Új hozzászólás Aktív témák

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz Tüzi #131165 üzenetére

    Karakterisztika, mi? :D ahhoz kell hozzaloni. :D

    Mimdenre rahuzod ezt a regi hozzaertok okossagat.
    Befecskendezes van lambda szabalyzassal es anelkul is. Lambda nelkul megallja a helyet, amit irsz. az euro4 es motoroktol mar valoszinuleg mind ride by wire, tehat ezeknel ecu flash van, vagy racing map, mivel latja az afr-t. Es ezzel meg a gazkar-fojtoszelep nyitasanak viszonyaba is beleszolsz/hatsz.
    Normalisan hozza van hangolva, az azt jelenti, hogy bedugnak egy afr szondat a kipufogoba es nezik, hogy hol szegeny, hol dus. Ez alapjan utanamennek egy karosanyag alapjan nem idealis, de teljesitmeny szempontjabol idealis kevereknek. Semmilyen karakterisztika nincs itt. A katalizatornak altalaban dusabb keverek kell, hogy az NOx alacsony maradjon, ami a szegenyebb kevereknel nagyon megnovekszik. Katalizator nelkuli befecsnel pedig eleve szegeny a hondanal. Innen jon a szegenykeverekes motor legendaja, amit teljesen felreertenek az emberek.

    Hogy a gyari ecu mit kovet le, az nagyon euro emisszio, azaz evjaratfuggo. Van olyan motor, ami open loop, lambda nelkuli befecs. Itt ez igaz, hogy a gyari egyseges statikus mapot kijavitod. Ez kb 1990 evek kornyeke, talan 2005 tol mar teljesen eltunt ez a fajta befecs. Szoval valamikor regen igy jottek ki, de pc utana is volt. Roviden nagyon motor fajtaja valogatja, es ezt nem huzhatod ra ugy altalaban mindenre.
    23% os hajtasi veszteseg azert az eleg meleg.
    Nem elrontani akarom az oromodet, de ilyen szamokat olvasva en biztos leirom a velemenyemet, mert ezek a szamok nagyon boyracer korszakot ideznek :D

    Nem menekülsz a csendőrség elől.

Új hozzászólás Aktív témák