- Windows 11
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Crypto Trade
- Programozás topic
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Microsoft Excel topic
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Zyxel NAS326
- YouTube
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Xero
nagyúr
válasz fattyu #143047 üzenetére
Az s1000RR elemelgeti kb minden kigyorsitasnal, de ott az elektronika kordaban tartja, ha nem hereled teljesen. Errol az elso kozos elmenynel irtam is. Nyilvan ott folyamatosan 10e+-os volt a fordulat. Ezert is irtam, hogy gyorsitasnal emelget/kikonnyul es eleg egy uthiba elozesnel mar jon fel szepen.
Ha holnap lesz ra ido/alkalom/lehetoseg csinalok videot szivesen.
[ Szerkesztve ]
-
bacus
őstag
válasz Micsurin #143016 üzenetére
de, interphone u-com 16 -om van, ami tulajdonképpen egy sena .
Most megyünk egy hét múlva kicsit a Dolomitokba, sena mesh teszt lesz, a másik biztos résztvevő egy interphone u-com 8r típus lesz. Nagyon kíváncsi vagyok..
(ráadásnak most el van árazva... a twin pack 85e körül, itthon a doverban 170e kb, jó vétel, mert a single pack is ugyan ennyi . Ja és megjött a havernak!!, tehát működött a vásárlás )
[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Micsurin
nagyúr
válasz bacus #143053 üzenetére
Ezt marha jókor küldöd banyek…
Két órája vonta az FC a Cardokra az akciós 101k-t 130 helyett.Na mindegy csak nem fürdünk be velük utas + sofőr felállásra. Haverok sóherkedtek még erre a Cardo SpiritHD-re is…
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
bacus
őstag
válasz Micsurin #143054 üzenetére
Nem tudtam volna hamarabb, most irta még hol vette, miután megjött. Nem merte mondani, amíg még nem érkezett neki.
Ez a 8r ez csak mesh-es, remélem beválik. Kis feleségemnek sena -t vettem, szinten csak mesh-es, az nagyon jó.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
veterán
válasz norbert1998 #143044 üzenetére
No-no, DK hatás akkor lenne releváns ebben a beszélgetésben ha állítanék bármit, érdemi tudást igényel. Itt sajnos idióta triviális dolgokról megy a vita.
Hagyjál már a 600-650-es motorokkal! Nekem személyesen 1000-es kellett, mert nekem igényem volt rá, hogy 1-2 év után se kelljen lecserélnem (és ezáltal pénzt kidobnom az első motorra).
Egy 600-as túragépet állandóan forgatni kellene közel tiltásig, hogy úgy húzzon mint az én 1000-esem 3-4000-es fordulattól. Érted hogy ez mekkora komfortot jelent? Valószínűleg nem, mert akkor nem rugóznánk ezen.
Nem lennék semmivel sem könnyebb helyzetben ha egy 220-230 kilós 600-as motorom lenne a 240 kilós 1000-es helyett.
Érett kézben ez a teljesítmény egyébként egyáltalán nem veszélyes.Arról beszélünk hogy az eredeti kérdező egy 100LE motorral kezdene. Szerintem nyugodtan, ha:
- van kellő önismerete hogy ismerje a saját határait
- van kellő tapasztalata a forgalomban, hogy tudja milyen szituációkban érdemes előzni, vagy mikor és hol lehet kresz szabályaiból kilépve közlekedniEzek egy tízen-korai huszonévesnek nincsenek meg, de utána, ha valaki nem fogyi, akkor megvannak.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
veterán
Jó, de a kérdező 100LE-ről beszélt, egy 170-200 lovas gyorsasági motor azért egészen más tészta. Na, arra már én is azt mondanám, hogy gondolja át háromszor is, és inkább ne tegye. Csak ez most out of scope.
[ Szerkesztve ]
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
Shadowbull
addikt
Én első motornak 25 évesen egy 150 lovas ZZR1100-at vettem. Semmi gondom nem volt vele. Nekem akkor és ott se pénzem, se kedvem nem volt cserélgetni a motorokat.
Szerintem aki hülye és/vagy nincs szerencséje, az egy 400ason is simán meghalhat, mert annak a dinamizmusa is olyan szinten van, hogy simán át lehet lépni vele a józan ész határait.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
veterán
válasz Topiccsendőr #143045 üzenetére
"eletedben eloszor, majd szembetalalalod magad egy befele szukulo kanyarral, amire nem szamitottal, ezt kiegyenesited, amire azt irjak: "kisodrodott""
Erre reagálnék, ezen már rég túl vagyok, hátsófék a megoldás rá. Elsőre ijesztő volt, de ilyen kanyarokba lábat hátsó fékhez bekészítve érdemes belemenni, pont ilyen lehetőségek miatt. Szerintem ez kis ésszel felfogható.
Egyébként örülök hogy nem tudtál megcáfolni és helyette elkezdtél ujjal mutogatni rám.
Igen, szerencsétlen srác aki meghalt tévedett. Emberi dolog. De motoron ekkorát tévedni sajnos idióta dolog. Minden percben meghalhatsz a motoron, ezért ne csinálj idióta hibákat.Szezonok száma részhez: ismétlem: egy olyan helyzetről beszélünk, amiről 0 szezonnal belátható, hogy vezetői hiba volt, ráadásul kurva nagy lehetett, mert szinte még kanyar sincs ott. Nem volt észnél. Ez az idióta hiba szinonimája.
Lehetne csűrni-csavarni, hogy vajon épp mi járt a fejében, mi lehetett a motivációja, milyenek voltak látási viszonyok és az aszfalt, de irreleváns! A körülményekhez alkalmazkodni kell és annak megfelelően vezetni.[ Szerkesztve ]
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
3800+
őstag
válasz norbert1998 #143028 üzenetére
Én a fehér CBR650F voltam givi táskával fehér csöves bézbóz sapkában. A piros VFR-es barátommal mozogtam együtt általában, aki megnézte a kavicságyat. Szerintem a pályamotorozós rész kicsit káosz volt, még a gyorsaknak is jó lett volna egy lassabb kör hogy megismerjék a pályát és az íveket, ehhez képest már a start után eltűnt az instruktor előre.
Zsámbékon is voltunk, kicsit féltem attól hogy dettó ugyanaz lesz minden, de azért volt más feladat, és a mi a szempontunkból jó is volt hogy kevesebben voltunk. Remélem hogy ez csak rém hír, és jövőre is lesz HUMDA.
Nekem Zsámbékon nem ment az állva holland kapu, mert a CBR-en nem állok hanem kutyapózban imádkozom Itt valahogy összejött, jó érzés, de kb ennyi értelme, nem túl életszerű.
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
JoinR
senior tag
Amúgy ennek a "nincs pénzem cserélgetni a motorokat" flexelésnek mi az alapja? Csak mert azt a pár tízezres plusz átírást a magasabb biztosítás kb. 2 év alatt elviszi, és akkor a karbantartás, gumikopás, tőkeköltség elő se került.
-
etnies
senior tag
válasz Oppenheimer #143038 üzenetére
Ide el- és feljutottunk. Felfelé nem két motort előztünk meg, pedig ez egy hatötven, utassal és csomagokkal.
A legnagyobb trófea egy GT1600 volt, az is ilyen elsőmotoros volt, utasokkal alig bírt elfordulni a déli oldalon, pedig az északi oldalon jönnek azok a kanyarok, melyeket lentebb linkeltek.
Szerintem azt hiszitek, hogy a tudást lehet pótolni erővel. Pedig hidd el, nincs cikibb, amikor egy tapasztalt motoros egy sokkal szerényebb gépen körbemotoroz a kanyarban.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Oppenheimer #143058 üzenetére
Nem kellene tiltasig forgatnod a 600 ast, ezt megint eltulzod.
Az ezresedbol sosem vettel ki annyi loerot, amit a 600 tiltas kozelben tud.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
veterán
válasz etnies #143065 üzenetére
"Pedig hidd el, nincs cikibb, amikor egy tapasztalt motoros egy sokkal szerényebb gépen körbemotoroz a kanyarban."
😂
Bocs, ezen csak röhögni lehet.
Nyilvánvaló hogy ilyen szerpentinen szinte semmit nem számít milyen erős a motorod. Itt csak a skill és a tapasztalat dönti el hogy mennyire jól mész végig.
Szerinted nincs ennél cikibb, de valójában minimális gondolkodással belátható, hogy ennél nincs evidensebb.De jár a dicséret, nagy ügyes vagy hogy jobban mentél mint pár kezdő! 😱
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Oppenheimer #143061 üzenetére
Nem ujjal mutogatok rad. Az a reakcio a te problema leegyszerusitesedre szuletett, hogy gondolkozz mar, te is fogsz hibakat elkovetni, mert ez egy ilyen dolog.
Hogy ezen mar tulvagy? Tehat inkabb fekeztel, minthogy lejjebb dontotted volna? Es te vitatkozol?
Most szalltam ki a temabol.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Uher
aktív tag
válasz Topiccsendőr #143069 üzenetére
Megoldotta? -Meg
El meg? -El
Tapasztalatnak jo volt? -Jo -
etnies
senior tag
válasz Oppenheimer #143058 üzenetére
Ez a hozzászólás a tipikus példája a DK-hatásnak. DL650-em van, mindig az Alpokba megyek, megpakolva és utassal és még soha nem forgattam el tiltásig. Ha tudsz motorozni és nem a köridő számít a ringen, akkor semmi értelme beküldeni oda.
Olyan dolgokról van teljesen fix és erős véleményed, amiről egyébként tapasztalat hiányában fogalmad sincs.Tudod miért szeretnék nagyobb gépre váltani? Mert a nagyobb teljesítményű gépeken jobb a fék és a futómű, nem azért, mert szükségem lesz a 100 lóra valaha is, közúton!
Ami a legjobban kiakasztja az utasokat, az a nagy fék-nagy gáz stílus, jobb egy ritmust egy "flow"-t felvenni, kis-fék-kis-gáz.
Részemről utolsó ilyen hozzászólás, mert az érzelmekre akarok észérvekkel hatni -> lehetetlen feladat.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
zgospel
őstag
válasz etnies #143065 üzenetére
"Pedig hidd el, nincs cikibb, amikor egy tapasztalt motoros egy sokkal szerényebb gépen körbemotoroz a kanyarban."
Fúbazmeg... Nem, ebben semmi ciki nincs. A ciki az, amikor presztizskérdést csinálunk egy előzésből, aztán emiatt belehajszoljuk magunkat meg másokat olyan szituációkba, amikbe nem kéne. Pályán nyíltnapon sem ciki ha megelőznek, akármivel is.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
veterán
válasz Topiccsendőr #143069 üzenetére
Lol, oké. Döntsd lejjebb még jobban annál mint amennyire amúgy mered, nagyon bölcs. Ha szerinted lassítással nem lehet abszolválni, akkor ott komoly gond van.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
etnies
senior tag
válasz Oppenheimer #143067 üzenetére
Lehet röhögni, csak amikor megtörténik veled, akkor is röhögni fogsz-e?
Tartok tőle, hogy egészen más érzés lesz benned.Egyébként a kezdőmotoros nem trófea, sőt, senki sem trófea. Viszont az a kezdőmotoros fel szokta bni az agyam, akinek már ötödjére esek a seggébe a kanyarban, de nem enged el az egyenesben, mert vagy nem érzékeli a helyzetet vagy versenyzik. És hogy miért baj ez? Mert kanyarban betudnék elé szúrni, csak nem akarok erőlködni, sem versenyezni, sem veszélyeztetni senkit, viszont úgy megy össze-vissza a visszafordítókban, hogy megijeszt.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
etnies
senior tag
Én pont ebben vagyok. Fék tunning: 1000 Font. Futómű: 1700 Font. És vagy jó lesz, vagy nem.
Ha ennyivel drágább motort veszek, abban tudom, hogy jobb és nincs benne rizikó.
És abban biztos vagyok, hogy egy kisebb fékút vagy egy úthibán nem elpattogó futómű biztonságosabbá teszi a motorozást. Szóval innen meg lehet közelíteni a "miért veszek nagyobb motort, mint amire szükségem van" elvet. Onnan, hogy a 100 ló kell, mert jövőre kinövöm a hatvanat, onnan hülyeség. Első motor úgy is feküdni fog néhányszor, mire oda elérnél, hogy kéne a 100 ló, már el is használtad és vehetsz másikat."önmagam hite vagyok magamban"
-
yodamastah
őstag
válasz Oppenheimer #143061 üzenetére
"Erre reagálnék, ezen már rég túl vagyok, hátsófék a megoldás rá. "
Nem ez a megoldás rá. Ha azt látod hogy a kanyar nem adja ki, ameddig csak lehet fékezel az elsővel (ideális esetben a htásóval is), majd lapra kell tenni a motort, és stabil gáz. A legtöbb tapadásod 2 keréken stabil gázon van. Ez az első és legfontosabb dolog amit meg kell tanulni egy motorosnak, hogy ha benéz egy kanyart, akkor az egyetlen esélye befordulni, ha lapra dönti a motort és stabil gáz.
Itt általában a lapra döntéssel van a gond (azt hiszed hogy lapra raktad, pedig nem). Ezért érdemes kijárni pályázni, még egy túra motorral is.
-
Micsurin
nagyúr
válasz bacus #143056 üzenetére
Na mindegy csak bakker ilyenkor elagyalsz mi lett volna ha
Mesht majd írd meg milyen volt.
Cardokról szerintem én is bedobok majd egy szöszenetet hátha valakinek később jól jön. A 40MM-es JBL-ek miatt extra kiváncsi vagyok, alig 25EUR-ért/db most fél áron szereztem még hozzájuk.
——
Idei média gyűlölet cunami eredménye, lehet gratulálni a firkászoknam
[link][ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
veterán
válasz yodamastah #143079 üzenetére
Ehhez gondolom nagyon be kell nézni a kanyart. Nekem a hátsó fék mindig bevált mikor úgy éreztem túl gyorsan megyek benne. Szerencsére a gumi tapadási határától elég messze vagyok közúton, úgyhogy van tér ilyen korrekcióra is.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
veterán
válasz etnies #143076 üzenetére
Miért lenne? Voltam már Kakucson (leszek is), számomra végig evidens volt hogy az egyik leglassabb leszek. Szerintem akinek ez ciki, annak önértékelési gondjai vannak.
Amiről írsz elhiszem hogy zavar. Simán bunkóság így feltartani a másikat.
[ Szerkesztve ]
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
Somatom
veterán
válasz etnies #143065 üzenetére
"Pedig hidd el, nincs cikibb, amikor egy tapasztalt motoros egy sokkal szerényebb gépen körbemotoroz a kanyarban."
1450ccm és símán előfordulhat, hogy a helyi robogós pizzafutár körbemotoroz. Mi ebben a ciki? Ő siet, én nem. Ennyi. Ennek semmi köze a tudáshoz, tapasztalathoz.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
yodamastah
őstag
válasz Oppenheimer #143081 üzenetére
Igen én valódi pánik szituációról beszélek, amikor tényleg(!) azt látod hogy a kanyar nem adja ki, és valahogy be kéne fordulni. Több elhíresült ronda motorbaleset volt már ahol lapon gázon szinte biztosan befordult volna a motor, de az elsővel pánik fékezés miatt felegyenesedő motor (átsodródott a szembe sávba) súlyos balesetet okozott.
-
veterán
válasz yodamastah #143085 üzenetére
Szerintem ez utcára túlzott kockázatvállalás, ilyen csapatásnak pályán lenne a helye.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
yodamastah
őstag
válasz Somatom #143083 üzenetére
Nyilván ez pályán szokott ez a szitu egyértelmű lenni. Amikor kakucson slick gumis GXR 1000-el, meg factory RSV4-el meccselek a 47 lóerős utcai gumis T-MAXal, és miután körbemotoroztam, nem tud visszaelőzni az egyenensben mert 70 méterrel később fékezek, az bizony nem azt jelenti hogy én sietek ő meg nem. Hanem hogy az emberünk béna
-
Somatom
veterán
válasz Topiccsendőr #143084 üzenetére
Turistaként krúzolok egy szerpentínen 40 -nel, közben bambulom a tájat. A helyi futár elhúz mellettem, akkor ebből az következik, hogy ő jobban tud motorozni? Vajon a király kategória világbajnoka közúton is mindíg lapon fordul? Ha egy HMCS megelőzi, akkor vissza kell adja a VB címét, mert a másik jobban tud motorozni?
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
yodamastah
őstag
válasz Oppenheimer #143086 üzenetére
Benézett szűkülő kanyarról volt szó. Ismertlen útvonalon bármikor belefuthatsz ilyenbe. Oké igaz ha óvatos tempóban mész, akkor nem lesz baj. De mindig óvatos tempóban mész?
[ Szerkesztve ]
-
-
Somatom
veterán
válasz yodamastah #143087 üzenetére
Világos. De, az egy versenypálya, ahova azért járnak ki az emberek. A közút teljesen más téma. Kakucson kb. 10 fokban kőrözgettem és minden kanyarban leért mindene a motoromnak és símán körbemotoroztak. Ebből nem következik, hogy én nem tudok motorozni, vagy hogy a motorom rosszabb lenne. Nem erre való és nem is erre használom. Ha nem ott lett volna az oktatás, akkor nem mentem volna pályára. Az aszfalt versenypálya csak egy pici része a motorozásnak, ami engem speciel nem vonz.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Micsurin
nagyúr
válasz Somatom #143092 üzenetére
Pályán netalántán oktatáson van esélyed a motor(leginkább a magad és ez nem neked szól…) határait biztos állandó környezetben megismerni, utcán ha egy elkotázott kanyar előtt 40-50 méteren befejezett előzés jön nem fogod utána a csizmád tele sz*ni ha meg kell dönteni a motort a komfort zónádon túl. (Ami eleve nagyobb lesz)
Megtapasztalod a gumi mint jelzi ha a határaira ért etc etc
Ezekhez utcán sem kell a határokat feszegetni elég raktad kívülálló véletlenek sorozata...
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
yodamastah
őstag
válasz Somatom #143091 üzenetére
Kakucs azért érdekes, mert BP és környékéről rengeteg(!) utcai motoros jár ki szimplán gyakorolni, és látom hogy jelentős százalékuk rendesen bénán, beszarva motorozik. De oké igazad van, ha te közúton ha te a kanyarokban lassan mész az nem feltétlen a bénaság jele. Lehet csak épp a tájat nézed (bár nem biztos hogy ez motoron jó ötlet)
-
-
pepucs
tag
válasz Somatom #143083 üzenetére
Azért amikor kakucson az életemért küzdök koptatón kanyarogva és bástya a kis robeszről hegymászóként lógva körbemotoroz
én ha ti lennétek, elhinném amit yodamastah mond
[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
Somatom
veterán
válasz pepucs #143096 üzenetére
De, azok oda való motorok, illetve olyanok, amik alkalmasak a pályázásra. Én meg sem közelítem a határaimat. A gumikét se, mert a lábtartó szikrája jelzi, hogy itt a vége a ledöntésnek. Akkor most szar a motorom, vagy én vagyok szar? Tehetném feljebb a lábtartót és akkor mélyebbet tudnék dönteni, de akkor túrázásnál nem lenne kényelmes. Az meg sztem fontosabb szempont egy túramotornál, mint a ledönthetőség. És itt túramotorról volt szó, nem sportmotorról. Ezért nem értem, hogy hogy jön ide a körbemotorozás egy versenypályán, vagy egy szerpentínen.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
A Zéé
addikt
válasz norbert1998 #143036 üzenetére
Azért vannak elgondolkodtató dolgok abban, amit írsz...
Az első feladatban kéztszer dőltem el... Állóra fékezni, majd lábletétel nélkül azonnal elindulni.
Itt mondjuk pont leszartam, ha nagyon el akartam billenni, leraktam a lábam. Te miért nem így tettél? Vagy ennek ellenére is eldőltél, és nem tudtad megtartani magad? Mert akkor lehet, hogy a motor mérete/súlya nem megfelelő neked. Nálunk volt egy srác, akinek mondták, hogy lehet, hogy kicsit alacsonyabb/könnyebb motort kellene választania, mert küszködik csak vele.A szlalomozás szerintem jól ment, az már relatív megvan a 3 HUMDA képzés után.
Ezt azért furcsállom, mert minket rutin vizsgára se engedték addig, amíg a szlalomozások nem ment stabilan. Se Pesten, se Zeg-en. Aztán lehet, hogy emiatt érzem azt, hogy ezek a szlalomozós feladatok csak untatnak, mert szerencsés voltam, és többet kaptam a jogsi alatt, mint a nagy átlag.A mozgásom bizonytalan és rohadt darabos, a nézőpontom kb a jó ellenkezője, pedig ahova nézek, oda látok, nem tudok két ívet úgy összefűzni, ne rángassak bele, stb...
Én is így vélekedtem magamról, simán a motoros társadalom alsó felébe pozicionáltam magam...De amennyire elnézegettem a csoporttársakat a feladatok során, azt kell mondjam, hogy nagyon sokan nálam sokkal darabosabban, nagyon bizonytalanul terelgetik a vasukat. Ez azért nekem legalább fura a jogosítványszerzés során felszedett "tudásom" és tapasztalatom alapján.
Vagy az van, hogy már ott is szar képzést kap az átlag motoros, ami ijesztő kicsit, vagy kapcsolódva a tegnapi-mai topikvita témájához: nagyon sokan a tudásukhoz, fizikumukhoz képest túl nagy méretű, tömegű/túl erős motoron ülnek.
Én a közepes csoportba kértem magam a szerpentinen, és szerintem az utolsó felvezető mögötti köröm volt egyedül olyan, ahol kicsit már erőltettük, de még azt sem éreztem parának. Szépen fel volt építve az a rész, amikor én voltam elől, mindig egy kicsit gyorsabban mentünk. Viszont azt egyáltalán nem tudom mikor mennyivel mentünk, egyszer se néztem le az órára (szintén rutinpályán kellett úgy mennünk, hogy letakarták a műszerfalat, hogy menet közben ne azt Nézegess ük, nem szabad) De tényleg már az első kör első kanyarja után elhagytuk a csapat többi tagját, mert bevallottan féltek a tempótól. Pedig ott aztán tényleg nem volt mitől.Just a simple Lineman...
-
bardi
aktív tag
válasz A Zéé #143099 üzenetére
Rutinon egyszer láttam egy másik oktató csoportját, és siralmas volt, amit a pályán csináltak, kis ívben megfordulásnál majdnem felborultak, bóját toltak. Akinél én tanultam, ott mire eljutottunk a rutinpályára, már mind stabilan meg tudtuk csinálni az összes feladatot a kikerülés kivételével, azt azért jópárszor elbasztuk, de a kis sebességű dolgokkal semmi gondunk nem volt. Pedig ugyan úgy a 10 óra után mehettünk vizsgázni, de én inkább mentem pár extra órát. Azért itt is marha sok múlik az oktatón, így utólag nagyon örülök neki, hogy körbekérdeztem pár embert kihez érdemes menni.
'92 Honda VFR 750
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- bitpork: 2024 phautós tali ?
- Apple notebookok
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- KODI (ex-XBMC) Android alapokon, Androidos media-boxok
- Milyen légkondit a lakásba?
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Vodafone mobilszolgáltatások
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- ELADÓ GÉREX gyártmányú akkus fúró, csavarozó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest