-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
simonjoe
őstag
válasz Zola007 #153422 üzenetére
....minek is kivenni?? Én szoktam egy vezérlet kis áramú töltőt rátenni egy-egy napra téli időszakban, de ki nem veszem.
(#153406) focvis : nem találtam kicsinek a csomagtartót amikor néztem, a horog kell!! Bringa szállítás játszik. Azért csak dobj egy üzit vagy csörgess meg ha aktuális lesz!
Joe
-
simonjoe
őstag
Sziasztok!
Ma odab@...tam a CC alját egy brutál forgalom lassító tereptárgyhoz . Nagyot koppant meg súrlódott is, gondolom lejött a "zománc" néhány helyről. Mit javasoltok, mivel kell ilyen esetben kezelni???
THX!!
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz molnarpeter #153717 üzenetére
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz focvis #153754 üzenetére
Jó Reggelt!
Mindenképp Thule-t vegyél, ha van rá lehetőséged. A többi csak klón, van amelyik jobb ezek közül, de van sajnos amelyik elég hitvány. Ezért is ajánlanám a Thule-t. Abból pedig Te döntöd el, h mekkorát veszel, mennyi bringát viszel vele. Mennyit áldozol rá. Én már régen vettem az enyémet (EuroWay 923), szerintem már nem is lehet kapni. Szállítottam tetőn is, (ott is Thule szettel) de a kettőt nem lehet összehasonlítani! És most mindegy, h a tetőcsomit másra szeretnéd használni. A tetőre macera felpakolni, maga az előkészület is durva. Csomagtartót feltenni, majd a szállítókat, csak utána a bringákat. Az meg ugye attól függ, h milyen. Az outival nem volt gond a maga 6kg-jával könnyen feldobtam. Ezt már az villanybringával nem tudnám megtenni a lenge 23kilós fossal. Továbbá nagy lett a fogyim, a szélzaj, és egy hosszabb nyári szállítás után tele volt a gép bogártetem maradványokkal. Ja, és a tetőn történő szállítás sebességhatáros!! A horgos teljesen más dimenzió.
Szóval ne habozz!!Joe
-
simonjoe
őstag
válasz focvis #153756 üzenetére
....majd pálinkázunk jövőre (ha ismét lesz) Malacnál
A függőleges terhelésük a horgoknak nem olyan nagyok cc. 50-70kg. Ezeket a paramétereket tudják tutira a Thule horgos szállítói. No, ezért fontos, h bevált tesztelt szállítód legyen. Nem vagyok biztos abban, h a koppintós cégek szállítói megbízhatóan teszik a dolgukat nehezebb gépek szállítás közben is. Én a szállítóra felálltam (110kg) és a nejem vitt egy kört itt az utcában. Kibírt. Arra kell csupán figyelned, h mindig a belső oldalon, a horog felöl legyenek a nehezebb bringák.Joe
-
simonjoe
őstag
válasz pècsimunkás #154086 üzenetére
Ez egy teljesen korrekt ár! Nekem e CC-hez, MANN filterekkel, egy új leeresztő csavarral és LM olajjal munkadíj nélkül ennyi.
Joe
-
-
simonjoe
őstag
most találtam:
[link]Joe
-
simonjoe
őstag
válasz Magnum_ #155021 üzenetére
...bocsánat, azt hittem otthon sanyargattad magad. A saját tapasztalatom írtam, én két futópadot kivégeztem itthon, egy kedves barátom ajánlotta az evezőpadot, hát más vonal! (szerintem valami középkori kínzóeszköz mai reinkarnációja. De, próbáld ki lent a teremben, ha van rá lehetőséged.
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz pècsimunkás #155601 üzenetére
...hát ha jól emléxem az előző generációs RAV dízel egyike a legszarabb motorkonstrukcióknak. Bár nagyon kellemes élményem van egy RAV4-ről. Ennek ellenére unalmas, egyszerű és gyenge minőségű belső amit akkor tapasztaltam. Az újakról semmit nem tudok, gondolom tízen akárhány év után csak sikerült valamivel jobbat, szebbet alkotniuk.
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz tboldi #156491 üzenetére
...csak megköveznek érte!
(#156490) Doki16: egy tökös villanyosnak rá kellett volna állnia az orrára, oszt jól otthagyni a pics@....ba, had szenvedjen a kiállással.
....vagy még egy Tesco-s zacsiba kromofág és egy adag pillanatragasztóval rögzíteném a tető közepére!![ Szerkesztve ]
Joe
-
simonjoe
őstag
1kis fogyasztási infó a szarfosdízelről.
Tegnap Ausztriában csatangoltunk közel 700km-es úttal mögöttünk értünk haza. Itthon kicsit merészebben, pályán 130-160, kint már betartva a korlátokat a végelszámolás 4,8l lett. Én is azt vettem észre, h a rátankolásos méréssel ez így nem fedi a valóságot. 0,3-0,5l többlet az eredmény, tehát kicsit kevesebbet mér a kocsi fogyasztásmérője.Joe
-
-
simonjoe
őstag
válasz MunezXBK #157476 üzenetére
...én tavaly cseréltem ki a CC-ben a 9éves gyári xenont erre a 6000k-esre.
[link]
Nagyon nem bántam meg.
Gondolkodom még a ködlámpa cserén, egy utólagos xenon szettre, egy kicsit megemelném, az alsó szegmensben sokat segítene, és nem is lenne bántó a szemből érkezőknek.Joe
-
simonjoe
őstag
Szívesen megmutatom a CC-t. Igaz csak 250k van benne 11 éves. Patika kívül belül. A lámpáin látszik igazán mennyire megkímélt csillognak mint a szalonból kijött verdáé. Belül no kopás, egyedül a kormányon látszik a használat. A motortér csont száraz. Én pl. nem azért cseréltem EGR-t benne mert már hibát dobott, hanem ezért mert már könnyezett az alja. Csak gyári alkatrészek, 10k-s olajcsere periódus stb.
A környezetemben több ismerős kért, szóljak, ha valamikor eladom, mert kell nekik. Eddigi autóim mind így mentek el.
(#157821) MasterMark: sajnos ez nálunk ezen nem lesz egyszerű túl lendülni, mert a magyar ember végtelen fifikás. Tegnap voltam műszakin, egy barátom vezeti a vizsgabázist. Beszélgettünk többek között az óra tekerésről, ma már, (vagy működött ez régóta) az a divat, h műszaki előtt tekernek bele az órába a nagy futásteljesítményű autóknál. No, azt ugyan majd lekérdezheted a nyilvántartási rendszeren!
(#157827) dj79 : Hogy a dízel szar? Nem vitatom, főleg a régiek, a nagyon régiek (igaz azok viszont megbízhatóbbak) DE! A hegyekben megfizethetetlen számomra, vagy az érdi M7-es emelkedőn nem esik vissza a tempomatos sebesség, mert lepkefingnyi nyomaték van benne. Én maradok a dízelnél, talán annyi, hogy hibrid lesz ebből a vérvonalból, vagy egy Volvó, vagy egy merkádesz. Továbbá tegnap számolgattam, h 160k-s futás mellett közel két millát spóroltam az üzemanyagon!
Szóval nekem tolhatjátok a dízelszar mantrát!Joe
-
simonjoe
őstag
Gyorshajtásról. Nézzétek meg ezt a videót, különösen ott figyeljetek, mikor azt magyarázza, h mekkora sebesség milyen sérülést okoz. Én sok dolgot átértékeltem miután megnéztem.
Joe
-
simonjoe
őstag
Sziasztok!
Egy barátom régi golfjában motort cseréltek, a motort vette valahol. Mi kell ahhoz, h ez legális legyen??
Gondolom újra vizsgáztatni kell. Az új motorhoz kell valami papír?? Mert az bizony nincs, még számla se.Joe
-
simonjoe
őstag
válasz Magnum_ #158622 üzenetére
...motorkódos, de más kódú blokk került beépítésre.
AJM volt és AXR lett. Gondolom, ha egyezne a kód akkor lehetne hátra dőlni, de mivel változott, ezzel az a procedúra játszik amit írtál. De valójában a blokkon valahol olvasható a motorkód, vagy hogy kerül ez ellenőrzésre? Én most voltam műszakin nekem is kód van a forgalmiban, de csak az alvázszámot ellenőrizték.Joe
-
simonjoe
őstag
Sziasztok!
Tudtok ajánlani egy jó kárpitost aki otthon van a bőr felújításában?
THX!Joe
-
simonjoe
őstag
válasz molnarpeter #158906 üzenetére
Köszi!!
Szép munkát végeznek, a képek azt mutatják, felkeresem őket.Joe
-
simonjoe
őstag
....hogy a x@...rba kell nektek ennyit fizetni?, a CC-re 23eHUF az éves biztosításunk.
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz rbalint88 #160039 üzenetére
Milyen kedves és tapintatos vagy!
Valóban már a "B" oldal forog nálam. Csak egy húszas van közöttünk. Nem lakom messze a fővárostól, a talicska a Zasszony nevén van és tényleg a legmagasabb bónuszban van a biztosítás a Signal-nál. Én akkor is sokallom amiket írtok. Ha meg fizetni kell nekik akkor mindent kitalálnak, h ne fizessenek rendesen. Én pl. (és most ne nevessetek ki!) most hallottam valakitől, h nem rendes új árat számít az alkatrészekre, hanem valami avulást vagy mit. Te meg bemész a bótba és kérsz egy nem új, hanem "avult" alkatrészt. Faxa!!Joe
-
simonjoe
őstag
válasz grizlisandor #160062 üzenetére
Nem értem én sem, nálunk ajánlva küldik ki, dolgozunk mindketten, macera átvenni.
Joe
-
simonjoe
őstag
válasz molnarpeter #160283 üzenetére
Köszi! Megkeresem.
Én azon gondolkodtam ma, h dupla "olajcsere készletet" rendelek.Joe
-
simonjoe
őstag
Sziasztok!!
Tudna valaki segíteni, h 2005.ös 1,4-es Jazz-ba milyen olaj kell??
THX!![ Szerkesztve ]
Joe
-
simonjoe
őstag
-
simonjoe
őstag
7végén autóztunk 2x 130km körüli távot. A Kiskunsági Nemzeti park kietlen sivár részére szoktuk a harci kutyánkat(Yorki) elvinni sétálni (vadászni ). Kietlen, soha senki. Csend nyugalom, szeretjük. Sem oda, sem vissza nem találkoztunk senkivel, pontosabban "szervekkel". Szóval nem olyan gáz közlekedni szerintem.
Joe
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen