-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lacko32
tag
válasz f4lcon #206666 üzenetére
Nem is nagyon láttam még olyan motorral szereltet hirdetni.
Ezt sem zártam ki, így kialakult a mezőny. Amelyiket jobb állapotban "jó" áron megkapom, az lesz a befutó.Köszi a tippet, keresésnél szem előtt tartom
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
nagyúr
válasz f4lcon #206864 üzenetére
"mennyire nézegessük a turbós Ford/Kia duót, ha éves <5.000 km a használat, és annak nagy része ovijárat?"
Semennyire. Erre prius való. Szétnyírod a turbót, extrém kokszosodás lesz a közvetlen befecsi + rövidjárat miatt, önszopatás kategória.
"Nekem nagyon tetszik az X1-es BMW, abból viszont nincs itthon benzines szinte sose, szabad 218d sDrive-ot venni? ez is a leégős motor?"
Évi 5.000 km ovijáratról beszélünk, hova a dízel? Miért nem nyomsz le a feleséged torkán valami ilyesmit? [link]
Vagy ha mindenáron SUV kell akkor outlander phev...
[ Szerkesztve ]
-
KubanitoS
veterán
válasz f4lcon #206867 üzenetére
RAV4-et ilyen minimális futásteljesítményre én nem vennék. Jó dolog a Toyota hybrid, nekünk is van egy kis Yaris, de egy 2500 köbcentis autót ovi járatra használni hibrid ide vagy oda… Hát nem tudom. Egy 1.8-as CHR jobb alternatívának tűnik számomra. Azt már csak óvatosan írnám le, hogy az új Yarisba elég magasra kell ülni, szóval nagyon kényelmes a ki-beszállás és ennyi pénzért vadi újat kapni belőle.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
-
rbalint88
addikt
válasz f4lcon #206867 üzenetére
C-HR-re +1. Vidam, van szinesben, bulletproof 1.8HSD, szerintem jo auto, nalunk is kalapban volt*. A carplay/androidauto csak a faceliftesekben van (2019 vegetol).
A VW T-Cross is jopofa auto, kivul kisebb, belul meglepoen tagas, a 110/115 lovas 1.0tsi is eleg jol viszi.
Ebben az arkategoriaban (picit nyujtozva) akar szalonuj Ford Puma is kijonne, amit nagyon dicsertek mindenhol.
Nekem egy a furcsa, hogy mindegyik linkelt auto kezivaltos, en helyi csoszogasra biztos automatat vennek, a HSD olyan szempontbol is jo valasztas, hogy azokban a valto se esik szet. Szinten ha elengedjuk a kategoriat, Yaris Cross is meglehet ujonnan.
BMW 1.5 turbo egy miniben vagy 1-esben vidam dolog, x1-ben meg 10-12-t eszik es nem is megy havereknak van 2db bmw 225e, ha lemerul az akku, akkor horpad a tank ugyanazon a platformon van a mini countryman, de inkabb 2.0 turbo motorral neznem oket.
Az altalad emlitett tipusok kozul nekem csak a mk2 cx-5 jonne szoba, a tobbi oreg mellette, viszont azokert is szemmel jol lathato mennyisegu penzt kernek… Ha meg mar mindenkepp nagyberuhazas, akkor szerintem nem eri meg ilyen jellegu kompromisszumot kotni.* mivel nalunk fixen nem megy ki a megyebol az az auto, igy eGolf lett, imadja (en is).
-
-
Zotyipotyi
csendes tag
válasz f4lcon #206878 üzenetére
Suzuki SX4 Scross is pont ez a méret. 3+7 garancia. Mi 6 misiért 3 éves 1.4T automatát vettünk GL+ felszereltséggel, 59e km-rel. Gyorsul mint az állat (tényleg meglepően durván), tágas belül, van benne minden ami kell, automata miatt rém kényelmes, és van még rá +7 gari. Szerelem van. Egyetlen hibája, hogy tucatautó. De az meg pont nem érdekel.
-
dj79
senior tag
válasz f4lcon #206936 üzenetére
azt a hatszázezres kettes megane-t felejtsük is el, a széria elejéből még a jónak tűnők is szarok, hiába nem rohadnak
Hamarabb néznék thaliat, kettes puntot vagy valami ilyen olcsóbban fenntartható guruló esernyőt, csak ne rohadjon sehol.
Egyébként mondjuk egy Xsarára az idióta gumiméret pont ölég drága mutatvány
-
szabonagyur
félisten
-
FLx
addikt
válasz f4lcon #206942 üzenetére
Sajnos tenyleg ennyi a fontos a legtobb embernek, ezert jarnak roncsokkal az uton. Pedig az lenne a legfontosabb, hogy a biztonsagos kozlekedesre alkalmas legyen a jarmu, szerintem ezt az itthon futo autok minimum 20-30%-a siman nem teljesiti. Es ha nekem valaki azt mondja, hogy ja nincs ra penze, akkor menjen gyalog es ne veszelyeztessen masokat az uton.
-
Marky18
aktív tag
válasz f4lcon #206940 üzenetére
Egy kotla 25 eves Swiftre is uj gumikat es uj fekeket rakatnek, mert a sajat eletem mulik azon, hogy az uton tudok e maradni, vagy epp meg tudok allni a megfelelo helyzetben.
A hazai kozlekedesi balesetek nagyon nagy resze pont emiatt a szemlelet miatt tortenik. Nem egy halalos baleset fotoin latszik, hogy romma kopott gumikkal/minimalis feknyommal kerultek a koporsoba. -
molnarpeter
nagyúr
válasz f4lcon #206963 üzenetére
Az a baj, hogy ha a fék csere után (törvényi kötelességének eleget téve) a szerelő elvégzi a fékhatás ellenőrzését, akkor máris használt lesz a fék árverés az élet, éljen a használt* fék.
*korrekt állapotú, határértékek jó oldalán lévő és kellő fékhatással rendelkező, akár újonnan felszerelt
Nekünk most is olyan első hűtött tárcsa van a Golfon, amit eredetileg másik autóra tettek fel, de rövid időn belül ütni kezdett, tettek fel helyette másikat, fel lett szabályozva, új betét, mindenki boldog. -
őstag
válasz f4lcon #206878 üzenetére
megnéztünk egy CH-R-t élőben úgy, hogy vittük a gyereket meg a gyerekülést, bepakoltuk hátra és megnéztük elférek-e előtte a jobb 1-ben
éppen elférek pedig nem vagyok nagy ember, csak 183cm
csomagtartóba is elfér a babakocsi meg pár cucc kényelmesen, szóval a CH-R tűnik a minimum méretnek, de emiatt megfelelő.szerencsére a feleségemnek tetszik főleg fekete tetővel, de azt majd utólag rá-matricáztatom egyre, ha nem olyat találunk.
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
molnarpeter
nagyúr
válasz f4lcon #207000 üzenetére
Akkor jó lesz az a C-HR
Egy benzines B48 amúgy korrekt lenne. Váltó/hajtás nehezebb kérdés... Igazából egy B48, FWD, de 8 gangos Aisin automatával jöhetne Dízel mondjuk még új ahhoz, hogy elromoljon, ilyen 200-300 ezret elgurulnak különösebb nyűgök nélkül, csak olyankor szakad az emberre egy nagy számla. -
őstag
válasz f4lcon #206996 üzenetére
Én nagyon akartam szeretni a CH-R-t de szerintem praktikus szempontból kisebb autó mint egy scross... És hátul egy bunker (nem látsz nagyon ki oldalra). Mondjuk hölgyeknek tetszik, feleségemnek is tetszett (amíg ki nem fejtettem hogy kisebb csomagtér + börtön hátsó ülés). Én corolla crosson is filóztam, de az ugye nem téma (neked mert használtat keresel, nekem se lett mert soha nem jön meg). Rav4 nem jön szóba? Helyben, motorban ég és föld (újban árban sincs nagy különbség, avagy minden mocsok drága ami hybrid toyota).
-
őstag
válasz f4lcon #207008 üzenetére
Hát úgy 2 hónapja tippelgettük hogy a full alap hybrid (és ha minden igaz csak hybrid lesz) nem fog beérni 10 milla alá. Én most nagyon csodálkoznék ha 12 milla alatt lenne aránylag normális felszereltséggel (nem executive, egy olyan comfort style + vagy tech minden modellnél máshogy kavarják )
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen