Új hozzászólás Aktív témák

  • Szellem.

    nagyúr

    válasz Synthwave #97679 üzenetére

    Nekem egy cég nem csak ott kezdődik, hogy jó a terméke amit ad, vagy sem, hanem az, hogyan kezeli az ügyfelei gondjait. Lehet, hogy vannak jó termékeik, de őszinte leszek, én nem abból vásároltam. Az viszont, hogy hülyének néznek és beleröhögnek a pofámba, az felháborít! Lehet hibázni, lehet elcseszni a terméket, de akkor vállalni kell a felelősséget és a usert kielégíteni, hogy boldog legyen.

    Anno írtátok, hogy nem fasza egér fronton a Glorious. Elfogadtam és tudtam, mert anno volt egy vezetékes Model D-m, amit imádtam, de 15k-ért vettem újonnan és azon kívül, hogy recsegett a háza más bajom nem volt. Ezt be tudtam nyelni, de tudtam, hogy nem frankó. Majd lett egy Model D wirelessem ami nálam makulátlan volt és jól teljesített. Majd lett még egy Model D wirelessem és az is jól teljesített. Azt gondoltam, mivel meg akartam bízni bennük, hogy ez az egér jó lesz. A youtube on két olyan videó volt, amiben nem teljesen nyilatkoztak a Model D2 Pro-ról pozitívan:
    Az egyikben szintén kiállt a jobb egérgomb mint nálam és Mephikénél, de a csávó kapott egy újat és azzal minden rendbe volt. illetve egy másik mókus mondta a videójában, hogy nagyon hamar merül a Model D2 Pro és hetente 2-szer tölti 1K-n használva. De ezt lehet orvosolni szoftveresen. Nos az összes többi videóban mindenki dicsérte az egeret, hogy milyen fasza. És igen, rajongtam a cégért és főleg a Model D formájáért. De, te pontosan tudod, hogy milyen az amit rád öntenek.
    De ennek vége sajnos. Igazából, nem is az bosszantott a legjobban, hogy nem frankó az egér, hanem az, hogy beleröhögött a porfába az ember a supporton és azt mondja minden fasza az egérrel.
    Mindegy most már, túl vagyok rajta. :) Ahogy a Drakulics Elvtársban mondta a Túroczi Szabolcs: "Csucsu! Elmentem a Lehelpiacra, ettem egy csirkemájat és megnyugodtam." :D

Új hozzászólás Aktív témák