- Windows 11
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Crypto Trade
- Programozás topic
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Microsoft Excel topic
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Zyxel NAS326
- YouTube
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
simonjoe
senior tag
Ezt az ócska dumát!!
Szerinted van ép eszű ember aki ezt nem ellenzi!!??
Pontosan ezért születtek korlátozások, tiltások.
Nem mostani a kép, mint ahogy a kutya sem, mindezek ellenére azt eltagadni, h a kutya kiállása nem példás ostobaság lenne.
De, tudod nem is igazából ez a gáz, nézz meg egy mopszot, vagy egy angol, francia buldogot! Na azon elgondolkozhatsz.Joe
-
simonjoe
senior tag
Én egy CBAB-t hajtok negyedik éve. Az első dolgom volt gépésszel megcsináltatni. 100k val vettem, most tartok 300k-nál. Nem mondom, h nincs vele gond, de csak a "sallangokkal". Nagyon szeretjük, nincs tervben a csere. Egy szaladgálós kis benzinest veszünk most mellé, a CC így csak hosszabb utakra lesz használva.
Joe
-
simonjoe
senior tag
Nagyon sokat gondolkodtam rajta, de minél jobban megy az idő felettem, annál nyugodtabb vagyok. Mágival beszéltünk erről, én a csipppszelést nem preferálom, ami nektek volt és a mienk között csak a turbó a különbség és a szoftver. Venni akartam gyári 170LE-s turbót, de mindenki fázik a cseréjétől. Pedig nem értem, turbócsere és átírni a CBBB progiját. Feladtam, mert macerának érzem, meg már elfogadtam ilyennek (lomha szar ). A PH-tól kétszer kaptunk levelet a visszahívás miatt, nem vittük el. Egy barátom Touran-ján módosították a szoftot, és állandóan regenerált, olyan 300km-enként. Keresett egy varázslót, visszarakta neki a gyárit és most boldogság van. Ezt a tortúrát meg végképp nem akarom végigtaposni.
Joe
-
simonjoe
senior tag
válasz ΞΔGLΞ #177481 üzenetére
Teljesen 1értek veled. Sajnos Magyarországon az autó lassan a luxuscikkek közé sorolható. Sokan vágynak rá, és vesznek olyanok is kiknek a fenntartása már komoly kihívást jelent. Azt gondolom megvenni nem annyira nehéz, mint inkább gondosan üzemeltetni. A környezetemben több olyan ember van akik xarnak rá. Az egyik vett több mint 10éve szalonból egy SX4-et, vigyorogva mesélte, h 8 év után cserélt benne olajat, kötelező szervizben sosem volt. Amikor kérdeztem, h miért? "Mert nem volt rá pénz!" Jah, és sosem volt tele tankolva.
A másik fószer 300k-ért vett egy BMW-t, örül mint majom a farkának, mert van rajta 2 év műszaki. Két lelakott autója már az udvaron van. Én 500k-ért nem találtam valamire való használt autót amibe nyugodtan be merem ültetni a nejem. Ennyire legatyásodtunk, vagy mi a fene van a fejekben??Joe
-
simonjoe
senior tag
válasz #89309696 #177532 üzenetére
Én nem tudom hol? A régi swift lett volna a cél, de amit megnéztünk mind egy cafat sz@...r volt, vagy frissen alvázvédve. A Suzuki fórumon le is beszéltek róla. Azzal az indokkal, h nem biztonságos, főleg már a fellelhető állapotuk szerint sem. Ezt támasztja alá a tapasztalatom is. Így emeltük az árat és hamarosan ettől a gyártótól, de egy korszerűbb példányt (Splash) hozunk haza. Bár Q...vára nem tetszik, de a fenntartási költségei nevetségesek. (olajcsere szett 10k, és kb. ennyi minden hozzá, gyári fejegység, multikormány, karosszéria elemek stb. ) Én a Honda Jazz-re szavaztam volna, és ebben az ársávban 1,5 mill-ig lett is volna, de egy ismerősöm megijesztett, h eszi az olajat nála. Majd ezt egy szerelő is megerősítette, így "dobtuk". Versenyben volt még az újabb Twingo, de azok meg a nejemnek nem tetszettek, övé az érzelmi döntés, Ő fogja használni. A többi típusról amiről írtál nem tudok semmit, így azokat nem is néztük.
Joe
-
simonjoe
senior tag
válasz #89309696 #177583 üzenetére
Majdnem, nyugatra a fővárostól cc. 30km-re. Négyet néztünk, hármat itt a fővárosban, egyet Debrecenben. De ha tudsz jót szólj!! 1,3-as, 16 szelepes és legyen benne klíma, ezek voltak a kitételek. Egy sem volt jó, mind rohadt, a debreceninek a karosszériája még jó volt de abban meg állt az olaj a motortérben. Hosszas tanakodás után maradtunk a Splash-nél. Mondjuk itt is van vakítás rendesen. Nem akarok olyan külföldit venni amit a kereskedő még át sem íratott, továbbá gyanítom, h esetleg tekergethetik az órákat benne. Néztünk olyan 90k-t futott 2009-est aminek tükörre volt kopja a kormánya, ki volt ülve az ülése. Nem 1xű, már rájöttem, tegnap Szombathelyen voltunk megnézni 1et, de a nejemnek nagy az elvárása, nem volt jó neki, nem tudom kigyökölni a Zagyából, h 10+ éves autók nem csontnélküliek.
A macskával való viszonyod megértem. Én is kutyás vagyok, ha a Yorki ebbe a kategóriába tartozik, de nagy macsek vadász. A szomszéd valami "márkás" macskájának a szervizét fizetnem kellett pár évvel ezelőtt mert Szotyi harci kutyám kitépett egy darabot a nyakából.
(#177584) Qru : sajnálom, h kiesett a kosárból, én nagyon szerettem volna, az az igazság, h a Zasszonynak nem nagyon tetszett, ezért nem is feszegettem. Lassan belefárad Ő is a haszontalan mászkálással és 1x csak beadja a derekát, legközelebb már csak a hó végén tudunk menni mustrára (Splash) úgy érzem, h azt elhozzuk.
(#177595) rbalint88: Nekem az tetszik benne, mint írtam, h aprópénz az alkatrészára. 10eHUF egy olajcsere szett kontra Passat CC 40. Nagyon nem mindegy! Remélem nem fogunk mellé. Ja, és amit néztünk idáig, azok nem voltak rozsdásak, igaz 2009-estől keressük.Joe
-
simonjoe
senior tag
Kiszállok a kifaszázós csoportból, erős a mezőny és az elvárás!
Joe
-
simonjoe
senior tag
válasz ΞΔGLΞ #178180 üzenetére
"Az adásvételin van többek között egy rubrika, az eladás ideje: év, nap, óra, perc, ha azt mindeki aláírta, tanúkkal, akkor onnantól semmi közöd nincs az autóhoz"
Sajnos ez nem így működik! Majd akkor fog az általad leírtak bekövetkezni, ha az okmányiroda az eladó, vagy a vevő példányára ráteszi a pecsétet! Ezt sajnos én már megszívtam.Joe
-
simonjoe
senior tag
válasz Magnum_ #178202 üzenetére
Ez világos! Egy régi autónk eladásával volt nem kevés bonyodalom. Az a lényeg, h nem volt még bejelentve az adásvétel egyik oldalról sem. Ez idő alatt az új tulaj kreált egy rendőrségi ügyet a kocsival, (ez pár nap leforgása alatt történt) A szervek hozzánk jöttek ki, mi lobogtattuk az adásvételit, nem érdekelte őket, mert az okmányirodában még a bejelentés hiányában a tulajdonosváltás nem történt meg. Nem volt könnyű eset, ezért bátorkodtam írni a fenti sorokat.
Joe
-
simonjoe
senior tag
válasz szabonagyur #182799 üzenetére
...ha megfelelő töltöttséggel tárolták, esetleg időnként rá is töltöttek, semmi rizikót nem rejthet az akku.
Joe
-
simonjoe
senior tag
Életem egyik legszörnyűbb órája volt a matek szigorlatom
Valami történt a Splash-el, azt mondja a Zasszony ha jobbra teljesen alászedi a kormányt, szörnyű kattogás hallatszik arról az oldalról. A másik irányba nem, és csak akkor, ha csontra kitekeri a kúrmányt. Szerintetek??[ Szerkesztve ]
Joe
-
simonjoe
senior tag
-
simonjoe
senior tag
válasz tboldi #183197 üzenetére
A szivargyújtó csak akkor jó, ha állandóan feszültség alatt van, mert egyébként sok értelme nincs. Pontosabban csak akkor ha csak menetközben akarod használni a kamerát. Én egy Viofo A129 Pro dualt-t vettem, természetesen egy hardwire kittel együtt, de nem köthetem a szivargyújtóra, mert az autó rendszere lekapcsolja a feszt leállás után cc. 30 perc után. Így a mozgásvezérlés nem működne ha "lepihen" a kocsi.
#183198oliwire: a hardwire kitt erre hivatott.[ Szerkesztve ]
Joe
-
simonjoe
senior tag
-
simonjoe
senior tag
válasz BigBlackDog #183242 üzenetére
..igen, de az láncos és ott is baj van a pumpával, ott a fogaskerék sz@...ródik el.
Joe
-
simonjoe
senior tag
Az enyém CBAB-s, 100k-nál volt egy gépészeti beavatkozás, a balansztengelyt is "felfúrták" és így kapott egy hozzá való gyártott hexagont. (kassza 180eHUF) Az a helyzet, h nem volt csúnya a kivett tengely szinte századnyi kopások voltak az éleken. Én közben váltottam szerelőt, aki azt mondta, h fölöslegesen dobtam ki ennyi pénzt, Ő 150K-nál szokta cseréltetni, a módosított hosszabb és keményebb kivitelre ami nincs 3eHUF. Megkeresem és csinálok a régiről képet.
Joe
-
simonjoe
senior tag
válasz MasterMark #184711 üzenetére
Az elég baj lenne, ha nyugalmi áram mérésére már lakatfogó kellene!
#184710MPowerPH:
Ja-ja! Pontosan ahogy leírtad, csak a műszert csatlakozóit tedd árammérés pozícióba, majd ne feledd alaphelyzetbe tenni mérés után!Joe
-
simonjoe
senior tag
Urak!!
Hogy lehet kinyomozni, h egy autóban hol az irányjelző relé? Nem találom a nejem Kocsijában (Suzuki Splash).
Bekapcsolva kutattam a relét, hátha meghallom, de annyira sípol az autó indexelés közben, h semmit sem hallok tőle. Végigtapintgattam a reléket, de úgy sem találtam. Most ott tartok, h be kellene szereznem egy fonendoszkópot, talán azzal megtalálom Röhej, h nincs semmi infó a handbúkban róla, meg egyikről sem, csak a biztikről.Joe
-
simonjoe
senior tag
válasz grizlisandor #184747 üzenetére
ottsetuggyák
#184748tboldi:
türelmetlen vagyok, majd hétfőn hívom az ismerőst márkaszervizből, remélem Ő tud segíteni. 1ébként azon sem lepődnék meg, ha ez már nem relé vezérelt lenne.[ Szerkesztve ]
Joe
-
simonjoe
senior tag
kedvesek vagytok!! Nem olyan nagy dolog ez, biztos megtalálom! Max, xarrá szedem. A nappali menetfény miatt is le kellett bontanom az elejét, igaz először kivert a víz magától a gondolattól is, de így utólag nem volt gáz.
Joe
-
simonjoe
senior tag
válasz Tsebacsi #185755 üzenetére
Én melletted állok!!! Az itthoni Hi-Fi tunerjén is van DAB vételi lehetőség és bizony én azon hallgattam műsorokat, zenéket. Sokkal tisztább, kiegyensúlyozottabb volt a hangzása. Csodálkoztam is a megszüntetésén, de a döntéseket Qrmányunk hozza mint írtátok, ilyen-olyan okok miatt.
Joe
-
simonjoe
senior tag
válasz seadrone #185939 üzenetére
...ha észreveszed, h nem világít a lámpája, abban az esetben látod az autót. Akkor minek a lámpa?? Rossz látási viszonyok között megértem. Ma a tízes úton egy új Rav4 jött mögöttem, villog, kapcsolgatja a lámpáját le-fel, próbálta a tudtomra adni, h kapcsoljam fel a világítást. Nem tettem, nem volt verőfényes napsütés, ennek ellenére jó látási viszonyok között zajlott a forgalom. Ha valaki nem lát rendesen akkor szemészet!
Joe
-
simonjoe
senior tag
...vitat6atlan, h az automata váltó q..va kényelmes, és senki se mondja nekem, h a manuál váltogatás adja meg az autózás élményét. Szerintem azért egy korszerű új 9-10 sebességes automatával is lehet vigyorogni. Ennek ellenére én örülök, h kézi még az autóm. Pontosan azért mert nem hiszem, h egészséges egy motornak, h 1200-1500 körül már váltogat, főleg így hidegben. Persze ennek is megvan az oka, de nem a motor élettartamának a növelése a cél.
Joe
-
simonjoe
senior tag
jó téma ez! Akkor kézi vagy aut???
Joe
-
simonjoe
senior tag
Én azt gondolom, h mindenképpen jó-jobb vezetéskényelmi szempontból az automata. Azt viszont kifejezetten sajnálom, h Greta Thunberg és a fogyasztói társadalom ebben erősen negatív tényező.
Joe
-
simonjoe
senior tag
BUÉK!! Mindenkinek kívánok nagyon jó egészséget, gondtalan boldog évet és mosolygós autózást!!!
Joe
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen