-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
teleahocipöm
senior tag
válasz bacus #144748 üzenetére
Ez így van minden változik, de most nagyon rossz az irány, hiába volt a rezsi csöki, de egyszerűen jobban fogyott/fogy a számlámról a pénz, mint szeretném. Felnőttek az én gyermekeim is, így kicsit szabadabban költekezhettünk ez idáig, de lassan a fékre kell lépnem. Akivel beszélek, mind panaszkodik az elszállt árak miatt. A politikai környezete látva, aminek egyenes következménye a gazdasági állapota, hát én nem érzem olyan fényesnek a jövőt, ez csak egyre rosszabb lesz. Elnézést a károgásért.
-
vendingo
veterán
-
veterán
-
forest_ns
tag
válasz Oppenheimer #144754 üzenetére
-
csongi
veterán
A Bukki nemzeti park egyes utjait, kalandmotorral keressetek. Ha nem, akkor fajni fog.
Borsodnadast-Mainka-Lillafured 60 Km, maga a katasztrofa ! -
static00
csendes tag
válasz Oppenheimer #144754 üzenetére
[link]
Horvát D8 lesz az!Kedvet kaptam hozzá, nincs közel, de túl messze sem, 3-4-5 nap alatt sokat lehetne menni.
[ Szerkesztve ]
-
-
A Zéé
addikt
válasz Oppenheimer #144754 üzenetére
Horvátország, Jadranska Magistrala.
Országhatártól Karlovacig autópályán mentem, utána pedig: [link]
Szombati nap: [link] a kép az A pontnál készült.
Hazafelé: [link], aztán onnan pályán az országhatárig.
Senj feletti szerpentin nem egy nagy kaland, ellenben a Karlobag feletti igen jó.
Maga a D8 Senj-tőle felfelé egynek jó, de lefelé sokkal izgibb. Viszont Rijeka és Bosiljevo közt az 501-es és a 3-as út megint csak egészen jóféle (különösen a Delnice-Rijeka szakasz).
Nem vagyok egy nagy kanyarzsonglőr továbbra sem, de valahogy ezekbe a kanyarokba sokkal bátrabban megyek be, mert nem kell attól félni, hogy random helyen bucka, felmarás vagy gödör lesz előtted az ív közepén...Ha valaki először menne, most friss tapasztalatok alapján azt mondanám, hogy Senj-nél le kell menni a tengerhez, aztán irány lefelé, amíg az idő engedi. Senj-Karlobag rész is jó, de Karlobag után nagyon élveztem, szinte a vízparton megy az út. Aki jobban bírja az autopályát, akár messzebb is mehet rajta, de a 690-el ez is sok volt Sajnos csak ez a 3 napom volt, maradtam volna még, hibátlan körülmények voltak most hála égnek. 972 km lett így is a vége, az ilyen egy délutános, meg 5-6 órás motorozások után ez se volt kevés De legalább van miért menni jövőre is.
Nagyon sok motoros volt amúgy. Ott is szinte ciki már, ha nem Nagy BMW-vel vagy Multistrada-val mész. V-Strom volt még sok, meg a Pan European és a különböző Harley-k tünetek fel. Volt több magyar csorda (értsd: 15-20-30 motoros), gondolom vezetett túrákkal. Hát nekik még a köszönés se mindig ment, amikor megálltunk ugyanott...
pepucs
Nagyon kell nézni az időjárást, mert arrafelé ha beindul a Bora szél, az tud csúnya lenni...[ Szerkesztve ]
Just a simple Lineman...
-
d@vee
őstag
Még az előző hónapban rendelt XLmoto-s cuccaimat mostanra sikerült mindet letesztelni. Kis vélemény ha más is szeretne vásárolni.
Pulcsi: Zippzáros, aramid belsős kb. teljesen. Könyök-váll-hát van hely protektornak, Sas-tec sc1/kb2-esem van, az gond nélkül belement. Kényelmes, még így ősszel is elég meleg volt eddig pólóval, bár estére már fáztam benne. Aláöltőzővel kora este is rendben van. Anyagminőség frankó, jól néz ki.
Farmer: Fontosabb részeknél aramid betétes, hátsó, comb külső rész és térd körül. A méret pontosan az amit leírtak, jó sok méretezés van hossz és szélesség szerint. Slimfit, de rugalmas kellően, combban szorítanak a slimfit farmerek leülésnél, ez nem.
Gyári protektor valami olcsó habszivacs, az kuka azonnal. Kinézetre is jó, vastagság télen már kevés lehet, de cserébe nem főttem bele még most sem.Térdprotektor: Két helyen csuklik, különböző méretüek vannak, jól illeszkedik. Előzőt még sokszor leszállás-felszállás előt és után is igazgatnom kellett, az valami gyorsan vett olcsóbb cucc volt, csak vizsga miatt vettem anno, de megmarad valahogy.
3 tépőzár, nagyon hosszú rugalmas pánt, teltebb embereknek viszont már nem lesz az igazi. Vádli részen pont jó, mocit még nem karcolta össze. Nagyon masszív darab, nadrág alá esélytelen felvenni.Hátizsák: Hát ez elég ratyi. Az anyaga vékony, könnyű, merevsége is silány. Nagynak nagy, váltócipő, literes víz, papírok, teló, váltópóló elfér benne.
[ Szerkesztve ]
Ja
-
pepucs
tag
válasz d@vee #144760 üzenetére
Pulcsi: Tavasz óta használom, tökéletes. Sokkal jobban bejön mint pl a Shox Scramper, már csak azért is mert ez TELJESEN aramid.
Táska: Tavaly óta használom a carbon verziót. Tökéletesen pakolható, kényelmesebb mint egy basic táska és vízálló."azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
Üdv. Er6n-re van valami épkézláb lánc+ lánckerék kombó ötlete valakinek? Legutóbb olcsót vettem és hangosan gördül, illetve sokat nem bírt.
-
senior tag
Budapesten (vagy környékén) tudtok egy jó gumist, aki nem dolgozik horror áron?
-
dellfanboy
őstag
válasz Zsírkrétamen #144766 üzenetére
miabaja kekholdal?
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
senior tag
válasz dellfanboy #144767 üzenetére
Nem náluk vettem a gumit (mert nem volt raktáron náluk), és mindkettőt kell cserélni, kicsit drágállom, hogy 40-ért cserélik, az konkrétan az első gumi ára
-
pepucs
tag
válasz Zsírkrétamen #144769 üzenetére
Taylor kft Taylor Gumiszervíz -> Gyorsak és jól dolgoznak. A srác aki a motorokon cseréli, nagyon sokat motorozott régen tehát nem egy random gumis.
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
senior tag
-
Mizsala
csendes tag
válasz Zsírkrétamen #144771 üzenetére
A taylornál voltam már én is, nagyon korrektek, profi volt a srác, árban is tök jó volt néhány éve, nem tudom most mennyi, de tuti nem 40
-
gonger
senior tag
válasz A Zéé #144759 üzenetére
2 hete voltam én is egy hasonló kanyaron. Szintén 3 nap, 2 éjszaka.
Karlovac-ig pálya, ott megnéztük a háborús múzeumot, amit 97-98 körül láttam utoljára, azóta nagyon sokat fejlesztettek rajta.
Nekem a 23-as út kicsit csalódás volt, többet vártam. Senj-től délre kocsival már sokat mentem a 8-ason, most motorral külön élvezetes volt. Félútig kellemetlen volt a szél miatt, de megérte lemenni Jasenice-ig. Ott a Winettoo kilátónál megnéztük a Zrmanje kanyont, csodálatos. Visszafelé Karlobagnál felmentünk a 25-ös útra, na az igazi ráadás volt, nem szabad kihagyni. Kubus-nál fordultunk, aztán vissza Senj-ig.
Másnap hazafelé Senj-től északra indultunk, felfelé a parton, majd az 501-es úton a hegyek felé vettük az irányt. Hűlt a levegő rendesen, de nagyon szép tájak következtek. Szlovéniában pedig a 31-es út, extra volt. Ljubjanánál ebéd, aztán szinte üres pályán hazáig. Bp-ig kb 100 km-el több ez így, mint a lefelé útvonal volt, szerintem igazán megérte. Szlovéneknél neten vettünk egy hetes matricát, kb 2500-3000 Ft, tehát nem sokkal több, mint a horvát pálya használata.
Most kezdtem el minitúrázgatni, a gyerekek mellett 1-2 max 3 napra tudok elszökni. Voltam ezelőtt egy osztrák kanyaron, azt megelőzően pedig egy Zakopane túrán. Meg kell állapítsam, hogy tényleg mindenhol jók az utak, az alsóbb rendűek is.
-
gonger
senior tag
-
válasz Topiccsendőr #144764 üzenetére
114-es kell rá. Ilyet kap. Thx
Kap gumikat, láncot, lánckereket, olajat, szűrőt, légszűrőt, fékfolyadékot. Tavaly kapott új vizet meg fékbetét.
Ez a pakk közel 200k lesz.[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
Jobb híján itt teszem fel a kérdést: munkahelyemhez tartozik egy kb 70-75 m2-es tároló a teremgarázs sarkában. Autóval nem lehet beállni sajnos az oszloperdő miatt, de most egy kb 85-90 cm széles szabad átjárhatóságú ajtó van rajta. Újbudán van, az 1-es villamos a ház előtt áll meg, a teremgarázs szintjén kamerarendszer is működik. Hasznosítani szeretné, a cég működésétől független.
Egyik ötlet: motorkerékpárok tárolására adnánk ki. Poros sajnos, de biztonságos. (Eddig tárolót ezen a szinten nem nyomtak fel, csak nyitva felejtett autókból tűnt el ez-az, meg lezáratlan bicikli.)Szerintetek életképes ötlet?
Tehetünk be akár zárható öltözőszekrényt is, ahol a bérlő leteheti a kabátot, nadrágot, sisakot. Világítást, konnektort akkutöltőnek. Az ajtóból is talán elférne valamivel szélesebb egyszárnyú.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
vihartigris
őstag
válasz macilaci78 #144778 üzenetére
Kikérném egy tűzvédelmi szakember véleményét.
bármi reciproka a semmi
-
pepucs
tag
válasz macilaci78 #144778 üzenetére
Onnantól kezdve hogy volt már eltűnés, mennyire tudná bárki is ennek tudatában jó szívvel ajánlani a motorparkoltatásra?
Nyílván a motort nehezebben viszik el, de a szekrényt simán kipakolhatják.[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
macilaci78
nagyúr
válasz pepucs #144780 üzenetére
Tárolóba nem mentek be, tárolón kívül olyasmit vittek el, ami nem volt bezárva, vagy nem volt lezárva. Motorok szoktak lent állni minden szinten. Ponyvával, ponyva nélkül, általában csak a felnin átlökött lánccal. Némelyik a közös konnektor mellett áll hetekre bedugott akkutöltővel. Semmi nem történt velük.
Tavaly volt kint a hirdetőtáblán, egy sisakot és egy pár kesztyűt vittek el. De könyörgöm, kb 200 kocsibeálló van a két zárt szinten, bárki, elvihette.A mi tárolónk a legfelső garázsszinten van, amit az épületben lévő nagyforgalmú étterem üzemeltet. Tehát lejössz egy garázsajtón a "telekre", onnan nem mész le a zárt garázsajtó mögötti mélyebb szintre, hanem egy fizetős sorompón mész be és emögött van a zárt tároló. A sorompó karja rövid, kényelmesen elfér egy motor mellette, nem kell parkolójegyet húzni.
A garázsszintek padlója közönséges aszfalt, egységesen. A tárolók erre az aszfaltrétegre felhúzott falakkal vannak körülzárva. Ez lehet nyitott fémrács zártszelvény keretben, ytong, vagy gipszkarton fal, melyiket mikor csinálták. A szóban forgó tároló külső oldalán burkolt gipszkartonfallal van leválasztva.
A motorok rögzítéséhez fel lehet fúrni valamit a falra, aljzatba, amihez hozzá lehet láncolni. A szekrény opcionális, kényelmi funkció. Még nincs is szekrény, de párat lőhetünk vaterán.
Ettől mindenképp biztonságosabbnak érzem. Így letett motorról vitték el a bukót, kesztyűt.
A saját robogóm, autóm is ezen a szinten egy kisebb tárolóban áll most is. A kulcs is benne van. Mellette egy munkaasztal, salgó polc, szerszámgépek, kompresszor, gumigarnitra, stb. 5-6 éve nincs vele gond.vihartigris: megkérdezhetem, jár hozzánk. De ez egy garázsszint, azzal közös légtér, a tárolón belül is van füstgázérzékelő, elszívó, füstérzékelő és oltófej is.
Saját villanyóráról Vihetünk oda áramot, lépcsőházi automatával egy mondjuk 10 perc alatt lekapcsoló világítással és pár konnektorral.[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
lumpy92
aktív tag
válasz macilaci78 #144778 üzenetére
Teljesen jó az ötlet, van rá mindig kereslet. Van erre dedikált fb csoport, ott vszeg hamar lesz rá érdeklődő.
Azt nem tudom, hogy egy cég életében az a havi 12-15 ezer forint ér-e annyit, hogy ezzel foglalkozzanak
Szerk.: most látom, hogy több motorról van szó, úgy már érdekes lehet.[ Szerkesztve ]
"never send to know for whom the bells tolls; it tolls for thee"
-
csongi
veterán
válasz macilaci78 #144781 üzenetére
Hő és füstelvezetés, és a tűz továbbterjedésének gátlása. Egyik sem olcsó, de gipszkarton egész jó és olcsó is.
Az első fejezet már combos. -
válasz Topiccsendőr #144777 üzenetére
Majd figyelek rá köszi! Sztem a full projekt tavaszra valósul meg.
-
pepucs
tag
https://fb.watch/n8mvVbUhkj/
Dodor reakció a mai speedzone-ra. Teljesen normális saját magához képest is"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
pepucs
tag
válasz pepucs #144785 üzenetére
https://www.youtube.com/live/we90bqIgmQw?si=PyM8KZgPNYuFqUHS&t=3511
Itt pedig az ominozus történet."azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
Topiccsendőr
addikt
válasz pepucs #144785 üzenetére
A hulyegyerekezeshez. En nagyon gyorsan befognam a pofamat ilyen oneletrajzzal.
"
Ebben az időszakban volt egy meghatározó pillanat, mikor nagyon sok minden eldőlt. 1997 szeptemberben volt egy balesetem. Akitől kaptam a motor, annál volt egy FZR 1000-es Yamaha – szerelgetett motorokat -, és összetalálkoztunk. Áradozott, hogy 260-nal ment a motorral! Én meg be voltam ájulva, mi van!!??? Te 260-nal mentél? Nekem ezt látni kell!! Egy lámpától indultunk, hogy majd elkerül, én meg érzem a gyorsulási különbséget. Elrajtoltunk, én meg vártam, hogy mindjárt eldurrant mellettem, de már az ötödiket kapcsoltam, és még semmi! Erre hátrafordultam, hogy hol van, előttem meg egy kisgyerek tolta át a bringáját a zebrán, én meg fékezés nélkül belerongyoltam! Az volt a szerencsénk – neki is meg nekem is -, hogy nem ült rajta, hanem tolta. Elkaptam a hátsó kerekét! Vagy 100 métert hemperegtem a betonon! Pólóban és szabadidő gatyában! A szemtanúk nem jöttek oda hozzám, mert azt gondolták, jó, ez meghalt! Szarrá törtem magam."[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
vihartigris
őstag
Van valakinek jó erdélyi útvonala, nem messze a határtól?
Egynapos átmegyek-hazajövök, aszfaltos út érdekel.bármi reciproka a semmi
-
DJGABI
addikt
válasz norbert1998 #143970 üzenetére
Jelentem múlt héten meglett az A korlátlan forgalmi vizsga.
Visszatérve még a rutinra: vicces volt, a 3-4. alkalomra úgy éreztem egész belejöttem, az ER6n is kényelmes lett, simán ment már a szűk forduló is. Aztán vizsga napján ugye behívott még minket gyakorolni picit még előtte, na az valami szörnyű volt, ott mondta el hogy milyen tempóban kéne végigmenni az 1-es (gyors szlalom) pályán, meg hogy ott azért dönteni kéne, a vészfékezést kb egyszer nem tudtam megcsinálni 50-ről (ha erősen fékeztem blokkolt úgyhogy inkább alacsonyabb sebességről csináltam hogy ne fussak ki a megadott távolságból)... Nyilván én voltam az első, kezdhettem a vizsgát, dönteni bólyát végülis nem döntöttem, a szlalomot éreztem hogy rosszul ment, a visszafordítókban egyszer majdnem lábletétel lett annyira lelassultam, de kuplunggal mentettem, az akadály kikerülésnél nem használtam kormánytolást a vizsgabiztos abba kötött bele, oktató meg abba hogy belekuplungoltam abba is. Előtte tolni is kellett, azt jó ha egyszer gyakoroltuk... De meglett. Mondták utána, hogy az egyik csaj még bólyát is döntött, de nem vették észre, ő is átment. Az egyik legügyesebb srác meg elesett, aztán mehetett újból.
Forgalmi: vezettem kétszer, meg a vizsga napján előtte még egyszer. Vizsga kezdődött úgy, hogy 5 perc után visszafordultunk, mert a biztos otthagyott valamit a telephelyen. 30 fok volt, beöltözve, legnagyobb városi forgalomban... 5 perc után úgy voltam hogy én ezt nem akarom, csak legyünk már rajta túl. A társam is rengeteget bénázott (bement zsákutcába), meg én is (telezöldnél beragadtam a kereszteződésbe), szóval iszonyat jóindulattal, de meglett.
Június 20-án iratkoztam be, nyáron 2 hétig nyaralt az oktató, a forgalmi előtt meg a rendszer-átállás miatt nem tudott vizsgaidőpontot kérni, ott is volt egy 2 hét kihagyás, de így is azért meglepően hamar meglett. Összesen olyan 140k lett a vége A1 után 2,5 évvel.
Motor majd egyszer, talán. Most épp meló miatt belefért ez, hogy több alkalommal is korábban leléptem, meg bábó sem volt még meg, gondoltam előtte még leteszem, később ki tudja lesz-e időm. A Kawasaki után a GS500 viccesen pici volt, pedig eredetileg anno GSF 250-es / Hornetet nézegettem. De igazából egész megszerettem a robogót, lehet valami 3-400-as nagyrobesz lesz. Nekem bőven elég.
<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>
-
Biqci
aktív tag
Urak!
Lenne egy hülye kérdésem. Szóval sikerült vennem egy alig használt bőr kombit. Igazán csak a dzseki érdekelt, de olyan áron adta a srác, hogy nem tudtam otthagyni a nadrágot sem. Minden stimmelt, mintha rám szabták volna. Csak annyi a gond, hogy venni kell hozzá egy csizmát. Maga a ruha inkább sportos, mint a túra vonalat hozza, de igazából nem is túrázok, de nem is pályázok, hanem inkább csak a hegyekben kanyargok. Tegnap felpróbáltam a Polo-ban több csizmát, de ami bejött, az inkább túracsizma, nem sport. Az a gond, hogy túl nagy a vádlim és van olyan amit nadrág nélkül sem tudok felvenni vagy a cipzárat behúzni, nemhogy gatyával. Viszont a túra vonalon találtam többet is, ami jó lenne...
Szóval, mennyire "paraszt" megoldás egy sport kombihoz túra csizmát hordani? Vagy hagyjam az ilyen kétségeket a fenébe?"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
macilaci78
nagyúr
válasz DJGABI #144789 üzenetére
Nekem a 3-as pályán a fékezés 50-ről... Szóval arra kellett figyelnem, hogy használjam ki a megengedett távot, meg az első féket is. Mert ugyan megállt fltávon is csak hátsó fékkel, de blokkolt az ABS ellenére a hátsó kerék és csúszott. Mikor először észrevettem, szóltam az oktatónak, hogy csúszott a hátsó kerék, meg picit oldalra is tolta a farát, kb 10 centit. Ááá, ABS-es a motor, olyat nem lehet. Oké.
Majd mikor még kétszer megcsináltam, szóltam neki, hogy ne szemből nézzen, hanem oldalról. Jé, tényleg blokkol az ABS-es motor...Nekem csak SMKP előéletem volt, szóval kb a nulláról kezdtem, sokkal több órával. De én is azt láttam, hogy aki A1, A2 kategóriáról lépett feljebb és volt már rutinja, az könnyebben hibázott banális dolgokban a rutinpályán. Pályatévesztés, a bukócsővel sodort el bóját.
Meg a vizsgadrukk miatti idegességében is tud hibázni az ember. Elsőre nekem sem lett meg a rutin, felhergeltek előtte a munkában, nem is volt lehetőségünk kerülni még a pálya mellett sem, a vizsgabiztos még az oktatónkat is lebaszta a gyülekező előtt... Második alkalommal kb leszartam a vizsgaeredményt, hobbiból kell, nem pénzkeresethez, ráérek még jönni, stb. És felkészültebbnek is éreztem maga, nem azt éreztem, ha meglesz, az a szerencsén múlik.
A forgalomtól nem féltem, a forgalmi vizsgával úgy voltam, hogy én nem fogok hibázni, mármint ha megbukok, az nem rajtam múlik. Nyilván forgalomban bármi történhet, adódhat olyan forgalmi helyzet, hogy belekényszerít valami szabálytalanságba és meghúznak. Tudom is én, párhuzamos sávból rádhúzza valaki a kocsit és átléped a záróvonalat...
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz Biqci #144791 üzenetére
Ne érdekeljen szerintem. Elsődleges feladata a védelem, utána a kényelem és majd csak ezek után az esztétika, nem is biztos, hogy szorosan követve az előző kettőt.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Biqci
aktív tag
válasz dellfanboy #144792 üzenetére
és vihartigris + macilaci78
Köszi, megnyugodtam. Mert eddig nem is néztem a csimmákat, mert nekem bakancs van, téli, nyári, ünneplő Csak feltűnt, hogy a "sport" csizmák mennyire kényelmetlenek. De még a 400€ pluszos Daytona is...
Ja, túra kombi... csak létezhet, ha a Polo és a Louis is küldi mindig a katalógusában"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Topiccsendőr
addikt
-
dellfanboy
őstag
válasz Topiccsendőr #144797 üzenetére
az asszem touring, meg magyarba is, bar nem vagyok bimmeres
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
gergobaby
aktív tag
válasz macilaci78 #144781 üzenetére
Rákérdezek... Trófea mögötti? Többen tartunk ott motort garázsokban, soha semmi gond nem volt Mondjuk a -3 szint már motorral nagyon óvatosan járható vizes gumikkal
-
macilaci78
nagyúr
válasz Topiccsendőr #144797 üzenetére
Haver vett egyszer egy 525i Trouringot és panaszolta, hogy
Kicsi a hamutál, nem egy túragép
.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen