Új hozzászólás Aktív témák

  • válasz 1 among many #40010 üzenetére

    Azért nem kell ennyire forrón enni a kását.

    Egy "modern és korszerű" játék ugyanolyan jól működik 16:10 és 16:9 arányban is.
    A VGA terhelés szempontjából meg nem oszt nem szoroz, hogy 1920×1200 vagy 1920×1080.
    Ha lassú a vga nem ezen múlik, ha gyors, meg se érzi.

    Sőt, ha úgy van jobban teljesít a 16:10, mert azonos beállításnál, 16:9-nél több a kiszámolandó 3D kétoldalt, míg 16:10 esetén az égből van több, az meg nem akkora nagy kunszt. Azonos FOV beállításnál, nem számoltam ki, de látszólag néhány fok az eltérés a belátható tartományban. Tehát ha fps-ben belősz egy 110° látószöget, a két felbontás között nincs jelentősége hogy az egyiken mit tudom én 5°-al van több/kevesebb. Ahová a 110° nem elég ott a 115° nem sokat ér már. Nem beszélve hogy a széleken 16:10-nél is igencsak torzul a kép, nem még 16:9-nél, 110°-on. Nem is értem régen 4:3-on hogy lehetett játszani, 70°-okkal, ami már 16:10-ben mint ha nem is ugyanaz a játék lenne, ma meg már a 110°se adja ezek szerint...

    IDEAZON Zboard MERC gaming billentyűzetet keresek.

Új hozzászólás Aktív témák