-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Kolondrum #142939 üzenetére
Oké. Én viszont szeretném elkérni, hogy hol és milyen formában van leírva, hogy mi lehet rajta és mi nem. És ha rajta lehet, akkor milyen feltételekkel.
Szerintem majd azért is nekiugrom a jogszabálynak, mert k.rvára van egy gyanúm, hogy sok helyen nem biztosak a dolgukba és inkább nemet mondanak olyanra is, ami amúgy igen, csak nincsenek vele biztosan tisztában és mentenék a bőrüket, mert utána nem olvasna a paraszt.
Nekem is a banditon gyári bukócső volt, ami úgy van felszerelve, hogy a blokk tartó átmenő csavarok rögzítik egyben, amik a blokkot amúgy a vázban is. Hát a k.rva anyjukat szedem le. Egyrészt. Másrészt miért lenne egy bukócső műszaki vizsga buktató? Az,hogy kínai aliexpresses szar fékkar van rajta, oké. Bőgő kipufogó, oké. De bukócső meg doboz miatt buziskodni? Ha mégis legálisan lehet, akkor rossz a jogszabály, meg kell változtatni.-
-
dellfanboy
őstag
válasz Kolondrum #142939 üzenetére
Úgy hajtottak el mondom, h kb takarodjak el ezzel.
nehogy mar mellre szivd. de kik voltak ezek? nem akarom elhinni, hogy BP-n nem talalnal olyan motorkerekpar szervizt aki csinalni muszakit, kozmax, mirekmotors stb.. de en felhivnek 1-2 kereskedot is asszem karasnanak is van szervize, yamaha harmati hogy ok inteznek-e muszakit. ezert eladni, mert 2 evente "szivas" van vele... en biztos nem tennem.[ Szerkesztve ]
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
FeZ...
aktív tag
válasz V.Stryker #142951 üzenetére
"Én viszont szeretném elkérni, hogy hol és milyen formában van leírva, hogy mi lehet rajta és mi nem. "
Pontosan. A baj, hogy a vizsgabiztosok hivatkozhatnak bármire, neked nincsen módod azt megkérdőjelezni. Régen jártam úgy, hogy vizsgán meg akart buktatni, mert a Kawasakimon nincsen kapaszkodó pánt az ülésen a két személy közötti részen. Na b+ gondoltam, ez nem ETZ. Előttem volt a soron egy új Suzuki enduró, pont ragasztotta rá a vizsgamatricát. (akkor még volt olyan) Na, azon se volt kapaszkodó pánt. Hopp, szóltam is neki hirtelen, hogy hogyan is van az, hogy arra nem kell, az enyémre meg igen !?
Bosszús lett a vizsgabiztos, de lett vizsgám a motorra.
Szóval sokszor ez teljesen szubjektív a vizsgabiztosok részéről.A bukócsövet én sem értem, mert az legfeljebb plusz biztonságot nyújt, akármilyen is. Egy fékkarnál értem, hogy eltörhet és az nem biztonságos.
[ Szerkesztve ]
-
neutron23
csendes tag
-
Micsurin
nagyúr
válasz Kolondrum #142939 üzenetére
Előre féle dettó... első blokktartó cserés nálam is ha a csövet le kell venni csak épp sehol nem kapni már sehol plusz ismeretes szeret beoxidálni és jobb nem bzizni ha nem akarod letörni a blokkról a tartó füleket...
etnies az a szabály, hogy az átlag polgi lesz a f*z rossz végén. Velem 2 éve még az ABE-es TRW kormányt is levetették volna... másik állomáson elsőre.
"Ha lecsiszolom a TRW Lucas feliratot jó?" "Igen".
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz neutron23 #142954 üzenetére
EZ... Kozma esetében mikor karbival mentem és kellett műszaki is akkor már egy füst alatt még a Delke se volt gond pedig épp a síp sem volt benne.
---
Visszaállt a világrendje 22-ért találtam új Quad lockot (szár + csillapító) Marketpalcen. Ami ettől is nagyobb jóság az a vattaúj gyári kipuff Német ebayról, ~23-at futott puffos motorról került le, épp lekaptam róla a festéket mert akartam tudni mi van alatta hát olyan szép tiszta nem igaz. Csongi ez az amit PÜ-ben mutattam, marha szép élőben tényleg mintha új lenne.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
vihartigris
őstag
CBR 600-ra keresek tanktáskát.
Amire gondoltam, hogy adatptert rögzíteni a tanra, ahhoz ha kell felteszem a táskát.
A Shoxban néztem volna GIVI tanktáskákat amik tetszettek is volna, de a Givi honlapján nem találtunk a motorhoz megfelelő adaptert.
Van valakinek ötlete a rögzítésre vagy más márka ami jó az adott típushoz?bármi reciproka a semmi
-
Micsurin
nagyúr
válasz vihartigris #142957 üzenetére
Honda-ra azt hiszem a BF03-as adapter kell.
[link]
(Ha nincs pont benne a tied a listában nézd meg még mikre került ugyan ez a tanksapka, a Honda jellemzően ~10-15 motoron is ugyan azt használta, Cb500 sincs a listában de 1:1 rámegy.)Shoxosok újabban nincsenek a helyzet magaslatán... közölték velem a 250F-es karra az nem lesz jó a 97-es CB500-ra mert nem...(de) csak nehezen megy nekik néha a szövegértelmezés angolul a gyártói leírásokban ahol le is van írva nem fednek le minden évjáratot a gyári cikkszám átfedések ellenőrizendőek ilyenkor...
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
bajnokpityu
félisten
válasz Topiccsendőr #142944 üzenetére
Ezért szoktak előre szólni ha nem fog átmenni valami. Ez így óriási segítség a tulajnak.
Vihartigris, elvileg van f4 re tankborom, onnastol sokkal kényelmesebb tanktaskazni
E betű nem jó ezeknek. Csak gyári jó...
[ Szerkesztve ]
eladó topping dac
-
vlevi
nagyúr
válasz vihartigris #142957 üzenetére
Az adapter tkp attól függ, hogy a tank betöltőnyílás hány csavarral, hogyan van kialakítva.
De gyorsan rákukkantottam a Givi oldalára, és a BF03-t ajánlja.
[link]
Azthiszem, ez a BF03-as ajánlás már a motor típusát is figyelembe veszi, nem csak úgy odaír valamit. -
Micsurin
nagyúr
válasz bajnokpityu #142960 üzenetére
Az órási segítség a tulajoknak ennek a gittegyletnek a felszámolása lenne. Mikor a Jazz 15-ös felnijein rugózunk vagy épp a CB-n, hogy nincs KÜLÖN rendszámtábla világítás és annak márpedig lenni kell KÜLÖN szerintük. Őket az nem érdekli, hogy a japán úgy oldotta meg, hogy a hátsó lámpa alja átlátszó és onnan 1:1 van rendszám világítás, akkor meg belpiacos biztos és amúgy se kaphatott volna engedélyt.
Komolyan a világ legtohonyább butább lesz@romabb hülyéit gyűjtik a vizsgaállomások, tökéletesen reprezentálják a hazai nem az enyém nem az gondom nem vállalok felelősséget meg amúgyis gondolkozni fáj mentalitást...
---
Gyári persze, ABE-es YSS gátlók ~90k párban és 100x stabilabb a motor mint valaha cserébe a gyári takony puha Showa darabja 162k OEM partson már ha még beszerzed. A kőkorban él ez az ország tényleg minden téren, szánalmas és nevetséges.
...még 3 tárgy és papír addigra meg lesz tervek szerint a német középfok is, még a kondenzcsíkom sem hagyom hátra.[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #142962 üzenetére
Nagyon meg lehetne az nkh t is csinalni, eleve a japan belpiacos motorok levizsgaztatasaert, amelyeknek kivetel nelkul rossz fenyszorojuk van europahoz. A mai napig.
De olyan fogalmatlanok voltak mar akkor is, hogy jo par kontener bejott ide, es kivancsi lennek, hogy a red baron a mai napig igy adja el a japan import motorokat? Amennyiben lecsereli a fenyszorokat europaira, akkor nem szoltam. De vhogy az az erzesem, hogy kisse draga lenne egesz fenyszorot venni 500e forintokert.Explosión de dos tiempos
-
vihartigris
őstag
Köszi srácok!
bármi reciproka a semmi
-
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #142963 üzenetére
Az eszembe se jutott pedig való igaz
De vágod... ez nem belpiac ez a világ legegyszerűbb szög buta sor2-es népmotorja. Még a külön világítást is fillérb*s miatt hagyták róla le gyárilag. De ez már tragikomikus ami itthon megy...
Erősen kíváncsi vagyok tavasszal az YSS vagy a bukócső miatt vagy a Givi monorack miatt fogok nagyobbat cuclizni esetleg az a gyönyörű 53l-es Kappa fogja bántani a szemüket?
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Somatom
veterán
-
csongi
veterán
válasz V.Stryker #142951 üzenetére
Nem védem őket.
De.. Nem csinálnám ebben a környezetben. És ha átgondolod ezt megérted te is.
Embernek elmegy a kedve a feladatoktól, ha éjszaka születik egy új törvény és azt másnap munkába neked alkalmazni kellene. Ha nem, akkor bünti.
A probléma rendszerszintű szabályképzésnél van. A végrehajtást végzőknél pedig csapódik.
Mert Rendet kell tenni. Galaktikus rendet. -
Micsurin
nagyúr
válasz Somatom #142966 üzenetére
Pont most kezdtem el gyártattatni Dunakeszin a HÉFAL-al az új fém csöveket. ~26 éves a motor és a gyáriakkal rohangál ha már csere kap teflonos szintén fix méretre gyártottakat.
DE, feketéket. Nézz több becsületes neppert az a H&R rugó ami fekete az mehet ott is, "fújom a TÜV papírt" alias fekete spray, "antikoljuk" alias rászórod a homokot. Ha gittegylet országban élsz játssz gittegylet szabályok szerint.
csongi: nem... most ne haragudj ez csak a hozzáállás. Ha ennyire lepra gettó az NKH a vizsgaállomások összeállhatnának ellenük. De nem fognak... nem írom le miért nem mert kezdek belefáradni a házmester topikba és, hogy minden második harmadik hsz-em eltűnik ha véleményezem azt ami itthon van. Úgy néz ki vannak itt Ph!-n is jópáran capitalizáltan akiknek ez tetszik so jóvanígyminden majd szóljatok ha lesz újra legalább olcsó nyaraló mint az átkosban és lehet a Merkúrhoz előjegyeztetni zsigulit, kéne télre a hóba.
-----
YSS: tegnap melóból haza jött párom is szóval utas + 2db tinki + töltők + apróságok kulacs kaja dobozok etc. Ez a gátlót istencsászár olyan 2/3-ad és fél körül lehet most előfeszítve a menet és így utassal nagyon patika, nem üt fel nem ül össze. Ellenben kiszámíthatóan szépen lágyan csillapít még kereszt összeillesztést ha lendülettel fogsz meg sem pattan meg a motor segge.
Még előre várom az erősebb rugókat a héten utána tökéletes. (progresszívet nem akartam az haza vágná egyedül ha belimbálja kanyarban)
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #142967 üzenetére
Milyen rendelet szuletett valaha is a jarmuvekkel kapcsolatban salatatorvenyek melle ejfelkor eldugva?
Nem a szabalyozas allando valtozasa a baj, vagy az allandoan valtozo jogi kornyezet. 90 es evek rendeleteivel van tele a mai napig ez a szakma, mar reg tulhaladottak ezek a rendeletek. Teljesen masok az autok, motorok manapsag, ezek meg segg hulyek hozzajuk.
Egyszeruen az az igeny jogos, hogy ne koss bele egy olyan motorba, amit a 60 as evekben gyartottak index nelkul pl. Vagy olyan motorba, amin ulestakaro van, ami teljesen oem gyari alkatresz, de nem mehy at vele a motorod, mert csak 1 ules van rajta.
Es mint mondtam korabban, keszulj fel a szakmad jogszabalyaibol, es vedekezz, ha vmi vén frusztralt gci odamegy, hogy mindenkepp kupolni akar. Es ne hagyd magad.
Amugy az hogy lehet, hogy mashol meg atmennek ezek a motork? Azonak a helyeknek mas a jogi kornyezetuk?Explosión de dos tiempos
-
Micsurin
nagyúr
válasz Somatom #142970 üzenetére
A gyárimon sincs már rajta mert lekopott a francba a fehér feliratozása az elmúlt 26 évben. Nem kirakat motor megy ez esőben és dzsuvában is.
Topiccsendőr 96-os KÖHÉM matuzsálem óta volt egyáltalán bármi változtatás?
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
veterán
Alig varom az ultramagyar kompatibilis fem fekcsoveket, amikre megy meg egy gumicso, hogy annak tunjenek.
Everybody lies.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Pttypang #142972 üzenetére
Fejembe láttál, találtam egy E jelet a gyárimon. Vastag külső borításon van ami csak ilyen fütyi szerű fel le csúszkál rajta a fejidom/lámpa mögött, amolyan dörzsölés gátló vagy mi a szösz lehet.
MegisvanazEjel.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #142969 üzenetére
"Teljesen masok az autok, motorok manapsag, ezek meg segg hulyek hozzajuk."
Szted miért?"Es mint mondtam korabban, keszulj fel a szakmad jogszabalyaibol, es vedekezz, ha vmi vén frusztralt gci odamegy, hogy mindenkepp kupolni akar. Es ne hagyd magad."
Nah ez itt a gond. Mikor ilyen környezetben kell dolgoznod. Mocskos motivált tud lenni az ember
Ezekről a jogszabályokról beszélek.Micsurin: Apukád tudna mesélni, milyen jó az állandóan változó jogi helyzethez ,stb szabály változáshoz való alkalmazkodás.
Ettől függetlenül fontos a személy hozzá állása.
De a fent leírtakból fakadóan az értelmesebb elmegy a francba vagy befásul. Így is nehéz jó humán forrást találni, ezekkel a szarságokkal még jobban nehezítik.Senki ne várjon csodát. A rendszer befolyásolja az állomány minőségét.
Mindegy is. lépjünk tovább, ezt nem itt fogjuk megoldani.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #142974 üzenetére
A szabalyozast haladta meg mar reg a jarmuipar. Nem fejlodik vele a szabalyozas.
Erre ertettem, hogy teljesen masok az autok, motorok. nem a mai jarmuvekre vannak ezek szabva eleve.
Hogy miert segg hulyek hozza? Abbol kiindulva, akikkel en talalkoztam, ven faszok dolgoznak ilyen helyeken, akik mar be vannak csontosodva, es nem akarnak semmit tanulni. Tokuket vakargatjak. Ezert.
A muszaki allomasokon pedig sokszor olyanok vannak, akik sosem dolgoztak a szakmaban, viszont packazhatnak veled. Illetve ez nem biztos, hogy megtehetik, mert utana kellene menni, milyen kotelesseguk van nekik, neked meg milyen jogaid, es nem kell hagyni, hogy csak ugy elkuldjenek a fenebe, mert attol, hogy mindenki felhaborodik, nem lesz jobb senkinek, nembhalad elore az ugy. Valami youtuber felkarolhatna a temat, lenne vegre egy ertelmes tartalom, hogy mit lehet ez ellen a jeleseg ellen tenni.A kornyezet termeszetesen gond. De nem valtozott a jogi kornyezet semmit, vagyis de, jopar evvel ezelott szigorodott, hogy mostmar nem ket hetre kerulsz kispadra, ha szarra kentek az ugyfelek, hanem becsukjak a muhelyedet nehany honapra. ezt ezek a ven faszok okoztak, amikor mindenert kenopenzt lehetett adni, es minden szart attoltak. Meg azok, akik minden szarert megkentek oket. most pedig a lo masik oldalara csuszott az egesz.
De normalis az sosem volt.
En nem ertem meg, hogy egyszeruen megvonod a vallad, hogy hat ja. Ez van. Ilyen kornyezetben ertheto. Nem. Nem ertheto. Azert marad minden szar, mert az ember megvonja a vallat.
Explosión de dos tiempos
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #142975 üzenetére
Nem vonom meg a vállam
Csak ez meg sokkal komplikáltabb, mint hogy vénfaszozzak valakit.
Lehet vén meg fasz, de akkor is ember. ledolgozott 30évet, és kell még fog 10-et kb mire abba hagyja. A rendszer minősége nem ezen múlik.
A rendszer a szar.
Nem ütni kell meg fossá büntetni.
Képezni kell őket, és nem azt elvárni, hogy napra készek legyenek jogszabályból meg járműismeretből autodidakta módon, mert az ellenőrzés ezt követeli.A vállalkozó szarsáságát nem kell felvenni. Két mondatból elintézhető kenőpénz nélkül.
Szabályt xarni a legkönnyebb. Fos rendszerek fosul mennek. Mindegy, hogy állami vagy maszek.
A műszaki vizsga rendszert, azért akarják teljesen államosítani, mert ettől várnak megoldást. Fos lesz az is.
Pár dologra megoldás, de ugyan annyit generál.
Sokkal jobban át kellene látni egy ekkora rendszert. De nem megy, és ezért rossz és marad az. -
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #142976 üzenetére
Ebben igazad van, hogy a ven faszozas a legkonnyebb, es tenyleg kisse elragadtadtam magam, a helyzet valoban mindig bonyolult, vagy bonyolultabb, minthogy egy mondatban meg lehetne fogalmazni. Igazad van.
bar nem feltetlen gondolom, hogy 30 evet "ledolgoztak". Vegulis a tasner is ledolgozott 30 evet. De hogy?
A rendszer minosege nagyon mulik, hogy kik alkotjak. Pl ha faszsagok miatt nem engedik at a motorod, amikor minden gyari. Az ezeken az embereken mulik. Nem a rendszeren csak es kizarolag.
Meghat volt 7 bő esztendo, amikor szarra voltak korrumpalva, arrol is beszelhetnenk. Most a 7 szűkös esztendo kovetkezik.
Explosión de dos tiempos
-
bardi
aktív tag
válasz Topiccsendőr #142975 üzenetére
Kíváncsi vagyok, hogy jogi úton lehetne e támadni az olyan buktatásokat, amik egyértelműen csak a kibaszásra mennek. 1 ember nem fogja ezt megtenni, de ha tömegesen csinálnák azok, akiknek az adott járműve gond nélkül teljesíti a követelményeket, mégis valami faszsággal meghúzták, lehet lenne valami változás. Addig viszont semmi.
'92 Honda VFR 750
-
A Zéé
addikt
válasz norbert1998 #142494 üzenetére
Na, befizettem én is, a 2-es csoportban leszek. Jön még valaki?
Fehér ULG rendszámú Tyúkkal leszek[ Szerkesztve ]
Just a simple Lineman...
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #142977 üzenetére
Igen. Ez Pesten volt eros, itt videken joval kisebb volt a korumpalas.
Leginkabb a szerencsetlenebb csorobb jarmuveknel oldottak igy meg.Legyen a ledolgozott minoseg a sajat dolguk. Maga az ido sem keves. .
Lassan en is behuzom a 30 munka evet. Megerzem. .Amikor gyokerkedik, meg kell kerdezni tole, esetleg kivanja hogy egy ellenorzest kapjon? Egy vallakozonak ez nem hianyzik.
Allamiba mar mas a szitu. Autoklubot nem ismerem.bardi.
Fel irja mi nem jo. Ezt a vizsga lapon fel kell tuntetni. Ha nem teszi, akkor nem vittek be a rendszerbe. Mehetsz masik helyre. Ott meg atmegy.
A fos allomast meg el kell kerulni.
Jegyzokonyveznie kell, ha felvette a rendszerbe. Lefotoztatod a velemnyezett hibakat.
Utana elviszed a kozlekedes felugyelethez. Ott velemyezik.
Aztan lemuszakizak.Ha nagyon felbasz, akkor meg feljelented.
Persze egy csomo idodet meg fogja enni utana.Itt videken normalisak.
Honositattam, es nem volt hatso fenyvisszavero.
Jelezte, hogy nincs rajta. Azt is megmondta, hogy hol tudok venni.
Fel ora mulva atment a szemlen. -
bardi
aktív tag
válasz csongi #142980 üzenetére
Előző autómat egy bár műbizonylatos sportkipufogóval vettem, természetesen semmi papírja nem volt. Első vizsgán simán átment, kérdés nélkül, aztán a következő 2 évben elrohadt a dob. Arra az autómra nem találsz már sehol se gyárit, se utángyártottat, így vettem egy ugyan olyan sport dobot, viszont ahhoz volt műbizonylat, beszerelés dátumával, a következtő vizsgán másik helyen mégis bukott, mert nincs benne a forgalmiban... Abban az időben egy munkatársam úgy vett friss műszakival autót, hogy még az A oszlop is el volt rohadva, hazaúton meg a lába alatt nézte az aszfaltot és élvezte a menetszelet a padlón lévő lyukon keresztül. Teljesen agyfasz ami itthon megy ilyen téren.
Amiket itt írtatok, az után biztosan gyári állapotú motort fogok keresni így a sikeres jogsiszerzés után, bár elég lehetetlen az 1 milla alatti ársávban gondolom...
'92 Honda VFR 750
-
bajnokpityu
félisten
válasz vihartigris #142982 üzenetére
Nekem a lépcsős volt , azonos színben. Bagsterrel.
eladó topping dac
-
Micsurin
nagyúr
válasz bacus #139955 üzenetére
Eh most szaladtunk ebbe bele. Spirit HD és 5R Lite duo packok közt agyalunk párommal... tippre az előbbi fog nyerni mert max egy haverom csatlakozna be úgyis 3. egységgel.
Mennyire bírják vajon ezek ~100-110-es tempónál füldugó nélkül?
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
veterán
Parkolt az iroda elott egy 500-as honda, megnezegettem a kormanyvegsulyt, ez bizony elforog, ez az egyik, a masik, hogy gumi hezagolo van a suly es a kormanyban levo elem kozott, gondolom rezgescsillapito.
A hornetemen pedig valamelyik okos kis fem alateteket rakott a gumi rezgescsillapito helyere, meg ha elforgatom, kilazithatom vele a csavart, annyira be van huzva. Azt hiszem megvan, mitol csinalja ki a csuklomat egy hosszabb utEverybody lies.
-
csongi
veterán
válasz bardi #142981 üzenetére
Nem egyszeru az biztos.
Attol fugg, milyen motorban gondolkodsz?
1Misi alatt is vannak szep gyari allapotu motorok.
Illetve mi szamit gyari allpotnak neked?Vannak olyan kiegeszitok amikkel nem foglalkoznak a muszaki allomason.
A kipufogora harapnak.
Leginkabb a mar korabban elkeszult fotokat nezegetik, es ahhoz hasonlitjak. .
Itt az F650 be befuztek a yamaha elso futomuvet. Siman atment.Pttypang
A kormanyveg suly? Elkeozelheto, de ilyet meg nem halottam.[ Szerkesztve ]
-
bardi
aktív tag
válasz Topiccsendőr #142984 üzenetére
Valami 4 hengeres túra sport, sport túra, esetleg a sportmotorok közül amik megállnak 100 ló könyékén, lehetőleg olyat, amin van elöl idom.
Honda VFR 750, első 800 ami még fogaskerekes vezérlésű (árban mondjuk kiesik), CBR600, bár ez kevés van eladó ilyen áron, hornet, Suzuki gsxf 600, 750, yamaha yzf 600, kawasaski zx6r, zzr600, természetesen nem kizárólag ezek, csak ezek amik eszembe jutnak használtautós meg képesmotoros hirdetéseket nézegetve.
Kicsit a túraenduro szerűségek is mozgatnak, transalp, tenere, csak eleve terep is alig van, ahol nyugodtan lehetne menni legálisan, meg egyedül az nem túl bölcs dolog szerintem. Márpedig magamat ismerve kipróbálnám.
Annak amúgy van oka, hogy 1-2 típus képesmotoron jóval olcsóbb?
Egyelőre kevesebb ember mondta, hogy fokozatosan lépkedjek, mint aki azt mondta vegyek rögtön nagyot. Illetve ültem 500as suzukin, és a 184-es magassághoz hosszú lábakkal annyira nem volt ideális, a 650es banditon kényelmesebben elfértem, az volt az oktató motor.csongi: Na pl a kipufogó az pont legyen lehetőleg gyári, bár nem keresgéltem még alkatrészeket motorokhoz, de hasonló szopásba nem akarok belefutni, mint az előző autómmal.
'92 Honda VFR 750
-
csongi
veterán
válasz bardi #142989 üzenetére
Sajnos ennyire tobb az idiota.
Kezdesnek venni kell egy 130Le motort. Ugy is kinovi az ember.
En is gyerekkent 42 cipot vettem, mert ugy is kinottem a 37-et. .
Ez nem szemelyes, nem rolad szol !!Erre a tobbsegre nem kell hallgatni. Ennek a tobbsegnek a fejebe fektetnek sok energiat, hogy feny gyuljon bele. .
Igy nehez lesz , mindegy, hogy 1 vagy 5 milio vagy 300 000 ezer.
Ezt nem innen kell megkozeleteni.
Tura sport akkor jo, ha kenyelmes. Ha kenyelmetlen, akkor csak sportos marad, a turakat ki iktattod szepen.Nekem is a soros motorok jonnek be. De ha szorit, nyom gembergek rajta nem kell.
Regio fuggo. Itt tura enduro. Olcsobb egyhengeres. Ez kenyelmes. A motorblokk jelleget megszoktam.Elso motornak 100Ló? Jo lesz. .
Nem csak Le van, hanem tomeg is.
En nem javaslok ekkora le-t. Totalisan felesleges.
Majd latod, es eldontod.Turasport egy millla kornyeke. Sor 4.
CBF600, Bandit 600, 1200. Frazer 600, 1000.Sor2, de ez mar turasabb.
TDM.
Tenere, de egy millaba gyari.. feher hollo.Tura enduro, egyhengeres allatjai, BMW, Aprilia, Yamaha, Suzuki.
V2 meg Nt650V, a tobbi milla felett. Ez aszfalt tura.
A tobbi milla felett.Valasztek van.
-
Oppenheimer
nagyúr
válasz csongi #142990 üzenetére
Szerintem meg nyugodtan kezdjen akkora motorral amekkorával a legvégén szeretne menni. Ha nem értelmi fogyatékos (nem tűnik annak), akkor nem fogja indokolatlanul rángatni a gázkart. Nem véletlenül kezd inkább ez lenni a default tanács. Ez a járd meg a szamárlétrát inkább eszetlen tini gyerekeknek szól.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
Geresics
addikt
válasz Oppenheimer #142991 üzenetére
Rohadtul nem így van. Ilyet azok mondanak, akik csak azt hiszik, hogy tudnak motorozni, meg már láttak mindent.
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Somatom
veterán
válasz Oppenheimer #142991 üzenetére
+1
250 -es ETZ után CBX1000. Talán az első pár nap volt feladat. Utána már fel sem tűnt a súly.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
dellfanboy
őstag
válasz Oppenheimer #142991 üzenetére
ezt a hsz-t kereteztessuk mar be!
bar en meg nem lattam olyan motoros balesetet ahol az volt a baj, hogy az ertelmi fogyatekos huzkodta a gazkart van errol vmi stat? sokkal inkabb a tapasztalatlan gyerek csavart 1mm-t azt a gep fara meg megelozte az elejet es lett nagy ihaj csuhaj[ Szerkesztve ]
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
-Mosquito-
őstag
válasz Oppenheimer #142991 üzenetére
Kanyarfotó, Stelvio videót érdemes megnézni. Hogy bénázik a Dugatival,másik meg a Gs-el. 🙄
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz -Mosquito- #142995 üzenetére
Miért? Ott is kitört a fara a nem megfelelő gázkezeléstől?
Ha ugyanarra a videóra gondolunk, akkor nemes egyszerűséggel lefulladt. Túl élesen akarta bevenni a kanyart olyan nyomvonalon, ahol túl meredeken emelkedett. Gondolom, nem kapcsolt vissza 1-be, nem csúsztatta a kuplungot és nem stabilizált hátsó fékkel. Ez független a motor tömegétől, erejétől, egy üres talicskát is el lehet ott borítani, ha rosszul fogsz neki.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
csongi
veterán
válasz Oppenheimer #142991 üzenetére
Amit mondasz ésszerűnek hangzik, de sajnos nem igaz.
Bárki aki elesik a túlzott teljesítmény miatt, azt fogja mondani, nem húztam eszetlenül.
De akkor hogy estél el? Érdekes.
A baleseti híreket nézve, pár robogós van, a többi minimum 500 de inkább 600+ccm vasak szereplenek a képeken.
Ha nem húzza az ember és a 100Le motor teljesítményéből felét használja, akkor teljesen felesleges a 100. Tudom, van mikor gyorsítással lehet menekülni. Csak a maradék 50Le elengedéséhez kell a plusz 50% tudás is.
Akkora baromság a szamárlétra, hogy 10 éves gyerekeket ültetnek MOTGP motorra.
Úgy sem rángatja eszetlenűl, 5éve versenyzik, tud motorozni. Hát nem
Nem fog 1000-es gépre ülni, pedig körbe motorozná kb a topik minden tagját.
Nincs feloldás. A kor és a tudás nem oldja fel egymást.A teljesítmény végét elérni, megérezni, milyen mikor elfogy nincs benne több, kezdőként egy 100LE motornál sztem 2* sikerül, harmadik lesz az utolsó.
Más kordában tartani elsokalni és terelgetni egy 200Kg motort mint egy 240-260Kg tömeget.
Ez nem autó, hogy majd megérzed. Keveseknek sikerül. Itt nem csak a pénztárcád fog fájni.
Amire azt hiszik, hogy érzik, az a tudás egy 500 sor 2 motorhoz is sokszor kevés.Nem kell 20Le-vel kezdeni, ha már érett az agya. De a 50-70Le bőven bőven elég.
A Le-t kimotorozni egyenesbe elhúzni alap tudás elegendő.
Kanyarodni,megállni, reagálni, már más tészta.
Tényleg, mint a gatyát úgy kell választani. A többi ideológia baromság.
Kinövöd? Nődd ki, lássuk. Csak azt hinni, hogy kinövi, csupán hit és nem tényszerű. -
-Mosquito-
őstag
válasz macilaci78 #142996 üzenetére
Nézd meg a videót.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bardi #142989 üzenetére
750 rc36/2 jo valasztas, arban, loeroben, nem egy hulyegyerek motor, nem dobjak le azonnal a kipufogot. A magyarorszagi valasztek 99% ban kintrol behozott motor, ezt tartsd szem elott. Km ora allast ne is nezd.
800 as csak ugy fer bele, ha te magad hozod be nemetorszagbol, vagy nem vmi neppertol veszed, hanem privat organizalod.
CBR nel a pc31, cipokanallal a pc35 ferne bele, az mar azert nagyon oreg minden tekintetben. VFR is, de legalabb v4, fogaskerekes, annak megvan a bája.
600 thundercat ugyanaz mint a cbr tulkepp.
Zx6R sztm legjobb lenne ezek kozul, de az az igazi hulyegyerek motor volt mar regen is, es akkoriban szupersport volt. Zzr600- igazi takolt szarok manapsag. Gsxf szamomra annyira karaktertelen, hogy nem ismerem egyaltalan.Nekem ezek kozul- ugy hogy en sportmotor bzi vagyok, es a hondat annyira nem szeretem- a vfr tunik a legjobb valasztasnak. A hatalmas csapda, hogy mindegyik oreg motor, es semelyik nem magyarorszagon elsore forgalombahelyezett, igy a km biztos nem stimmel. Minel kesobb kerult az orszagba, annal konnyebb dolgod lesz vele, de vmi hozzaerto nelkul nagyon be lehet ezekkel furdeni.
A turaendurohoz- ezekhez a turaendurokhoz- semmi szukseg olyan terepre, ahol eleve nem mehetsz. Ezek nagy, nehez, gyenge motorok, homokos- foldutra elmesz, mar boven eleg nekik. Viszont teljesen mas a ket motorfajta.
Ezek a regi turaendurok keveshengeres motorok, nagyobb rugouttal, mint a sportmotorok. Alul tobb erejuk van, nem kell porgeti oket, hogy az osszes nyomatek a rendelkezesre alljon, viszont keves loero. A sor4 ek pedig tobb loerosek, de alul semmi erejuk nincs. Erdekes modon kezdoknek a tobb loeros tunik jobbnak, amennyiben nem forgatja ki nyomatekcsucsig.
A turaendurok himbilimbi az osszes, fekezel elol osszemegy minden, gyorsitasz, hatul tortenik ugyanez. Fek meg a regi fekekhez kepest is gyenge. Magasan van a sulypont, teljesen mas motorozasi elmeny.Melyik 1-2 motortipusra gondolsz ami olcsobb?
En a fokozatossag elvet tamogatom, de nem loero alapjan, mivel az atbasz. A loero magaban nem arulja el, hogy viselkedik a motor, es mennyire jo kezdesnek.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Oppenheimer #142991 üzenetére
Egyszer elozol szar uton egy autot, egy eros motorral. Nem vagy eszetlen tini gyerek. Elkonnyul az elso kereked, megdobja az uthiba. Becsapkod a kormanyod, utkozotol-utkozoig.
Tartozkodjunk ezektol a tul egyszeru okfejtesektol.
Explosión de dos tiempos
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- 2 szezonos - Hankook K135 Ventus Prime4 XL 235/45 R 17 97 Y XL nyári gumi
- 1 szezont futott - HANKOOK Winter i cept evo3 W330 235/45 R 17 97 H XL
- Philips AVENT Premium elektromos cumisüveg melegítő (SCF358/00)
- Újszerű Philips kézi gőzölőkészülék GC360/30 valamennyi tartozékkal, dobozában
- OK BABY Onda Evolution babakád + Support bars kit
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest