-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
dj79
senior tag
válasz batai15 #182649 üzenetére
Kérdezzed le rendszám alapján (van egy kis káosz a jszp-ben), mérjed körbe aztán ha minden oké, hajrá.
Ahogy látom a szervizkönyv alapján, a dsg olajcserék megvoltak.mod: tavaly augusztusi az utolsó szervizszámla és a kereskedés nevére szól, jó régóta bent lehet az autó a telepen.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz batai15 #182651 üzenetére
Ha jól tudom ebben a problémában érintett a 2009 utáni javított (100mm-es) hajótengely ellenére. De benne van a pakliban, hogy már átesett a "gyógyító" javításon.
Amúgy ezt leszámítva korrekt motor... Csak ez ugye eléggé fájdalmas dolog lehet.
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz batai15 #182656 üzenetére
Ha 2015-be lett behozva (honosítva), akkor vagy egy külföldi rendszámos autó volt, amivel ingázott a tulaj, vagy hamis a szervizkönyv, ugyanis az végig magyar szervizbejegyzésekkel bír.
A tetőn nem tudom mit látsz. Van rajta két tetősín, hátul pedig egy "cápafarok" rádióantenna...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Doki16
addikt
válasz batai15 #182662 üzenetére
A tempomat hiánya ne aggasszon, bele tudják rakni utólag is. De amúgy tényleg nem lesz abban a kocsiban. Az alap gumikormány van csak benne, ami jobban zavaró számomra mint ha nincs tempomat
Az index kar alatt kell lennie még egy karnak. [link] A kormány küllői között is láthatod. [link]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
dj79
senior tag
-
SaNyEe
aktív tag
válasz batai15 #182684 üzenetére
nagyobb méretben hamar szaladnak az árak. Az Ampera-ra is 215/55R17 méretben nevesebb gyártótól egy darab gumi ára 40-50, szorzod 8-al, rögtön kijön a matek és még a gumishoz be se gurultál, hogy a gumik a megfelelő felnin legyenek. Acélfelni használtan is huszas/db, szép dolgok ezek. Ilyenkor szokták mondani, ha volt pénz majomra, legyen banánra is.
-- end of transmission --
-
-
nagyúr
válasz batai15 #182688 üzenetére
Bizonyos méreteknél már eleve 100 ezer forint egy-egy gumi. Persze, lehet venni noname gagyi gumikat is rá, de egy erősebb és drágább autónál ilyenre bízni a tapadást... hát legalábbis orosz rulett. A Voyager feltehetően valami amerikai méretes gumival bír, azért ennyi. Ilyen ez a business...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
SaNyEe
aktív tag
válasz batai15 #182688 üzenetére
Az a vicc, hogy az mégcsak nem is a legdrágább, Hankook pl 35 - 42ezer ... nem Conti Vagy Michelin bár azok sem jelentősen drágábbak.
2015 után kötelező a TPMS, darabja ~15, még lehet neked nem olyan lesz amit veszel, de előbb-utóbb majd jönnek azok az autók is a listádra pár év múlva. Tud drága lenni a gumizás is.Nézd meg tizenpárezerért mit kapsz abban a méretben amit linkeltem és ez a méret teljesen középkategória 2019-ben.
2 milliós autónak is lazán lehet drága a körbegumizása, pusztán attól függ, milyen méret kell rá.
Anyám Escortjára a 155/80R13 ócsó, 4db pont annyiba kerül, mint egy darab 4évszakos gumi amit végül megvettemVolt valami nyári Toyo az autón, azzal vettem, 90%-os. Feltettem új árának 90%-ért minusz az ÁFA, elvitték pár óra alatt. Az én felhasználásomra tökéletes egy jó 4évszakos.
Nem tudom mennyire noname az a gumi, de használt piacon pikpakk elvitték. Gondolom hasonló az árképzés drágább gumiknál is, én azért lehet a jó állapotú használtat megvennék, minthogy linglong vagy társait pakoljam az autóra, de ez is egyéni preferencia kérdése. Mondom ezt úgy, hogy pl a középkategóriás gumikat egyátalán nem vetem meg.[ Szerkesztve ]
-- end of transmission --
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz batai15 #182688 üzenetére
Én sem akarok senkit megbántani, de 8000 km elég kevés egy abroncs életét tekintve. Mennyi idő alatt ment bele? 1 szezon? Téli abroncsoknál ha már olyat veszel, ami Európában legalább valamennyire ismert (értsd, nem műanyag kínai), akkor még a 2. szezon is egész tűrhető pl: téli esetén, a gond utána szokott lenni.
Általában a prémium vagy annak hívott autóknál kezdődik az igazi drágulás, a szervizes kolléga örült nagyon anno, talán az nInfinitynél, hogy a nyári abroncs /35 körüli volt, így kellett egy váltás szett, hogy ne legyen szétbarmolva a hazai utakon a felni, viszont lemezfelni fel sem ment egy adott típusunkra az egyedi méretek miatt (vagyis lett volna, de nem olcsóbb és ritka), csak a saját felnijük. 1 téli szett ára bőven hétjegyű lett, nettóban.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz batai15 #182702 üzenetére
Azért is írtam, hogy 1 szezont a legvacakabb Matador vagy még alatta lévő is kibír, nincs gond, főleg, ha nem egy combosabb autóról van szó. Meg ugye ahogy írtad is, R16, a nagyobb dögöknél 17-18 alatti felni fel sem fér a féknyereg miatt.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
SaNyEe
aktív tag
válasz batai15 #182711 üzenetére
Ha mész 30e km-et éves szinten előbb el fogod koptatni, minthogy kijöjjenek az említett öregedési bajok.
Hogy mennyi km-t megy el egy gumi az is leginkább jobbláb függő, hacsaknem valami híresen elfogyó keveréket sikerül vásárolni (gumiteszt!)
Ha Golfra a váltó 205/55R16 az egy aranyközépút. Az Epica-ra ugyanez /60 volt és 4 keréknél bizony 5 - 5.5 db /55 árát fizettem ki.-- end of transmission --
-
veterán
válasz batai15 #182711 üzenetére
A Michelinek jellemzően a legtartósabb gumik. Egy Pilot Sportot a sportos gumikhoz kell mérni.
Normál felhasználásra a Primacy 4-et ajánlom a Michelinek közül.Ami extrém tartós, az az Energy Saver, cserébe kevésbé tapad. Valamint talán nem is gyártják 225/45r17-ben.
A 90-es években nagy sláger volt a Michelin MXT, ezzel szerelték a szentgotthárdi Astra F-eket; bőven 100 000 km feletti futást tudtak egy átlag sofőrrel.
-
-
SaNyEe
aktív tag
válasz batai15 #182740 üzenetére
Én inkább azt a kérdést tenném fel magamnak, ha tavaly (PRB rendszám) vettem egy autót, azt miért kell máris eladni?
dj79: A jobb oldala képek alapján nekem is elég szokszínű mondjuk egy rétegvastagságmérő hamar megoldja a kérdést, lehet csak a képen ilyen.-- end of transmission --
-
SaNyEe
aktív tag
válasz batai15 #182756 üzenetére
Nálunk cégnél poolos autók voltak, eleinte ez az 1.6tdci, később az 1.5 .. nem volt velük nekünk semmi bajunk (jó, nyilván új autók voltak), kényelmesen utaztunk bennük, aránylag nem is voltak zajosak se. Üzemanyagot meg keveset kértek autópályán.
Az állapotát kell megnézni, ha jó, akkor meg kell venni. Amennyiben nem megy el állapotfelmérésre, vessen magára, nagyoneccerűen. Szval vigye el felméretni és lehet leizgatják az autóról egy akár milliós ajánlattal
@Autóhopperek: Nekem akkor is gyanúra ad okot, ha fél éven, éven belül dobja az ember az autóját . Szervízben persze kiderülhet, hogy hát épp semmi baja a gépnek, nekem a default az az, hogy valami itt xar. Senki fejére nincs ráírva, hogy hiteles/őszinte ember.
Állapotfelmérésnek hiszünk, pláne, hogy a szervíz amiatt számonkérhető[ Szerkesztve ]
-- end of transmission --
-
válasz batai15 #183783 üzenetére
Az elsőt most hozták be az országba, lehet benne akármennyi km nehéz megmondani.
A pug lekérdezhető, nézesd meg az ismerőssel, mondjuk az a gyorskötöző nem bizalom gerjesztőEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
őstag
válasz batai15 #183783 üzenetére
nálunk volt iylen a családban, csak 2011-es talán és az 1.6 os dízellel
kb ennyi km nél adtuk el, mint amennyivel most vennéd
dpf-et kellett ujra folyadékozni (vagy mi) márkaszervizben, az 100k körül volt, illetve télen furcsán nehezen járt a váltó már újkorától fogva, amíg be nem melegedett
nekem még észrevételem hogy nagy autónak tűnik optikailag, de olyan fura elnyújtott az egész, talán még egy golf is tágasabb nála belül, főleg az újabbak
ezeket leszámítva jó autó és simán elvolt 5-7 liter dízellel használattól függőencryptot minden termékemért elfogadom
-
máyköl
veterán
válasz batai15 #184680 üzenetére
Te is nem egyszer leirtad a csoportban az autovasarlasod elott, hogy fazol a 407 -tol nagyon, nepiteleten is rosszakat olvastal, valamint a folyamatos elektromos hibaktol sem vagy nyugodt. Had ne linkeljem vissza.
Azert mert vettel egyet 3 hettel ezelott, nem kell harapni ha valaki ettol fuggetlenul nem ajanlja. Hosszutavu tapasztalatod nincsen meg vele. Volt kozeli ismerosi korben három 407 is, vezettem is oket nem keveset, egyontetu rossz velemeny volt roluk a tulajdonosaitol (pedig autob**i mindegyik, es minden foldi jot megadtak az autoknak). Ja, mindharman tuladtak mar rajta.
Mindettol fuggetlenul remelem sokaig jol ki fog szolgalni teged, es csak kopokat kell majd cserelned, de engedtessek meg hogy arra hasznaljam a topikot amire valo, a kapott es hallott informaciokbol megprobaljak segiteni egy potencialis vasarlonak.
-
molnarpeter
nagyúr
-
-
pècsimunkás
addikt
válasz batai15 #185842 üzenetére
Én is!
Kívüli- belül jól néz ki.
Sokkal(!!!) kevesebb lesz 10-15 év alatt a fenntartási költsége mint a Mercinek vagy a Peugeotnak.
És 10-15 év távlatában már nem számít annyira, de valószínűleg a hibrid Toyota lényegesen többet fog érni mint a fent említett 2 autó.Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
őstag
válasz batai15 #186075 üzenetére
akkor olyan autót kell vásárolni amiben nincs ilyen akkumulátor
a technika adottságaiból adódóan teljesen jogos elvárásnak tűnik egy iylen feltétel (ha azt a fogyasztóval megfelelő módon pl. használati utasítás közlik) , illetve az 1 év kötelező jótálláson túl egyébként is úgy állapítja meg a "garancia" paramétereit a cég, ahogyan jónak látjacryptot minden termékemért elfogadom
-
szabonagyur
félisten
válasz batai15 #207205 üzenetére
A matekot lehet érdemes lenne úgy átszámolni, hogy maradjon annyi pénze a vevőnek mellé tartalékban amiből mondjuk ha elveszti a munkáját 1 évig a megszokott színvonalon el tud lenni. És ez alapján ezt mindenki ki tudja számolni szerintem, mert lehet valakinek 1-2M elég tartalék erre, de lehet van akinek ez 1-2 hónapra elég max.
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
dong86
csendes tag
válasz batai15 #207631 üzenetére
Ha fix kamatozású hitelt veszel fel törlesztőd a futamidő végéig ugyanannyi a hatalmas mértékű infláció hozza magával papíron a jövedelmed növekedését, főleg hosszabb távon a törlesztő összege csökken a jövedelmedhez képest arányosítva. Amit visszafiteszt az ugyanannyi lesz.(Egyébként brutális összeg lehet a kamatköltség, főleg egy 10-15 éves hitelnél a 6% kamat mellett a teljes törlesztésed 30%-át a kamatokra fizeted vissza, érdekes mód ezt nem lobogtatják)
-
dong86
csendes tag
válasz batai15 #207643 üzenetére
“amit vissza fizetsz ugyan annyi lesz “ nem változik az idő előrehaladtával a törlesztőrészleted így amikor felveszed a hitelt tisztában leszel vele mennyit fogsz fizetni akár 30 évre előre. Most keresel 500k-t a törlesztőd 100k közvetve az infláció miatt viszont jövőre 550k-t keresel így nem 20%-ma megy törlesztésre hanem csak 18%. Ez nincs így a változó kamatozású hiteleknél illetve régebben a devizalapúaknál. Nem mondtam, hogy mindig megéri a hitel, de lehet nincs más választásod vagy be tudod fektetni magasabb hozamú dologba.
Új hozzászólás Aktív témák
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen