Új hozzászólás Aktív témák
-
Teasüti
nagyúr
Mint ügyfél nekem tetszik az ötlet!
Ne csak segédeszköz legyen, de válaszoljon a hívásra közvetlen nekem a telefonba!
Legalább érthető lesz az angolja a sok indiai akcentus helyett, meg nem lesznek mikrofon és háttér zajok. Mennyire lesz hasznos, az még kétes. Bár inkább egy Copilot hallucináljon nekem, mint egy értetlen buksi.
Munkanélküliségen persze nem fog segíteni.[ Szerkesztve ]
-
Úgy látszik az SSC-k napjai is meg vannak számlálva.
Thanos was right.
-
bambano
titán
miért van az, hogy bármit talál ki mostanában az ms, az mindig törvényt vagy titokvédelmi szabályt vagy hasonlót sért? az ms-nél kompletten mindenkinek elmentek otthonról?
tényleg komolyan gondolták, hogy az ai-vel fogják megetetni a kézikönyveiket, szabályzataikat, aktuális működési paramétereiket? van ennyire elmeroggyant cég? (nyilván van, ha ms kliens...)
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Alaaf Pi
senior tag
Ezt a cikket AI írta?
Ha jobban teljesít az indiaiaknál, bolgároknál, már megéri.
-
Nem csak itt mentek el. A support is agyas, a termekuk is. Szerintem a CEO is AI,, masra nem is tudok gondolni. A call center napjai szerintem nem lesznek megszamolva, mert az AI nem tud gondolkodni, cask a bevitt informaciok alapjan valaszt adni. Tehat amint ezen a hataron kivul van, onnantol kezdve majd IO Stream error lesz
És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!
-
ddekany
veterán
Van az a fajta kifárasztásra menő ügyfélszolgálat, ami állandóan munkát ad neked, hogy futtasd le ezt, küld vissza amit kiír, telepítsd újra ezt... és ha tudod, hogy totál értelmetlen, akkor is meg kell csinálnod, különben nem voltál együttműködő, és a folyamat megakad. Szóval ilyen helyen kifejezetten tilos mélyebben gondolkodni. Értelmileg ennél többre is képesek a nagyobb LLM-ek, csak a gond, hogy totál kiszámíthatatlanok, és néha inkább elmennek valami vad irányba... Szóval jelenleg első körös támogatásra tudom elkézpelni, nagy "Vigyázat, őrült robotok!" táblával. Ha az 80%-ban megoldja a gondod, akkor hurrá, 1/5 annyi ember kell, akikhez az esetek 20%-ban tovább mész.
-
bambano
titán
"1/5 annyi ember kell,": mindig az a kérdés, mire céloz az ügyfélszolgálat. mert ha jelentősen csökkented a létszámot, és beesik egy olyan probléma, amit a robot nem képes kezelni, akkor a csökkentett létszámú cc felborul a francba. ha meg az is számít, hogy terheltebb időszakokban is működjön minden, akkor meg lesz bent elég ember, nem kell ai.
[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Sajnso pont ilyenben van reszem, es mar nagyon unom 3rd levelen, hogy bizonygatnom kell minden heten, hogy a termekuk nem jo. Keresunk masik megoldast mar, mert fel elve (tobb eszkalaciot utan is) visszaestunk level 1-ra. Es meg az angollal is baj van. (Nem indiai support ebben az esetben, most Lengyelrol van szo)
És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!
-
-
Héraklész
junior tag
Azért, hallok történeteket ügyfélszolgálatosoktól. Az AI simán kifeküdne egy-egy érdekesebb ügymenet során már az alapvető kommunikációtól...
Új hozzászólás Aktív témák
it Új AI-eszközöket visz az ügyfélszolgálatot ellátó call centereknek a Microsoft.
- Milyen TV-t vegyek?
- The First Descendant (PC, PS4, PS5, XO, XSX)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Android játékok topikja
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Háztartási gépek
- Ingyenes vagy akciós szoftverek
- Nyaralás topik
- Samsung Galaxy S10 és S10+ duplateszt
- Nők, nőügyek (18+)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen