- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Windows 11
- YouTube
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Disney+
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
- Programozás topic
- Aliexpress tapasztalatok
-
IT café
Szia!
Mielőtt kérdeznél , alábbiakkal kérlek egészítsd ki (FONTOS! LG monitoroknál a P végződés az új tápegységre utal!):
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz 1 among many #40010 üzenetére
Azért nem kell ennyire forrón enni a kását.
Egy "modern és korszerű" játék ugyanolyan jól működik 16:10 és 16:9 arányban is.
A VGA terhelés szempontjából meg nem oszt nem szoroz, hogy 1920×1200 vagy 1920×1080.
Ha lassú a vga nem ezen múlik, ha gyors, meg se érzi.Sőt, ha úgy van jobban teljesít a 16:10, mert azonos beállításnál, 16:9-nél több a kiszámolandó 3D kétoldalt, míg 16:10 esetén az égből van több, az meg nem akkora nagy kunszt. Azonos FOV beállításnál, nem számoltam ki, de látszólag néhány fok az eltérés a belátható tartományban. Tehát ha fps-ben belősz egy 110° látószöget, a két felbontás között nincs jelentősége hogy az egyiken mit tudom én 5°-al van több/kevesebb. Ahová a 110° nem elég ott a 115° nem sokat ér már. Nem beszélve hogy a széleken 16:10-nél is igencsak torzul a kép, nem még 16:9-nél, 110°-on. Nem is értem régen 4:3-on hogy lehetett játszani, 70°-okkal, ami már 16:10-ben mint ha nem is ugyanaz a játék lenne, ma meg már a 110°se adja ezek szerint...
IDEAZON Zboard MERC gaming billentyűzetet keresek.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest