Új hozzászólás Aktív témák

  • runner 125

    nagyúr

    válasz Declare #117691 üzenetére

    Pedig ez konstrukció kérdése. A Volvo-n nulla, azaz nulla a rozsda 7 évesen. De magán a lengőkarokon sincs, még folt sem. Ennyit tesz a korrekt gyári kezelés, festés.

    kornelka

    CRX-en többen is írták, h a Sustina-t hajlamosabb enni minden Honda. Enyém is csipegeti (10.000km alatt 6-7dl), de ez ilyen, mindenhol leírták, tisztában voltam vele.

    RexpecT

    Első körben azt kell tisztázni, h mit ért az eladó rozsda alatt. Vétel előtt mindenképpen célszerű felemeltetni az autót és átnézni. Amennyiben csak felületi rozsdáról beszélünk, akkor az alábbi eljárással tudjátok konzerválni, a kérdés csupán annyi, h a rozsda mértékétől függően egy ilyen autó esetében megér-e számotokra 70-120.000ft-ot a mutatvány.

    - alapos mosás, tisztítás, levéve mindkét lökhárítót, műanyag küszöböket, kerékjárati műanyag dobokat
    - szárítás vagy pár nap száradás
    - a felületi korrózió alapos kicsiszolása koronggal mindenhol (rozsdapssziváló NÉLKÜL!)
    - epoxis alapozófesték felvitele
    - fedőfesték felvitele
    - alvázvédelem majd üregvédelem felvitele minőségi szerekkel (Loctite, Dinitrol, stb..)

    [ Szerkesztve ]

    "Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

Új hozzászólás Aktív témák