- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 10
- ASUS routerek
- AliExpress tapasztalatok
- F-Secure termékek
- Chiptörvénnyel készül Trump elnökségére Dél-Korea
- Egy vagyont költött a kriptoipar az amerikai választásokra, kilőtt a bitcoin
- Crypto Trade
- Ingyenes vagy akciós szoftverek
- Netflix
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
nesa
veterán
Az en tipom 22 eves es meg tartom, ugy rohad mint egy 3 as golf, de valahogy amikor a 2 kuszob meg egy/ket folt elhelyezesere azt mondjak a laktosok 100k, es muszakival 100-150k egy dizel, a benzines meg 50-100k nemsokan dontenek a lakatolas mellet, nincs aruk nem akkora kult auto mint a 3-as golf, azokra orommel locsolnak a gazdaik 2-300k is, evente
A fiat elokamras dizele ha nemrugod szet gond nelkul lefut 600k km sot a legtobb szerintem megis futotta az enyem 300k tul meg total egybe van nem szakdt a belseje csak a kormany boritasa kezdi feladni, a hatso labter nagyobb mint egy oktaviaba a golf nyomor tanya ahoz kepest.
Ja es minusz 20 ba is tudok szamitani ra mindig beindult, a leghidegebb talan -22 volt, mezei dizelt tankolok semmi premium, inditom megy, lealitom leal.
Egyebkent volt tipod hogy tudod hogy egy kalap szar, en elarulom neked lehet nem ez a legszebb kocsim de eddig ez a legjobb autom szerintem ilyenem mar soha tobbet nem lesz ez lakatolasal egyutt se ker 2ft/km fentartasi koltseget es ezt ugy mondom hogy kb 140k belenyomtam, mar ha lett volna komoly bibi csak kijott volna.
Most kene ra koltenem elszart a motortarto bak es libeg a motor.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz kalmanchris #103546 üzenetére
8 éves a plazmatévém, 0 beégés, minden nap megy, főleg háttértévéként. Akinek nincs/nem volt, az nem ismeri. A feleségem nem is hajlandó az LCD-t nézni.
12 éve turbós (mínusz egy év szívó benzin) autóm van, egy se halt le.
@Morris: tudom, hogy befejztétek délelőtt, de én csak most olvasom a topikot és nem bírtam magamban tartani. A feleségem nem szakértő, de kritikus.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Orvostól autót témakörhöz:
Nagyon közeli hozzátartozóm orvos, minden évben megkapja az autó a szervizt, de megy az okoskodás, hogy minek most lecserélni az olajat, nem ment bele a 15 ezer km a kocsiba egy év alatt. Ha én nem mosom le a kocsit, akkor nincs lemosva fél évig. Úgy néz ki belülről 6 évesen, 40 ezer kilométerrel, hogy nincs nagyon gusztusom beleülni (fűnyíró, zöldhulladék szállítás, stb.), kitakarítani nincs lelki erőm nekiállni, minimum egy egész napot elvinné, kétes sikerrel.UI: most olvasok vissza
-
runner 125
nagyúr
-
8th
addikt
válasz Integrale #103599 üzenetére
Az, hogy mostanra eltűntek inkább az az oka, hogy olasz, nem pedig német. Ha VW lenne rajta akkor most az lenne a non plus ultra, nem pedig a Golf 2 ;3.
Ez tökmindegy rakhattak volna a Tipo-ra akár Mercedes Benz csillagot is akkor is pont ugyanott lennének ahol most. Az, hogy mostanra eltűntek annak nem az az oka, hogy olasz hanem az, hogy silány minőségű autók voltak. Nincs mit szépíteni ezen. Ha a Tipo mint modell valóban olyan jó lenne érdemes lenne ma is foglalkozni vele hiszen ugye baromi olcsó elvileg nem is rohad vészesen jó tágas ill. komfortos és megint csak elméletben korszerűbb is mint a hasonszőrű társai. Aztán valahogy mégsem kell senkinek még a fanatik fiatosok sem nagyon foglalkoznak vele maximum csak kényszerből mert az árából nem kapnának semmi használható(bb) autót. Miért? Mert olasz? Nem. Azért mert olyan amilyen.
(#103600) footy: Ez bármelyik hasonló futásteljesítményű turbódízelre áll. Egyszerű adagolós turbódízel motorról beszélünk ami nem egy ördöglakat, ahogy a többi gyártó hasonló felépítésű motorja sem ergo pont ugyanannyi esélyed van beszopni bármelyikkel. Ez pedig ugye nem előkamrás hanem közvetlen befecskendezésű. Nyugodtan forgathatod nem hajlamos hengerfejesedésre.
(#103601) nesa: Keresztfaternak volt. Uno D (1.7) majd Tipo TD. A Tipo talán négy évesen került hozzá első tulajtól. Küzdött vele néhány évig de megunta, hogy folyamatosan szerelőhöz kellett hordani valami hibával és átült egy használt Passat B4 TDI-be amit a mai napig a legjobb autójának tart.
Nem, nekem nem volt Tipo-m de ez mit sem számít. Nem kell valamit tulajdonolnod ahhoz, hogy tudd az szar. Tripperem sem volt soha attól még tudom, hogy az is egy szar dolog.[ Szerkesztve ]
...
-
nesa
veterán
lassan kopik a fenye de az enyem nem tudja mekkora szar, ezert 13 aug ota nem volt szerelonel akkor is csak a muszaki miatt, es nem havi 150km megyek, 1000-1800kozott kap minden honapba.
A tervem az hogy szerintem ha nemtortenik semmi csont nelkul atmegy augusztusba a muszakin, utanna meg 2 evig hajtom es szerintem vege is lesz, lakatos mar nem fog rajta dolgozni tobbet.
Tavaly meg kapott 4 uj cipot ezeket se fogom tobbet cserelni, kell egy alfa 166.
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
Itt all mellettem a garazsban egy Dedra TDs ora szerint 300e km bontatlan motorral, kotelezo dolgokon kivul semmi masra nem kellett kolteni.
Szinten ebben a garazsban egy 145 TS evi 30e km van belepakolva, most 220 nal all, itt azert mar nagyobb a nyug, 8 gyertya nemreg cserelve lamdaszondaval es legtomegmerovel egyutt, most meg jon a vezerlesmodosito es gondtalan. Tipo mind a ketto.A belseje csunyacska a Tiponak, ezert en mar nem gondolkozom bennuk, inkabb bravo, nam sokkal dragabb, de korszerubb auto. Ez is a Tipo halalanak az oka. A korabeli szaksajto gyakorlatilag mindenben az akkori konkurencia ele helyezte a modellt, lasd ev autoja is lett. Az olasz autokat erinto rossz hirnev miatt tart ott ahol, illetve, hogy az utodja szinten ezen okok miatt ugyan ugy olcso.
Nesa: 166 johet nekem is, valoszinuleg az lesz a Dedra utodja
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
nesa
veterán
válasz Integrale #103608 üzenetére
Itt a 155/tempra kombi. a belsejebe meg ugyhiszel dedra muszer fal van.
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
Igen igen, a muszerfal Dedra, egy eve voltam utoljara nala, pontosabban a haverjanal, o Dedrakat es Deltakat bont (TC parkoloparaden Beta HPE es Delta HF turboval lehet latni).
A hatso lokharitoval sokat szopott, mert a Tempranak lenyillik a kozepe, minden esetre nem egy szepseg az auto igy teljes egeszeben. Csak szemleltetni akartam, hogy elemek cserejevel megkapod egy csoporton beluli masik marka autojat.!Overdose!: Hogy erted, hogy hogy? A mukodesi elve olajnyomason alapul, csak a nyitasi idejet valtoztatja, melyseget nem (azt csak a vtech) 4000 korul valt, sokat nem veszel eszre belole, max annyit, hogy valtozatlan kedvvel huz az auto, nincs torpanas. Jo minosegu olaj,10e km-es cserevel es a bemelegites szinte elengedhetetlen.
Tobbet nem tudok mondani rola, hobizoli vagy Magus valoszinuleg jobban benne vannak ezekben.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz !Overdose! #103611 üzenetére
Meg annyi, hogy itt maga a vez. tengelyt tekeri el par fokot a rendszer (talan 20-at?), mig a Hondanal kukon butykok vannak. A Toyota megvalositasa all a legkozelebb az Alfaehoz.
3500-4000 kozott erezni, ugy tudom, hogy 5000 tol visszaall a normal allapotba.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz !Overdose! #103615 üzenetére
Kicsit beleturva az internetbe, ezer fele erteket talalni, tesztek 3000 feletti fordulatot irnak, forumokban pedig 1800 (masikat nezve 1600).
Egy angol 147 1.6 TS tesztben megint csak 3000-et ir.Ugyhogy gurultam egy kort, 3500 kornyeken mintha simulna a hangja. 5.-ben egyenletesen gyorsitva eszreveheto.
"Bad reklám is reklám too"
-
footy
addikt
... bármelyik hasonló futásteljesítményű turbódízelre áll. Egyszerű adagolós turbódízel motorról beszélünk ami nem egy ördöglakat, ahogy a többi gyártó hasonló felépítésű motorja sem ergo pont ugyanannyi esélyed van beszopni bármelyikkel.
Pontosan erre akartam kilyukadni. Nem látom hogy azok a golfok überwagenek lennének. Jó autó ugyanúgy mint a többi, de az ilyen idős gépek igénylik a törődést(mind időben, mind pénzben.) Persze vannak olyan típusok amik kicsit jobban sikerültek, vannak amik kevésbé, de csodák nincsenek. Most nyúzom a 2. VW dieselem(4. konszernes autóm), de a közhiedelemmel ellentétben ez sem termeli a pénzt.
[ Szerkesztve ]
-
parandroid
félisten
Még egy szempont mellett elmentetek, amit pedig hobizoli említett, érdemes lenne azt is belevenni a közvéleménykutatásba, meg legalább izgalmasabb lenne a flame war is: intel, vagy amd? Szóval nyilván a legnagyobb királyság a francia/olasz dízel + plazma tv + amd processzor, nem?
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
DeFranco
nagyúr
válasz parandroid #103619 üzenetére
meg a pepsi és az édes pezsgő
-
runner 125
nagyúr
válasz parandroid #103619 üzenetére
Egy dolgot kihagytál. iOS vagy Android, engem mindig szórakoztat.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
sasa134
addikt
válasz parandroid #103619 üzenetére
Igen, ha nem ezeket veszem, akkor a marketing áldozata vagyok
Avanti Roma
-
nagyúr
válasz FrankMonzano #103624 üzenetére
haveréknak van 98-as, nem rohad még
-
LógaGéza
veterán
válasz LógaGéza #103105 üzenetére
Na lett egy kis fejlemény - megkereste egy autószerelő ismerősét, aki azt mondta, hogy lehet vákuumos a rendszer, és visszaszívja a gázolajat, ezért nem indul hidegen, csak melegen
Ez mennyire lehet valós? Ilyenről sose hallottam még..."Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
nagyúr
válasz runner 125 #103628 üzenetére
Ejha, ez igen fürge lehet. Az ára sem rossz, bár nem ismerem a típust.
-
sasa134
addikt
válasz runner 125 #103628 üzenetére
Nehezn hiszem el, hogy 3 évig nem értékesítenek egy autót.. raktáron állt? Az hogy? (akku, folyadékok, minden...)
Amugy csinos cuccAvanti Roma
-
kovacsroli
senior tag
Orvostól autót témához (majdnem):
Nálunk a papnak (akiről szintén azt gondolja az ember, legalábbis én igen, hogy óvja az autót) van egy nagyon szép 6-os Golfja, amivel csak a temetőig és vissza jár, kb 2 km. Csak egyesben
Messziről hallani, hogy jön az öreg.Ha hülye vagy az olyan mintha meghalnál. Te nem érzed, csak másoknak fáj.
-
szőröscica
addikt
válasz runner 125 #103628 üzenetére
Na, ez meg tipikus Mitsu. Király hajtás, okádék beltér, tempomat nincs.
-
sasa134
addikt
válasz szőröscica #103633 üzenetére
Ebből tipikusan dízel kéne, kár, hogy a 2 literes a VW pdtdi, a 2.2 meg psa. Így ölnek meg egy koncepciót..
Avanti Roma
-
Dare2Live
félisten
1 millió eladott autó / halálos balesetek száma US
[link]Sok érdekes dolog van benne, KIA RIOt pl nem csak fogyasztása miatt nem érdemes venni.
Ami még durva, hogy 5év alatt 41%al csökkent a halálos balesetek száma.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
runner 125
nagyúr
válasz tboy93 #103629 üzenetére
Hjah, ahogy tomcsi mondja, itt az állandó 4WD hajtás sokat elvesz az érzetből, de egy átlagos személyautónál jobban húz.
sasa134
Nem élném meg akkora tragédiának. Gondolom néha be volt indítva, vagy ha nem az sem baj. Egy új autónál szinte minden szimeringet bekennek vékonyan zsírral. Fedett helyen ez konzerválást jelent, engem nem érdeklne. Nem ettől lesz kevésbé tartós.
joamilestoné
2.0 turbo benzines SUV-t továbbra is rövidtávú kirándulós, horgászós, elővárosi autónak vennék, nem érdekel h nincs benne tempomat, és a beltere sem. Van benne szervó, fűthető ülés, elektormos ablak, ABS, pár lufi, 2 DIN hely és kész, nekem ennyi elég ebben a kategóriában.
Ez tipikusan az a SUV, ami nem pályázásra lett kitalálva. Arra kell venni egy 2.2-2.5-ös diesel limuzint, kényelmes ülésekkel és tempomattal.
Ott van benne egy elnyűhetetlen motor és a príma hajtás.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
szőröscica
addikt
válasz runner 125 #103638 üzenetére
Horgászni meg elővárosba viszont felesleges szerintem a 2 literes turbó.
-
deicide
veterán
válasz runner 125 #103628 üzenetére
Basszus, ilyenkor csodálkozom rá mindig, hogy hol a p***ában van a hely az én autómban. 8cm-el hosszabb csak ez a Mitsu és egy óriásnak tűnik...
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
roberto211
őstag
Sziasztok..
Egy kis segítségre lenne szükség.
Nyár-Nyár vége fele leakarom cserélni suzimat(ugye ez az első autóm 1.0 gls) egy nagyobb ,kényelmes, komfortosabb, sedan(limuzin) vagy kombira..
Cél: Kényelem, nagy ülés,komfort,elegancia,biztonság,tágasság.. Gyorsulás.dinamika témában max az a lényeg,hogy azért lehessen vele előzni ha szükséges és ne úgy,hogy 1km-ről kelljen megkezdenem(tehát ha néha odakell lépni akkor azért tudjon) plusz azért egy tisztességes tempót tudjon viszonylag halkan.. De nem ez a fő cél.
Dízel nem kell,csak benzin.
Ilyen kategóriába mit ajánlotok ami minimum 2002-3as és max 1m. Ha találnék jobb ajánlatot kint ,akkor lehet kintről hoznám be (Német) .. De ez is részletkérdés.
Amit eddig kinéztem és tetszik is az következő:
Renault Megane II 1.4 v 1.6 benzin és limuzin vagy grandtour..
Laguna 2.0
Pug 307Ezen kívül tudtok valamit ajánlani?
Illetve mik a vélemények ezekről a meganeokról illet pugról? Most azon kívül,hogy "franciafos"...
Megane nagyon bejövős de nem tudok róla sok mindent... A régebbit ismerem( I-es) plusz scenicet(szint. I) mert anyámnak ez van--
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
nagyúr
válasz roberto211 #103641 üzenetére
Nagybátyáméknak volt ilyen meganjuk, újonnan vették, alig tudtak megszabadulni tőle. Focus/mondeo nem játszik? Passat se lehet rossz, bár a benzinmotorjaikat nem ismerem. Vagy A4?
(#103643) joamilestoné mesélhetnél kicsit a passat benzinmotorokról, nem sokat hallottam róluk
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz roberto211 #103641 üzenetére
A Megane 2-vel nagyon sok bajod nem lesz, igyekezz minél fiatalabbat venni és kombit, mert sokkal praktikusabb és szerintem jobban is néz ki a négy ajtósnál. Minimum 1.6-os motorral szereltet vegyél. Ha nem mész évente sok km-t, akkor felesleges dízelt venned, az 1.9 dci-k bár nem rosszak, de ha az előző tulaj nem vigyázott rá, akkor lehet velük szívni.
A Laguna komfortban, csendességben más szintet képvisel, de az nyűgösebb jószág. Ott a 2 literes 16 szelepes motort keresd, van egy úgynevezett IDE (közvetlen befecskendezéses) motor is, de az érzékeny az üzemanyagra, nem a világ legjobb konstrukciója. Ha sokat mész, akkor 1.9 dci-t nézhetsz. Ha érdekel a dízel, leírom, hogy mik lehetnek a bajai.
Amit tboy kolléga javasolt, azok közül a Mondeo 1.8-as 125 lovas motorral nem rossz. A Passzátot 1.6 szopó benzinnel kerüld messziről.
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz roberto211 #103641 üzenetére
A családban van 3 Megane II, egy 1.4 16v egy 1.5 dCi és egy 2.0 dCi, mindegyik teszi a dolgát, az 1.4 egy időben forralta a vizet, de azóta úgy tudom, hogy megoldódott.
Illetve 1.5 dCi Grandtouron tanultam vezetni, már akkor 420e km volt benne, és még bontatlan volt a motor."Bad reklám is reklám too"
-
Morris
veterán
-
roberto211
őstag
válasz szőröscica #103643 üzenetére
Dízel nem kell egyelőre. se dci se hdi se tdi,se td, Egyrészt nem megyek vele sokat másrészt ha kicsit is kormol az engem már idegesít. Még a fehér füst is zavar télen benzinesnél nem,hogy dízelnél a sötét. Meg hangjukkal se vagyok kibékülve.
De visszatérve meganera akkor jól sejtettem,hogy nem rossz választás meg árban sem rossz..
1.4 limuzin nagyon tolókocsi? Vagy azért lehet vele menni normálisan viszonylag? Amúgy nekem is minimum 1.6 a cél de a többségük ahogy nézem 1.4.Grandtournak praktikusságon kívül van valami előnye még? Mert megmondom őszintén valahogy a limuzin nekem jobban tetszik de tudom,hogy ezt a törökök szerelték össze ugye. Amivel gondolom sok baj nincs, csak ahogy tc-s vidibe láttam/hallottam mondták,hogy francia példányok jobban össze vannak pattintva.
Lagunaba természetesen 2.0 alatt nem keresnék azért nagyobb kasztnija van mint meganenak gondolom itt már 2.0 az optimális.
Amit kérdeznék még.. Megane II-nél mekkora a hely legfőképpen elől? Pld Grandtour mennyivel nagyobb elől(bal1be) a limuzinnál? Nekem ez fontos,hogy magasabb legyen a mostani swiftnél, meg ne kelljen kihajtogatni a lábamat ha kiszállok..
Mondeo,meg passat annyira nem tetszenek így kihagynám őket..
#103645) tboy93 : Lehet márkaszerviz miatt.. Nekem azt nem mondták meg,lengéscsillapító cserénél,hogy lógnak a kormányösszekötőim.. Szerelőm mondta,hogy ez mi?? Nem szóltak vagy ilyesmi?
Csak ugye muszáj voltam oda vinni mert ingyen cserélték..
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Integrale
veterán
válasz tboy93 #103645 üzenetére
Közben beszéltem velük (külföldön laknak, nem vagyunk napi kapcsolatban),
úgy oldódott meg a vízforralás, hogy lecserélték egy E46-raDe az az 1.4-es egyébként sem túl erős, kb hasonló dinamikájú mint egy 1.6-os Passat.
roberto211: Ha a magyar kínálatot nézed, akkor egyértelmű, hogy 1.4-ből van a legtöbb. Inkább 1.6 legyen a cél.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
Új hozzászólás Aktív témák
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Milyen monitort vegyek?
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Autós topik
- PlayStation 5
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Elektromos cigaretta 🔞
- Akciókamerák
- Milyen notebookot vegyek?
- Spórolós topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest