-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
norbert1998
nagyúr
válasz csongi #132299 üzenetére
Nem látszik a hónolás, polírozott jellegű felülete van. Bizonyára generálra érett lenne (hamarosan?). Egyelőre csak gyűrű csere, aztán meglátjuk. Nyilván úgy is nagyságrendekkel jobb lesz majd, mint volt, ha nem is tökéletes.
De mértem amúgy, csak még nem hasonlítottam össze a gyári adatokkal. Lusta voltam eddig
-
yodamastah
őstag
válasz bajnokpityu #132300 üzenetére
Nekem xmax 300 átlag fogyija 3.5 liter re jött ki 10e km alatt. Ami szerintem egyáltalán nem rossz, mivel sok volt benne a rövid út (5km alatt). Télen felment 5 literre is mikor már csak melóba mászkáltam vele. 2.8L biztos nehezen tartható átlagban, a gyári adat vegyesre 3.2L. Viszont ahhoz képest milyen jól használható, és jól megy egy 300-as, a 3.5L átlag sztem kiváló. Tmax 530 ugyanilyen körülmények közt 5.5L. Mondjuk ennyivel jobban is megy
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #132301 üzenetére
Nem hamarosan, hanem mar most generalra erett. Meg kellene nezni, milyen meretu a henger, ezt altalaban beleutik valahova, RS en betujel. Ehhez a jelhez tartozik egy tol-ig atmero. Ezutan intoval meg kellene merni a hengeratmerot, ebbol ki tudod talalni, hogy a nikaszil reteg birni fog-e egy honolast vagy sem.
Ha egyaltalan nikaszilos, es nem lett meghuvelyezve paraszt modon.Csongi
En azt nem mondtam, hogy van rajta honolas, mivel nem lattam a motort. Annyit mondtam, hogy ha a power beleer a dugattyuba, akkor ne a honolasoknal keresd a hibat.Explosión de dos tiempos
-
norbert1998
nagyúr
válasz Topiccsendőr #132303 üzenetére
Az intóval az a baj, hogy nem valami univerzális a mérési tartománya, vagy brutélisan drága egy olyan szett, amié összességében igen. Namost ezzel a -polgári körülmények között - felszereltnek mondható műhelyünk egyáltalán nem rendelkezik. A szakszervíz ellenkezik a vallásommal, szóval a legtöbb, amit tehetek, az a digitális tolómérő, abból is egy új, kopásmentes, nemkínai. Viszont szinte bizonyosan nikasziles a rendszer.
A power beleér a dugattyúba szituáció az lehet bármilyen előző tulajos monyákolás eredménye, mint a görbe schubertű. Don't fos, jó lesz ez. 31 éves motorról beszélünk, nem éppen a legjobb az alkatrészelátottság.
A dugattyúnak megvan a maga kis betűjele, ő a középső méret elvileg, azaz az első túlméret. A hengeren nem is kerestem (s nem is találtam ezáltal).[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #132303 üzenetére
Én sem mondtad, hogy montad
Mind két írásban ott a HA szó.
És a henger állapotáról én érdeklődtem. Ami lehet már kopott, a bekerült idegen anyag ellenére. -
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #132304 üzenetére
Ha nincs otthon into, akkor normalis allapotfelmerest nem tudsz csinalni, csak a vakszerencsere bizhatod magad. Hasznaltan vettem en is, annyira nem horror aron, kb 20e forintert. 50 tol 150 mm ig mer. Annyira azert nem szuk a meresi tartomany. Indikatororat hasznalt mitutoyo -t kb 7e forintert.
Miutan osszeraktad a hengert valahogy, a kovetkezo gond a hajtorud lesz, ha elkezd menni rendesen a motor.Muszaj szazadra pontosan merned, kulonben nem tudod milyen vastag reteg all rendelkezesedre. Tolomerovel meg se merd, teljesen felesleges.
Csongi
Ertem, hogy a henger allapota erdekel, de azt nem ertem miert :D ha beleer valami a dugattyuba, es a gyurube, akkor a henger kit erdekel? :DExplosión de dos tiempos
-
norbert1998
nagyúr
válasz Topiccsendőr #132306 üzenetére
Amúgy ha már ennyire precizek vagyunk, miért is olyan fontos a honolas a nikasilben? Mert szerintem ez soha nem volt honolva. Nem mondom hogy nem szokás. De ez nem volt honolva szerintem. Látszana néhol a nyoma.
Meg azért ne mondd már, hogy into nélkül nem lehet összerakni egy motort, mert mindjárt szólok minden embernek valaha, aki simsont szerelt 😛[ Szerkesztve ]
-
norbert1998
nagyúr
válasz norbert1998 #132307 üzenetére
Kissé érthetetlenül fogalmaztam.
Egy négyütemű motornál teljesen megértem a honolas szükségességét kenési okokból. Kétüteműnél nem tudsz elleni a sima felülettel? Elvégre azon jobb a siklás, nem? És a 2T alul felül jobbról balról ken. Vagy mit látok félre? -
Somatom
veterán
válasz hugi0 #132309 üzenetére
Egyértelműen légrugós. Hátul bevett szokás az ilyen építéseknél. HD -khoz KIT -ben lehet kapni ilyen levegős ültető szettet. A menet közbeni képen látszik, hogy sokkal nagyobb a távolság az ülés alja és a gumi között, mint az álló képen. A távolságokból úgy tűnik, hogy az elejét is kiemeli, ami viszont egyáltalán nem megszokott megoldás.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #132307 üzenetére
Most elgondolkodtam, hogy vajon van-e ertelme erre a hszre valaszolni. Valoszinuleg nincs.
De ne menjunk el abba az iranyba, hogy ha te valamibe nem szeretnel epp annyi idot, penzt, energiat olni, akkor az en velemenyemet tulajdonkepp utkozteted az "ennyi ember nem lehet hulye" ervvel. :D
Esetleg nyelezz le egy ilyen fasza mindenki altal abszolvalhato igenyes simsont, (vagy cagivat, vagy apriliat) ami kb-ra van osszerakva.Hogy miert nincs nyoma? Mert mindenki csak hajtotta ezt a szart, mint ugy altalaban a simsont. Hogy miert fontos? Ebbol latod szemre, into nelkul, hogy kb 1-2 szazad lekopott a hengered falabol, azaz a nikaszilbol. Mert ennyi a honolas. Hogy miert fontos ez? Mert nem lehet vegtelenszer honolni a hengert, es a nikaszil le fog jonni, ha tul vekony.
A sima feluleten jobb a siklas? Mi a sima felulet egyaltalan? Nikkel matrixban vannak szilicium karbid kristalyok. A nikkelt lekoptatja a dugattyugyuru, es megmarad az acelnal is kemenyebb, kb gyemant kemenysegu sziliciumkarbid kristaly. Ezen es az olajfulmen fog futni a gyuru.
A honolas a nikaszilban kenestechnikai szempontbol is fontos. A 2T nel is. Amint ez eltunik, gyorsul a kopas. Gyarilag is honoljak, szoval abban biztos lehetsz, hogy volt honolva. Ez nem precizkedes, ez csupan a normalis szakszeru menete annak, hogy ne agyatlanul csinalj valamit.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
boost
addikt
Ma megmutattam a 797-es Ducati Monster fotóját egy csajnak, és mondta, hogy szép, szép, de elég retró a kerek lámpával.
Tényleg kiment a Monster a divatból? -
Xero
nagyúr
válasz Topiccsendőr #132313 üzenetére
Marmint a csaj?
-
norbert1998
nagyúr
válasz Topiccsendőr #132311 üzenetére
Hogyne lenne. Ne légy oly magas lovon
A hónolást megértettem. Az intót továbbra sem. Ismétlem, egy 30 éves motorról beszélünk. Nem kapni hozzá hengerszettet, hiába intózom ki, csak a vételár környékén, az is ilyen ebay kategória. És akkor má rhajtórúd, főtengely, csapágyak, szimmeringek. Ennyit egyelőre nem ér, hisz még nem is ment vele a srác. Valószínű úgyis az lesz a sorsa, hogy amíg így megy addig így megy, aztán hasonló nyomott áron távozik. Nem tudom. Az biztos, hogy a gyűrű csere 10 pénz, és biztos nem 300 km-re elegendő "életet" lehelünk így bele. A teljes felújítás (ha a hónolás nem elegendő), több, mint egy teljes nagyságrenddel drágább.
Azért a karbidok a gyémánttól egészen messze vannak, majd egy lépcső Moh skálán, ami pedig logaritmikus, de értem az analógia lényegét .
Illetve az intóra ránéztem, s igazad volt. Őt úgy gondoltam, hogy egy bő tízszeres áron mérik, mint amin valójában.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #132316 üzenetére
Te simsonnal kevered a dolgokat, ami nem nikaszilos, hanem vashuvelyes. Itt ebben az esetben a henger kopasat nezed meg, hogy mit lehet kezdeni a dologgal. Ujra lehet nikasziloztatni, nem kell uj hengert venni. Mindent lehet hozza kapni.
Ezert kezdtem azzal hogy, dobj ra a vetelarra egy szazast.
Semmilyen magas lo nincs itt, csupan objektiven leirtam, mi a normalis menete ennek, hogy ne szopasd meg magad, mert igy keszul a megbizhatatlan olasz 2T motor. Ha ezen te folyamat beserulsz, mert nem tudod becipokanalazni az elkepzelesidbe, akkor ne menjunk at abba, hogy en preciz vagyok, stb, es velem van a baj. :D mikozben a karbidoknal tevedtem :D vagyis rosszul fogalmaztam, de azt hiszem belefer azzal az ismeretekben tatongo lyukkal szemben, ami miatt a hsz irodott.Ha te kb ra osszerakod a motort, az a te dolgod, en csupan elmondtam, mik a problemak. De ilyen munkahoz valoban felesleges intot venni penzert.
Szerintem pedig megeri a lalocsolt penzt, mert mashogy nem lesz jo egy ilyen motor. Csupan az emberek nincsenek tisztaban a koltsegekkel, mert ez csak egy simson kategoria.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
norbert1998
nagyúr
válasz Topiccsendőr #132317 üzenetére
Oké. És ha elviszem nikasziloztatni meg hónoltatni, akkor az milyen áron megy? Mekkora méretváltozás történik a henger falán? - közben megnéztem, alsó hangon 50 pénz a nikasil.
Amúgy a százason már bőven túl vagyunk, lassan 150-nél járunk. Mondjuk egy sakservizs beledobta volna az árokba ezt a motort, hogy őszinte legyek, mert biztos vagyok benne, hogy a teljes rendebhozatal alsó hangon a vételár mésfélszerese lenne szervizben.
------------------------------------------------
Na, végre felcsaptam újra a user manualt. Nikasiles, ez teljesen biztos, viszont:
Check that the inner surface is perfectly smooth and exempt from scores...
- Azaz tökéletesen sima belső felületet ír elő, karcolások nélkül. Na ez megvan. Vagy ebbe a honing még benne van?Illetőleg ovalitás terén 1,5 századot enged meghatározott helyen mérve, természetesen a tolómérő egész századokat mér, szóval yes, intó igényes. Gondoltam azért megemlítem, de gondolom ez nem újdonság neked. Megkérdezem, van-e egyetemen olyan csoda aztán beviszem holnap max.
Érdekes, hogy henger átmérőnek viszont kisebbet mértem, mint a gyári méretből még az alapméret is. Továbbá a dugattyú is kisebb, mint az alapméret, pedig első túlméretes, 3 századdal kisebb az első túlméret alsó mérethatáránl.
-
csongi
veterán
válasz norbert1998 #132318 üzenetére
Ezekkel a digitális tolómérőkkel kb 0,1 pontossággal tudsz mérni.
A századokat el kell engedni, azokra csak saccolt számok olvashatóak le.Én is azt számolgatom az utóbbi időkben, mennyibe fájna egy normális analóg mérő műszer szett beszerzése.
Akárhogy néztem, kb 50 ezeret megenne, és igen csak a belépő szintűek lennének. -
JDMKid
tag
válasz norbert1998 #132316 üzenetére
Ezeket a motorokat sajnos ennyibe kerül rendbe rakni. Ezt már a vásárlás után is leiírták, ha jól emlékszem.
Ezek mind azért vannak ilyen állapotban, mert amikor kiderülnek a költségek senki nem költi rá, inkább elengedik.
Pedig egy jó 2t 125ös sportmotor dimenziókkal jobb egy mostani 125ös 4t bármitől.Buy the Rolex to impress others, the Grand Seiko to impress yourself.
-
norbert1998
nagyúr
válasz csongi #132319 üzenetére
Azért a digitális tolomero és a tizedek szerintem elég erős
Noniuszossal is lehet 2 századra mérni(persze erősen ott van a user faktor), akkor egy normális digitalissal hogyne lehetne hasonlót?Mikrométer van otthon amúgy, de ő sajnos csak 0-50... Más nincs ilyesmi műszer.
[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz norbert1998 #132321 üzenetére
Sztem igencsak a 10K feletti ársávba tartozó digitális tolómérő lesz század pontos.
Illetve egy nem hitelesített mérőeszköznél eleve kételyes mért eredmények.Igen.
tolómérő, mikrométer sorozat, indikátor óra és a hozzá tartozó kiegészítő szett.
Simán meghaladja a 50 rugót, és a belépő szintet tudja csak. Ami kb kínai beszerzés. -
JDMKid
tag
válasz norbert1998 #132321 üzenetére
A tolómérővel azért nem fogsz tudni század pontosan mérni ilyet, mert ha csak egy kicsit ferdén teszed oda, vagy egy kicsit jobban megnyomod már századokat jelent ide-oda. A századokat csak saccolod ilyen esetben.
Pl. egy 150 mm-es digitális mitutoyo tolómérő pontossága +/- 0,02 mm[ Szerkesztve ]
Buy the Rolex to impress others, the Grand Seiko to impress yourself.
-
Pocee
senior tag
Miért van az,hogy az emberek gombért vett dolgokat akarnak mínuszból felújítani,vagy hinni abban,hogy egy agyonvert valamit elég csak kicsit megcsinálni...mondjuk választ nem várok...ott van valahol megoldva a rejtély,hogy ha összedől hasonló áron megy tovább...hogy jutott ide a magyarok gondolkodása... jó erre sem kell válaszolni,ez is megvan.
Áhhhh...Mr.Brightside
-
LógaGéza
veterán
Ha nem ugyanabba a márkakereskedésbe viszem a motorom éves szervizre, amiben vettem, hanem másikba, az garancia szempontjából jelenthet problémát?
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
Undead.svm
újonc
Üdv. Beárazásban kernèk segitseget. Van egy Fox comp 8 csizmam amit szeretnek eladni. kb 2x használt, kopás mentes. Milyen ár lenne érte reális?
-
csongi
veterán
válasz Pocee #132325 üzenetére
Hamarosan valtozni fog.
Uj motor nem lesz,annak is az ara meg dragabb lesz.
Kevesebb lesz javitva uzemeltetni egy regit, mint venni ujat. Az sem normalis hogy kihozod a szalonbol, es amortizalodik a kuszub ket oldalan 30% ot egy jarmu ara.
Az eldobos vilagnak is van hatulutoje.
At ertekelodik a hasznalt eszkoz. -
Tamás9x
őstag
válasz norbert1998 #132330 üzenetére
mennyit? Amennyi boldoggá tesz. Ha nem tesz boldoggá, hogy újraéleszted, már most add el a picsába, és nézz másikat.
A városi 50-es azaz 140-es 4t nekem már lassan 1 millióba van Boldoggá tesz... megéri.[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
dellfanboy
őstag
válasz Undead.svm #132328 üzenetére
5forint.
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Pocee
senior tag
válasz norbert1998 #132330 üzenetére
Nem vettem volna...csak azért mert valaki kínálja.
Vagy ha megveszem akkor azért mert akartam és rendbe rakom...mert nem lerohadni akarok aztán meg átbaszni valakit vele .
Mindegy amúgy sem Neked írtam,fura hogy Magadra vettedMr.Brightside
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #132318 üzenetére
Alapmeretre hozzak vissza. ha egyaltalan kell.
A mitonal is van A B C meretu henger. 8 szazad a kopashatar, a betujelnek megfelelo merettol szamolva. Ezert kellene tudni mindent a hegerrol.Egy normalis felujitas kb 300K lenne, de ebben benne van az egesz motor, es esztetikailag nem, csak muszakilag van vele foglalkozva.
Egy normalis allapotu mito evo 3-4000€ kozott mozog.
Ezt eddig is tudtuk, hogy nikaszilos, csak a nep egyszeru gyermeke meghuvelyezi, mert bar ugyanannyiba kerul ez a szolgaltatas, mint a nikaszilozas, de konnyebben elerheto, es ezaltal jo szar is lesz a hoelvezetese, es nagyobb esellyel ragad meg.
A karcolasokat nem honolasra erti termeszetesen.
6 helyen kellene merni intoval, alul felul kozepen, terhelt oldalon es terheletlen oldalon. nem is ertem hogy merul fel egyaltalan a tolomero.
Valamit rosszul mertel.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #132321 üzenetére
Nezd, felfogtuk, hogy te ezt hobbibol megcsinalod. Tanulsz belole, szorakozol. Nincsenek nagy elvarasaid a a vegeredmennyel kapcsolatban, sokat nem akarsz ra kolteni. Vilagos.
De ezeket az erveket ne eroltesd, felejtsuk mar el ezt a tolomerot. :D
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
-
Undead.svm
újonc
válasz dellfanboy #132333 üzenetére
Ez igen, köszönöm.
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #132338 üzenetére
"Egy jelenseget irt le, ami letezik, es te is erzed a sajat borodon."
Nem értem miről beszélsz. Én magyar vagyok, és mégsem így viselkedek. Te is magyar vagy, és Te sem. A topik legtöbb tagja magyar, és a legtöbben szintén nem...
Egyébként pedig mit tapasztalok a saját bőrömön?"Nem tudom hol voltal eddig, de az orrod elott bontakozott ki egy hszben. :D"
Dolgoztam. Igen, munkaidőn kívül is. Szoktam.
Mikor elkezdek olvasni egy kommentet, és látom, hogy olyan téma van benne, ami engem nem érdekel, akkor nem olvasom végig, hanem továbbgörgetek. Ez a blokk-felújítósdi engem nem érdekel, ezért átgörgettem a legnagyobb részét. Biztos vagyok vele, hogy sokan csinálják ezt akkor, ha pl. én írok számukra irreleváns dologról - normál esetben így működik egy fórum"Erre hogy sikerult ez a reakcio? :D"
A komment egy önnálló komment volt. Sőt, később még oda is lett írva, hogy nem norbert1998-nak lett címezve. Hát így született ez a reakció. Mert ahogy Te nem szereted az általánosításokat motorokkal kapcsolatban, én úgy nem szeretem az általánosításokat a magyarokkal kapcsolatban.
(#132337) Pocee
A testvérem is Ausztriában él a családjával már vagy 15 éve. Ők sem lopnak. Akkor már legalább hatan vagytok ezzel így?-----------------------------
u.i. mindenkinek:
1000+1x leírtam már, a hangsúly nem megy át írásban. A sok szmájlit azért raktam oda. Nem vagyok besértődve senkire, nem haragszom senkire. Sőt, senkire nem fogom azt mondani, hogy rasszista, mert negatív és előítéletes jelzőkkel lát el egy népet annak X%-ának viselkedése alapján. (Ahol X nem egyenlő nullával, és természetes, pozitív szám, ami kisebb, mint 100!)*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
dellfanboy
őstag
válasz Undead.svm #132342 üzenetére
szivesen maskor is!
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #132341 üzenetére
Ezt mondom en is.
Sztem a digitalisnal nagyobb lehet a felremeres eselye is. A merulo elem, nem pont alapon torteno nullazas.
Ami teteszik a tobb mertekegysegben valo meres.Illetve nem mindegy milyen a termek.
Eleg nagy a meresi szorasuk ezeknek.
Egy uj Mitutoyo alap is 10K plusz , analog oraval 40K plusz.
Es ott is van + - 0.02 meresi pontatlansag.Ezekben jobban megbizok mint a digitalisba.
Aztan majd a gepmuhely pontosabban megmeri. :)
Remelve azt, hogy hitelesitett mero eszkozei vannak. -
norbert1998
nagyúr
válasz Topiccsendőr #132339 üzenetére
Na, ezért akartam bevinni az egyetemre a mérőlaborba. De cseszik visszaírni a prof...
Egyébként viccen kívül még az is megfordult a fejemben, (hogyha már beivzszem, akkor tényleg legyünk precízek), hogy koordináta mérőgépre feldobom, és majd az kiértékeli nekem. Az is tud pár ezred pontosságban működni elvileg, bár a kovid miatt pont nem tudtuk használni....
Van betűjel a hengeren, ez már biztos, (amennyiben gyári, nem volt időm a közelébe se menni hétfő óta).
Egy normális állapotú Evo alatt az újabbakat érted, nem? A max 20 éves, pályára szánt verziókat, nem? Vagy ezeket az utcai 30 éves darabokat is?
Ez a 6 helyen mérés azért fura számomra, mert a könyv engine overhaul fejezetében mindössze egy helyen méreti a hengert (plusz az ovalitás azzal 90 fokban elforgatva), és a dugót is. Nem igazán tudom megmondani, hogy a további helyeken miket kell eredményül kapni.
Természetesen, mint fentebb is említettem, nem tartottam sose precíznek a digitális tolómérőt, úgy fogalmaztam, hogy a legtöbb, amit otthon hobbistaként ki tudtam hozni belőle, az egy új digitális tolómérő (hogy miért abból van új, és nem intóból, az azért van, mert nyertem a tolómérőt, nem vettem). Utána már csak a pontosságát védtem, hogy némileg azért az egy tizedes pontosságnál többet el lehet vele érni, még ha az egy századon belüli pontosságot nem is.
Mindettől a szakszerű javaslatoktól függetlenül, én úgy vélem - de tényleg, ha hülyeség, szóljatok ám - hogy mivel nem az én pénztárcám, nem az én motorom, még csak nem is ment vele a srác 40 km-t, 10 pénzért amit elmegy az új gyűrűvel, s majd utána jöhet a nikasil plusz dugó csere - remélhetőleg azért pár ezer km-t biztosan elmegy így, az nem olyan nagy ördögtől való ötlet. Akkor szét lehet húzni majd a blokkot, csapágyak, szimmeringek, tűgörgők, kuplungtárcsák. Mindmind átnézhetők lesznek.
---------------------------------
Továbbá:
Most akartam menni a következő hetekben motort nézni már végre... Az a nagy igazság, hogy nagybátyám autójában elment az üzemanyag nyomás szabályzás. Természetesen egy csatlakozó volt, megcsináltam. Ekkor beszélt róla, hogy ő szeretné már cserélni az autót, de odaadná nekem áron alul, mert nincs kedve magánszemélyekkel szórakozni, és ennyiért venné be kereskedő. Egy 2010-es full extra 3-as Laguna, 110 lovas 1.5 dCi, 213 ezer km-rel. Eléggé vonz az ötlet. Nekem egy fapados 2-es Megane van, 86 lovas 1.5 dCi, 2008-ból, 228 ezer km-rel. Nem kéne sokat ráfizetnem, de amíg a Megane el nem megy, addig a motorvásár teljesen kiesik a pixisből. Akkora dilemma, hogy hihetetlen....
(Mi nem utáljuk a francia gyárat, sőt! Bőven több Renault volt a családban, mint bármi más összesen, végig elégedettséggel) -
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #132343 üzenetére
Ha nem inged, ne vedd magadra :D
Ugyan te nem akarsz senkit atverni, de a jelenseg... pegaso szenzorbaj? Gazadasnal tetovazo motor? Nem lett megcsinalva, szimplan inkabb ugy mentel vele. pluszpont hogy kereskedohoz adtad be, igy majd a kereskedo fog vele vkit atbszni :D ilyenekrol heszelunk.Ugy is erzed a sajat borodon, hogy nemhogy maganszemelytol de meg kereskedesbol sem tudsz ugy venni motort, hogy teljesen megbizz benne. Ezt a helyzetet ne kelljen mar magyarazni. :D
Vagy direkt nem akarod erteni, aztan a magyar nemzeti ontudattal osszekevered.Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest