Új hozzászólás Aktív témák

  • molnarpeter

    nagyúr

    válasz macilaci78 #187855 üzenetére

    Gyárilag venti hűti a Renault verziót, de ennek megvannak a határai, a villámtöltés pedig azon túl van... :) ha egy napra egy akku elég, akkor tökéletes, éjszakára be kell dugni a minél kisebb töltőáramra állítva, amivel épp feltölt következő indulásig. Alacsonyabb áramerősség kisebb hőterhelést jelent, minél lassabban van töltve, annál tartósabb lesz az akkupakk. Az e-208 hajtáslánc akkuja vizes, az király cucc, lehet pofozni és bírni fogja, érdemes megvárni a Sevel verziót :K

    Ducato: 2.3-asok vannak? Van más típus is? Bármi tapasztalatot szívesen olvasnék akár csak 1-2 mondat erejéig is :R Figyelek egy ideje több Jumper/Boxer/Ducato csoportot, PSA és FPT/Iveco motorok nem tűnnek nyűgösnek, viszont a PSA pár éve futott 2.0 motorja esetén AdBlue gondokat olvastam (tartállyal együtt drága csere, sapka csere illetve kifúrás megoldást írták rá), nameg újabban brutál hosszú olajcsere, és még magasnyomású üzemanyagszivattyú tömítés szokott ereszteni olajat (nem elég a gyári tömítés, ne kell fújni festékkel vagy tenni rá pasztát). Máskülönben jó az a 2.0 DW10 is, de nyilván jobban viszi a 2.3, végülis a Peugeot-Citroen is váltott 2.2 DW12-re. Talán alkatrész ügyben a kisebbeknek annyi előnye van, hogy személyautók is futnak azonos motorral. Mostanában kezdtem jobban beleásni magam, gondoltam kiírom, hátha valakinek egyszer hasznára válik :D

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák