- DIGI kábel TV
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- A call centerekbe viszi az AI-t a Microsoft
- Milyen routert?
- Windows 11
- ASUS routerek
- Aliexpress tapasztalatok
- Donald Trump lehet a kriptobajnok elnök az USA-ban
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-v-
addikt
Hát ez lehet hogy így van, de a 6 henger az 6 henger, és ha tolod neki, akkor azért ég és föld a hangja
kis fordulatnal nem is indul meg jobban, mert 450 Nm-nel limitalva van a forgatonyomatek, ennyit bir az automata
Hát azért a 370 vs 450 is elég nagy különbségja elnéztem mindkettő 450 És én itt úgy látom azért jobban meg tud az iramodni De hiszek neked amúgy, én sznobságból biztos a 6 hengereset venném.(#94408) bitpork: figy, én csak azt látom se te se munez nem jártok már ide, kivéve ha ide kell jönni cinikusan beböfögni, hogy szardízel. Persze viccesen igen értem, de cinikusan attól még. Félre ne értsd nem zavar, csak feltűnt, mert a másik oldalon meg totálisan nincs semmi ami ezt indokolná, legalábbis én elég ritkán látom már, szóval nem értem de mind1 ....
[ Szerkesztve ]
-
Érdekel, mert terv h legyen egy
Én annak örülnék ha bejelentenék a gyár indulását, meg egy rendes EU hálózat kiépítésének az elkezdését.
Kedden a pályán egy Bolgár rendszámú tesla s-t előztem meg , mert a szerencsétlen nem mehetett csak 90-nelhttps://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
Kornel
veterán
-
Ha nem sietjük el a bringások meghalnak a koromtól
De viccet félretéve: nem azért kínlódtak a mérnökök hogy utána minden jöttment wanabeeszakértő jobban tudja náluk. Részemről a gyári állapot az etalon. Sajnos a csippelős egérlefalazósok vannak többen és miattuk én kapom az ívet
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
hobizoli
nagyúr
de azok az autok joreszt uzemmeleg motorral jarnak egesz nap
ezert balfaszsag a autogyaraktol is benyalnia a fuuuuu 2M kilomereet tesztetuk
ja 50 autot azaz 40k km per autoennyit a mercisek a Nardo palyan egy het alatt belevertek 3 mercibe (egyenkent)
igaz csak tankolni alltak meg, meg x megallasonkent olajcsere szelephezagellenorses meg gumicsere F1 style szeruen vagy 20 szerelovel korbeugralva
de mindig uzemmeleg volt az auto, nem kopp hidegrol melegitgettek fel minden egyes alkalommaltöbb drón kell ;P
-
TayRol
veterán
Beszámolták, kintről behozott, jobb első sarvedo lett újra fújva, illetve a hátsó ajtón volt egy karc.
Csak azért nem veszem meg, mert jó áron van, lesz még más is. Egy kört mindenképpen megyek vele, bár a g astra után gondolom más lesz.Ezek szerint ezt a motort, illetve a 2.0 verziót nyugodtan meg lehet venni akár itt akár peugeot-ban?
Milyen másfajta automatád van?
Szerk: ha esetleg nagyon bejön, lehet ezeket az 1.6-okat a későbbiekben chippelni?
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
Olaszországban főnökömnek volt Grand Picassoja ugyan azzal az 1.6 HDi-vel, meglepően jól viszi még azt a tehenet is, fogyasztás meg valami vicc.
Rokonoknak pedig 407 SW van, szintén 1.6 HDi, hétköznapokban bőven vállalható, nagyon meg vannak elégedve vele.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
TayRol
veterán
Jaja, a régi szép idők. Nem tegnap volt. Ha jól kell menni ott a motor. Nekem arra van szükségem, hogy pályán 140-nél kevesebbet forogjon 4000-nél, legyen csendesebb, mit a Gastra.
Meglátom, a próba út után okosabb leszek. Ennyi km-rel ilyen áron elég jó a csomag-ajánlat.
[ Szerkesztve ]
-
TayRol
veterán
Hosszas beszélgetés után nem, letettem a dízelről, és nem mentem vele.
raczger: az úgy néz ki rendben van. igaz kompresszió mérésen még nem volt (az olajat nagyon minimálisan kellett csak után töltenie az előző tulajnak), de számlás állapot-felmérésről és szervíz(ek)ről van papír.
Nyári gumi kuka, téli még 2-3 szezonig ok. Illetve a központi kijelző első 2 digitje valami miatt néha nem jelenik meg (nem tudom, hogy kontakt hiba, vagy mi a baj), ez javításra szorul.
Ellenben valaki mondja meg nekem, hogy a 2.3-as benzines mazdában (nem mps) van kettős tömegű (bocs, ha hülye, vagy evidens a kérdés, de 2 helyről 2 félét hallottam)?
Amúgy nagyon megy a vas. Nem hátba vágósan, hanem olyan gt-sen.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
-
Dare2Live
nagyúr
télleg off: aki 10+éve piacon van annak jópár éve volt, hogy 6-12% kamattal kapta a hitelt. Így egy évi 10-15%al még tán 0ra se hozza ki. Így nem lett volna piacon nepper...
vagy megvolt a tőke túlnyomó része, vagy tudta az autókat pörgetni. ha tudta pörgetni az azt jelentette, hogy 2-4hónapnál többet átlagban nem állt rajta semmi. Máris nem 10-15, hanem ~50%volt. Ha a tőke nagyja megvan akkor ez ~zsebben is marad ha nem akkor legyen -15%=~35%. pldaból kiindulva magát minimálbérre bejelentve, néha +embert... fizetve költségeket nagyjából levonva minimálbéren felűl megmarad egy évi 10-15misi.
És ez részemről rendben is van, teszem csendben hozzá ha nem így lenne nagyja nem is csinálná.Ami baromira iritál, hogy a MO nepperek ~100% úgy b* át a vásárlót ahogy bírja. Évekig hallgattam, hogy, hogy versenyeznek ki tudja az adott romot a legnagyobb %al eladni.... Direkt a gombokért elhozható váltó/motorhibás de átmenetileg javítható, durván törött autókra utaztak az a legnagyobb biznic.
Szemrebbenés nélkül, dicsekedve...[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
-
-v-
addikt
Itt 3.2-t ír a gt-r -re negyedikben.
Akkor harmadikban?Tessék itt van a "leggyengébb" gt-r, harmadikban
2.2s-t ír 80-120 -ra.
Focus rs-re ami 300 lovas 3.1-et ír, gondolom az harmadikban van mérve.
Még mindig indokoltnak érzed a stílust?
Szvsz olyan sokat nem téved a kolléga, 3.5s -nál nem lehet több, elnézve a hasonló teljesítményű meg paraméterű autók adatait.
De mondjuk ha a 300 lovas focus rs 3.1-et tud, akkor elképzelhető, hogy mégsem kell 1000 lóerő?(#100028) deicide: az az előző opc, nem a tiéd, az gyengébb azért jóval ... focus st is csak 225 lovas
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
Itt se látok nagy eltérést, a subaru sti kb. úgy mehet, arra 80-120: 3.4s ... jól mondom, akkor az astra is 3.5s körül tudhatja.
A kolléga meg ezt írta:
nehezen mérhető, valahol 2 és 3 másodperc között van
Szerintem a megfogalmazásból elég nyilvánvaló, hogy nem stopperrel mérte, meg nem is lőtt nagyon mellé, na bumm tévedett fél másodpercet. Az 1000 lóerős namostaztánjólodamondok mekkora zöldséget mondott beböfögés jóval jobban mellément szerintem na mindegy.1000 lóerővel 1.5s
A második lista meg amit linkeltél az negyedikben van, nem arról volt szó, hanem harmadikról.[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
elmeséljek egy történetet?
igaz suzuki márkaszerviz volt, és nem is lehúzás volt, csak egyszerűen dilettánsok voltak.
kicsit hosszú a sztori, de a lényeg, hogy ezután soha többet márkaszerviz, csak ha egyszer új autóm lesz, akkor a garancia lejártáig max., de akkor is felettük fogok állni. -
BullZeye
veterán
Nekik egy dolog a fontos, hogy legyen csomagtartóban hely, legalább akkora mint Xsaraban volt, és kényelmesen tudjanak ülni elől, nagyon hosszú utakra nem mennek, max évente 3-4x, nekik a lényeg, az ár, és hogy ne legyen olyan rossz. Emellett egy Citroen Berlingojuk lenne, szóval karakter nem nagyon számít nekik.
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen