Hirdetés
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Rick4
félisten
válasz Vesztor87 #6457 üzenetére
Okés, melyik a jobb? egy 2000-2002-es Polo, egy Punto, vagy egy Swift? Kb ugyanannyiba kerülnek, 500-600 között mennek, amennyivel olcsóbb a Swift, annyival kevesebb dolog is van benne. Aztán hogy valaha volt-e olyan swift ami jobban fel volt szerelve mint egy Polo, azt nem nagyon hiszem..
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
aphra2
senior tag
Ismerőseim rendszeresen vesznek kinti autókat hazai személytől , nem jelentgetik sehol, ha nem helyezed forgalomba, akkor alkatrésznek veszed sztem.
Az itthoni autót úgy tudom ki kell vonatni a forgalomból, ha külföldinek adod el,..
de erre nem esküszömProbléma??Hát az meg micsoda?!!
-
Rick4
félisten
Már kell rá, 1 napig használhatod mielőtt intézni kezded a magyar forgalomba helyezést. De ha bérled, akkor nem kell semmi, csak a bérleti szerződés, beleülsz és mész.
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
Bigemperor
senior tag
A közúti közlekedésről szóló 1988. évi I. tv. vonatkozó rendelkezései szerint:
A külföldi rendszámmal ellátott járművek belföldi üzemeltetésére, használatára vonatkozó sajátos szabályok
"A közúti forgalomban a jármű a közlekedési igazgatási hatóság által kiadott magyar hatósági engedéllyel és jelzéssel vehet részt, amennyiben:
a) az üzemben tartója e törvény rendelkezései szerint belföldi üzembentartónak minősül vagy
b) vezetője Magyarország területén lakóhellyel rendelkezik.
(2) Az (1) bekezdés a) pontjában foglaltakat nem kell alkalmazni, ha
a) az üzemben tartó olyan nem természetes személy, amely rendszeres tevékenységét a külföldön bejegyzett telephely (fióktelep) szerinti országban végzi,
b) a jármű tulajdonosa a jármű forgalomba helyezését a közlekedési igazgatási hatóságnál már kezdeményezte.
(3) A (2) bekezdés b) pontja alkalmazása során forgalomba helyezés kezdeményezésének minősül a jármű származás ellenőrzési nyilvántartásba vétele is.
(4) Az (1) bekezdés b) pontjában foglaltakat nem kell alkalmazni, ha a járművezető
a) szokásos tartózkodási helye nem Magyarország területén van,
b) a járművet egy napnál rövidebb ideig használja Magyarország területén és a használathoz az üzembentartó a jármű birtokba adása időpontjának megjelölésével írásban hozzájárult,
c) a járművet Magyarország területén kívüli rendszeres munkavégzés érdekében használja.
(5) A (2) és (4) bekezdésekben meghatározott feltételek fennállását az ellenőrzés során a jármű üzemben tartója, valamint a jármű vezetője közokirattal vagy teljes bizonyító erejű magánokirattal köteles igazolni.
(6) Az ellenőrző hatóság az (1) bekezdésben meghatározottak megsértéséről a jármű hatósági engedélyében feltüntetett, a jármű tulajdonosára és az üzemben tartójára vonatkozó adatok, valamint a jármű azonosító- és műszaki adatainak továbbításával értesíti az állami adóhatóságot is."[ Szerkesztve ]
-
Vesztor87
senior tag
Felszereltségfüggő a Swiftnél is hogy mi van benne, 400 felett nem sokkal már van 2000-es évjáratú 1,6-os Sedan klímával, ABS-el, elektromos ablakkal.... ez azért elég jó ár.
Kaszti merevségét tekintve viszont nem egy életbiztosítás. Pont emiatt kezdtem el szemezgetni pl a Renault Megane I-el. Annak elég jó törés tesztje volt, először 25 pont, majd az oldal légzsák vagy nem tom már mi lett bele téve még, úgy már hozta a 30 pontot. Azért ez '99-ben nagyon jó eredmény -
Vesztor87
senior tag
válasz Manitou #6471 üzenetére
Köszi a tippet, gondoltam rá én is. Csak hát az Almerából is a klímás darabok 2000/2001-es évjáratúak 7-8 kilótól indulnak. Akkor meg már azt mondom hogy nem fontos akkora kocsi, 8 kilóért vehetek Ignist is, ami meg 2004 körüli, vagy épp Fabiat. Bár a Fabiat sokan dicsérik, nekem kényelmetlen és zajos volt az Ignis után, lehet ez csak az 1,4-es 100 lovas veziónál van így?
-
Rick4
félisten
válasz Vesztor87 #6473 üzenetére
Csak hát az Almerából is a klímás darabok 2000/2001-es évjáratúak 7-8 kilótól indulnak.
Még jó, hogy az előbbi felsorolásban ott volt az Almera is, konkrétan 590-től indul, az általad elmített 7-8 kilóért olyat veszel ami megszólal, 650-ért is van már Ignis, igen, 2004-es... De mindegy, írd csak azt amit gondolsz, még ha a valóságot nem is fedi.
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
Manitou
addikt
válasz Vesztor87 #6473 üzenetére
Az enyém is klímás és 98-as évjárat. Mondjuk az tény, hogy a klímásak drágábbak és ritkábbak is az 1-esből. Vagy te 2-es almeráról (N16) beszélsz? 2000-ben volt a váltás. Van 2000-es N15 és N16 is. Az N15 a megbízhatóbb, N16 -al vegyesek a tapasztalatok, rönó váltó van benne, kicsit kényesebb az átlagnál. Vezettem 1,5-ös 98 lovast N16-ból, érzetre gyengébb mint az 1,4-es N15 , és a fejtér is szűkebb. de a beltér ugye szebb, meg hát újabb modell, jobb törésteszt stb..
[ Szerkesztve ]
-
neduddki
nagyúr
válasz Manitou #6471 üzenetére
HI!
erbben most nem ertunk egyet, legabbis esmerosok megtores utan egy vagyont koltottek az elejenk rendberakasara, pedig nemis igazan volt latvanyos a tores es majd egy honapig ent a kutatas lakatrezek utan nem volt konnyu mecs
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Manitou
addikt
válasz neduddki #6478 üzenetére
Ja kaszni elemekre gondolsz? Hát nem tudom, veszel egy donort olcsóért aztán annyi, ha nagyon törik. Régen lehet drágábbak voltak ezek, de bontóban érdemes szétnézni inkábbb, ha valami elem kell.
Nekem elem nem kellett hozzá, de nem ilyesmire gondltam, hanem a kötelező dolgok cseréjénél, nincsennek elszállt árak, egyebet nem tudom, mert nem romlott el benne semmi kvázi olyan. Benzinbetöltőcső kilyukadt a benzintank csatalakozásánál, 4k-ért vettem hozzá bontóban egy jó állapotút.Mit kellett neki cserélni?
[ Szerkesztve ]
-
Vesztor87
senior tag
Nyilván, de azt hoztam fel példának, hogy az Almerából 7-8 kiló egy szép darab (kivéve azt az egyet ami 650k), és annyiért van fiatalabb Ignis. Ez ugye a japán (vagy japánosabb) vonulat.
Persze, Xara/Corsa stb is ferdehátú. De most nem arról volt szó.Manitou: Igen, az N16-osokat néztem, meg csak a 3/5 ajtósakat, nekem a szedán nagy lenne, meg mivel egyenlőre ketten vagyunk, nem lényeg hogy 4-5 ember és ezen felül a csomagtér is nagy legyen. A ferdehátú praktikus
-
neduddki
nagyúr
válasz Manitou #6479 üzenetére
HI!
nem csak itthon de a kornyejkbeki magayrlakta teruektek bontoja es nissan mester is zaklatas alatt volt, motrohazteto 2(!!!) hejjen volt az egyik stimmelt eiznben de arany aron aszema masik meg a huto volt, na az is mire lett, (+aprosagok) 6 het alatt kezult el a kocsi, pedig higg el 2 fillere megB! a kecsket a tutaj utannezet mindennek ha jol emlexemvalahol 300k kornyekn allt meg Zolival bezletuk, hogy ez kb a 7g4d-n 120k fole nem ment volna
amugy cseres alkatreszek tenyelg elviselhetok
donor szep esjo doleg m de ne midneki akr es rud ele foglakozniudv
neduddkui
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Manitou
addikt
válasz neduddki #6481 üzenetére
300k egy egy almerráa, ami alig volt törve? grat hozzá Az nem semmi. Ez mikor volt? Márkaszervízbe csináltatta?
Ez olyan, hogy imerős almerás elment egy helyre, küszöb rohad, meg kéne csinálni, ok, figura ránéz. Egy 100-as lesz. Ok , elment egy másik helyre. 15-ért megcsinálták[ Szerkesztve ]
-
neduddki
nagyúr
válasz Manitou #6482 üzenetére
HI!
a sogoranal falun szoal mukadijj nem volt csak a jarulekosoak, mondom az alkattrezek voltak ennyire kibaszott dragak:- ( /az oto meg sajat labanment haza a bakleset utan/
udv
neduddki
mod: markaszarviz??? mit ittal mondom 2 fillere a kecsket:- )))
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Rick4
félisten
válasz Vesztor87 #6480 üzenetére
Ne kavarj, ezt írtad:
Mégpedig azt, hogy ferdehátú autókat nézek. Így már teljes a kép... Nem tudom, mitől lesz másabb a kép, ha az összes felsorolt autó ferdehátú.. De tudod mit, rád bízom.49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
nagyúr
-
neduddki
nagyúr
válasz Napfénysüti #6486 üzenetére
HI!
voltak jarulekos munkakolcsegek amit nem az otoszerelo csinalt, de ez foleg az alkatreszarak, en is vegigkerdesztem jo par bontot es alkatreszes hejejt valasz kb az volt, hogy nincs v. aranyar, amugy mindent sajat maga szerzett be szoval az atveres ma az alkatreszesek reszerol volt, mivel raadsul aszem a legmagasabb szint ezert vmi ojjasmirol votl szo, hogy nem is minden az alap cucc kelelt hozza, az totla meg, de erre mar tenylegne emlexem pontosan /csak a horror arra/, majd rakerdezek ha osszefutunk
udv
neduddki
mod: amikromeghallotam az arakat akkor keveedtem bele, mert enmhittem el en sem, de arra emlexem, hogy vki bontos hivtam, es egybol visszakerdeztt a kek? mikormondtma mi kene
masik eseros xedos6ja alllt masfel evig alkatresz hiany miatt /ahhoz egy szeruen nem is volt, nemaz hogy csak draga (bontot ertelmseruen, az ujat egyszer megkerdeztek, de tobbszoroe lett volna a kocsi erekenek)/, vegul egy hasonlo szinu nemet donor lett a megoldas, ott az volt a poen /ha jol emlexem/, hogy a kocsi maradek tobbert ment el mint amennyiert behoztak a dnort:- )
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
válasz neduddki #6487 üzenetére
HI!
miutan kaszi eleejt egy az egyben atraktak a serultre*, aszem akkr el ias gondoloztak, hogy xedos6oakt kene behozni kiarusitani
udv
neduddki
mod: * + a blokkig mindet,
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
hobizoli
nagyúr
válasz Manitou #6482 üzenetére
Tesom is csinalt az Ignis-n egy karcolast az jobb hatso ajton a belvarosban parkolas kozben nekifordult vele vmi betonizenek, tukorbol nem latszott, mert elnez felette, holtterben volt. Elmegy vele, hogy megjavitatassa, de csak festek jott le amugy alapozoig, egy 10x10cm-s reszen kb. elso helyen azzal kezdtek, hogy óóóóóó, hat ez 50-60k, aztan masik helyen óóóó 60-70k.... kerdezi tolem, hogy ez tenyleg ennyibe kerul? Nem. Ennyiert kapsz bontoba egy ijen szinu komplett ajtot is mar...
Na a 3. helyen megcsinaltak vmi 20k-ert nekitöbb drón kell ;P
-
nagyúr
válasz Bigemperor #6491 üzenetére
Nekem tavaly ilyen 25k/elem árat mondtak fényezésre.
Més que un club!
-
neduddki
nagyúr
válasz Napfénysüti #6492 üzenetére
HI!
csaknem Zolitol van az info?:- )
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
nagyúr
-
Bigemperor
senior tag
válasz Napfénysüti #6492 üzenetére
Az reális, nekem kvázi önköltségen egy elemnél (amit szépen összekarcolt egy "kedves" ember) 15k-t mondtak, de kérte a srác,hogy el ne mondjam senkinek, hogy ennyiért megcsinálja. Egyébként Pécsett sem lehet 20-25k/elem alatt megúszni.
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
válasz Napfénysüti #6492 üzenetére
Na igen, a teljes elemre OK, hogy 25k, de a also sarkara 60k szerinted normalis? A teljes ajto mennyi lett volna azoknal, 600k?
Ez kb az a szint, mint a lokharitom a KGFB-re pr eve....183k volt a javitasa, abbol 13k a utangyartott GT/ELX loko (de a gyari is csak 40k)....170k-ert meg lefujtak meg felraktak 8 csavarral. Wow.
Olyan faszan sikerult is hogy 2 honap mulva darabokban valt le rola festek, mert 170k-s aru elemfenyezesbe meg nem fert bele az a muvelet is, hogy a festek ala fujnak elotte alapozot is. De ha meg gyari lokovel neztem volna is, eleg karcos tema szereny 140k-ert lefujni egy elemet, nem? Foleg igy ahogy megcsinaltak.Ja a masik...megkerdezetm eccer egy fenyezot, hogy a tukorhazakat mennyiert fujja le szinre. Oooo, hat a ketto az ~40k. Na most egy tukorhaz mekkora is?
Erre jott, hogy de az is egy-egy elem es o nem is szamolta kettonek, pedig kulon levehetoek. De ari nem?
Megkerdeztem erre tole, hogy akkor az onhordo kasznit is lefujja-e 25k-bol, mert az is egy elem ennyi erovel. Ott meg mar persze jott a kalkulacioja, hogy hát-hát-hát azert az nagyobb felulet am, mint egy normal elem, de akkor visszakerdeztem a mindossze 30sec-l elobbi logikajara, hogy ket tukorhaz egyutt akkor mennyi resze is osszesen egy normal elemnek?több drón kell ;P
-
nagyúr
-
Bigemperor
senior tag
válasz hobizoli #6496 üzenetére
Persze, hogy drága, igazad van. Ha jó munkát akar végezni a fényező, azért "átködöl" a szomszédos területre, sőt akár elemre is, ettől függetlenül indokolatlanul magas az ár. Többször mondták már nekem is:lehet, hogy kicsi a felület, de ahhoz is ki kell keverni a festéket a színkód alapján; na ja, de az se mindegy, hogy mennyit.
-
hobizoli
nagyúr
válasz Bigemperor #6498 üzenetére
Szerintem meg a 21. szazadban a mai technologiakkal ez nem kifogas. Egy palackba is bekeverernek neked szinkod alapjan par decit pr ezert, meg 4-5 liter festekkel meg mar egy egesz autot le lehet fujni
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
"Emeli bruttó 10-10 forinttal a 95-ös benzin, illetve a gázolaj literenkénti nagykereskedelmi árát szerdán a Mol Nyrt., ezzel mindkét üzemanyag ára új történelmi csúcsot ért el. Az emeléssel a benzin átlagára 422-424 forintra, a gázolajé pedig 443 forintra nő. Az elemzők szerint az e heti áremelés legfőbb oka az, hogy a forint az utóbbi időben jelentősen gyengült a dollárhoz képest. Tavaly január elején a benzin átlagára 360-361 forint, a gázolajé pedig 351 forint volt. Az autósok 20-25 forintos árkülönbséget is tapasztalhatnak a kutaknál."
3 eve meg 220-ért tankoltunk.
éjjen a párt, meg a kedves vezető
több drón kell ;P
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen