- Router gondok
- Programozás topic
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Windows 11
- YouTube
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Aliexpress tapasztalatok
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
grizlisandor
addikt
válasz szőröscica #217017 üzenetére
Ez van, azért néztem meg, mert ez az egyetlen julika a környéken, de jónak tűnt élőben az autó, a kereskedés patika, a kereskedő full normális volt.
(#217018) kisza25:
Persze, a helyedben én is nehezebben váltanék autót.
Piroshoz képest az i30-ad 10 évvel fiatalabb, 20 lóerő erősebb, 200 kilogrammal könnyebb, amivel már lehet közlekedni.(#217020) kisza25:
Turbócsere se egy nagy kaland.
Piros 3800 fordulaton 148 Nyúlmókus, 5600 fordulaton 102 paci.
i30 kocsid, 4850 fordulaton 156 Nyúlmókus, 6300 fordulaton 120 paci.
4850-ig döglött a tiéd is!(#217015) tboldi:
Nem eszik olyan forrón a kását, mert van még 4,5 év Piros vezérlésében, meg fejembe vettem, hogy az új autó nem fog csillaggarázsban állni.(#217016) bandus:
Hopsz, fáradtan ne fórumozzon az ember, pedig bedobtam a googleba, hogy nehéz szó, segíts, hát így segített... -
grizlisandor
addikt
válasz kisza25 #217027 üzenetére
Ez is egy nézőpont, olyan majmot kell venni, amihez tudod szponzorálni a banánt is.
Szívó és a turbó Tipót hasonlítsuk össze, ne a hunyadit az alfával.
1.6 szívó 7,74
1.4 turbó 8,00 -
grizlisandor
addikt
-
grizlisandor
addikt
válasz kisza25 #217043 üzenetére
A Turbó rossz témát vesézzük, csak lemaradtál.
Nem is tudtam, hogy csak automatával adták az 1.6 szívót.
1.4 szívó 6,91
Egy literrel kevesebbet kér Tipoban a szívó a turbóshoz képest. Nem kérdés, hogy melyiket választanám."az a lényeg hogy a jelenlegi autómat mire van értelme cserélni, vagy nincsen."
Ez így van, az i30 autód elég logikus választás, érdemben lépni csak az autó értékének a többszöröséért lehetne. -
grizlisandor
addikt
válasz macilaci78 #217280 üzenetére
Seat Altea, ha kell csomagtartó XL esetleg?
1.4 TSI 122/125 ló vagy ha talált még 1.9 BXE PDTDI motorral még DPF nélkül. -
grizlisandor
addikt
Országomat egy turbóért!
(#217831) batai15:
Másik versenyszámban versenyeznek az említett autók, egymás után végig kell ülni őket és amelyik szimpatikusabb.Nekem a Civic nem szimpi.
A Mazda nagyot villantott a SKYACTIV motorokkal, én a 2.5 motor miatt a Mazda 6-ot vennék, kell rá a bugi jöhet a turbó kit. -
grizlisandor
addikt
válasz imyourfriend #217839 üzenetére
Ez nem kérdés!
(#217840) Qru:
Tessék lóháton közlekedni, az nem romlik el, ha még is, akkor elő a bicskát! -
grizlisandor
addikt
válasz pit stop #217972 üzenetére
Audi A1 autót 2015-től vennék (FL) azokba már szíjas vezérlésű 1.4 TSI került, ez A3 esetén (8V/3. gen) 2013-tól igaz.
Az említett évek előtt még láncos vezérlésű volt az 1.4 TSI, ott arra kell figyelni, hogy 2012 utáni autó legyen, mert azokban az újabb, módosított láncot és lánckereket alkalmazott a gyár.
Vagy igazoltan cserélték a gyári utolsó cikkszámos vezérléskészletre a vezérlését, vagy vételnél beleszámolod az esetleges vezérléscsere összegét, mivel 2012 előtt nem igazán voltak stabilak ezek a vezérlések. -
grizlisandor
addikt
válasz tibce1 #218013 üzenetére
A 7-es Golf egy nagyon jól eltált autó, de a K Astra se szégyenkezhet.
Ki kell próbálni mind2kettőt és amelyik tetszik, mind2 kokszolódik a közvetlen befecskendezés miatt, a Gofl az szíjas vezérlésű, az Astra talán láncos, de majd valami Opel expert kijavít.(#218015) szebe:
MQB platformos autókba mind szíjas 1.4 tsi motorok kerültek. -
grizlisandor
addikt
válasz BigBlackDog #218097 üzenetére
Cserébe kevesebbet eszik és nagyobb élmény vele közlekedni, ha lehet ilyen mondani egy Caddyre.
-
grizlisandor
addikt
válasz =WiNTeR= #218350 üzenetére
Az 1.6 szívót hagyományos automatával adták, de ezek az autók is lassan 15+ évesen, minden azon múlik milyen gazdája volt előtted(mennyi mélygarázst és emelkedőt járt meg alacsony fordulaton, cserétek-e benne váltóolajat?), így nagy rizikófaktornak tartom az automata váltót. Kivéve, ha igazoltan foglalkoztak vele; mert ha belenyúlsz egy elhanyagolt példányba, lehet feltörni a malacperselyt.
-
grizlisandor
addikt
válasz Yiggdrasil #218355 üzenetére
Ez a kérdés az Autós topikban vagy a VAG topikban lett volna tökéletes.
Jólt teszitek, hogy nem a városban használjátok a DPF szűrővel szerelt Audit, mert nem tesz jót neki a városi használat.
Válasz a kérdésedre az akku állapotára kell figyelni, ha van lehetséges csepptöltőre kellene rakni.
Hamar észreveszed, mert ha viseltesebb az akku, akkor nehezen fog vagy be se indul a hideg idő miatt. -
grizlisandor
addikt
Csak lemaradt
"Ez utóbbi elég harapós menetdinamikára képes." egy turbó kit esetén vagy egy 2.0T motorcserével. -
grizlisandor
addikt
2.0TDI motor az ajánlott.
Egy kis olvasni való, hogy miért nem vedd meg az 1.6TDI-t. -
grizlisandor
addikt
válasz maximilian4 #219462 üzenetére
Vonyít a váltó bizonyos fokozatokban. Tboldi írta neki mi a tünet, ha rákerestél az M32 szitokszóra. 6. fokozatban nyüszítő hangról is olvastam már.
Minden M32 váltót fel kell újítani, ami 2012.06 hónál régebbi.
Váltóolajcserével, meg túltöltéssel el lehet odázni egy kicsit a dolgot, de csak a felújítás nyújt tartós megoldást!Ugye itthon nem divat a váltóolajcsere, valszeg nem lett volna ekkor gáz a 2005-2010 közötti Swifteknél.
Meg a fékfolyadékcsere, ami a 2005 utáni Suzukiknál hálálta meg az ABS kocka. -
grizlisandor
addikt
válasz mauimagic #219712 üzenetére
Ha a vezérlésen van gyártási dátum, abból lehet következtetni. Ha nincs rajta, akkor nincs ember, aki megállapítja a vezérlés korát.
Ajánlott motor, egy kis tömítéscsere vagy kiváltás után. -
grizlisandor
addikt
válasz molnarpeter #220024 üzenetére
Meriva B szűk belülről, így nagy csalódás volt.
Touran hátul 3 külön hokedlivel 3 kisebb, vagy 2 átlagos és 1 kisebb emberre van szabva. -
grizlisandor
addikt
Hajónapló jó kis autó lenne a Modus, de olyan közel van az ajtó burkolat, hogy azon fekszik a combom.
-
grizlisandor
addikt
Dízelt nem akarok, valamivel dinamikusabb, mint Piros.
Hibridet is meglesném, a CWT váltó és a bébifókák miatt, de a szumma 100 ló nem egy idegbeteg, meg a +1M(30%) felár nem gyere be! -
grizlisandor
addikt
válasz tboy93 #220082 üzenetére
Renault Fluence nem csak nagypapáknak! Varga Tibor autóvizsgálat youtube videó!
Ha jól emlékszem, a motor megbízható szíjas vezérlésű, csak fránya okoskerék szolenoid kombóval, amikor cserélni kell, a vezérléssel együtt, de kérdezz rá a Renault topikban.
-
grizlisandor
addikt
válasz grizlisandor #220077 üzenetére
Hajónapló, gen1 Auris kiesett, Mito kiesett, Giulietta maradt.
-
grizlisandor
addikt
válasz batai15 #220621 üzenetére
Erre mondta az autószerelő, hogy amit kímélnek, meg hogy óvatosan vele mindig minden baj van vele, aminek meg kinyomják a szemét, meg semmi baja nincs.
Vannak jól sikerült, meg kevésbé jól sikerült konstrukciók minden gyártónál, elég jól utána lehet járni, hogy mire kell odafigyelni az adott típusnál és hogy néz ki a karbantartása.
Az információkat meg kell tudni szűrni, tudod mennyi 2.0CRTDI fut az utakon és mennyi ebből mennyi jár rinyálni a facebookra, hogy ne vedd meg, mert eszi az olajat.
-
-
grizlisandor
addikt
válasz tboy93 #220745 üzenetére
A diózás a szívószelepeket tisztítja meg.
Dugattyú tetőt max a Shell V-Power Racing 100, de csak akkor, ha az x ipari szabványoknak megfelelően használod!
Speedzone műhelyben nézték, hogy mi baja lehet, nem emlékszem mi lett a konklúzió a gdi-vel kapcsolatban.
-
grizlisandor
addikt
válasz tboldi #220776 üzenetére
Tehetek én róla, hogy a franciáknak van humoruk?!
Itt ismerkedhetsz a motorral.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Router gondok
- Xbox Series X|S
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Trollok komolyan
- Óvodások homokozója
- Parfüm topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Programozás topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen