- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 10
- ASUS routerek
- AliExpress tapasztalatok
- F-Secure termékek
- Chiptörvénnyel készül Trump elnökségére Dél-Korea
- Egy vagyont költött a kriptoipar az amerikai választásokra, kilőtt a bitcoin
- Crypto Trade
- Ingyenes vagy akciós szoftverek
- Netflix
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
emre
veterán
Az előző hozzásózólásommal nem ekézni akartalak.
Ez számomra olyan mint a túrós tészta, van aki pirított szalonnával eszi, van aki tejföllel meg cukorral. Én szeretem mind a kétféleképpen, de senkit sem akarok meggyőzni bármelyikről, és ezt mástól sem tűröm.
És nem mi csináljuk, hanem Te magad. Az SV-vel, az abs-el meg még sorolhatnám amik felmerültek az idő folyamán. De nem ez a lényeg, hanem hogy nem kell senkit sem győzködnöd semmiről hogy ez miért jó neked. Mert csak, engem nem is érdekel, de könyörgöm, ne akard megmagyarázni.(#106148) Gaboman
Persze hogy az, sőt az ember nézőpontjából az egyetlen járható út, amivel sem egyetérteni sem elfogadni nem kell amíg nem ütközik a BTK-ba. De igazából nincs olyan hogy normális. Mindenki igyekszik a pillanatnyi elme és lelki állapotának megfelelő döntést hozni és szerencsére nem vagyunk egyformák.
[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
etnies
senior tag
válasz runner 125 #106132 üzenetére
Tényleg okozhat gondot a kis tank, én értem miről beszél. Én is néha nyomok egyben 200-250-et, neki az már nem ment volna.
Többszerepős túrákon okoz sok gondot a különböző fogyasztás és tank méret, ezért mi úgy szoktunk megállapodni, hogy minden 200-nál tankol mindenki. Így is volt, hogy üvegben kellett vinni benzint valakinek, aki 20 km-el a kút előtt fogyott ki. Kihagyott egy tankolást, mert neki nem kell, aztán nem volt kút..."önmagam hite vagyok magamban"
-
veze
őstag
kerék pumpálásról volt szo nemrégiben, ki mit használ.. (CO2 patron, mini kompresszor stb)
Nos megvetten ezt [link]
első tapasztalatok: suly 465 gramm
méret kb 14x13cm és a legnagyobb átmérő 70-75mm. A csatlakozót a végén tárolás céljábol bele lehet dugni egy arra kialakított helyre, a pumpa csövét a mérő köré feltekerni.
Üzembehelyezve, befogva a csövét 8 bar-t tudott nyomni egészen biztosan tovább már nem nagyon tudtam befogva tartani, inkább szelelt az ujjam mellett. Kereket ezért nem engedtem le, hogy mennyi idő alatt fujná fel. De biztos végezne vele egyszer , hamarabb mint én kézzel, Az a megállapításom hogy alkalmas arra a célra hogy szükség esetén utközben a kerékynyomást ellenőrizni lehessen , szükség esetén rápumpálni út közben vészhelyzetben használni ( másnak segíteni) Ha évente 5-6 alkalommal használják akkor kitart pár évig biztos
Az ár ehhez képest elfogadható, a terjedelme és sulya pedig mérlegelés tárgya lehet, kinek mi fér el.
[link]
[link]
tartózsák vagy efféle nincs hozzá.
És amin meglepüdtem, nincs kapcsoló rajta, ha bedugják a szivargyujtóba azonnal indul
Ez mondjuk 150 forintból orvosolható, de miért nem tettek rá, azt nem tudom[ Szerkesztve ]
-
vendingo
veterán
Anno túrán az egyik túratárs defektet kapott. kukaccal egy pillanat alatt megcsinálták a gumit, előkerült egy ilyen kompresszor, ami semmire nem volt jó, lehet hibás volt, vagy valami, de inkább belenyomtunk pár co2 patront, aztán folytattuk az utat.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
#16741888
törölt tag
Sziasztok, elorebocsatom ventillalos poszt kovetkezik kesztyuvasarlas temaban. 6 szezon utan a szeretett Berik kesztyum vegelgyengulesben kimult igy szuksegesse valt egy uj kesztyu vasarlasa.
Cel egy ugyanilyen sport kesztyu vetele volt eloszor 35 korul szabtam meg a hatart majd a vegen mar 50et is hajlando lettem volna kiadni de sehol nem talaltam a meretemben.
Superzoneba indultam ahol kozoltek semmilyen L-M sport kesztyujuk nincs regota varjak szallitmanyt.Mas kerdes hogy ugy meg nem voltam bent hogy ok ne varjanak valamire.
Kovetkezett a Fokt motor ahol lett volna L M de elbaszott egy fazonja van a Bering kesztyuknek igy vegul le kellett rola mondani.
Alpinestars boltban kozoltek hogy 2Xl kesztyujuk van minimum es 2 hete varjak a szallitmanyt.
Euromotornal Alpinestars szinten nem volt Spykebol lett volna egy baromi jo csak nem a meretemben es kozoltek hogy nem is rendelnek.
Itt mar feladtam volna de beugrottam a Karasnaba mert utba esett ahol szinten nem volt LM kesztyu XL a minimum. Itt mar nem is beszeltem eladoval szimplan kijottem.Komolyan ennyire elbaszott a motor kiegeszitu piac hazankban? Ott tartunk hogy inkabb kimegyek Becsbe a Louisba ahol fel tudok 5 fajtat probalni ki tudom valasztani a szint es van a meretemben... 1 boltban es nem kell a fel varost bejarni.
Van valakinek otlete amugy hol kapok 50 rugoig fekete minosegi sportkesztyut akarhol ahol van meret es valasztek?
[ Szerkesztve ]
-
vendingo
veterán
válasz #16741888 #106156 üzenetére
Had keserítselek el... Kesztyűt keresek nagy méretben 3 éve. Itt lakok az osztrák határ mellett, szóval pár helyet bejártam kesztyű ügyben. A végén már nem volt felső határ árban, csak találjak már valamit. 100-150 eurós kesztyűket is próbálgattam, de nem találtam megfelelőt.
Már 2x járt suszternél a kesztyűm, a baloldali tenyerén már szinte csak folt van. Már olyan stádiumban van szerencsétlen, hogy nem lehet többször foltozni és már megint lyukad 2 folt között. Itthon találtam tutifrankó kesztyűt, megrendeltem 1 számmal nagyobban, basztak hívni, hogy mi van, mire hívásom után közölték, hogy már az utolsót is elvitték a nagykerből. Fél év múlva ugyanaz a bolt, találtam másikat, ebből is eggyel nagyobb kellett, ismét rendeltek nekem, lelkükre kötöttem, hogy jelentkezzenek ha megjött, ha kell most azonnal ki is fizetem. Mondták, hogy nem kell kifizetni, 2 nap és itt lesz, jelentkeznek majd. Szerintetek hívtak? Én már feladtam...kb 10 üzletben voltam 100 kesztyűt próbáltam.Esetleg bike expertbe próbáld meg, hatalmas a választékuk. Ennek ellenére ott se találtam semmit. Ja de... télit, csak arra meg nincs szükségem.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
zgospel
őstag
Nekem az FZ6-tal az volt hogy 19 literes volt a tankja és emellé 5 literes átlag párosult, pedig én aztán nem spóroltam vele. Autópályán 150-180-nál ment fel 8-9 literre. De első évemben amikor szüttyögve mentem végig a Bükkön akkor ott 4,2 is volt A hatótáv tényleg kényelmes volt.
Most a Triumph a bejáratós szüttyögős átlagfogyasztást írta 5,5-re Papíron 17-es a tankja és amikor elkezd villogni hogy tankolni kéne és ő már csak 30-40 km-re írja a megmaradt hatótávot akkor kb 13 litert tudok rátölteni. Szóval jóval gyakrabban kell vele tankolni, 150 km-nél már villog hogy menni kéne, ami szokatlan, az FZ-vel kb 250-enként jártam kútra.
Nem a pénz miatt, hanem kényelmetlen hogy már megint tankolni kell meg kutat keresni.Egyébként érdekes lenne kiszámolni, hogy hány centivel kéne magasabbnak lennie a tanknak hogy mondjuk 20 fölötti liter férjen bele, és ez mivel járna a dizájnon kívül. Biztos meg van az oka amiért egyik sportmotoron és nakeden sincs 20 literes tank.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
-
Geresics
addikt
Jesszusom, kicsit elmegy az ember motort szerelni, este meg családozni, és ilyen elszabadult kommentháborúra jön vissza!
Fogyasztás témához, már csak úgy utólag azért én is kommentelnék. Hozzáteszem, sosem voltam százas ilyen téren, de legalább tisztában vagyok vele!
Szóval én eddig minden autómnál, és motoromnál írtam egy Excel táblázatba, hogy mikor, hol, mennyit, és mennyiért tankoltam. Nem fillérb@szásból, hanem mert érdekel. Hülye egy gondolkodásmódom van, de nem csak a motorokkal szeretek szöszölni, hanem a számokkal is. A kutakon mindig teletankolok, sosem azt nézem, hogy mennyibe kerül, mert ha 300Ft a benzin, vagy ha 450, akkor is ugyan annyit megyek. (Ellenben 400Ft felett tavaly olyan szép üresek voltak az utak, hogy öröm volt menni rajtuk! )
Tovább megyek: ugyan ebbe a táblázatba vezetem a járművekre költött dolgokat is! Olaj, szűrő, kiegészítők, stb-stb. Minden megvan, minden dokumentálva van. Az utolsó autóm pl. úgy vették meg, hogy nem is volt eladó! Tudják rólam, hogy ilyen vagyok, és ez oda vezetett, hogy ajánlottak érte egy olyan összeget, hogy nem tudtam nem eladni...
Amúgy ha pl. van egy kiugróan magas fogyasztási érték valahol, akkor abból azért lehet ám egy-két következtetést levonni! Pl. így vettem észre, hogy az egyik kúton nagyobb a talaj lejtése, mint máshol!Persze haragszanak is rám páran, mert ilyen idiótán gondolkodom. Csak egy példa: Pécsett elég népes szezonnyitó/záró szokott lenni. Majdnem mindig én is ott vagyok. Viszont amikor meglátom azokat az újságcikkeket, hogy "3000 motoros vonult fel", meg hasonlóak, akkor bizony elkezdtem vakarózni, hogy az kizárt. Aztán hazamentem, szervezők örömódákkal posztolják mindenhova, hogy 3000 motoros... Hát, megnéztem az első szembejövő youtube videót, ahol ember a felvonulást elejétől a végéig felvette (mindig van több ilyen), és megszámoltam. Persze nem azt mondták, hogy 3000 motor, hanem motoros, de az minimum 1502 motor volna (mert sem én, sem haverom nem vittünk utast).
Szóval megszámoltam: 672 motor. Sok motoron 2 ember, de közel sem minden.
Írok a szervezőknek (ismerősök), hogy tök jó volt, meg minden, de véletlenül elírták a számot. Válasz, ők aztán nem. Mondom megszámoltam. Válasz, rosszul számoltam. Linkelek 3 videót, számolják meg (kb. 10 perc egy videó). Ők erre nem érnek rá, és én milyen szar ember vagyok, hogy megszámoltam, és rohadjak meg, hogy nincs jobb dolgom, meg különben is minek ártom bele magam a nagyok dolgába, és miért akarom lejáratni őket? (Mindezt egy nyílt fb csoportban.)
Mondom, ezzel saját maguknak ártanak, mert a szponzorokat konkrétan átvágják, aki azt látja majd, hogy 3000 motorosból volt neki 90 termékértékesítése, ami 3%, ergo nem éri meg. Ha meg azt nézi, hogy 672 motor (mondjuk 900 motoros) esetében értékesít ennyit, az azt jelenti, hogy a megjelentek 10%-a vásárolt, éljen-éljen!
Válasz: biztos, hogy voltak 3000-en, csak én nem tudok számolni, de ők nem fogják megszámolni...Persze én vagyok a hülye, mert nehezen viselem, ha az arcomba hazudnak, és utána még le is hülyéznek érte...
--------------------------------------------
Szóval emre kollégával értek egyet! Akit érdekel a fogyasztása, az figyelje nyugodtan, akit nem, azt meg ne zavarja, ha mást igen. Olyan ez is, mint a pénisz. Mindenkinek van sajátja, az sem baj, ha büszke a sajátjára, de azért nem muszáj lenyomni a sajátunkat mások torkán...
[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Micsurin #106149 üzenetére
Őszintén, minden tisztelettel mondom, ha évi 60.000 ft motoros berkekben valakinek oszt, szoroz akkor ez egy olyan hobbi amit tényleg jó szívvel nem ajánlanék ezeknek az embereknek....
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
runner 125
nagyúr
Az őszinteségem néha fájhat, vállalom. De bármennyire furcsa, építő szándékkal írtam ezt is. Van aki felismerni, van aki nem.
Van aki csendes olvasóként próbál kutakodni, számolni, h bevállalja-e a motort, ha a fenti dolgok anyagi nehézségeket okozhatnak neki. lyen user-nek üzenem, h ne. Ne vállalja be, a saját biztonsága érdekében pláne. Addig amíg problémát jelenthet, radnom rákölteni a motorra 100k-t, nem szabad beleugrani."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
JoinR
őstag
Szerintem kicsit túltoljátok ezt a "nem a te hobbid" dolgot Ha valakinek a motorozás nemcsak hobbi, hanem közlekedési eszköz, akkor szerintem teljesen normális, hogy számolgatja a fogyasztást. Plusz ahogy korábban elhangzott, nem is mindenki azért spórol, mert nem telne rá, egyszerűen csak így érzi jól magát. Szerintem még mindig jobb szokás, mint a smoke'n'charm jellegű pocséklások és szennyezések. Az persze nem jó, hogy ez esetleg a biztonság rovására megy, de ez egyéni döntés kérdése, és másnak nem fog kárt tenni azzal, hogy bóvli csizmát vesz fel (a gumikérdést most hagyjuk, mert messzire vezetne).
-
runner 125
nagyúr
válasz JoinR #106167 üzenetére
Ha valakinek közlekedési eszköz (főleg első számú), akkor már ott el van rontva, h 600-as motort vesz ilyen célra. Naponta A-B-be, OLCSÓN ingazáni nem motort kell venni, főleg akinek fontos a + - 1 liter költségek tekintetében (és nem azért mert ez a hobbyja), hanem egy 250-300-as robogót, városon belül meg 125-öst, vagy valamilyen új 125-ös 4T váltóst.
Itt megvan a 2-3 literes fogyasztás, és a fennartási költségek is töredékét képzezik bármelyik nagymotorhoz képest."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
etnies
senior tag
Nem csak a tank méret számít, hanem a fogyi is. Az én tankom 20 literes, autópályás fogyi dobozokkal, legális sebesség környékén 5, 90-es szakaszokon 4.
Hatótáv 400 ill 500 km, nagyon baráti.Geresics, egy pár évig én is dokumentáltam, de úgy 5 éve abba hagytam.
Motoron soha nem a benzin a drága, hanem a lánc, gumi, szervizek, kiegészítők, ruha, stb.Azért érdemes figyelni a fogyasztást, mert a növekvő fogyasztás felhívhatja a figyelmet problémára.
Én a mai napig figyelgetem, pedig V-powert tankolok..[ Szerkesztve ]
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Ferdzsoo
addikt
válasz runner 125 #106168 üzenetére
Mondok még jobbat, vesz egy e-bike-ot, ami 2 év alatt visszahozza az árát, atom élvezet a közlekedés vele, nem szennyezi a környezetet sem és nevetséges a fentartási költsége...
Mellesleg városi közlekedésben azzal még elfáradni sem nagyon lehet.
Sőt még az egészségéért is tett."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Pocee
senior tag
válasz runner 125 #106166 üzenetére
azért vehettél volna Te is üzemórát,de valamiért Te sem azt vettél.Szóval valamilyen formában mindenki realizálja a költségeket,vagy Te sem használod úgy a motort,mint ahogy lehetne használni,nyilván ennek is megvan a miértje,mert Te így gondolod,vigyázol rá.
És ez nem a kollégát hivatott védeni,sem Téged támadni.
Én is úgy gondolom,hogy a motorozás még mindig egy luxus és kiegészítő közlekedőeszköz,amin nem lehet spórolni ha valaki az élményfaktort mint tényezőt mindenképpen szerepeltetni akarja az egyenletben.
Számomra elképzelhetetlen,hogy nincs autó,nagyon fiatalon nekem is voltak ilyen agymenéseim,hogy nekem nem kell autó,elég a motor,aztán rájöttem,hogy ez nagyon nem tartható szint,szezon,majd később család miatt.106168:ezt nagyon jól leírtad,pontosan ugyan ezt akartam még leírni,hogy munkába járósra hülyeség a 600
[ Szerkesztve ]
Mr.Brightside
-
Polemius
senior tag
Én szoktam számolni a fogyasztást.
Egyrészt, jó ha tudom, milyen körülmények közt kb. mikor kell majd tankolnom.
Másrészt a megváltozott fogyasztás rámutathat, hogy valami nem stimmel.
Korábban telefonos appba írtam az adatokat, aztán telefon lecserélésekor az újra nem tettem fel, nem is számolgattam.
Ha tavaly nyáron számoltam volna a fogyasztást, akkor előbb észreveszem hogy elrepedt a benzincső, és talán nem az M1 belső sávjában ömlik ki pár másodperc alatt egy tank benzin... -
veze
őstag
válasz vendingo #106155 üzenetére
Egy hibás darab összevetése egy másik jól müködő dologgal nem relevans.
Én pl jártam úgy , más területen ahol co2 patron kellett , volt is , hogy bármikor kéznél legyen, de valahogy a látszólag sértetlen darabbol évek alatt elszökött a nyomás, ami akkor derült ki ,amikor kellett volna.
Valószínűleg ha méregetem negyedévente akkor talán kiderült volna ez ( vagy akkor se) Vagy évente kidobom, biztos ami biztos újat szerzek be
Mindenestre ez most nálam nem áll fent (ezzel a kompresszorral) mert mőködik rendesen.
A kompresszorral kapcsolatos bejegyzésem nem a voks letétele volt egyik vagy másik mellett, csupán információ, ha valaki a most ( idehaza) beszerezhető eszközök között nézelődik -
runner 125
nagyúr
válasz Pocee #106171 üzenetére
Ne keverd ide pls. Ennek szimplán racionális magyaráztai voltak, kifejtettem, ugyan több postban. Első endurom, nem vagyok jártas a világában, 0 tapasztalatom van. Mivel a fokozatosság elvét betartva jártam végig az utcai motoros pályafutásomat is, anyagiaktól függetlenül, itt sem szándékoztam rögtön egy bszógépre ülni. Cimborámnak kb. 7-8 éve egy YZF-450-nel sikerült egy olyan szerencsétlent ugratni, h visszaérkezéskor megfejelete a kormányt, a sisak shield visszahajlott és szemüvegen keresztül eltörte az orrnyergét. Ő Simo-ról ült rá. Na azóta nem motorozik sehol.
Más részből a helyi adottságok (Kisalföld) az én képességeim mellett, egyelőre úgy érzem nem indokolják a versenyendurot. Pontosan a fenti tényezőkre alapozva arra jutottam, h értelmetlen kiadás lenne 2 évente az a 400.000ft. Nincs itt rutinom, nem tudom kimotorozni, kihasználni az erejét, nincs olyan környék sem, pályázni sincs időm, sőt, az nem is vonz. Hobbysta endurozás, erdőjárás ttszik, nem az ugratók, siratófalak. Amellett h a motorjaim (mert mint írtam, ilyen kategóriákat az ember ÉLVEZETI eszközként tart fent, nem közlekedési) fogyasztása sose érdekelt, bármennyire hihetetlen, de tudatos vásárlónak tartom magam, közgázt is végeztem és ettől függetlenül figyelem a kiadásaimat. De egy olyan eszköz, ami örömet okoz, mosolyt csal az arcomra, nem fog érdekelni, h 1 literrel többet vagy kevebbet eszik. Mert helyén kezelem, tudom h miért vettem és mire használom és mindez hozzávetőlegesen mennyibe fog kerülni nekem. Ellenben sokan ezen alaptézissel nincsenek tisztában és ezért mentem bele a témába, h aki bizonytalan emiatt a döntésében, inkább ne vegyen motort addig, pláne ha nincs más közlekedési eszköze!Zárásként részemről, ha tényleg kizárólag az anyagi oldalára vetítjük ki a fenti témát, akkor a + -1 liter különbségből fakadó évi 30.000ft-os felár (amit a user is jelen esetben, mint többletkiadás számolt és írt, aztán el lett mismásolva a story a tudatos költekező, figyelmes műszaki ember témájába, amire a topik jó része fel is ült), mint éves "anyagi többletteher", nem összehasonlítható semmilyen formában egy versenyenduro fenntartási különbségeivel.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Xero
nagyúr
válasz Ferdzsoo #106170 üzenetére
Az ebike valóban piszok vonzó városba.
Kicsit off de a témába vág: Nekem valamiért nagyon tetszik ami Ázsiában megy: iszonyú sok 150 és az alatti gép céleszköznek fenntartva, simán csak közlekedni. Annyi de annyi dugó problémát megoldana a nyugati városokban. Nyilván ez ebike-al még jobb lenne.
-
runner 125
nagyúr
Az e-bike qrva jó cucc, de sajnos a minőségi darabok még használt nagymotor árban mennek.. más részből, első körben a fejekben kell rendet rakni. Megkockáztatom, h ha a nagy városokba megtilatnák 300 ccm fölötti, benzines járművek közlekedését és csak a 2 kerék maradna alternatíva, 10 magyarból 9 robogót venne és 1 e-bike-ot.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Ferdzsoo
addikt
válasz runner 125 #106176 üzenetére
Sajnos az áruk tényleg meredek, és simán nagymotort veszel az árából. Azonban ha utánnaszámolsz napi ingázás esetén kb. 2 év alatt visszajön az ára. (Benzin, szervízek, gumi, stb.)
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Geresics
addikt
válasz runner 125 #106176 üzenetére
"10 magyarból 9 robogót venne és 1 e-bike-ot"
Munkába járásra én is a robogót venném, pedig akik ismerőseim facebookon, azok szokták látni, hogy a Mecseknek nem épp a családbarát területein szoktam biciklizni rendszeresen...
Tudom, hogy lehet úgy is biciklizni, hogy az ember nem izzad meg benne 2km alatt, de én képtelen vagyok rá!Amúgy, épp most vettem majdnem SH300i-t is a volt munkahelyemtől, de az már a 3. motor lenne, és az tényleg túlzás már
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Gaboman
nagyúr
Természetesen igazad van de, számmora a motorozás, a szabadságot, a fejem kiszellőztetését, az élmény keresését és átélését, örömét tölti ki.
A motorozást megelőző napon már izgatott vagyok, nehezen alszom mert várom mikor indulunk, legyen jó a csapat és állati jót motorozzunk, töltsük el egy frankó napot.
Menet közben szinte végig vigyorgok mert akkora élvezet az egész, csodálatos helyeken járunk, élvezem ahogy kitépi a karom a motor, ahogy dobál, ereszkedsz lefelé vagy csapatsz felfelé az oldalban stb..........
Amikor beterítjük egymást sárral mert az előtted haladó belement egy pocsolyába te meg utána voltál 10 méterrel.
Megállunk azt röhögünk mint állat......
Megbeszéljük, elmondjuk kinek hogy tetszik, milyen helyekre menjünk legközelebb, mit éltünk meg, esetleges bukásokat kitárgyaljuk.
Kész móka az egész, na valahogy én itt nem számolgatom mennyit is eszi a gép, mert amit ad érte rohadtul nem érdekel hogy 8-10 litert fogyasztott 100 kilométeres túrán.
Mert eszembe sincs hogy ilyesmit számolgassak, nem az érdekel hanem hogy boldog vagyok egész nap.
Számomra ez a motorozás!!!!![ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
vendingo
veterán
válasz Geresics #106178 üzenetére
Én legszívesebben bringáznék munkába, de az előző munkahelyem 20 kilométerre volt, jelenleg meg munkanélküli vagyok, szóval motorral járok nem munkába, de mivel nincs munkám, ezért nézem a motor fogyasztását, szóval spórolok, így azzal se nagyon járok jelenleg.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
etnies
senior tag
Én ilyet veszek, ha nem lesz túlárazva:
https://elettrica.vespa.com/en/index.php"önmagam hite vagyok magamban"
-
runner 125
nagyúr
válasz etnies #106182 üzenetére
Etnies, Vespa és a nem túlárazás - ezt egy mondatba írva jól átgondoltad?
Ha GTS300 2,2M ft-os új árából indulunk ki, akkor egy ilye szerzetet 3M alatt meg sem mutatnak.
hroberto
Simán összemodósik a téma, tehát engem spec érdekel a személyes tapaszalatod ebben a topikban is.
Mióta van meg, milyen motorral, mi a hatótáv, max sebesség, hány kg a bringa, hol használod, mennyit, h bírja az akksi, milyen bringa váz? És úgy anblokk, írhatnál róla.Mondjuk én csak próbáltam, iszonyúan tetszett, de az 1M ft volt..
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Ferdzsoo
addikt
válasz hroberto #106181 üzenetére
Hehe én most vettem március elején. Húztam én is a fogam, de már az első nap után rájöttem hogy ez már most megérte.
Igen érdekes én is most többet tervezem hova megyek tekerni az erdőbe mint hogy merre megyek motorral."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
#74459392
törölt tag
Ebike? Az nem azoknak valo, akik mar nem birnak onerobol bringazni? (probaltam mar en is amugy, de ha biciklizni szeretnek, akkor biciklizem, ha vitetni a valagam akkor auto/motor/tomegkozlekedes)
-
Ferdzsoo
addikt
válasz #74459392 #106187 üzenetére
Nem, ez egy téves eszme. E-bikeon ugyanúgy meghalsz, csak a távlatok nyílnak meg.
És ugyanakkor megteheted hogy nem halsz meg és nem kiizzadva érsz a melóhelyre.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
#74459392
törölt tag
-
runner 125
nagyúr
válasz #74459392 #106187 üzenetére
Bevallom, h elég sok esetben maradi gondolkodással rendelkezem, és bizonyos nézeteimet nem fogok és nem is akarok soha változtatni, de az e-bike az egyik kivétel. Amikor piacra lépett ez a kategória pár éve, ugyanígy vélekedtem róla én is, szkeptikus voltam és lenéztem. Aztán volt lehetőségem kipróbálni egy komoly Bosch agyas fullyt és megváltozott a véleményem. Az egész egy teljesen más élményt adott, az alapvető okokat Ferdzso leíra.
Amellett h most nekem is van egy szerintem egész jó fully-m, szívesen birtokolnék egy felső kategóriás e-bike-ot is..
Javaslom próbáld ki és felnyílik a te szemed is, de ne a 70 éves mamik által hajtott, tescos villanybringából indulj ki és ne is azt próbáld ki.geresics
Business bakker, business. Ezért nem ment az a számtech bolt, látod.
Ott volt a vastag profit lehetőségét. Írtam, ennyi pénzért az összeset meg kellett volna venni. Ami volt, mindent! Mindig mindenhol megvan az a személy, akit meg kell és meg lehet kenni.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
#31733248
törölt tag
válasz Gaboman #106179 üzenetére
"számmora a motorozás, a szabadságot, a fejem kiszellőztetését, az élmény keresését és átélését, örömét tölti ki."
Nálam ez összekapcsolódik a funkcionalitással és ez talán a legjobb. Korábban, amikor mindig kocsival jártam dolgozni, sokszor éreztem nyűgösnek a közlekedést. Hétfő reggel 8-kor például rendszeresen meetinget tartottam, előtte kereken egy óráig ültem a dugóban (20km) és araszolgattam. Most ugyanez 25 percnél soha nem több, a közlekedés pedig szórakoztató játékká vált, már várom, hogy mennem kelljen valahova.
A bringázás, vagy az e-bike viszont nekem nem alternatíva, legalábbis Budapesten, a város széléről a Belváros közepére ingázva. Egyrészt veszélyes, másrészt nem érkezhetek csatakosra izzadva (igaz, ez e-bike-nál azért nem szükségszerű).
[ Szerkesztve ]
-
z123456789
addikt
válasz runner 125 #105840 üzenetére
Szia!
Ezzel az üggyel hogy állsz?
Csak ezért kérdezem, mert nemrég baboss kolléga által linkelt RMC motoros boltnál kapható kesztyűre cuppantam rá, ami majdnem 100%-ban úgy néz ki mint a Shox Speedline kesztyűje, de kb fele annyiba kerül. Utóbbi van nekem, de valamiért nagyon feszít hüvelykujjnál, szóval cserélni akarom. Az oldalon található mérettáblázat szerint eggyel nagyobbat rendeltem, de így sem lett jó. Le emaileztem a visszaküldést, és az elállást, úgy egyébként, hogy későn vettem észre, hozzám közel is lenne boltjuk, nem biztos hogy le kéne rendelnem. Na mindegy, már megrendeltem, a móvári bolt pedig közölte, hogy náluk nem kapható ez. A törökbálinti bolt pedig azt állította, hogy le tudják rendelni a móvári kollégák is. Na erre a fajta kérelmemre nem reagálnak azóta sem a móváriak, törökbálintra meg már visszaküldtem a kicsi kesztyűt. Vázoltam nekik azt is, hogy esetleg beviszem a móvári boltba, és egy árucserével meoldják a visszaküldést, de semmi. Egy cég, de mintha nem is kommunikálna egymással senki. Kedden beérkezett, jeleztem nekik mailben, hogy ha jól látom beérkezett. Na azóta ők sem válaszolnak, pedig a törökbálinti bolttal eddig nem volt probléma a levélváltás. A múlt hét sűrű volt az autóm miatt, és pénteken már nem volt kedvem felhívni őket, és (várhatóan) vitatkozni velük. Türelmes ember vagyok, elhiszem, hogy kell egy hét feldolgozni egy ilyen visszaküldést, de nem értem, miért nem lehet válaszolni. Ott a munkatársuk neve a GLS átvételi papíron. Na mindegy. Még van pár hét a szezonom kezdetéig, de ezzel most megint szívok. Valakinek van rossz tapasztalata egyébként velük?[ Szerkesztve ]
-
Geresics
addikt
válasz runner 125 #106190 üzenetére
Volt 6db KLX250 (egyet megvett a volt "kis"főnököm, kettőt mi), a maradékon elgondolkodtam, hogy megveszem, elmegyek pár komolyabb tanfolyamra, és elkezdek olyan oktatást csinálni, mint a Honda tereptréning, meg a Hungaroring Dirt. (Halkan jegyzem meg, a videóimban mutatott vezetési tudásom nem keverendő a valóssal. Bátran meg lehet kérdezni Akár Mackót, akár Urbán Attilát, akár mást, akivel már voltam közös motorozáson. Tehát a "pont Te oktatnál" részt inkább most ugorjuk, és még valódi oktatói képzéseket is csinálnék pluszban.) A 250-essel oktatással szerintem vinném a piacot, mert mindenkinek az a baja ezekkel, hogy kis fos 125-ösökkel oktatnak...
Viszont ha olyan céllal veszem meg a motorokat, hogy profittal eladjam, akkor alaposan kiszúrnék magammal, mert a cégtulaj nem díjazza az ilyet, márpedig még bedolgozom oda, és a havi tankolásaim (autóba és motorba együtt) simán kijönnek csak ebből. Hosszú távon tehát buknám, amit rövid távon nyerek. Közgázosként szerintem érted mire célzok[FLAME]Amúgy meg Te is fillérb@szó vagy! Simán megvehetnéd a 40-50eFt-os haspáncélt (ha nem, akkor ne motorozz ), de mégsem tetted! [/FLAME] De nyugi, én is az vagyok! Simán vehettem volna drágább gumit máshol, mégis jó érzés volt 68eFt-ért megvenni a 2 szett Michelin Tracker gumit a 4db ajándék Michelin tömlővel! És én sem fogok 50eFt-ért haspáncélt venni, pedig futná még mellette banánra is
Tudom, írásban ritkán megy át, de a fentit tessék sör mellett röhögős cinkelésként olvasni...(#106192) z123456789
"majdnem 100%-ban úgy néz ki mint a Shox Speedline kesztyűje, de kb fele annyiba kerül"
Fillérb@szó! Add el a motorod!
u.i.: lásd fent*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
z123456789
addikt
válasz Geresics #106193 üzenetére
Ja, hát, amúgy bemegyek a picsába itt Győrben a citybikeba aztán inkább megveszem dupla áron. Utálom amikor megy az amatőrködés ilyen téren 2019-ben.
Ah! Fillérbaszó...had traktáljalak a mai logoutommal, ha már nekem is mindig meg kell néznem a videóid. XD Fillérbaszásom sagaját magadéva teheted.
-
Geresics
addikt
válasz z123456789 #106194 üzenetére
360ekm? Azonnal dobd ki!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
etnies
senior tag
válasz vlevi #106185 üzenetére
Igen, valószínűleg nem lesz olcsó a Vespa, de még reménykedem.
A honlap szerint 4 kW lesz, az vajon mennyi ló és nyomaték? Lehet, hogy hülyeséget kérdezek, fizika nem az erősségem.
Volt céges elektromos autóm, tetszett nagyon, robogóval is jó lenne állandó nyomaték maximumon lenni.
Honda is csinál elektromos PCX-et, de nem fogják árulni..
Kellene egy szabvány aksi pakk, amit kutakon lehetne cserélgetni, motoroknál megoldható lenne, hiszen a méretek nagyjából hasonlóak.
Simán járnék városban egy ilyennel. 3000 Fontot szánok rá, ebből valószínűleg nem fog kijönni"önmagam hite vagyok magamban"
-
runner 125
nagyúr
válasz vlevi #106197 üzenetére
Ez az, h villanymotornál nem a kW érték releváns. Hanem a Nm. Az az érdekes. Mert simán lehet, h 5,5 LE-vel tud 25 Nm-t. Ami több, mint a 300-as GTS nyomatéka.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
hroberto
veterán
válasz runner 125 #106183 üzenetére
Tavaly ősszel vettem, úgyhogy nagyon sokat még nem mentem vele.
Mivel nem tudtam mennyire fog tetszeni, ezért nem a drágák közül válogattam.
Szóval ez egy KTM Macina Race 29-es bringa, 18-19 kg körül van a súlya, egy első generációs Bosch középmotor segít rá 25 km/h-ig, 400-as akkuval. Új ára anno közel 1 milla volt, én 320-ért vettem meg mindössze 320 km volt benne.
Mondjuk ez a 25 km/h egy kis tuninggal módosítható, de én nem tervezem.
12 fokozatban állítható a rásegítés mértéke, én max. a középső tartományban használom.
A hatótávolság erősen függ a rásegítés mértékétől, és persze a terepviszonyoktól.
Én a Bükkben lakom, itt is használom. Nekem kb. 60-70 km az amit kibír az akku, dimbes-dombos-hegyes terepen, átlag közepes rásegítéssel.
De nyilván az újabb modellek hatékonyabbak, főleg az 500-as akkukkal.[ Szerkesztve ]
Xiaomi 14, KTM 1290 Super Duke R Gen3
-
runner 125
nagyúr
válasz z123456789 #106192 üzenetére
Megtettem a rendőrségen a feljelentést, illetve dolgozok egy megoldáson amivel ha nem is közvetlenül pénz formájában, de kártalanítom magam, általuk.
Most így gyorsan átfutva, nem hinném h bárki le akarna lépni vele. Ez szimpla hanyagság. Sőt, sok esetben a franchise alapú üzlethálózatoknál nem ritkák az ilyen szituk. A belső kommunikáció sokszor nagyobb zűrt okoz a rendszerben, mint ha te magad a legegyszerűbb úton elintézed a történetet.geresics
Értem persze, de mindenkit meg lehet kenni, h hunjon szemet fölötte és még ő is jól jár. Keres egy kis pénzt pluszba.
Ajj baszki, de legalább olyan példát hozzatok fel, amivel tényleg kijön h kúrom a fillért. Az egy 4mm vastag, egyedileg gyártott cucc. Nincs ennél jobb, még drágábban sem.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- PlayStation 5
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Ukrajnai háború
- Autós topik
- Vicces képek
- Lassítanak a hajlítható kijelzős telefonok fejlesztésén a kínai márkák
- Milyen monitort vegyek?
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Elektromos cigaretta 🔞
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest