-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
#10726912
törölt tag
válasz MunezXBK #70300 üzenetére
Eddig is erről beszéltem. Már zajlanak a tárgyalások, van egy Megane tulaj ismerősöm, úgy néz ki, egy hétre ide adja (slusszkulcs nélkül) a Megunhatatlanját, lefényképezkedek vele, hálából neki adom az Audi80-am...de nekem ez megiri,megiri
giigz: Aztat már nem mertem (nehogy bármit is komolyan vegyél! )[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
több drón kell ;P
-
giigz
veterán
válasz #10726912 #70302 üzenetére
Ja, vicc, vicc, aztan szegyent hozol ram egy ilyen rancfelvarrott kodlampas 16 szelepes 5 ajtos valamivel...
Es mint rvilike irja, azt sem latom, hogy csillogna alatta az uj gumi, pedig anelkul nem lesz aszfaltszaggato...
Ennyit ernek a tanitasaim? Szoval az igazi n1: Legelso Megane, ranctalanitas elotti, 1.4 8V-vel, kodlampa nelkul, vatta uj gumikon. Itt kezdodik!
-
-
#10726912
törölt tag
8 voltos izzót árulnak még a ködlámpába? Amúgy az új gumi még nem elég az aszfalt szaggatáshoz. Kell hozzá egy ilyen is:
vendingo: Na végre, hogy rájöttek. Egyébként úgy hallottam, minden autóra kötelező lesz a Megane ködlámpa, már kalapálják a Z-s bömösöket, meg a lótuszokat is. Kapnak ajándékba matricát meg R14-es gumi szettet.[ Szerkesztve ]
-
neduddki
nagyúr
válasz hobizoli #70309 üzenetére
HI!
en s abban remnykedem hogy alternativ lesz
udv
neduddki
mod: bitpork: ugyan Tiged nem kell az olrodugyi 3 emeletknyi mjjsegbe asott el, oda meg nem vakolunnk:- )))
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
nagyúr
-
giigz
veterán
Na urak akkor fordítsuk egy kicsit komolyabbra a témát.
Nyári gumit akarok majd venni, és úgy vagyok vele, hogy időm engedi, ezért már most elkezdeném nézni a kínálatot, illetve alaposan átrágnám magam a témán, hogy a legjobb döntést hozzam.
Mit ajánlanátok az én méretemre?
-
giigz
veterán
Viccből írom
joamilestoné: Gumin nem spórolok, az ár kb. mindegy. Direkt azért írtam, hogy az én méretemre, azzal tisztában lennék, hogy a nagy márkák jókat csinálnak, de az enyémre nincs új gumijuk, a régieknél meg jobban tapadnak a közepes márkák gumijai. Mondjuk a Pirelli Cinturato P4 jöhet szóba 14k-ért, vagy a Fulda Ecocontrol 12,5k-ért, ha ezeknél valaki jobb tapadásút talál az én 175/70 R13-as méretemre, ne tartsa magában pls
-
giigz
veterán
válasz vendingo #70324 üzenetére
Gondolkozom a 185/60 R14-re váltáson, megnyílnának a lehetőségek, akkor Conti, Pirelli, Bridgestone vagy Vredi lenne
Csak ugye el kellene adni négy 13"-os felnit, aztán szerezni valahonnan négy jó 14"-os felnit...
Ja igen, és amit még nem tudok, akkor most rakhatok a kocsira 185/60 R14-et? Műszakin át fog menni, vagy egy esetleges balesetkor nem én állok majd a .... rossz oldalán?
[ Szerkesztve ]
-
-
nagyúr
-
giigz
veterán
[ Szerkesztve ]
-
TaaT
nagyúr
Give them hell Ukraine!
-
gaborbol
őstag
"Megane-ok közül az 1-es a legmegbízhatóbb."
Akar mikor olvasom, hogy mennyire megbizhato mindig az elozo munkahely 0 kilometeresen vasarolt, csak markaszervizben javitott, egy ember altal tenyleg megkimelten vezetett megan 1-es jut eszembe.
Nem talalom meg a hszt amit ide irtam anno ezzel a konkret autoval kapcsoltaban. Hogy is volt eredetileg 1 ev garral adtak majd felment egesz 2-ig?
100.000 kilometers koraig 1,1M ft lett rakoltve a vetelaron fellul. 20.000 kilometerrel a gyari csereperiodus elott megszorult a vezerels =>544k+afa. Renault Hungaria=> nagyon sajnaljuk, igy jartal.
Az osszes gyujtotrafo sorba, majd a csereltek is, felso holtponti jelado a banatom se tudja mi meg, rengeteget lett trelerezve
Hatso lengescsillapito eltort felig atszurta a hatso ulest., pedig meg csak nem is ult benne senki hatul, a 98%-ban egy laptoptaska utazott rajta.Kenyelmesnek kenyelmes, a francia autok azok szoktak lenni, de 50K kroul mar szakadt ki ules varrasa. Menni tenyleg jol meg jol ment,ha forgattad,de ez is kerdes, hogy mihez kepest. 1.4-es Thaliahoz kepset isten volt, de az 1,5 dci cliohoz kepest mar nem.
Amikor 100.000 kilometer korul eladasra kerult,a dolgozok kozul senkinek sem kellett Pedig az elozo szerias autokat mind a dolgozok vettek meg 200.000+ futott teljesitmennyel vissza is sirtak oket.
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
válasz gaborbol #70336 üzenetére
Az a vezérlés megszorulás érdekes, nem hallottam még ilyesmiről, de nyilván lehetséges, az az 544k+áfa viszont vicces, a szerelőmnél a múltkorában pont egy 1-es Megane volt szakadt szíjjal, kompletten mindennel együtt 70.000 Ft-ért rakta rendbe, új vezérléssel, meg még valami munka is volt rajta, de nem tudom mi, viszont megjegyeztem, hogy kompletten 70k-ért lett rendberakva. Ez a márkaszervizetek hibája volt, mármint az a 600-700k, én alapból ki sem fizettem volna, teljesen irreális. Ezt max egy 100k-s hibának mondanám, nyilván attól függ mit kellett cserélni.
A trafó meg a fhp jeladó típushiba, a trafókat nem tudom mennyiért lehet cserélni, de az utána örök élet, a fhp jeladó meg 5-10k, 1 perc cserélni.
Nyilván ezekkel az autókkal is lehet probléma, a tiétek ugye a 16V-s volt? Mert a 8V-nél ha jól tudom rendes trafókat raktak bele, az fhp jeladó szokott előjönni, meg standard hiba még az ablakmosó motor elgyengülése, utángyártott motor 1 év garanciával 2.000 Ft, esetleg még típushibának lehetne mondani a Bosch alapjárati motort ami a Golf III-tól kezdve még millió autóban van, olyan 10 év után szokott egyes esetekben elromlani, az 9.000 Ft.
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
válasz gaborbol #70336 üzenetére
ilyet kb mindenbol lehetne irni garmadaval...meg az agyonsztarolt jurgenvagenekbol is meg a hiperszuper japokbol is, ott is lehet betapsolni a szazlepedoket szepen
markaszervizbe meg aki bevisz egy ilyen hibaval autot garidon tul, hat az fizessen is ki a tanulopenzt, mint egy katonatiszt, csak utana ne sirjon, hogy jajmennyibekerulttöbb drón kell ;P
-
Revolit
senior tag
Amúgy ezért mi jár? Hogyha kitakarod a rendszámodat?
Meg nem is értem, hogy gondolhatta, hogy autóval megússza? Mert motoron mindenki csinálja, az más -
Laraxior
titán
válasz gaborbol #70336 üzenetére
Szerintem az is tudja akinek nem Renaultja van, hogy a trafók, meg a felsőholtponti jeladójuk a problémás.
Egy Mégane-nál mindegyik megoldható kb 10 perces munkával, még a hozzá nem értőknek is. Kell hozzá egy 8-as, vagy 9-es dugókulcs és jónapot, meg normális, szigetelt trafót beletenni.
Nálam macerás kicsit, de a szívósor levétele is megvan kb 20 perc alatt, az egész hátsó sor trafókat kicserélni az elsőre, kb 3/4 órás munka volt nekem, márpedig én nagyon sötét vagyok az autóhoz, a két pedálon kívül a kormányig terjed a hozzáértésem. Csak megspóroltam magamnak kb 5k-s munkadíjat, ha nem többet.
Van aki ezzel együtt tud élni, van aki nem tudja megemészteni és nem akar többet Renault-t."Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
gaborbol
őstag
válasz Laraxior #70345 üzenetére
Ezeket most mar tudod, akkor nem tudtuk amikor 0 kilometeres kihoztuk a kereskedesbol, es hortad- trelezted vissza.
Ez egy ceges auto volt, itt nem cserelgethetsz benne semmit, meg joskapistahoz sem vihted aki megcsinalja egy ezresert. Megy a markaszervizbe, aztan ha barmi tortenik akkor a ceg segge vedve van, mert markaszervizbe lett hordva itt a szamla minden egyes javitasrol amikor hozza lett nyulva.
hobizoli:
Pont ezert lett markaszervzbe hordva, hogyha pl netan egy gyari eloirt csereperiodus elott megszorulo vezerles szetveri a motort akkor lehessen hova fordulni vele. (ami mint kesobb kiderult nem er semmit)[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest