-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
válasz tboldi #70006 üzenetére
Mondjuk semmi újat nem mondott.
Bár ismét elfogult, de azért vannak benne reszigazsagok.Többieknek:
Viszont végignézve a videókat (Novoth), megint a közvetlen befecskendezéses benzineseket szidják, hogy mindig elkormolodnak. Különösen a korai TSI-ket és a prince motorokat szidják TC-ék.
Gondolom a suzuki boosterjet motorja se lesz különb, mit lehet tenni, hogy a lehető legkisebb legyen a kokszolódás esélye? Amit én terveztem: 10-k olajcsere, hosszabb utakon kikormolni, meleg olaj mellett mindig meghajtású kicsit, nyilván a turbot kímélni...
Viszont a kérdés, hogy érdemes-e +10%-ot pluszban üzemanyagra elkölteni a biztosan legjobb minőségű OMV MM-ra, csökken-e ezáltal az elkormolódás esélye?Tsebacsi: klíma mágnes kapcsolóra tippelnék, típushiba.
Bontottat tennék bele, ha úgyis el lesz adva.
Tipp: FB Honda csoportok, kifejezetten a 8 gen.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen