- Synology NAS
- Aliexpress tapasztalatok
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- SkyShowtime
- Vírusirtó topic
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Programozás topic
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
simonjoe
senior tag
válasz marton.m #254731 üzenetére
..mi rendszeresen járunk ki, sosem volt még gond. Igaz a navigációval nem foglakozunk, mert oda is van éves pályamatricánk (imádom a kanyargós autópályáikat). Mindig eltakarítják mindenhol a havat, sűrűn lehet találkozni hókotrókkal havazás idelyén, egyedül egy helyen nem szokták, az pedig a város sétáló utcája, de annak pont ez adja meg a hangulatát. Vezzes óvatosan ahogy szoktál és kell, és nem lesz semmi baj. Kellemes időtöltést kint!! Ja, és sokkal de sokkal jobb minőségűek az útjaik, kellő képpen szélesek is, és a lengyeleknél szintén ezt fogod tapasztalni.
Joe
-
simonjoe
senior tag
válasz syIex #254757 üzenetére
Én két éve indultam (volna) el ekkora összeggel a Zasszonynak az általad leírt feltétek mellett autót keresni. Sajnos ezért az összegért mindent(is) lehetett venni, de értékelhető, olyan autót amivel szívesen elengetem volna, nem. A kassza vége 1,6 milla lett egy 10 éves Splash tárgyában. Volt benne 65e km. Teljesen jó állapotú autó volt. Egy barátom márkaszervizében még azon melegében rá lett locsolva 300e HUF. De, azóta köszöni szépen jól van, csak a kötelező szerviz és a tankolás a kiadás. Fogyasztása 5-5.5l között. Szóval értékeld át a keretöszeget.
Joe
-
simonjoe
senior tag
Sziasztok!!
1kérdés.
Vonóhorog paraméterei között:
"vonógömbre nehezedő legnagyobb statikus tömeg"
Ez a függőleges terhelést jelenti?THX!
Joe
-
simonjoe
senior tag
válasz molnarpeter #256335 üzenetére
Köszi Peti!!
Március elején mennénk négyen egy külföldi bringatúrára. Ami azt jelenti, h négy bicót is vinnem kell a horgon. Így sakkoznom kell a tömegekkel, nem cipelhet akármennyit. A horog műbizonylatán ezzel a szöveggel van megadva 90kg.
#256338Qru:[ Szerkesztve ]
Joe
-
simonjoe
senior tag
-
simonjoe
senior tag
Zsámbék-Baja(M1-M0-M6)-Szeged-Dévaványa
Haza a négyesen majd M4-M0-M1
Pályákon 130-140, Békés vármegyében Q..va sz@..rok az utak, néhol 30-40-es tempó. A négyesen full román kamion sor.
Dévaványán meg majdnem sikerült elütnöm egy kamikáze bringást. Sötétben, fekete ruhában, világítás nélkül. Az utolsó utáni pillanaban vettem észre. Sajnos többen is így közlekedtek.
660km, 4,7l lett a vége.Joe
-
simonjoe
senior tag
válasz guftabi96 #256746 üzenetére
A Wabererrel csak óvatosan! Mi is átkötöttünk( mult év november) hozzá, az ő ajánlatuk volt a legjobb, nagyon jó! Majd decemberben jött a levél, h fizessünk még annyit mint az éves díj, mert nem kapták meg bónusz besorolást és visszasoroltak 10-ből nullára. Elküldtem az előző biztosító kártörténeti igazolását, nem reagáltak. Hívtuk, azt mondták nem kapták meg, de az nem is lehet jó, mert csak az előző biztosító hivatalos igazolására tudnak változtatni. Most ott tartunk, h a MABISZ-t is megkerestük ezzel a panasszal. Szóval nem kicsit katyvaszos a történet.
Joe
-
simonjoe
senior tag
válasz molnarpeter #257588 üzenetére
Én csak kerékpárszállítót akasztok rá, levehető. Nem szívesen hagyom fent, félek, h ha erősebben megtalálnának hátulról akkor tolná az alvázat is. Le van zárva a helye szinte semmi sem látszik, és kb 1perc feltenni.
Ennyi látszik belőle:
Joe
-
simonjoe
senior tag
-
simonjoe
senior tag
alakul ez:
[link]Joe
-
-
simonjoe
senior tag
válasz Tsebacsi #258419 üzenetére
...ja, azokra gondoltok, kik a belsőbbekben is ezzel a tempóval közlekednek, előznek? Az tényleg gáz!
#258381cross56:
Most néztem a képeket. Meg kellene nézni, h az ütközők megvannak-e amire beül a fedél. Szerintem azért megy beljebb mert letörhettek. Kézzel ki tudod húzni, közben fordítod is, h a fúvókák beálljanak a lámpa irányába. Megtartod és látni fogod, h a lökös belselyében ott vannak-e a peremek.Joe
-
simonjoe
senior tag
Tesztelitek a ChatGPT-t?
Zavarba ejtően toppon van. Azért sikerült beugratnom:
"VW Passat CC 2009, CBAB motorkód. Mi a száma a hozzá tartozó MANN üzemanyagszűrőnek?""A Volkswagen Passat CC 2009-es modelljéhez tartozó MANN üzemanyagszűrő száma a PU 8008 X. A MANN üzemanyagszűrők általában a gyártói ajánlásoknak megfelelően lettek kialakítva, és biztosítják a megbízható szűrést és az üzemanyagrendszer hatékony működését. Ha további kérdéseid vannak az autódhoz tartozó alkatrészekkel kapcsolatban, mindig javasolt ellenőrizni a gyártói ajánlásokat vagy szakemberrel konzultálni."
"nem jó válasz! A jó szűrő a PU825X"
"Elnézést, ha az előző válaszom nem volt pontos! Az általad említett Volkswagen Passat CC 2009-es modellhez, CBAB motorkóddal a MANN üzemanyagszűrő száma valóban a PU825X. Köszönöm, hogy helyreigazítottad a téves információt. Ha további kérdéseid vannak az autóddal kapcsolatban, kérlek bátran tedd fel őket!"
Joe
-
simonjoe
senior tag
Szép estét mindenkinek!!
Úgy alakult, h a 7végén módosult az uticél és nem az Alpok, a Tátra felé vettük az irányt. Gyorsan pakoltunk, pár apró dolgot vittünk csak magunkkal, még az időjárás előrejelzést sem néztük meg. Én már készültem a nyári gumi cserére, valamiért elhalasztottam. Egy csomó téli dolgot már ki is raktam a csomagtartóból. No, szombaton leszakadt az ég a Tátrában hó formájában.
Így festett az autó a havazás kezdetén:
A reggeli induláskor nem csináltam képet, mert szétb@...ott az ideg.
Nem vittem magammal a hótakaró ponyvát, ami egy keret nélküli ablanál nem egy hátrány télen, sőt, kötelező!! Éjszaka arra ébrettem, h basszus, "behúztam" az elektromos kéziféket leállásnál. Nem aludtam többet. Reggel 5 körül már noszogattam a Zasszonyt, h ébresztő mennénk haza, ha bejutunk az autóba, és kienged a fék. Se jégkaparó, se jégoldó, csak én és a mínusz tíz fok, na meg a sok hó ami betakarta a Passat-ot. Sikerült a vezető oldali ajtót kinyitni, de semmi mást nem. Azonnal indult, és a fék is kiengedett. Nagy áldás a szélvédő fűtés én mondom nektek! Sikerült elindulni, a lengyelek sóznak mint az őrült, a szlovákok valami trutyit szórnak a hóra ami nem olvasztja fel, de lesz tőle tapadás. Ennek ellenére Poprád előtt láncolnom kellett, mert nem bírtam felmenni a púpra, folyamatosan kereszbe lökte magát a kocsi. Azért faxa hétvégénk volt. A tanulság az, h kell egy téli készlet, amit talán sosem kellene kivenni a kocsiból. Még jó, h a lánc nálam volt.Joe
-
simonjoe
senior tag
válasz Tsebacsi #259174 üzenetére
Ha enni akarsz egy igazán finomat, akkor a Memo kebap-ot ki ne hagyd Parndofban!! Higgy nekem, megéri!!
#259175Qru:
Biztos segített volna, valszeg a következő autó olyan lesz, állandóan úton vagyunk mint a lósz@...r, így időnként jól jönne.#259176radi8tor:
Ne, szórakozz már! Lánc nélkül még most is ott lennék. Az volt a legkisebb bajom, h az ülés és környéke tiszta hó volt. Még a kormányra is került valahogy jégdarab. Nem lett volna itt semi komoly, ha én is az lennék!Joe
-
simonjoe
senior tag
válasz brumi1024 #259184 üzenetére
..nem az a baj, h nem nyílik. Pontosabban az, de ez nem úgy nyílik, előtte liftezteti az ablakot, ha ez nem történik meg, azért nem tudod kinyitni, vagy kitöröd az üveget. Normál körülmények között is van egy működési metódus ahogy kinyitod az ajtót. Ezt nem lehet "feltépni" mint a normál keretes kivitelt. Kilincs megfog, ablak egy picit le, majd nyitható az ajtó, és mindaddig lent marad míg be nem csukod, akkor illeszti az üveget a gumikéderbe. Szóval a lefagyásnál nem engedi le az ablakot így e miatt nem tudod kinyitni. Érzed, h az ajtó nyílna, de az ablak még a helyén. Nemtom mennyire tudtam ezt elmagyarázni.
#259190Qru:
..na most az az egy tízed szálalék kellett volna nekem De, őszintén, mennyi dolog vesz bennünket körbe ami "majd jó lesz 1x!" Talán sosem, de ha véletlen tényleg egyszer kellene, de nincs!! Akkor baszódik a Zagyam!
Szívás az nem csak télen, az emberek többsége nem ismeri, és mindenki ki akarja tépni a helyéből, ha meg szólsz, csak néznek, nem értik miről papolsz. Miután elmgyarázod, demonstrálod, néznek bambán.Joe
-
simonjoe
senior tag
válasz brumi1024 #259196 üzenetére
...használom a gyári gumiápolót. Az volt a baj, h a vastag hótakaró alatt szintén vastag jégréteg volt, nem tudta megmozdítani az elktronika abban az állapotban. Nem csináltam róla képet, mert szétb@...ott az ideg. A szélvédőfűtés volt parádés, körben jégpáncél a kocsin, a szélvédő meg ragyogó tiszta.
Joe
-
simonjoe
senior tag
válasz Tsebacsi #259334 üzenetére
Teljesen igazad van! Itthon több száz km-t autózol míg látsz rendőrt, nemhogy még meg is állítsanak valamiért. 87 óta vezetek, de egy kezemen meg tudom számolni, hányszor ellenőriztek, és ez a lehető leg komolyabb! Ellenben külhonban, egész Európában számát sem tudom, h mennyit ellenőriztek. Most jöttünk haza lengyelből, ott is és a szlovákoknál is több rendőrautót láttunk, míg itthon egyetlen egyet sem. Szerintem szégyen ez, nem kicsi!
Joe
-
simonjoe
senior tag
válasz radi8tor #259757 üzenetére
Szerintem igen, egy kicsit nehéznek találom, de ennél többet nem tudok felhozni ellene. Ja, és szép kék a kijelző háttérvilágítása. Próbáltam egy pár nyomásmérőt, de talán ez az ami idág a legjobb a sorban. Kb. két éve van meg, így azért nagy tapasztalat nincs még róla. Én ebben trehány vagyok, csak havonta egy alkalommal szoktam megnézni, h mennyi luft van a gumiban, és ha cserélek évszakos gumákat. Azokat kisebb nyomáson tárolom használatáig, majd felrakás után helyezem üzemi nyomás alá.
Joe
-
simonjoe
senior tag
válasz radi8tor #259829 üzenetére
Én is ilyennel szedtem le ma, nem is kellett a maxra állítani, 400-on tekerte mint a rosseb. Érdekes, h előtte a kisebb volt az nem akarta leszedni a 120-ra meghúzott csavarokat. Behajtásnál 130-ra állítottam, alig kellett utánahúzni a nyomatékkulccsal. Az elektromos emelő is szuperül tette a dolgát. Most először éreztem, h nem nyűg a kerékcsere.
Joe
-
simonjoe
senior tag
válasz radi8tor #259837 üzenetére
..igen olyat vettem. Van digitális nyomatékkulcs is, pontosabban az csak egy adatpter.
[link]
Nem szeretem, kicsit macerás, maradok a régi mechanikusnál.
Most még azon gondolkodom, h csinálok 12V-os rendszert a garázsba az emelő is azzal műxik, a kompresszor is. Most megoldottam a régi akkuval. Két évet használtam és kivettem a kocsiból, vásároltam egy újat. Mint útólag kiderült, a régi is jó kondiban van még, így nem dobtam ki, azt használom ezekhez a "műveletekhez".[ Szerkesztve ]
Joe
-
simonjoe
senior tag
válasz molnarpeter #259841 üzenetére
Milyen akkuval használod?? Még a régivel, vagy már a smart-al?, abból a 8-ast nehezen tudná megenni!
#259842radi8tor:
Mi a francnak akkora kompresszor? Nem akarok én festeni-fényezni.Joe
-
simonjoe
senior tag
válasz radi8tor #259848 üzenetére
Én nem is néztem, h mibe van. A négy kerékcsere után a 4Ah-ás még telit mutatott. Tölteni töltöm óvatosan Echo módban. Miután sikeresen elhagytam a 200ezres EGO lombfúvóm, amivel szárítottam mosás után a kocsit, így nem kaptam felhatalmazást a Zasszonytól ismételt ekkora beruházásra, így egy Parkside Performance lombfúvót vettem. Ahhoz egy smart töltőt, meg egy 8-as és egy négyes akkut, egy négyesem volt már ebből a típusból, az marad a csavarozón, a felemás kettő meg a lombfúvón, remélem ezt nem hagyom már el.
Joe
-
simonjoe
senior tag
válasz radi8tor #259850 üzenetére
..némi beruházással, mert töltő kell hozzá. Egy benzinkút mosó melletti porszívónál hagytam, vélem tudni, h a kútról valaki, nagyon hosszú a történet, őrült balf@..sz voltam ebben a dologban, ha nem kap el a hév, még jól is kijöhettem volna belőle, de így is örülök, h nem lett belőle "ügy". A lényeg, h engem loptak meg, és majdnem én kerültem lecsóba.
Joe
-
simonjoe
senior tag
válasz cOxeR #259904 üzenetére
Beszéltél erről amikor találkoztunk, meg itt is többször előjött a téma. Ami szép azt kár elvitatni!
Én a gépházra rakattam fóliát, a lököst meg úgy kétévente fényeztetem. Nem érdekel, h milyen lesz ha eladom, sokkal inkább engem zavar. Igen, sajnos ezt mi is átérezzük, egy valamire való autó ami a mi égényeinknek megfelel sajnos 20M ahogy Te is írtad. Így marad még a jó öreg CC.Joe
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen