Új hozzászólás Aktív témák

  • MC Pite

    veterán

    válasz vidocq #201137 üzenetére

    Sok szempontot nem adtál meg...
    A Megane 3 jó lehet, bár 2ért még nem sok szimpatikus van, a szebbek, fl-esek felette mennek (fl előtt még az elektromos kézifék vezérlője nem egy golyóálló szerkezet). Meg mint kb minden magyar autónál, fos félásványi olaj használata miatt a vezérlésmódosító kerék cserés lesz a vezérléscserével valószínű.

    C4 II-őt is megnézném, ha praktikum mindenek felett akkor C4 Picasso (bár két személyre városba már már túlzás); ha tetszik a C3 Picasso is jó lehet. Akár H Astra is szóba jöhet (1.6). Ahogy említették a Ceed/i30 is megérhet egy megnézést =ha tetszik), de itt is előfodul ez-az a Kappa mocikkal, de nem vészes. Más kérdés hogy jónak a 2012 utáni modelleket nevezném, a korábbi nekem nem kellene.
    Jazz (túlárazott, H4-es világítás amit szar cserélni), esetleg Bravo/Grande Punto, Clio3 (Grandtour)...
    Nincs (főleg ebben az ársávban) olyan modell, aminek ne lenne 1-2 gyengébb pontja, ezt fogadd el. Ha megvan melyik tetszik (praktikum, kinézet, vezetés, ár, felszereltség, stb), akkor majd abból az adott változatok gyengébb pontjait érdemes megnézni/megkérdezni. Amit szeretsz, szívesebben tartod majd karban.

    A normális belevaló olajra szinte mindegyik érzékeny, van ami kicsit (Renault, Opel, Kia), van ami jobban (Honda, PSA).

    dj79: Miért, olyan olcsó a Vitara (főleg ahhoz képest amilyen)? :) Vagy ha normális kompaktot, igényesebb Crossovereket kapni hasonló áron másutt, de itthon nem azt veszik a szuzi ellenében, az a forint hibája? Szokott menni itthon a fanboykodás suzukikra, de azért európai/nem elfogult piacon nincsenek olyan előkelő helyen.

    [ Szerkesztve ]

    <ELADÓ: Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

Új hozzászólás Aktív témák