-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
B-L-A-C-K
titán
válasz molnarpeter #182919 üzenetére
Ennyire fos? A lényeg nekünk tecccik...
-
B-L-A-C-K
titán
válasz molnarpeter #182922 üzenetére
Ha saját kocsink lenne, nem ezt vettem volna, na meg eleve újat sem, de így hogy 1 fillérünk be se kerül, se szervizelés, de még a mosatás sem, így ebben az esetben nem érdekes mennyire kiforrott, lényeg legyen valami újdonság, a jelenlegihez képest. Pl ebbe lesz hogy magától beparkol arra is kíváncsi leszek mennyire élhető.
De tény hogy a VIII-as GOLF jött voln a VII-es helyett, akkor azt választjuk. -
Gergőke88
addikt
válasz molnarpeter #182922 üzenetére
Nekem május végi, június elején volt gyartva, eddig 13e km van benne és nem kérte meg az olajcserét..
-
Morris
veterán
válasz molnarpeter #182966 üzenetére
Az kiesett. Nagyon öregek már. Megbízható, gombokért javítható kellene.
-
Morris
veterán
válasz molnarpeter #182968 üzenetére
Munkába járós autó lesz. Csak város. Biztos jó erre a dízel?
-
Morris
veterán
válasz molnarpeter #182970 üzenetére
Kb 8-10.
-
Morris
veterán
válasz molnarpeter #183000 üzenetére
Köszönöm mindenkinek a segítséget. Remélem sikerül találni egy jó példányt.
-
Zolás
addikt
válasz molnarpeter #183004 üzenetére
Nézegettem én is ilyen grande puntót, de bakker, ennyi nyűggel nem veszek az biztos.
Másik autó ami iszonyat tetszik az az Alfa 159, de miután nagyjából tudom a nyűgjeit, sose lesz olyanom se. Pedig az aztán kívül-belül nálam viszi a prímet.Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
tboldi
nagyúr
válasz molnarpeter #183027 üzenetére
De legalább az alkatrész is óccsó, a fentiek 95k-ből megvannak.
-
Pali23
csendes tag
válasz molnarpeter #183031 üzenetére
Bocsi kimaradt. 1,5 max. 2 millió. Első körben 1,5 lett volna a cél, de ahogy látom az igen kevés. Igy kitoltuk az összeget, ha valami rendkívül jó lenne max. 2,2. De ebben az esetben nem sok javításra való marad.
-
dj79
senior tag
válasz molnarpeter #183039 üzenetére
Ja, megrettenni az árakon ott érdemes igazán
Daihatsu terios jutott még eszembe, de nem tudom, hogy mennyire fér bele a kérdező limitjébe.
-
őstag
válasz molnarpeter #183118 üzenetére
+1 erre, ha meg veheted egy idő múlva akkor mindenképpen a corolla. Száraz DSG nagyrészt városra érdekes lehet, 200k-t nem is vagyok benne biztos hogy kibír. Kíváncsi lennék a tapasztalataidra ha valamelyik DSG-és autó lesz (privátban jöhet 4 év múlva ).
-
Soulfly842
addikt
válasz molnarpeter #183127 üzenetére
Általában inkább a megyén belüli mozgás lenne. Tárgyi napon 50 km reggel, több kisebb vezetési szakasz pár km-kel, majd ismét kb 50, ilyenből havi legfeljebb 2-4 alkalom (de lesz évi 3-4 hónap amikor még ezek sem lesznek jellemzőek)
Városon belüli vezetés rengeteg kicsit megszakítás erre egész hónapra kivetítve kb 50 km.
néhány 12-30 km-s táv, oda vissza 25-60 (havi 7-8 alk)
Éves szinten 1-2 Bp-i út, 1 (oda vissza 460 km), max egy balaton csúszik hozzá, bár az elmúlt kb 10-12 évben túl sok balaton volt. Valószínű inkább, hogy dél európa lesz helyette.
Külföldi utakon nem ezt a kocsit használnám, jellemzően inkább az adott helyszínen bérlek inkább a mai repülőjegy árak mellett.
Így havi 900-1200 km mellett mondjuk Bp-i utat számolva, egy-két hétvégén kicsit nagyobb utazást számolva sem hiszem, hogy évi 13-15E-nél többet menne. A legjellemzőbb napi mozgás viszont városon belül lenne,
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz molnarpeter #183146 üzenetére
Tudtommal még a szívósor leszakadó csappantyúi okoznak motor GTK-t az Insigniaban.
-
Kickass
őstag
válasz molnarpeter #183133 üzenetére
Volvo-ból csak az XC70 jön be valamiért, S60 kicsi, legalábbis nem nagyobb mint a C class.
159 szintén kicsi...bár egy jó 2.0jtdm, de két gyerek mellé akkor is kicsi lenne.
Insignia csak 2013 utáni, ott ahogy irtad olajpumpa tömités csere, inkább a külseje adja valamiért (na meg jó OPC belőle, de az majd max kapuzárási pánik idején ) .
A6 V6 Tdi (vagy egy jófajta Allroad), nehéz belőle viszonylag megkiméltet találni, a vezérlés csere ára elég horror, pedig az árba belekalkulálva simán vállalható lenne, de túlárazottak és az eladók kummantanak róla. Kár érte, kb egyetlen vonal lett volna konszern vonalon ami nem DSG.
Lexus jó ötlet, bár inkább a GS, el is van könyvjelzőzve pár GS300 (Hybrid csomija vicc kategória), ez inkább csak akkor opció ha megtartjuk a C-t.
Mondi/C5 párosból inkább C5, kipróbálnám a Hydractive-ot.
#183132 - emvy: láttam a C5-öd, szép gép, Hydractive futóműves?&Többiek: E osztály lenne a legkézenfekvőbb, elég nagy esélyes főleg ha eladjuk a C-t. Ha marad a C, akkor biztos nem Mercit veszek mellé. Szükség van a változatosságra.
-
TayRol
veterán
válasz molnarpeter #183161 üzenetére
jaa.... akkor sok sikert odakint!
-
Winne
nagyúr
válasz molnarpeter #183484 üzenetére
6-os váltó. Van egy 1.2-es itthon, azért az finoman szólva sem megy jól, de itt városban nem gáz annyira.
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
Dr.Burn
őstag
válasz molnarpeter #183503 üzenetére
Koszi, mar beszeltem is vele. Azt hiszem lesz belole valami.
#183504 Tin: Altalaban 1000-1500 euro plusszal kell szamolni. Es akkor meg a jon a honositas koltsegei, ahogy irtad is. Ha mindent tudsz intezni magadnak akkor kitudod hozni olcsobban is. Most nekem az auto amit kineztem kb. 1000 euro pluszban lesz, mint az ottani eredeti ara. Termeszetesen a papirozas az meg plusz.
Megoldhato a kiutazas is, de nekem nincs annyi idom. A felulvizsgalat az kb. 150 nagyon max 200 euro amiket talaltam. Ha meg sem olyan jo az auto, es feleslegesen nem akarsz kimenni erte. Vannak ut dijak, ha elhuzodik a kinti papirok intezese akkor az egy extra nap. Plusz kell az exporthoz rendszam ami kb 150-200 euro extra, ha labon akarod elvinni. Azt a parszaz eurot amit megsporolnek azt eltudom engedni a kenyelemert amit cserebe kapok. Ha kirandulassal tudod osszekotni akkor az megint mas....
[ Szerkesztve ]
"Later Nerd!"
-
Soulfly842
addikt
válasz molnarpeter #183503 üzenetére
Engem abszolúte meggyőzött a srác és szívesen ajánlom másnak is. Prius közösségben rengeteg kocsi származik tőle - s mindenki elégedett vele! - csupa jó gépet, jó áron biztosított a vevői számára. Amikor érdeklődtem ott, akkor rengeteg elégedett vevő talált meg, mind ott, mind privátban.
Végeredményképpen könnyen meglehet, hogy tőle veszem majd meg - abban a kategóriában amit kinéztem (Prius P3, 160 E-220E km, jól felszerelt) több százezres megtakarítás átírással mindennel... s egy garantált minőség, egy jól szervizelt megbízható gép lesz a 'jutalom'.
Ami hátrány, A, ő hozza haza, de akkor a díját ki kell fizetni, B, gyűjtőkamion (kedvezőtbb), C, ami talán jobb megoldás: Te is hazahozhatod (ha kimennél érte) kapsz ideiglenes holland, erre a célra szánt rendszámot, minden papírt elintéz... ennek a legalacsonyabb a ktg-e) Minden megoldás a magyarországi árak alatt jöhet ki, egy szépen szervizelt Prius-val.
Minél többet olvasok a Priusokról egyébként, annál inkább beleszerelmesedek (ahogy korábban írtam nálam sűrűek a városon belüli mozgások, a 20-40 km-ek, töltésre lesz szerintem lehetőségem, vezetési szokásaimnak megfelel... s nekem tényleg csak annyi szükséges, hogy egy megfelelő belső komfortú kocsi, ami biztonságosan, stabilan, költséghatékonyan eljuttat A-ból B-be).
Nekem azt hiszem végleg eldőlt Prius lesz a vége. Gyűjtögetés elindult, de ~2 hónap múlva lesz a vásárlás Sokat olvasva ledöbbentett, hogy még a 3-400E km-s taxisokat is milyen hűen szolgálták ezek a jószágok
(#183503) molnarpeter, egyébként köszönöm neked a privát ajánlást is, felkeltette az érdeklődésemet, de inkább a fenti szempontoknál fogok maradni
Akit még rajta kívül erősen javasol a Prius közösségben mindenki:
Juhász Jenő, Elit autó:
[link]Minden apróbetűs turpiságát ismeri a priusoknak, ha nem nála veszed meg, de Bp környékén célszerű hozzá vinni egy átvizsgálásra...
[ Szerkesztve ]
-
Soulfly842
addikt
válasz molnarpeter #183531 üzenetére
Nem tudom, de az opelektől engem kiráz a hideg.. lehet indokolatlan, de húz a szívem a toyota felé (lehet pont a kockázati tényező, ami meggyőz). Kezdem elvetni a Plug-in-t, helyette inkább jobb felszereltség és kevesebb km lesz (szigroúan 2010-11 utáni). Próbáltak meggyőzni, hogy magasabb km is megbízható Priusoknál (megerősítik a sok-sok-sok km-t ment priusok tömege, a probléma nélküli taxisok, stb),de ez valahol nekem mégis cél maradt. Még akkor is, ha csak 15-20E km -t fogok menni egy évben. A nagyobb hatótáv nem feltétlenül indok arra, hogy meggyőzön, a nagyobb táv viszonylag ritkább, de nagyon sok lesz a napi 5-10 km is. Kötetlen a munkaidőm ,s többször kell telefonon tárgyalnom is, ilyenkor többször lehet beállok valahova töltögetni majd egy kávézás, vagy egy üzleti ebéd mellett (ahol van mozgásterem a helyszínben). Bár bízom benne, hogy kellőképpen 'okosan', aksi barátan tudom felvenni a vez. szokásait is
Úgy is ~ 5 évre tervezem a P3-t.
(#183532) dj79 Soulfly842 (#183530)
Erről le is maradtam, hogy ilyen szintű az együttműködés.
[ Szerkesztve ]
-
Soulfly842
addikt
válasz molnarpeter #183534 üzenetére
Akkor sem... nem befolyásol semmit. Meg kell tanulni oksovezetninekijena'
A pár km-t ha sokat vezet az ember városban összehozhatja.. és a városi fogyasztás már önmagában is meggyőz. Olyan felára van azért, ami nem győzött meg.
-
Tin
veterán
válasz molnarpeter #183577 üzenetére
Ezek mostani autok, en meg igazabol a jovobeli autokrol beszelek, hogy vajon melyik iranyba mennek el a dolgok. En siman elkepzelem, hogy 10 ev mulva a belso egesu motorokat kitiltjak a varosokbol (nyilvan nyugaton), es oda hibrid is csak EV uzemmodban mehet be, akar GPS alapu korlatozassal.
Ha sikerulne megoldani a mostaninal legalabb 2-3x nagyobb kapacitasu, sulyra hasonlo akku technologiat, amit esetleg gyorsan fel is lehet tolteni, akkor azt hiszem, talan teljesen kiszorulnak a belso egesu motorok. De ezzel a lassan fejlodo akkutechnologiaval a hosszabb tavu utazasoknal kellene fog a benzinmotor.(#183579) molnarpeter: "Ajandek Ampera Klubos matrica"
[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
válasz molnarpeter #183587 üzenetére
Egyatalan, egy par km-es utra, szoba kerult itt a 4-5-6km, minek autoval jarni egyaltalan, plane varosban? Nem hogy elektoromos/plug-in autoval, hanem barmilyennel.
Kicsit ambivalens errol a beszelgetes, hu de zold vagyok, de 5km-re autoval jarok dolgozni. Nalam epic fail kategoria. -
őstag
válasz molnarpeter #183711 üzenetére
ritkán kell, de akkor minél nagyobb, annál jobb..
https://hardverapro.hu/apro/mazzer_major_83mm_151c_kessel/hsz_1-50.html "... and I hope you have a great day!"
-
őstag
válasz molnarpeter #183727 üzenetére
2.0 dti volt eddig, a motornak tényleg nincs baja. De ennyire nem prioritás a fogyasztás, jobb lesz a benzines. :)
https://hardverapro.hu/apro/mazzer_major_83mm_151c_kessel/hsz_1-50.html "... and I hope you have a great day!"
-
kisza25
félisten
válasz molnarpeter #183778 üzenetére
Mondjuk 600km-re nem szívesen mennék el egy papír swiftel, de árat nem írt és valóban az a legolcsóbb
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
[HUN]Dani
őstag
válasz molnarpeter #183887 üzenetére
Az a baj, hogy csak 4 személyes. Ha később jön a kistesó akkor kicsi lesz.
Ford mondeo smax párosba 2.0 ecoboost powershiftel nagyon halál?magyarsrac
-
Mike81
senior tag
válasz molnarpeter #183894 üzenetére
Én is szívesebben venném 2.5 T-vel csak éppen kínálat nincs csak külföldön de mire hazakerül és forgalomba helyezed nem biztos hogy megérné egy alaphangon 14 éves autó. Mert 2.5T-vel csak FL -elötti S-maxok/Mondeok vannak. (2006-2010)
A másik fele pedig hogy itt a nagy "Környezetvédelmi hisztiben" nem korlátozzák e az Euro 4-es motorokat. Mert ezek besorolása még annyi ha jól tudom. -
-v-
addikt
válasz molnarpeter #183906 üzenetére
Valami rémlik ... lehet hogy egy fos
-
Qru
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #183906 üzenetére
Mit írtak róla? Kényes a kenési köre azt tudom, meg az alapjárattal volt gond a korai példányoknál de arra van ecu sw frissítés.
#nincsbennetarcsi
-
-v-
addikt
válasz molnarpeter #183911 üzenetére
Ja ezt én linkeltem? Csodás hogy alig egy éve volt, de már nem emléxem rá
-
[HUN]Dani
őstag
válasz molnarpeter #183898 üzenetére
500k mindennel együtt elég lehet? Ez már 3. generációs tsi?
magyarsrac
-
Qru
MODERÁTOR
-
k.t.a.
senior tag
válasz molnarpeter #183932 üzenetére
Hát igen, az elektromos autó lenne az ideális. Csak hát azok 10 misi fölött kezdődnek újonnan. Az meg messze van nekünk.
Használtak között meg egészen a lista aljáról tudnék csak választani. Így meg jó eséllyel buknám a megbízhatóságot.
-
Mauzes
őstag
válasz molnarpeter #183961 üzenetére
A B8 Passat beltér nekem nagyon elég, csak jönnek elő a hibák is meg zavaró zörgések, recsegések. Már 5-10 ezer km-es korától folyamatosan, ami szerintem gáz. Persze a budapesti utak elég gyilkosak, de haverom 6-os Mazdája mégsem zörög. Oké, mondjuk főnököm 5-ös BMW-je is bezörög itt-ott, de azért kevésbé.
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
válasz molnarpeter #183972 üzenetére
itt is beszelgetnek rola, vannak kepek is, de van tobb forum is ezzel kapcsolatban
evek ota ismert hiba, de a gyarto nem ismeri el annak
es amig egy birosag nem kotelezi oket erre, nem is fogjak
pedig belegondolsz ez eletveszelyes
beledzsalsz egy temposabb kanyarba, es pont kitorik a felfuggesztes, nem biztos az uton tudod tartani az autotcsak ezt kb ugy lehetne "javitani", hogy kapsz egy uj kasznit, de a gyartonak ez 6-8+ evnyi legyartott autonal elegge khm koltseg lenne
ezert nem ismerik el gyari hibanakde megnezed pl a Giulia toronyot az hogyan van kialakitva ugyanott, na az meg van merevitve bordakkal:
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
-v-
addikt
válasz molnarpeter #183951 üzenetére
normál használatban otthon tölt az ember
Na ja, hát ezzel lesz itt a baj, nem a többi töltővel meg hatótávval .. városi ember nagy része lakásban lakik, panel stb. rég társasház, garázs sincs, újépítésű ahol van garázs, ott se mindenkinek, és abban sincs töltő.
Ha az otthoni töltés nem megoldható, akkor EV marad a házzal rendelkezők kiváltsága. -
Tin
veterán
válasz molnarpeter #184043 üzenetére
Másik kocsi így lett eladva, de el is tartott egy ideig.
Itt azt tervezem, hogy hazamegyek, aki akar odajön megnézni, aztán utána már szabadon meg lehet venni később is. De a papírjai is itt vannak, szóval az kell.
8th: köszi, én is úgy gondoltam, hogy 2 héttel előbb már felrakható. Fel is rakom a héten.
[ Szerkesztve ]
-
Kasya
nagyúr
válasz molnarpeter #184085 üzenetére
Mindenkinek koszonom!
-
Roth81
friss újonc
válasz molnarpeter #184087 üzenetére
Mivel tudok a bemzines nyűgökről a psa-nál ezért 1.6 2.0 e-hdi vagy blue hdi. Viszont sok rövid távval es havi 1-2 hosszabb úttal mennyire rizikós a disel?
-
őstag
válasz molnarpeter #184091 üzenetére
Ezekben magasabb az üléspozíció? Sok törődést a kötelezőkön kívül ne igényeljen. Nem sok futásra kell, de ne álljon sokat a szerelőnél. Pandáról hátha van még itt valakinek véleménye, nem tudom mennyire nyűgös. Csak nekem tetszett meg Suzuki alternatívájaként.
-
kisza25
félisten
válasz molnarpeter #184188 üzenetére
de tréleren ugye? mond, hogy ugye
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
kisza25
félisten
válasz molnarpeter #184200 üzenetére
Ez melyik fiat a punto?
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Tin
veterán
válasz molnarpeter #184226 üzenetére
És akkor elindulnak a beárazásnak álcázott autóhirdetések....
Kezdhetem?
[ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
válasz molnarpeter #184231 üzenetére
+ Qru
Köszi
Nézelődöm érdeklődöm tovább, aztán meglátjuk mi jön ki belőle, sajna nagyon igaz az, hogy a szerelőhöz kell venni az autót.
-
őstag
-
ngaba
aktív tag
-
Ukeve
tag
válasz molnarpeter #184352 üzenetére
Hoppá, az véletlenül lemaradt. Olyan 1-1,2 millió körül tudnék rászánni, ez csak a vételár lenne.
-
BK87
senior tag
válasz molnarpeter #184385 üzenetére
DSG olajcsere már volt, vezérlés még nem.
-
BK87
senior tag
válasz molnarpeter #184387 üzenetére
Még annyit kérdeznék, hogy az említett autó 2015 januári, az még ha jól tudom nem euro 6-os?
Új hozzászólás Aktív témák
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Elden Ring
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- LEGO klub
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Aliexpress tapasztalatok
- Xbox Series X|S
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- További aktív témák...
- Eredeti Mazda alufelni-garnitúra
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA