- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Mozilla Firefox
- XPEnology
- ASUS routerek
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Önfenntartásra rendezkedik be a kínai chipszektor
- Chiptörvénnyel készül Trump elnökségére Dél-Korea
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen NAS-t vegyek?
- DIGI kábel TV
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
válasz cappa72 #55922 üzenetére
Itt Szolnokon rengeteg baleset van ebből, biciklis gázolás a zebra melletti bicikliúton közlekedő kerékpárossal.
Ha megáll az egyik autó ilyen kereszteződésben, a többinek is kötelező a zebra miatt lassítani, megállni, de rohadtul nem ezt teszik, és meg is van a baj...
Az hogy ilyenkor ki a hibás, na azt meg hagyjuk is, mert nyilván az autós is, meg a biciklis is (biciklisnek ott a macisajt, de az egyik megálló autó miatt a másik autósnak már úgy kell megközelíteni a zebra miatt az egész kereszteződést ahogy...)mezis:
Bónusz kérdés: Garázs elé beállva, kiszállok az autóból kinyitni a garázs ajtót. Magammal kell vinnem a gyújtáskulcsot?
Öcsödön nem árt, mert ott elvinnék 1 körre a Discóba[ Szerkesztve ]
-
aprokaroka87
nagyúr
-
mephi666
nagyúr
válasz cappa72 #55967 üzenetére
kb 3 hete pestről jöttünk haza: camponánál járutnk, onnan 6-M0-5 sorrend a cél... hatoson nagyon rövid a szakasz és a belsőből lehet felmenni az M0-ra: én meg olyan jól elbalfaszkodtam, hogy lámpánál a külsőben voltunk, belsőben audi, mindkét sávban sor... köv lámpa kb 200 méterre és onnan lehet menni balra M0-ra... nem akartam azzal szórakozni, hogy "beenged-e valaki az audi mögé, vagy sz*patásból inkább szűkíti a távolságot", ezért bekapcsoltam a rajtprogramot a 1.5tonnás 105lovas, 1.6os zafirában és "lenyomtuk" szerencsére nem versenyző volt az illető, így egyszerűen meg lett oldva (ha nem sikerül, akkor köv lehetőségnél jobbra le, megállás és újratervezés... már ahol meg lehet állni, olyan helyen)
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Szada85
aktív tag
válasz cappa72 #55967 üzenetére
Pontosan ezért igazán elkeserítö ezt látni, hogy mára ennyire elharapozódott az "individualizmus", és mindig az egyén önnön igénye magasabb rangú, semmint az egyébként évtizedek-évszázadok óta létezö, és -eddig- müködö viselkedési, vagy épp közlekedési normák, szabályok rendszere.
És még mielött elöjönne, nem, nem csak otthon van egy így, egyre több német Dashcam csatorna is születik (Eure Videos Fahrnünftig, Dashcam Drivers Germany), ahol ugyancsak tisztes mennyiségü alapanyagot küldenek be és osztanak meg.
Ez is aranyos, 3:50-töl a Mergás svejci, majd utána a kombi Audis mutatványa is cuki:
[YT-Eure Videos Fahrnünftig] -
Reggie0
félisten
válasz cappa72 #56032 üzenetére
Budai felso rakpart, 2 km hosszu dugoban araszolas 25-os csucssebesseggel, szoval itt meg az sem volt. Egyszeruen parasztok.
Amugy minden nap van legalabb egy szitum amikor valahol nem adjak meg az elsobbseget a kerekparuton. Neha meg 4-5 -is, pedig csak 2*35 percet megyek meloba es vissza.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz cappa72 #56185 üzenetére
USA-ban berakják az emberek a tepómatot, mennek 1000km és azokkal mennek végig, akik mellettük vannak. Ők sem látnak több autót útközben.
De egy negyedrészben kész lévő úttól miért várod el, hogy forgalma legyen?
Amit M6-nak hívsz az a Velence - Trieszt/Koper - Ljubljana - Maribor - Budapest - Uzhhorod - Lviv - Kiev útvonal C ágának Ploče – Szarajevó – Eszék – Budapest egy kis része.
Amíg nem lesz kész Kiev-től Ploče-ig, addig ez lesz.
Másik ok a kis forgalomra, hogy az M6 messzire elkerüli Pécsett. Ammennyi időbe kerül Pécsről felmenni az M6-ra, annyi időt nem spórol az ember az autópályán. + kevesen vannak akik megveszik az éves matricát, hogy 2 havonta egyszer felmenjenek BP-re. Ha visszahoznák a 3 napos matricát, máris többen lennének.
Egyszerűen a Pécsieknek ebben a formában nem éri meg az M6-os, de nem is nekik készült.
Budapestieknek lesz igazán jó, ha elkészül, hogy egy pályán egyenesen lemehetnek a Dél-Horvát tengerpartra."Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
Vismajor01
addikt
válasz cappa72 #56318 üzenetére
En is, de attol meg van amikor tenyleg tok hülyeség megállni, olyankor en se szoktam. Azt nemtudom 99.975%ban de sztem ha mar nem 100% akk mindegy. Mert ha csak 1%ban mesz at vagy 25%ban ugyanannyira szabalytalan es valoszinuleg 1%ban ugyanolyan korultekinto vagy mint 25%ban.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
őstag
válasz cappa72 #56802 üzenetére
Nagyon szomorú Remélem fellebbez és újra vizsgálják az egészet. Nem értek az dologhoz de totál laikusként mégis felmerül bennem a kérdés, hogy egy zöldnél való elindulás (az Illatos út irányából érkező, szintén zöld jelzésre elinduló másik jármű, amelyet a 22 éves B. Márk vezetett) hogy a viharba lehet olyan mértékű, hogy elveszítse a jármű felett az uralmát, illetve akkora erővel csapódjon be, hogy a másik autó sofőrje szörnyet haljon...
Hiába... ez a retek is egy újabb M."Ricsi" sajnos"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
mephi666
nagyúr
válasz cappa72 #56965 üzenetére
Legalább nyertek egy erotikus masszázst több részletben: a gerincmasszázst megkapták most az aszfalton, az erotika meg jöhet majd a sitten
A tervük annyi lehetett, hogy "kiraboljuk az ékszerboltot"
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Vismajor01
addikt
válasz cappa72 #57174 üzenetére
Egyértelmű
Papi normális volt, de nem tudtam vele megbeszélni meg volt vele egy dezdemóna aki ilyen tipikus "engem sose téptek meg szal úgy viselkedek ahogy akarok". Aztán annak valami csávója jelent meg(apja férfje kitudja...) az meg verekedni akart, de nem járt túl jól De nem vertem meg, hát nem vagyok 18 h egy parkolóhely miatt itt bántsak embereket DE azért gyorsan rájött h itt neki nem terem babér. A legviccesebb az, hogy amikor ez a két idióta elment akkor tudtam beszélni a papival és ő végtelenül normális volt és elnézést kért.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
mephi666
nagyúr
válasz cappa72 #57362 üzenetére
...ja, itt a tavasz és előbújtak barlangjaikból a korlátolt képességű, közlekedni nagyon vágyó madarak
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
mephi666
nagyúr
válasz cappa72 #57367 üzenetére
amikor asszony karambolozott egy busszal, akkor úgy mentem át a városon, mint egy állat... szabályosan azért, de tapostam rendesen a 60 lovas F-nek (szerencsére ijedtségen kívül baja nem lett... céges kocsinak kicsit elnyomta a busz az orrát)
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
mephi666
nagyúr
válasz cappa72 #57436 üzenetére
Csütörtök délelőtt 3-4 szembeforgalmas esetet raktak ki helyi csoportba: de nem ám sima kis egyirányú útról... körforgalom, egyirányú kiskörút, 2x2sáv, forgalommal szemben... ilyen világtalanoktól kellene örökre elvenni a jogsit (ez komolyan rosszabb, mint amikor valaki tudatosan egy gyökér, mert az még valahol tisztában van a szabályokkal)
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Zolás
addikt
válasz cappa72 #57440 üzenetére
Szerintem gázüzemű, és hátul van a tartály. Hibás valahol egy tömítés, és elpukkant.
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
nyikszi
őstag
válasz cappa72 #57440 üzenetére
Valamelyik cikkben azt írták, hogy több 10 méterre repült a gáztartály. Valószínűleg nem szakszerű beépítés miatt durranhatott el, de a kútkezelőjének is meg kellett volna győződnie, hogy van-e a gáztartályon hatósági zár (vagy valami ilyesmi).
''Ha az agyunk olyan egyszerű lenne, hogy megérthetnénk, olyan egyszerűek lennénk, hogy nem értenénk.''
-
mephi666
nagyúr
válasz cappa72 #57517 üzenetére
az is... plusz ami minden rendszer halála: a kivételek az ilyen helyzetek felismerése és megfelelő kezelése... pl itt felénk a jobbkezes kereszteződéseket sokan nem ismerik... nem egyszer le is dudáltak, amikor kifordultam a balról egyenesen érkező elé féktávon kívül úgy, hogy nekem volt elsőbbségem sőt sok olyan eset is volt, hogy érkezhettem volna lendületből, mert "úgyis nekem van elsőbbségem" és 100% lett volna a baleset... az ilyeneket hogy kezeled le algoritmusban? bekapcsolod a "balkán módot", hogy innentől kezdve jobbkezes kereszteződésnél satura álljon meg, ha beláthatatlan, mert simán jöhet balról egy vakegér, aki máshogy értelmezi a kreszt? (mármint aki úgy értelmezi, hogy egyenesen haladva neki van elsőbbsége) ...oké, hogy beleprogramozhatod a full defenzív, személy- és vagyonbiztonságot előtérbe helyező módot, de akkor garantálom hogy a forgalomban részt vevő humánok nagy része sportot fog belőle űzni, hogy legalább annyira sz*passák a robotsofőrt, mint a T-matricás autókat
#57518: büntetésből 1 hétig csak elektronszegény áramot kapjon?
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
válasz cappa72 #57858 üzenetére
Nem értem ebben mi a szabálytalan. Nyilván ha van hely biztonságosan kisorolni, s elengedni a villogóst, akkor ki kell menni, de azt is csak akkor csinálom, ha látom esélyét annak, hogy újra fogok tudni előzni. Mert ha nagy a forgalom, akkor nem húzódok ki, mert örökre ott ragadok két kamion között.
Sávváltásnál én lassítani már csak azután szoktam, miután visszasoroltam kívülre. Persze ha kevés a hely ott, akkor nyilván még a belső sávban lassítok vissza, de csak annyira, hogy biztonságosan visszasoroljak. A lényeg, hogy az előzéssel minél gyorsabban végezzek, minél kevesebb ideig tartsak fel másokat.
Make Asia Great Again!
-
válasz cappa72 #57865 üzenetére
Jahogyja. Ha előtted is tele van a belső sáv, akkor párhuzamos közlekedés valósul meg, s nincs jobbratartási kötelezettség.
Mondjuk ha csak néhány tötymörgő van előttem, s nem hajlandók a kis pondró 20 éves focusom elől kitérni, míg mögöttem valami agresszív dög SUV vagy sportkocsi van, akkor azt előre szoktam engedni oszlatni. Általában beválik.
[ Szerkesztve ]
Make Asia Great Again!
-
Chris Kiki
senior tag
válasz cappa72 #57865 üzenetére
Ja, ez így rendben van, ilyenkor én sem fékezéssel veszem fel az előttem haladók sebességét. A mögötted 150-nel közlekedőt sem kell elengedned.
Amiga 1200 - Blizzard 1230 MKIV 68030@50/68882@50 - 2MB Chip/128MB Fast - 4GB CF - Classic WB 3.1 - WHDLoad >>> and the Amiga lives forever
-
szebe
addikt
válasz cappa72 #57922 üzenetére
Sokan nem ment valszeg szembe, mert ott a Népliget.
Az egyik kijárat pont nem látható a videó indulásakor a kép bal szélén, a másik meg az Üllői felüljáró alatt van, azoknál fordulhatott ki a szembesávba.Ettől függetlenül az ilyen tényleg ne vezessen. Max 5 percet ha nyert így...
[ Szerkesztve ]
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
Szada85
aktív tag
válasz cappa72 #58047 üzenetére
Én ezt értem, még azt is elhiszem, hogy nincs tévedhetetlen rendszer (ugye arról is lehetne beszélni, hogy mennyire "modern" maga a rendszer, nem egy átjárót ismerek, ahol egyik irányból elmegy a vonat, a másik irányból érkezö még megáll a megállóban, de a sorompó zárva marad, mialatt tucatnyi autó áll és pöfög egy helyben).
De azért aki nem tud "megoldani" egy ilyen forgalmi helyzetet, hogy "egy sínpár, megállsz, elnézel jobbra, balra, akár mégegyszer mindkét irányba, nem jön semmi, oké, mehetsz", annál azért elgondolkodtató, mennyire való a közlekedésbe.
-
konci79
őstag
válasz cappa72 #58078 üzenetére
Az is kell hozzá...
Minap egy körúton, ahol 2 sáv, alárendelt útról, ahol amúgy 30-as korlátozás van( le se sz..ják), kifordult egy Audis leányzó lendületből egy másik Audi elé, aki kb. 10 méterre volt.
Annyi szerencséje volt, hogy a másik sáv üres volt, egyből áthúzta a kormányt ( bár nem hiszem hogy volt ideje megnézni, inkább csak reflexnek tűnt), így megúszta.
De ha valaki pont jön ott is...Eladó DDR4 GSkill 2x8 GB 4000 MHz CL16
-
mephi666
nagyúr
válasz cappa72 #58192 üzenetére
biciklivel 50-60 közt egy apró kormánymozdulatra is durván be tudott szitálni a jármű... most duplájával egy deszkán állva gyönyörű lehet az esés...
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
nagyúr
válasz cappa72 #57791 üzenetére
Hétvégén megint majdnem ugyanaz, csak most a Balatoni bicikliútnál...
VW megállt a bicikliutas kereszteződésnél, hogy átengedje a bicikliseket. Előzékeny, udvarias szeretett volna lenni. Erre hátulról egy Astra G beleszaladt...
Szegény VW-s nőt sajnáltam nagyon, bár az is igaz, hogy a vonóhorog miatt kisebb baja lett, mint az Astra-nak. (utóbbinak hűtővíz is elfolyott...) Az előzékenysége (éözveztve) okozta a "vesztét" (természetesen az opelos volt a ludas). Kb. 3 éves lehetett a VW (R-rel kezdődött a rendszáma, látszott, hogy új)
Hozzáteszem, hogy a bicósoknak STOP tábla volt, és annak rendje és módja szerint megálltak.B.C. Rich Warlock Platinum series eladó 105kHUF
-
t72killer
titán
válasz cappa72 #58963 üzenetére
+#58962: ez nem már toleranciával korrigált érték?
#58967: drága meccs lesz, mert beveszik az ügyedet, bevizsgálják az órát, ami garantáltan nem fog alulmérni, a végén meg perkálni kell a kazalnyi szagértői-enyveskezűmanageri-ügyvédi ktg-eket.
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
mephi666
nagyúr
válasz cappa72 #59039 üzenetére
...ha táblázás van és nincs közvetlen munkavégzés az út mellett, akkor tábla +20ra szoktam beállni óra szerint, ami felfelé csal vagy 5öt... 40 helyett 60, 60 helyett 80... hogy ha netán fotóznának, ne legyen olyan fájdalmas... így is szoktak ránk mászni és előzgetni
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
mephi666
nagyúr
válasz cappa72 #59088 üzenetére
...hasonlóan úgy jártam korábban, hogy előttem levő kanyarodott balra, mögöttem levő meg úgy gondolta, hogy a kereszteződésben mindkettőnket kikerül jobbról... meg sem kellett állnom, csak lassítanom, majd kezdhettem gyorsítani, amikor a gyökér már jobbról mellettem volt és kis híján rám húzta
padkára meg senki nem kényszeríthet fel, csak mert neki épp sietős... 1 hónapja kaptam el jobb elsővel úgy padkát, hogy az éppen sérült volt és a törésnél egy hegyes darab oldalról megb*szta a gumit, ami így cserés lett nem rizikóznék hasonlóval szándékosan egy hülye kedvéért...
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest