-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
kenny123 #4994 üzenetére
Generátort terheli azért durván, az valamennyi plusz fogyasztást okoz.
Amúgy ezt a fűtést nem te szabályzod, hanem a motor hőmérsékletéhez igazítottan kapcsol ki-be.
Relével működik, az hajlamos kifeküdni. Mondta ismerős hol a relé, na nekem az kínai, valami ereszben egy műanyag doboz aminek felnyitható a fedele, benne valami fém lemez, az hajlamos szétnyílni, megolvadni. Ha az egybe van, akkor esélyesen működik.De ez csak 1.9 TDI-re vonatkozik, és abból se minden típusra. 1994-től fordul elő ez a megoldás. Gyertyát is kell benne cserélni néha
[ Szerkesztve ]
Jobb keveset érteni, mint sokat félreérteni.
-
DeFranco
nagyúr
válasz
kenny123 #4994 üzenetére
Ésszel... ha nincs rásegítés, akkor a hőt a motortól veszed el, és az lassabban melegszik be, jobban kopik, és talán hidegen többet is fogyaszt. Utasteret fűteni akkor illik, ha a motor már szépen bemelegedett, mert ezzel nagyon sokat kímélsz a gépen.
Klíma dettó, az is a motortól veszi el a meleget, ha egyébként nincs rásegítés (de ezt erősítse meg valaki, én így tudom).
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Bitcoin topic
- Vezetékes FEJhallgatók
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Asszociációs játék. :)
- PH!otósok beszélgetős, offolós topikja
- Milyen egeret válasszak?
- PlayStation 5
- Kingdom Come: Deliverance II teszt
- Az OpenAI szerint az USA-nak sürgősen újabb adatközpontokra van szüksége
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest