- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
- Router gondok
- Proxmox VE
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Aliexpress tapasztalatok
- PHP programozás
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Márkaértékben az Apple a legjobb a világon
- SkyShowtime
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
Gyári konfigban, gyári kipufogóval, főleg utcán nagyon gyenge. De megfelelő okossággal (3x3 mod, nyitott cső), és áttétellel nagyon nagyon sokat javítható a teljesítménye, főleg ha valaki csak endurozni használja.
Persze, az is egyértelmű, h soha nem lesz belőle 60-65 LE-s KTM, sem futóműre, sem teljesítményre. Cserébe mérföldekkel megbízthatóbb, mint az összes KTM típus egybevéve. Mellesleg nem üzemórás.
Csak ebben a 3 napban raktam bele 330km-t. Ami legalább 10-11 üzemóra. 80-90 óránál egy EXC-ben már hajtókarcsapágy csere van előírva..
Itt pusztán el kell dönteni h kinek mi fontos és ki mit hajlandó megfinanszírozni. Nekem az üzembiztonság és az olcsó fenntarthatóság többet ért, mint a 60 ló és a 2 évi 4-500.000ft-os kiadás felújításra (blokk, futómű..)"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok