- Eladatnák az Ubisoftot
- Hálózati / IP kamera
- Microsoft Excel topic
- Információbiztonság, kiberbiztonság, adatvédelem
- Bittorrent topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Greenwashing miatt támadják az olaszok a Sheint
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Texasban készül az első 3D-nyomtatott hotel
- Direct One (műholdas és online TV)
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz #14787072 #190344 üzenetére
Octavia: 1.4 TSI (az a legkisebb rizikó), 2.0 TDI (vannak drágább alkatrészek, de tartós; automata is jó)
Superb: 2.0 TSI és 2.0 TDI is jó váltós, motorok korrektek. Mindegyik benzinesre érvényes, hogy 100-200k km után egy koksz tisztítás kell, a korábban előforduló lánc és dugattyú problémák nincsenek - ezeken szíjas vezérlés van, és váltottak kovácsolt dugattyúra, kompresszor is kifutott, részemről inkább ez mint az Ecoboost.
Mondeo: abból hibrid a tuti, keveset eszik, nem romlik el. Jobban bíznék benne, mint a turbós motorokban. Emellett a 2.0 TDCI is egy kiforrott, megbízható szerkezet, kézi váltóval jó vétel.
Audi: A6-ba inkább 3.0 TDI illik, váltó miatt biturbo változatot szokás ajánlani.
Ha már prémium, akkor BMW is: ennyiből szép és jó F10/F11 kijön, ott nagyon jók az automata váltók, motorban a 3 literes tartósabb. 250k km körül kell ráborítani akár 7 számjegyet, és akkor megint 250k km-re be vagy biztosítva.
Ha a kettőt összegyúrjuk: Lexus - ugyanaz a HSD, mint Toyota (és Ford) esetén, az hiszem itt is játszik a 10 éves korig hosszabbítható hibrid rendszer garancia, viszont beltérben, kidolgozásban többet ad a polgári modelleknél, turbós para sincs. Tehát legkisebb kockázattal így jönne ki legtöbb egységnyi jóautóság().[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen