Új hozzászólás Aktív témák

  • runner 125

    nagyúr

    válasz F1DO #106514 üzenetére

    Gyári konfigban, gyári kipufogóval, főleg utcán nagyon gyenge. De megfelelő okossággal (3x3 mod, nyitott cső), és áttétellel nagyon nagyon sokat javítható a teljesítménye, főleg ha valaki csak endurozni használja.

    Persze, az is egyértelmű, h soha nem lesz belőle 60-65 LE-s KTM, sem futóműre, sem teljesítményre. Cserébe mérföldekkel megbízthatóbb, mint az összes KTM típus egybevéve. Mellesleg nem üzemórás.
    Csak ebben a 3 napban raktam bele 330km-t. Ami legalább 10-11 üzemóra. 80-90 óránál egy EXC-ben már hajtókarcsapágy csere van előírva..
    Itt pusztán el kell dönteni h kinek mi fontos és ki mit hajlandó megfinanszírozni. Nekem az üzembiztonság és az olcsó fenntarthatóság többet ért, mint a 60 ló és a 2 évi 4-500.000ft-os kiadás felújításra (blokk, futómű..)

    "Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

Új hozzászólás Aktív témák