Új hozzászólás Aktív témák

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz Predator2 #140247 üzenetére

    a motor mellett allva sem lehet megallapitani azt, hogy mi van a blokkban, csak ha szetszeded. Amit meg lehet allapitani, hogy a kopo-fogyo alkatreszek milyen allapotban vannak, es kiszamolni, hogy mennyi penzt kell rakolteni azonnal. Tehat egy futasteljesitmeny es tipus birtokaban ezt igy megallapitani az eterbol nem lehet. Bar nekem kisse soknak tunik ez az ar.
    A tulajdonosok keves kiveteltol eltekintve nem rosszindulatbol mondjak azt hogy minden tokeletes allapotban van, hanem mert tobbnyire nem ertenek a motorokhoz, es nem tudjak, mi hiba, es mi nem.

    Ilyen futasteljesitmenynel szamitani lehet nyakcsapagy cserere, kerekcsapagy cserere, illyetve ennel a tipusnal a vezlancfeszito gyakran cserere szorul, generator es fesszab ugyancsak.
    65e km pedig nem vitamin egy ilyen motornak. Ha csak turaztak vele, akkor nem veszes futasteljesitmeny, de amit megfigyeltem, (most altalanositani fogok nagyon) hogy honda tulajdonosok szoktak a legnagyobb markabuzik lenni, melle pedig a leghulyebbek a motorokhoz.. Eleg sok hibat talaltam eddig ilyen kinezett motoroknal, (ahol a tulaj teljesen meg volt gyozodve a motor hibatlansagarol) amik hallatan a tulajdonos egyszeruen megsertodott, es nem akarta elhinni, hogy az ilyen markaval ellatott motorokra is kolteni kell, illetve elromolhatnak. Ami tulkepp vicces, de amikor ott vagy, es nem akarsz annyit kifizetni, mert egy valag lovet kell kolteni azonnal a kiszemelt motorra, akkor idegesito.

    [ Szerkesztve ]

    Nem menekülsz a csendőrség elől.

Új hozzászólás Aktív témák