Voltak bajaik, mert ahogy Te is írtad, nincs az ami ne kopna. Ezek ki is lettek cserélve mindig (sose volt 6 számjegyű számlánk - kipp-kopp), amit azzal hálált meg, hogy többször is lemehettünk vele Olaszország csücskébe gond nélkül, az itthoni kilométerekről nem is beszélve..!
Márkabuzi lennék? Nem hiszem, csak elégedett!
u.i.: Ismerősi körben volt olyan, aki a Ford Fusion-t vitte vissza 1 éven belül, mert minden baja volt... aztán vett egy Fiesta-t! Na ilyen egy márkabuzi!
-
amdk7
aktív tag
Most akkor nem vehetek Hondát, mert lebuziztok?
Vagy pusztán csak azért ne vegyek, mert (ilyen-olyan okból de) sok a pozitív vélemény róla?Erre írtam korábban, hogy talán a ló túloldala sem a megfelelő hely.
Adataimat többé kevésbé az adatlapomon, illetve a személyigazolványomban találod meg. :)
-
emre
veterán
Egy cimborám elhagyta a rendszámát.
UIP-681
Ha megtalálná valaki kérem jelezze.
thx.A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #53599 üzenetére
Nagyritkan.
Szerintem tele van a toke, h 50 ugyanolyan levelet kap, amit raadasul mar meg is valaszolt korabban, tobb cikk is, es basznak elolvasni. Aztan flegmaNem menekülsz a csendőrség elől.
-
Doki16
addikt
Mi az a helyzet amikor egy abs balesetveszelyes helyzetet tud teremteni a kocsival?
Ha nem lenne akkor megcsuszna a kerek ha meg nem nem csuszik meg mert tudsz ugy fekezni akkor az abs-el rendelkezo autoba se csuszna meg.En pl nagyon szeretem, volt mar hogy kihajtott elem egy bringas majd egybol el is esett elottem, mert brutal nagy ho volt. Na most ebben a szituban a leaposott lejegesedett havon fekezz ugy abs nelkul panikszeruen, hogy nem csuszik meg az auto es kormanyozhato marad. Csak az abs- nek koszonheti a bringas, hogy nem lapult ki, meg annak, hogy kikerultem
De ez csak az en maganvelemenyem no offense.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-Mosquito-
őstag
válasz FIREBLADE78 #53608 üzenetére
Előbb fog kasztráltatni..
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
HSM
félisten
válasz Doki16 #53612 üzenetére
Dehogy veszem támadásnak.
Leírom. A legdurvább eset, hogy alig csöpögő esőben laza fékezésnél elkezdte visszarúgni a lábam az ABS, és kb. a lámpás kereszteződés közepén álltam meg pirosnál, csak a szerencse mentett meg, pedig egyáltalán nem mentem gyorsan, az elég félelmetes volt. Semmi szükségem nem volt ott az autó kormányozhatóságára, a normális fékútra annál inkább szükségem lett volna. Pont úgy ment tovább az autó, mintha tükörjégen mentem volna, mikor nyár volt, és csak finoman esett. Ott volt az a pont, hogy félreálltam, és biztosíték ki. Érdekes, hogy a további úton semmi de semmi gondom nem volt a fékkel, pedig próbálgattam, hogy biztos az ABS hibázott-e, de minden jel arra utalt. Nem volt úthiba, olajfolt, a guminak se volt baja. Második esetben meg egy döglött ABS munkahenger (ABS kocka) játszotta majdnem ugyanezt el velem, mondjuk akkor nem én vezettem. Szépen behuppant a fékpedál padlóig fékezésnél, és csak úgy lehetett megállni, ha pumpáltad folyamatosan a féket, az se volt jó vicc. Akkor a vezérlője döglött meg, azaz az az egység, ami a pumpa, meg az elektronika. A pontos hibára nem derült fény, de a cseréje után minden jól működött.Amúgy mókás a szitu amit leírsz, mivel éppen az ilyen havas/jeges/poros nagyon rosszul tapadó körülmények mellett a legrosszabb hatékonyságú az ABS, terepmotorosok pl. ki is kapcsolják emiatt terepen, mert nem hagyja rendesen fékeződni a motort.
Ahhoz, hogy kormányozható maradjon az autó semmi más nem kell, csak kicsit visszaengedni a féket az irányváltás idejére. Persze, jégen a menetstabilizáló a keresztbe fékezéssel segíthet a kikerülésben (ami sajnos az ABS-el működik csak) de önmagában az ABS ezen a szituáción nem sokat segít.Amúgy egyszer sikeresen ráhajtottam egy 2010 körüli gyártású ABS-es autóval (céges volt, nem köthettem ki az ABS-t ) egy kereszteződés előtt porhóval fedett tükörjégre, akkor is a kereszteződés közepén álltam meg keresztben (pedig max 30-al mentem, és kb. az óvatos féktáv 3X-osánál kezdtem el lassítani) de azt nem írom az ABS számlájára, mert ott anélkül sem tudtam volna hamarabb vagy jobban megállni.
Szóval nekem csak annyi a véleményem, hogy ne bízzunk meg vakon ezekben a kütyükben.
[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz Topiccsendőr #53614 üzenetére
Lassacskán Neked is érik a Degec oklevél..
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #53608 üzenetére
Gratulálok!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
polimorf
tag
válasz FIREBLADE78 #53608 üzenetére
Gratula a vizsgádhoz.
(Még csak 16 lesz, nagyon gyerek!!!) A drift a mindene.[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
polimorf
tag
válasz runner 125 #53617 üzenetére
A Szlovákiaring mellet tartott edzést a srác, és mivel a sógorom látja el gumikkal igy több mint egy órát driftelhetett a leányom is. Ez idő alatt 3 garnitúra hátsó gumi ment szét.
A motoros srác is profi volt, Ő meg bemutatókra jár a motorral.Daywalker: Öregszünk Vaze. (Még nincs 16)
[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
-
Daywalker
addikt
válasz polimorf #53625 üzenetére
fattyu: pedig ha megberettálkozom s nincs olyan hajam, mint egy jetinek (mint most pl) akkor általában nem néznek 32-nek (se) Szóval nekem még van esélyem a fiatal pipiknél (remélem az asszony nem olvassa)
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz FIREBLADE78 #53629 üzenetére
Csak bírd gumival
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
-
fattyu
veterán
köszönöm. nagyon üt az idei album ugyhogy tuti király lesz
re: Gamma ray is király. egy barom voltam hogy tavalyelőtt a közös koncertjüket passzoltam. Bánom azóta is.
érdemes amugy az ujat. nekem az előtte 3 nem jött be. ez nagyon.
De keeper II az biblia az tény
[ Szerkesztve ]
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Xaels
félisten
válasz fattyu #53640 üzenetére
Nem hallottam még az újat, leragadtam valahol a Keeper of the Seven keys-nél inkább Gamma Ray-t hallgattam többet
A Keeper 3 is jó anyag volt még. Majd rálesek az újra, mostanában betegebb vizekre eveztem kicsit zeneileg.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Yoshida
aktív tag
válasz runner 125 #53599 üzenetére
Nekem is Jazz-em van, amúgy durva mi belefér két bringa, vagy egy bringa úgy hogy nincs kivéve egyik kereke se
-
baboss
őstag
Sziasztok.
Tanácsot szeretnék kérni,hogy milyen motoros ruhát vegyek.
Vas- Klasszikus utcai, Kawasaki Zephyr 400 fekete.
Ahogy nézegettem, a következő kategóriák vannak amik szóba jöhetnek.
1 Bőr ruha,alsó,felső összecipzározható.
2 Bőr ruha,külön alsó és felső.
3 Protektoros vászon ruha külön alsó és felső.
4 Utcai ruha, alatta vagy rajta protektor felrögzítve.
Amire a motort használom.
Többnyire Vidék PB útvonal heti 2-3 alkalom munkák felmérése,anyagmegrendelés,lóti futi a faluban.
Hétvégeken néha kisebb túrák.max 200km.Nem szoktam száguldozni.Autópályán 100-110km/ó,előzésnél max 140,máshol a megengedett sebességhatár.
Esőben hidegben nem használom,akkor a kocsit veszem elő.
Kényelmes legyen,könnyen letudjam venni,ne izzadjak bele,ha elkap egy hirtelen zápor ne legyek csurom vizes.
Még soha nem volt motoros ruhám,és nem tudom milyet érdemes venni.Árban nem kell nagyon drága,úgy is egy használtat fogok keresni a neten első nekifutásra.
Köszönöm.[ Szerkesztve ]
-
Daywalker
addikt
válasz baboss #53645 üzenetére
Hát, ha ilyen igények vannak, hogy ne ázzál el benne, akkor csak a cordura jöhet szóba, az jobban bírja, de ne igazán chopper/cruiser viselet...vagy bőr és rá esőruha, de ahhoz meg kell állni és elég szar, mert fülledt.
Viszont azt ne várd, hogy egy ruha teljesen univerzális lesz...ne izzadj, de esőtől is védjen, meg könnyen is viselhető legyen...valahol kompromisszumot kell kötni.HGabor89: nekem is megfordult a fejemben, miután leszálltam a bringáról és 7 után is ömlött rólam a víz. Mindenesetre holnap megyek hozzád, ne feledd a cuccot
MOD: Más téma: Magyarország, én így nem szeretlek!
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
baboss
őstag
válasz Daywalker #53646 üzenetére
Ma felpróbáltam ezt.
Én 173 magas és 60 kg vagyok.
A dzseki méretei:
Vállszélesség: 50 cm
Mell körméret: 114 cm
Derék körméret: 100 cm
Ujjhossz kívül: 67 cm
Ujjhossz belül: 51 cm
A nadrág méretei (lábszárig érő fazon motoroscsizmához):
Szárhossz kívül: 108 cm
Szárhossz belül: 75 cm
A felső az tökéletes volt,viszont a nadrág nagy,le is esett rólam,csak ha össze cipzároztam a felsővel akkor maradt rajtam,állva a feneke legalább 20 cm-ert lelógott.Biztos,hogy nem kell passzentosnak lenni a ruhának,hogy a motoron ülve ne feszüljön.
A másik meg ez volt.
A felső itt is pont jó volt a nadrág már valamivel jobb.Egy övvel párosítva nem eset le rólam.
Viszont baromi nehéz volt.Marhabőrből lett csináltatva a tulaj méretére.
Akkor ezeknek kellene megfelelni a ruhának.
1- ha elesek megvédjen valamennyire.
2- ne izzadjak bele.(ahogy olvasgattam ilyesmit szoktak a ruha alá felvenni. [link])Ilyesmi megfelelne ?
Shox férfi protektoros vászon motoros ruha.
Kabát: Váll, kőnyők, hát protektorok. Kivehető bélés. Vízálló, légáteresztő. Az ujjai szűkíthetők.
Nadrág: térd, sípcsont, comb protektorok. Vízálló, légáteresztő.[ Szerkesztve ]
-
Daywalker
addikt
válasz baboss #53647 üzenetére
Az első valami 80-as évek szökevény?
Nézd, képről semmit sem lehet megállapítani. De azt tudom mondani, hogy az olcsóbb ruhák marhabőrből vannak, a drágábbak kengurubőrből, de az már másik kategória.
Ha elesel, a Cordura is megvéd, de nem árt protektorosat venni abból sem, máskülönben megütöd magad (így is, úgy is, de nem mindegy mennyire). Tehát én protektoros ruhát javasolnék, vagy utólagos protektort.
Az izzadás meg olyan dolog, hogy egyéntől függ. Az aláöltöző, amit mutattál, csak segít elvezetni az izzadtságot és hamarabb száradni, de nem állítja meg az izzadást. 30-40 fokban semmi sem véd attól, hogy megizzadj (vagyis de, a menetszél - valamennyire ).[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Milyen okostelefont vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Gaming notebook topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- Már elérhető a Star Wars: Hunters
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Milyen légkondit a lakásba?
- Politika
- iPhone topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Suzuki Swift 2005 1.3 GLX CD AC - AndroidAuto & CarPlay
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs